SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Cryptisch.quote:
Eens, zolang dat gaat over blijven voorbereiden (o.a.) militair zo onafhankelijk mogelijk vd VS te worden.quote:
Niet noodzakelijkerwijsquote:
Dst stond al in het vorige topicquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef MaxMark het volgende:
[ x ]
Ik mag die Röpcke wel. Zegt ook eerlijk wanneer (de leiding van) Oekraïners iets kuts doen.
Elders leest niemand het.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hahaha, is toch heerlijk dat al die leiders tegenwoordig via X communiceren naar hun collega's
Het is gebruikelijk om de Lapo mee te nemen naar het nieuwe topic. Jij deed het niet, okeuj?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dst stond al in het vorige topic
Daarom laat CANADA jonge migranten binnen . CANADA zet alles op alles om te groeien in populatiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:36 schreef Neezoistniet het volgende:
[..]
En maar 40 miljoen inwoners.....
als Trump gaan jonge migranten meer toelaat zal de bevolking van USA ook snel verouderen , net als bij ons en zeker bij Ruzziaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar qua inwoners aantal en economie is de VS 8 keer groter
Ik vind het maar niks. Doe mij maar lekker ouderwets saai.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hahaha, is toch heerlijk dat al die leiders tegenwoordig via X communiceren naar hun collega's
Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk om de Lapo mee te nemen naar het nieuwe topic. Jij deed het niet, okeuj?
Telegramquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks. Doe mij maar lekker ouderwets saai.
Jij bent dan ook al bejaard.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn kinderen vinden dit forum al een fossiel.
Wij (bijna) allemaal denk ik..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:00 schreef Momo het volgende:
Toespraak Trump dus 03:00 Nederlandse tijd, ik zie het morgenochtend wel...
Oh.quote:https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3ljl4zghxq22a
⚡️ Russian fighter jet provokes French Reaper drone over Mediterranean, French Defense Minister says.
A Russian Su-35 fighter jet engaged in a dangerous provocation against a French Reaper drone over the Mediterranean Sea on March 2, French Defense Minister Sebastien Lecornu reported on March 4.
ik heb de oversrtroming in zeeland nog gehoord op de radioquote:
Ik zal je alvast de samenvatting geven:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:00 schreef Momo het volgende:
Toespraak Trump dus 03:00 Nederlandse tijd, ik zie het morgenochtend wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |