SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou niet weten wat daar de lol van is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja omdat ik dan zo voor me zie dat n man dat echt staat te doen
How can I make this topic about me?![]()
Ja en een echokamer omdat algemeen gedeelde meningen allemaal worden geüpvote en zo bovenaan komen te staanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Reddit is niet zo leuk als FOK! Omdat Reddit het "live" systeem mist wat FOK! heeft.
Mensen kunnen meteen met elkaar praten/interacten, topics worden automatisch ververst. Dat heb je op Reddit niet, diezelfde "saamhorigheid"
Wat Reddit in mijn ogen wel beter doet is de hoeveelheid aan onderwerpen.:')![]()
Kan het wel een keertje laten zienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja omdat ik dan zo voor me zie dat n man dat echt staat te doen![]()
![]()
![]()
whah ach ik ga mee met de flow min of meer, zeg alleen ff wanneer ik het gezellig en leuk vind en wanneer niet,.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt een verzoek bij de rechter doen
En is niet als ik alleen bolk posts zie of smileys.Do what you love, love what you do!![]()
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat daar de lol van is.
Ik vraag me nu ineens of ik wel weet wat het betekent
Trust nobody![]()
Dat ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en een echokamer omdat algemeen gedeelde meningen allemaal worden geüpvote en zo bovenaan komen te staan
Ik vind op zich dat up/downvote systeem wel handig, maar je krijgt er ook wel inderdaad een echokamer effect door.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
of probeer er wat tegen in te gooien qua onderwerp.
Let wel val nooit iemand echt aan he, dat dan weer niet.
maar soms zo saai anders
Do what you love, love what you do!![]()
Er wordt nu toch gezellig gekletst?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
whah ach ik ga mee met de flow min of meer, zeg alleen ff wanneer ik het gezellig en leuk vind en wanneer niet,.
En is niet als ik alleen bolk posts zie of smileys.
Klets nu gezellig mee dan.How can I make this topic about me?![]()
Hoe heet die Nederlands serie waar we het laatst over haddenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk met anna drijverWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Flodder?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe heet die Nederlands serie waar we het laatst over haddenHow can I make this topic about me?![]()
doe ik ook, maar wilde ff zeggen waarom ik soms post zoals ik postquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er wordt nu toch gezellig gekletst?
Klets nu gezellig mee dan.
yep.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook, maar wilde ff zeggen waarom ik soms post zoals ik postHow can I make this topic about me?![]()
Maar je hoeft niet altijd ergens iets tegen aan te gooien qua onderwerp.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:28 schreef kree het volgende:
of probeer er wat tegen in te gooien qua onderwerp.
Let wel val nooit iemand echt aan he, dat dan weer niet.
maar soms zo saai anders
Nu is er ook niet specifiek een onderwerp maar word er wel gepraat.Well, life can be a riot
Faculteitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe heet die Nederlands serie waar we het laatst over hadden
Gouden uur?Trust nobody![]()
Aandrang hebben als je ergens bent waar je niet weet waar een wc is en als je er een gevonden hebt die dan bezet is, dan hoop ik minder graagquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Door haar achternaam kán ze niet zinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, als Anna Drijver nou zinkzalf gebruikt, wat gebeurt er dan?Well, life can be a riot
precies.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet altijd ergens iets tegen aan te gooien qua onderwerp.
Nu is er ook niet specifiek een onderwerp maar word er wel gepraat.
Potten die bezet zijn zijn mijn grootste vijanden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aandrang hebben als je ergens bent waar je niet weet waar een wc is en als je er een gevonden hebt die dan bezet is, dan hoop ik minder graag"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja en door de zinkzalf wel. Dus ja...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Door haar achternaam kán ze niet zinken.![]()
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Door haar achternaam kán ze niet zinken.
Neequote:
Maar misschien was het toch niet met haar.
Wél Nederlands.
Was het met bracha?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waar als ik binnenval check ik laatste paar 50 posts enzo en als ik overkill zie aan bolk of smileys dan verzin ik wel ff wat anders om over te hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet altijd ergens iets tegen aan te gooien qua onderwerp.
Nu is er ook niet specifiek een onderwerp maar word er wel gepraat.. Want blijkbaar inspiratie bij rest dan uitgeput.
Zie ook nu dus. Naja. het heeft iig meer nut als smileys reeks. of bolk posts voor punten. (denk ik )
Maar. Omdat ze dus al drijver heet, denk ik dat de zinkzalf weinig effect heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en door de zinkzalf wel. Dus ja...
Misschien dat ze net even kort kopje ondergaat maar dan toch weer met d'r hoofd nét boven water blijft drijven.Well, life can be a riot
Oja dat kan!quote:
Is dat een aanrader?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Binnenbal. AUW.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
waar als ik binnenbal check ik laatste paar 50 posts enzo en als ik overkill zie aan bolk of smileys dan verzin ik wel ff wat anders om over te hebben. Want blijkbaar inspiratie bij rest dan uitgeput.
Zie ook nu dus. Naja. het heeft iig meer nut als smileys reeks. of bolk posts voor punten. (denk ik )
Dat is zo pijnlijk altijd als je bal terug je lies in schiet.
Heb je ook een binnenbal.
Zaalvoetbal is ook een soort binnenbal.Well, life can be a riot
Anders kies ik voor killing evequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet gezien. @:MizzezAmy to the rescue!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar komt dit onderwerp ineens vandaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Binnenbal. AUW.
Zaalvoetbal is ook een soort binnenbal.
:')![]()
Als ze naar de andere kant zwemt is ze Anna Overdrijverquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, als Anna Drijver nou zinkzalf gebruikt, wat gebeurt er dan?Uw ADH vitamine Worst
jaja had die ene letter al ge-edit. maar je was te snelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Binnenbal. AUW.
Zaalvoetbal is ook een soort binnenbal.
Ik kreeg opeens die ADHD associatiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar komt dit onderwerp ineens vandaan
Well, life can be a riot
Hahahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ze naar de andere kant zwemt is ze Anna Overdrijver![]()
Also: Nee. Want als je drijft zwem je niet.Well, life can be a riot
wat anders op Apple TV. of elders, heeft iemand "masters of the air" gekeken?
Beetje van band of brothers enzo idee?Do what you love, love what you do!![]()
Als ze een veer in dr reet steekt is ze Anna Drijfveerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ze naar de andere kant zwemt is ze Anna Overdrijver![]()
Het wordt killing eveWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ze een kind krijgt met gedragsproblemen is ze Anna Drijvendekrachtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ze een veer in dr reet steekt is ze Anna DrijfveerWell, life can be a riot
Of Anna Dreigerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ze een kind krijgt met gedragsproblemen is ze Anna DrijvendekrachtTrust nobody![]()
Ik ben geen fan van LubachWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
denk hij had beter kunnen blijven met wat hij al deed/. maar ok we zullen zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:35 schreef HappyCharly het volgende:
Arjen Lubach gaat taskmaster maken
Ben ik wel benieuwd naarDo what you love, love what you do!![]()
Nee dat doet ze alleen als ze op zoek is naar problemenquote:Well, life can be a riot
Als ze zin heeft om te vliegen is 't opeens Anna ReigerWell, life can be a riot
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:36 schreef Grotetijd het volgende:
Als ze zin heeft om te vliegen is 't opeens Anna Reiger![]()
![]()
ok 21:30 ga ik naar bed. hahaha ik moet limiet stellen gewoon anders blijf ik te lang hangen hier weer enzo.
zwaktepunt
Ja, ik vind dat hij echt wel goede stukken heeft, maar het is gewoon een rip-off van soortgelijke Amerikaanse sterren.quote:
Hoe hij het brengt, zit ik ook wat in dubio over.
Hij kan het echt wel goed doen, maar ik moet hem niet te vaak zien.
Met name die stem gaat op een gegeven moment tegenstaan.![]()
Victor Reinierquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah daar ben ik het dan op vrijwel alle vlakken niet mee eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat hij echt wel goede stukken heeft, maar het is gewoon een rip-off van soortgelijke Amerikaanse sterren.
Met name die stem gaat op een gegeven moment tegenstaan.
Ik vind 'm
Trust nobody![]()
21:30 Naar bed? Moet je morgen weer werken?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:38 schreef kree het volgende:
ok 21:30 ga ik naar bed. hahaha ik moet limiet stellen gewoon anders blijf ik te lang hangen hier weer enzo.
zwaktepuntWell, life can be a riot
Ja dit dus. Hij is zo'n bemoeial. Maar vaak zaten zijn items wel goed in elkaar. Maar daar zit natuurlijk een hele redactie achter. Goede research en leuk gebracht. En ja die stem...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
Hij kan het echt wel goed doen, maar ik moet hem niet te vaak zien.:')![]()
Moest hardop lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee. Die is denk ik al gestopt.
Trust nobody![]()
wel eens ja. toch dat ding van america welcomes trump was een topperquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat hij echt wel goede stukken heeft, maar het is gewoon een rip-off van soortgelijke Amerikaanse sterren.
Met name die stem gaat op een gegeven moment tegenstaan.
Dit dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Met name die stem gaat op een gegeven moment tegenstaan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaaaaaa daarom anders trek ik zo nachtje doorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
21:30 Naar bed? Moet je morgen weer werken?
Doe je anders nooitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaa daarom anders trek ik zo nachtje door![]()
![]()
Neem je gewoon vrijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaa daarom anders trek ik zo nachtje doorTrust nobody![]()
Ah nee hou dat maar beter lekker bij de weekendenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaa daarom anders trek ik zo nachtje door
Well, life can be a riot
idd, hij is de spreekbuis.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dit dus. Hij is zo'n bemoeial. Maar vaak zaten zijn items wel goed in elkaar. Maar daar zit natuurlijk een hele redactie achter. Goede research en leuk gebracht. En ja die stem...![]()
niet dat het zo'n vaart zal lopen, maar merendeel hangt wel af van man of 30 die dit nalopen elke dag enzo.quote:
mag ook wel eens wat meer respect voor zijn, en heb ik het over de productie.
Want leiding net met nog 40 ofzo om de lekkages overal op te lossen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja krijgen we dat weer. En flesjes water zijn gevuld met rommel vertelde Kree. Dus we zijn wel op 'm aangewezen.quote:Well, life can be a riot
Diep respect hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat het zo'n vaart zal lopen, maar merendeel hangt wel af van man of 30 die dit nalopen elke dag enzo.
Want leiding net met nog 40 ofzo om de lekkages overal op te lossen.![]()
thanks en weet, water is zwaar goedkoop hier in NLquote:. althans drinkbaar water en veilig water.
heeft je werk dan zo'n slecht imago dat je steeds om respect vraagt?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat het zo'n vaart zal lopen, maar merendeel hangt wel af van man of 30 die dit nalopen elke dag enzo.
Want leiding net met nog 40 ofzo om de lekkages overal op te lossen.Uw ADH vitamine Worst
Je bedoelt America first, The Netherlands second?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
wel eens ja. toch dat ding van america welcomes trump was een topper![]()
Blijkbaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft je werk dan zo'n slecht imago dat je steeds om respect vraagt?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niets zo betrouwbaar als water uit de kraan....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft je werk dan zo'n slecht imago dat je steeds om respect vraagt?How can I make this topic about me?![]()
Flesjes water zijn gewoon normaal water, maar minder gefilterd en er hangen wat minder veiligheidseisen aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja krijgen we dat weer. En flesjes water zijn gevuld met rommel vertelde Kree. Dus we zijn wel op 'm aangewezen.
Betekent niet automatisch dat het troep is.![]()
Jij mag mijn koetje wel zijnquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik vraag niet steeds om respect?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft je werk dan zo'n slecht imago dat je steeds om respect vraagt?
Weet niet niet slecht imago, maar wordt wel beetje als vanzelfsprekend gezien dat het er is.
Terwijl natuur organisaties het allemaal tegen werken. En uiteindelijk, net als met elektriciteit moeten ze gaan zeggen, kan niet meer?
dit is ver boven mijn pet natuurlijk, maar in rechtszaken met natuur zijn ze om die capaciteit te behouden.
kies maar mensen en lieve volk,. of schoon water uit de kraan, of schrap maar wat regels mbt natuur?
waar het btw niet echt slechter op zal worden, maargoed mss een willekeurige beschermde pad minder of kikker enzo.
je kunt ook zelf regenwater op gaan vangen en dat koken, kun je ook drinken. dat is wel min of meer keuze waar waterbedrijven tegenover staan.
En lieg niet, lees verslagen maar.Do what you love, love what you do!![]()
ja die jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bedoelt America first, The Netherlands second?
vond die reactie videos erop ook altijd grappig uit america.Do what you love, love what you do!![]()
Die ook allemaal een rip-off zijn van elkaar. Ik vind dat Lubach een stuk beter is dan de gemiddelde Amerikaanse showquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
Ja, ik vind dat hij echt wel goede stukken heeft, maar het is gewoon een rip-off van soortgelijke Amerikaanse sterren.![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja mooi idd. Video is ook al megavaak bekekenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja die ja
vond die reactie videos erop ook altijd grappig uit america.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Al tijd niet meer gezien iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
Ik mis @:sp3c Komt die hier nog wel eens of is die weggejaagd door kree?![]()
Ja ik begrijp dat schoon drinkwater niet vanzelfsprekend is overal en dat NL een van de strengste eisen ter wereld heeft. Maar je lijkt wel iedere keer om erkenning te vragenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik vraag niet steeds om respect?
Weet niet niet slecht imago, maar wordt wel beetje als vanzelfsprekend gezien dat het er is.
Terwijl natuur organisaties het allemaal tegen werken. En uiteindelijk, net als met elektriciteit moeten ze gaan zeggen, kan niet meer?
dit is ver boven mijn pet natuurlijk, maar in rechtszaken met natuur zijn ze om die capaciteit te behouden.
kies maar mensen en lieve volk,. of schoon water uit de kraan, of schrap maar wat regels mbt natuur?
waar het btw niet echt slechter op zal worden, maargoed mss een willekeurige beschermde pad minder of kikker enzo.
je kunt ook zelf regenwater op gaan vangen en dat koken, kun je ook drinken. dat is wel min of meer keuze waar waterbedrijven tegenover staan.
En lieg niet, lees verslagen maar.Uw ADH vitamine Worst
quote:lolquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
Ik mis @:sp3c Komt die hier nog wel eens of is die weggejaagd door kree?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Yup, nogmaals: Vance vs Zelensky.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat schoon drinkwater niet vanzelfsprekend is overal en dat NL een van de strengste eisen ter wereld heeft. Maar je lijkt wel iedere keer om erkenning te vragen![]()
blijf erom lachen wel ja, zo zie je ook mss jeugd daar ziet dat wel ook anders. meer in positief en samenwerken. als oude garde die een achterliggende agenda hebben wel politiek ookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja mooi idd. Video is ook al megavaak bekeken
Maarja dat is ook met Oekraïne nu. tuurlijk,Do what you love, love what you do!![]()
Geldt voor elk beroep.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat schoon drinkwater niet vanzelfsprekend is overal en dat NL een van de strengste eisen ter wereld heeft. Maar je lijkt wel iedere keer om erkenning te vragen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Spekjonquote:
Well, life can be a riot
Onwijs. De wrow en blub is zó'n aanvulling hier.quote:Well, life can be a riot
moeten we hem elke dag bedanken voor schoon drinkwater?quote:Uw ADH vitamine Worst
Katwijk?quote:Well, life can be a riot
Ik krijg mijn water van een ander drinkwatermaatschappij dan die van kree.How can I make this topic about me?![]()
Die komt niet in m’n huisquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Who's going to clean your toilets, Donald Trump?"
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet gaan katten tegen Dolfje hier he!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Onwijs. De wrow en blub is zó'n aanvulling hier.![]()
![]()
nou omdat zelfde die dit wss normaal vinden, het hardste roepen om alles maar tegen te houden voor uitbreiding (welke dus nodig is anders niet capaciteit).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat schoon drinkwater niet vanzelfsprekend is overal en dat NL een van de strengste eisen ter wereld heeft. Maar je lijkt wel iedere keer om erkenning te vragen
Dat is beetje probleem he. totdat de kraan ineens uit gaat? en is over 4 jaar prognose, dat het niet meer gehaald kan worden.
Ok dan kun je alle natuurgekkies ineens horen klagen van ja er komt geen water uit de kraan?
Kijk eens voorruit. denk ik dan, maar doen ze niet.Do what you love, love what you do!![]()
Geen ideee voor welke maatschappij hij werktquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg mijn water van een ander drinkwatermaatschappij dan die van kree.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yup, wat hij allemaal voor ons over heeft he!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moeten we hem elke dag bedanken voor schoon drinkwater?Wat een man!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg mijn water van een ander drinkwatermaatschappij dan die van kree.Damn!
![]()
![]()
![]()
Ik ook. En laatste x dat ik keek betaalde ik ook minder dan degene die bij dezelfde maatschappij zit als Kree. Scheelde maar 5 euro per maand. Maar tochquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg mijn water van een ander drinkwatermaatschappij dan die van kree.
Well, life can be a riot
Oooh man man dat momentquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Who's going to clean your toilets, Donald Trump?":')![]()
quote:Zou niet durrevven
Well, life can be a riot
elke dag naar dat bedrijf gaan om te bedankenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg mijn water van een ander drinkwatermaatschappij dan die van kree.Uw ADH vitamine Worst
Om over het stroomnet maar te zwijgen, ach en wee, kerm kerm!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou omdat zelfde die dit wss normaal vinden, het hardste roepen om alles maar tegen te houden voor uitbreiding (welke dus nodig is anders niet capaciteit).
Dat is beetje probleem he. totdat de kraan ineens uit gaat? en is over 4 jaar prognose, dat het niet meer gehaald kan worden.
Ok dan kun je alle natuurgekkies ineens horen klagen van ja er komt geen water uit de kraan?
Kijk eens voorruit. denk ik dan, maar doen ze niet.![]()
Nou ik neem aan ergens daar bij Katwijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen ideee voor welke maatschappij hij werktHow can I make this topic about me?![]()
Heeey! Hoe is het met je?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik heb geen idee waar mijn water vandaan komt
uit de kraan, verder kan ik me er niet druk om makenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zou ook mijn eerste gok zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik neem aan ergens daar bij Katwijk.Well, life can be a riot
Als je elke ochtend mensen moet bedanken voor alles is het zowat weer bedtijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De Bijbel openslaan en lofliederen zingen voor de monteurs en ingenieurs enzo daar! En laten we de koffiejuffrouw ook niet vergeten, want als zij het wil, legt ze alles stil!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
elke dag naar dat bedrijf gaan om te bedanken![]()
![]()
Oh nou dan heb ik m’n water ook ergens anders vandaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik neem aan ergens daar bij Katwijk.
Bedankt allemaalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
Als je elke ochtend mensen moet bedanken voor alles is het zowat weer bedtijd.
En je kunt de dag beginnen
Trouwens, ik vind het water uit de kraan boven de rivieren sowieso goor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik drink alleen bier en koffieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik bedank liever God.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt allemaal
Met af en toe een verzopen smurf er bij?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee waar mijn water vandaan komt
uit de kraan, verder kan ik me er niet druk om maken
Ja, dan had je het van kree moeten afnemen; die filtert die kleine blauwe lijkjes er zo voor je uit hoor, daar draait hij zijn hand niet voor om!Doet-ie zomaar voor je, uit de goedheid van zijn hart!
![]()
![]()
die prijzen maken niet zoveel uit, het heeft te maken met oppervlakte water winning en grondwater waar prijsverschil in zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook. En laatste x dat ik keek betaalde ik ook minder dan degene die bij dezelfde maatschappij zit als Kree. Scheelde maar 5 euro per maand. Maar toch
Grondwater krijgt ook een probleem, want ongeveer rond nu is alle vervuiling die er vroeger gemaakt was gezakt in win (diepte) grond waar ze uit pompen. (ongeveer 50-80 jaar dus voor effect er is wat toen oppervlakte was tot in grond)
Bij ons is uit rivieren en is probleem PFAS en moet er weer meer poederkool gedoseerd worden wat extra kost.
Vandaar hier iets duurder, maar alsnog is drinkwater en veilig drinkwater heel goedkoop.
Maar raad aan lees laatste rapport erover over overziedende regelgeving over waterbedrijven, daar staat het in preciesDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
De Bijbel openslaan en lofliederen zingen voor de monteurs en ingenieurs enzo daar! En laten we de koffiejuffrouw ook niet vergeten, want als zij het wil, legt ze alles stil!Ik heb er één en ik ben er trots op
WAT IS DAT GEZEUR OVER BLAUW NOU DE HELE TIJD JONGONSquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Met af en toe een verzopen smurf er bij?
Ja, dan had je het van kree moeten afnemen; die filtert die kleine blauwe lijkjes er zo voor je uit hoor, daar draait hij zijn hand niet voor om!Doet-ie zomaar voor je, uit de goedheid van zijn hart!
Beetje zoals je dat op een verjaardag ook doet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt allemaal
* Grotetijd komt binnen en zegt *ALLEMAAL* en gaat zittenWell, life can be a riot
Probeer het anders met spitskool, dat zal vast goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
die prijzen maken niet zoveel uit, het heeft te maken met oppervlakte water winning en grondwater waar prijsverschil in zit.
Grondwater krijgt ook een probleem, want ongeveer rond nu is alle vervuiling die er vroeger gemaakt was gezakt in win (diepte) grond waar ze uit pompen. (ongeveer 50-80 jaar dus voor effect er is wat toen oppervlakte was tot in grond)
Bij ons is uit rivieren en is probleem PFAS en moet er weer meer poederkool gedoseerd worden wat extra kost.
Vandaar hier iets duurder, maar alsnog is drinkwater en veilig drinkwater heel goedkoop.
Maar raad aan lees laatste rapport erover over overziedende regelgeving over waterbedrijven, daar staat het in precies![]()
Je moet uit de waterkraan komen. Klaar ermeequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
WAT IS DAT GEZEUR OVER BLAUW NOU DE HELE TIJD JONGONSWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
met waternet krijg je hetzelfde alleen jaar of 5 later als ze er nu niet wat aan doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Om over het stroomnet maar te zwijgen, ach en wee, kerm kerm!
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
WAT IS DAT GEZEUR OVER BLAUW NOU DE HELE TIJD JONGONS![]()
Erger je je er groen en geel aan?
![]()
Zit je het op de spitskool te drijven anna?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer het anders met spitskool, dat zal vast goedkoper zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oh oh den haagquote:
Druk, moet er morgen ook weer vroeg uit, om half negen afspraak bij de neuroloogquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk. Met jou?Ik heb er één en ik ben er trots op
EN de warme golfstroom zou een decennium geleden of zo ook stil komen te vallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
met waternet krijg je hetzelfde alleen jaar of 5 later als ze er nu niet wat aan doen
Nu blijkt dat hij wel verstoord zal worden, maar nooit echt stil komt te vallen.
Maar wat verwacht je nou van ons, buiten eeuwigdurende dankbaarheid?![]()
Anna heeft een hele mooie boot!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit je het op de spitskool te drijven anna?![]()
Even de kring rond, elke man een ferme handdruk, elke dame 3 klapzoenen op de wangen geven, en dan plaatsnemen op de enig overgebleven stoel aan het einde van de kring, en met graagte heel onhandig met 1 hand de schotel met het gebakje vasthouden en met je ander hand proberen dat gebakje op te eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje zoals je dat op een verjaardag ook doet.
* Grotetijd komt binnen en zegt *ALLEMAAL* en gaat zittenHow can I make this topic about me?![]()
dit is laatste nog want volgens mij om de 5 jaar
https://www.google.com/ur(...)AejymIs_XyeknM1XgXk3
lees het eens en als jullie daar concrete vragen over hebben dan antwoord ik wel
gezelligquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even de kring rond, elke man een ferme handdruk, elke dame 3 klapzoenen op de wangen geven, en dan plaatsnemen op de enig overgebleven stoel aan het einde van de kring, en met graagte heel onhandig met 1 hand de schotel met het gebakje vasthouden en met je ander hand proberen dat gebakje op te eten.
:')![]()
Niemand heeft daar concrete vragen overOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niemand ter wereldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarom de vliegende blauwe groen en gele neuk zouden we daar onze avond aan willen spenderen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef kree het volgende:
dit is laatste nog want volgens mij om de 5 jaar
https://www.google.com/ur(...)AejymIs_XyeknM1XgXk3
lees het eens en als jullie daar concrete vragen over hebben dan antwoord ik wel![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even de kring rond, elke man een ferme handdruk, elke dame 3 klapzoenen op de wangen geven, en dan plaatsnemen op de enig overgebleven stoel aan het einde van de kring, en met graagte heel onhandig met 1 hand de schotel met het gebakje vasthouden en met je ander hand proberen dat gebakje op te eten.
Kringverjaardagen in een notendop
En natuurlijk roddelen over Tante Corry die bij de Kruidvat werkt en zelfs een week verlof heeft gekregen voor iets wat de hele familie "onzin" vind.Well, life can be a riot
Ook gewoon geen zin in.
Morgen naar roffaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook gewoon geen zin in.
Morgen naar roffaben net blij datquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom de vliegende blauwe groen en gele neuk zouden we daar onze avond aan willen spenderen?
Ik klaar ben met werk voor vandaag en geen stukken meer hoef te lezen en kritische vragen hoef te stellen. Krijg je dit.
Zulke dingenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kringverjaardagen in een notendop
En natuurlijk roddelen over Tante Corry die bij de Kruidvat werkt en zelfs een week verlof heeft gekregen voor iets wat de hele familie "onzin" vind.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ook gewoon geen zin in.
Morgen naar roffaOef, ik kan me wel voorstellen dat je daar geen zin in hebt idd.
![]()
Ik kan me een recente verjaardag herinneren..... De soep en patat kwam zo naar ons toequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon aan tafel zitten zodat de hapjes, drankjes, soep en sjasliks naar je toe komen!![]()
Daar heb ik wel zin in. Maar niet om dat stuk van kree te lezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]Oef, ik kan me wel voorstellen dat je daar geen zin in hebt idd.
lever dan ook geen kritiek zonder te weten waar je het over hebt? En antwoord nou jou, maar net voor de rest.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom de vliegende blauwe groen en gele neuk zouden we daar onze avond aan willen spenderen?
Ik sta altijd open voor vragen, maar ik kan ze niet beantwoorden als jullie het probleem niet willen inzien wat er dus is met dit.
Als er niks veranderd. ik garandeer je, dan zijn er over 4 jaar geen nieuwe drinkwater aansluitingen meer voor nieuwbouw. en komt door vergunning met natuur en rechtszaken die langer duren.
let op wat ik zeg, ik zie dit gebeuren, en maakt voor mijn werk of salaris niks uit. er is een limiet en die wordt bepaald nu meer door regelgeving als dat het wel kan.
waarom staat in dat rapport dus, dus scroll het eens door en kom dat met vragen naar mij nog eens.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ook gewoon geen zin in.
Morgen naar roffa
[..]
ben net blij dat
Ik klaar ben met werk voor vandaag en geen stukken meer hoef te lezen en kritische vragen hoef te stellen. Krijg je dit.Is zo vaak het geval met hem.
Dat je je ineens enorm in iets moet verdiepen wat hij vanuit het niets zo hier het topic in slingert!
![]()
![]()
Sterktequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ook gewoon geen zin in.
Morgen naar roffaIk heb er één en ik ben er trots op
Bizarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]Is zo vaak het geval met hem.
Dat je je ineens enorm in iets moet verdiepen wat hij vanuit het niets zo hier het topic in slingert!
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
Trouwens, ik vind het water uit de kraan boven de rivieren sowieso goor.
Trust nobody![]()
Hoezoquote:ik ga het niet lezen
Ik drink het elke dag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
Trouwens, ik vind het water uit de kraan boven de rivieren sowieso goor.
Jaquote:is echt anders.
Echt blij dat dit soort verjaardagen voor mij al een paar jaar geen benodigdheden meer zijn. (opa en oma allebei overleden, en de kinderen daarvan waar ik mijn opa en oma heen chauffeurde. Mijn oom/tante, heb ik geen contact meer mee)quote:
Verjaardagen in mijn omgeving zijn een stuk leuker. Minder typisch, meer muziek. Vooral veel bier en bittergarnituur
M'n vader viert het nooit, en m'n moeder viert 't het eigenlijk alleen met mij en wat van mijn vrienden, dus dat is in de middag ff een bakkie doen, in de avond samen eten en dan naar huisWell, life can be a riot
Waar leveren we kritiek op? Alleen op het feit dat je eeuwig durende aanbidding en dankbaarheid van ons lijkt te verlangen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
lever dan ook geen kritiek zonder te weten waar je het over hebt? En antwoord nou jou, maar net voor de rest.
Ik sta altijd open voor vragen, maar ik kan ze niet beantwoorden als jullie het probleem niet willen inzien wat er dus is met dit.
Als er niks veranderd. ik garandeer je, dan zijn er over 4 jaar geen nieuwe drinkwater aansluitingen meer voor nieuwbouw. en komt door vergunning met natuur en rechtszaken die langer duren.
let op wat ik zeg, ik zie dit gebeuren, en maakt voor mijn werk of salaris niks uit. er is een limiet en die wordt bepaald nu meer door regelgeving als dat het wel kan.![]()
Nou. Ik sla echt over. Ik drink op m’n werk echt geen water uit de kraan. Pas weer als ik de rivier over ben.quote:
er is ook letterlijk niemand die kritiek gafquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
lever dan ook geen kritiek zonder te weten waar je het over hebt? En antwoord nou jou, maar net voor de rest.
let op wat ik zeg, ik zie dit gebeuren, en maakt voor mijn werk of salaris niks uit. er is een limiet en die wordt bepaald nu meer door regelgeving als dat het wel kan.
waarom staat in dat rapport dus, dus scroll het eens door en kom dat met vragen naar mij nog eens.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit loopt weer uit op gezeik.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En letterlijk niemand die vragen heeft, hoe graag hij dat ook zou willen!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is ook letterlijk niemand die kritiek gaf![]()
![]()
geen last vanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou. Ik sla echt over. Ik drink op m’n werk echt geen water uit de kraan. Pas weer als ik de rivier over ben.Uw ADH vitamine Worst
Met je bezoek aan roffaquote:#kutstad
Ik heb er één en ik ben er trots op
anyways, eredivisie ijshockey zat dit jaar op 624 toeschouwers gemiddeld
begint weer ergens op te lijken, vragen mogen in DMOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Dit dus!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]Oef, ik kan me wel voorstellen dat je daar geen zin in hebt idd.
![]()
![]()
Gewenning is datquote:
zo noemen de coole kids Rotterdamquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet alleen naar de kazerne daarna weer plankgas terugquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja dat vonden de moffen ookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
Het mooiste aan Roffa vind ik het historische centrum.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
Het mooiste aan Roffa vind ik het historische centrum.
Trust nobody![]()
Net wat je zegt. Hij slingert gewoon @ random wat het topic in omdat dat dan volgens hem een "onderwerp" is wat we hier nodig hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En letterlijk niemand die vragen heeft, hoe graag hij dat ook zou willen!En niemand reageert er op en hij blijft maar in 't wilde weg praten.
Niks mis met Kree, maar dit..... ugh.Well, life can be a riot
ook eens Brabant Water gedronken, maar heb niet zo'n gevoel van wauw dat is veel lekkerderquote:Uw ADH vitamine Worst
Er schijnen serieus Duitse toeristen daar te vragen waar ze het historische centrum kunnen vinden!quote:
"Ja die hebben jullie platgebombardeerd!"![]()
![]()
Amsterdamquote:
Vind het best een mooie stad, maar daar autorijden en parkeren is zo'n draaaamaaa dat ik er al jaren niet meer met de auto geweest ben. Ja. Echt het randje Amsterdam (bijlmermeer) maar de laatste x echt in Amsterdam zelf (oud-zuid) is zeker 8 jaar geledenWell, life can be a riot
De koopgoot. Met die onmogelijke trap.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
Het mooiste aan Roffa vind ik het historische centrum.
Oh ik vind dat welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook eens Brabant Water gedronken, maar heb niet zo'n gevoel van wauw dat is veel lekkerder
Bestaat die nog?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De koopgoot. Met die onmogelijke trap.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het mooiste aan Rotterdam is de trein naar Amsterdamquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet alleen naar de kazerne daarna weer plankgas terug
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ook ja, maar niet voor die types die met iemand met hun niffa djoeken en paf paf met de pipa naar de popo doen.quote:![]()
Dat weet ik niet. Laatste keer dat ik in Roffa was, is ergens in 2018 geweest. Of eerder.quote:How can I make this topic about me?![]()
mijn opa lag in het witte huis bij de bruggen toen de bommen vielen
Dat is helaas steeds meer Amsterdam lijkt 't welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook ja, maar niet voor die types die met iemand met hun niffa djoeken en paf paf met de pipa naar de popo doen.Well, life can be a riot
Ehm nou daar kom ik ook nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het mooiste aan Rotterdam is de trein naar AmsterdamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja geen idee. Hoor er nooit meer iemand overquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee hoor, zeg het alleen maar ff.quote:
ik zeg vraag maar als je er iets over wil weten. Voor de rest zie ik het vanzelf wel
ja niemand wil er iets over wetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Weet je wel wat voor problemen er met net elektriciteitsnet zijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
Zit vast in mijn spel
Moet continu dingen met electriciteit doenJe mag de medewerkers van die bedrijven wel dankbaar zijn voor dat er dagelijks nog stroom uit je stopcontact komt! Lees hier in dit document maar wat voor problemen er allemaal zijn! Stroomnet kraakt: is elektrisch rijden nog wel houdbaar? Over een jaar of 4 gaat de knop om en hebben we helemaal geen stroom meer in dit land en moet je zelf maar een hamster in een rad laten lopen om een lampje te laten branden!
![]()
Bedankt voor het aanbodWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hulde voor stedinquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor problemen er met net elektriciteitsnet zijn?Je mag de medewerkers van die bedrijven wel dankbaar zijn voor dat er dagelijks nog stroom uit je stopcontact komt! Lees hier in dit document maar wat voor problemen er allemaal zijn! Stroomnet kraakt: is elektrisch rijden nog wel houdbaar? Over een jaar of 4 gaat de knop om en hebben we helemaal geen stroom meer in dit land en moet je zelf maar een hamster in een rad laten lopen om een lampje te laten branden!
Ey swa, dit dat, zus zo!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is helaas steeds meer Amsterdam lijkt 't wel![]()
ik wist niet dat je zo street wasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook ja, maar niet voor die types die met iemand met hun niffa djoeken en paf paf met de pipa naar de popo doen.Uw ADH vitamine Worst
hier sta je nooit bij stil iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor problemen er met net elektriciteitsnet zijn?Je mag de medewerkers van die bedrijven wel dankbaar zijn voor dat er dagelijks nog stroom uit je stopcontact komt! Lees hier in dit document maar wat voor problemen er allemaal zijn! Stroomnet kraakt: is elektrisch rijden nog wel houdbaar? Over een jaar of 4 gaat de knop om en hebben we helemaal geen stroom meer in dit land en moet je zelf maar een hamster in een rad laten lopen om een lampje te laten branden!
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wist niet dat je zo street wasJe pikt wat op in [KLB]!
![]()
![]()
En ik heb gelukkig werkelijk nooit stroomuitval. Mijn server heeft alweer een uptime van 102 dagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de koopgoot heb ik tijdje geleden weggedaan bij het opruimen van de zolderquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ik heb gelukkig werkelijk nooit stroomuitval. Mijn server heeft alweer een uptime van 102 dagen.Beter!
Nou, dan weet je wie je daar dankbaar voor mag zijn he!![]()
![]()
* gebrokenglas komt overeind.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking DIT dus ja!
Laten we het gewoon weer over bier, tieten en bolken hebben.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de koopgoot heb ik tijdje geleden weggedaan bij het opruimen van de zolderik moest zo hard lachen dat hier twee mensen ‘wat wat’ zeggen
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]Beter!
Nou, dan weet je wie je daar dankbaar voor mag zijn he!
Bolkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking DIT dus ja!
Laten we het gewoon weer over bier, tieten en bolken hebben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik moest zo hard lachen dat hier twee mensen ‘wat wat’ zeggen
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik moest zo hard lachen dat hier twee mensen ‘wat wat’ zeggen
![]()
![]()
Kom op dan!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ALs dat jasje van jou beschadigd is, en je wilt er wat aan doen....Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
laatste keer dat ik stroomuitval had had een cursus ergens in de polder, vloog er een apache tegen een hoogspanningskabel en ging het niet door
sta je ook nooit bij stil maar goddank voor de koninklijke luchtmachtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hou opquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef sp3c het volgende:
laatste keer dat ik stroomuitval had had een cursus ergens in de polder, vloog er een apache tegen een hoogspanningskabel en ging het niet door
sta je ook nooit bij stil maar goddank voor de koninklijke luchtmacht![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Put a thumb in it!"
(Halsslagader was opengescheurd, naast nog een zooi andere ongemakkelijkheden.)
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan "Dat is niet mijn winkel, vriend!"DIe is ook mooi ja.
Well, life can be a riot
Echt een over the top Amerikaanse idioot met een gigantische hoeveelheid wapens.quote:Maar hij kan in zijn onbenulligheid wel heel geinige filmpjes maken met running gags enzo.
![]()
wat gebeurt hierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Put a thumb in it!"
(Halsslagader was opengescheurd, naast nog een zooi andere ongemakkelijkheden.)
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: