Wel ff leuke afwisseling imoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Kletsen lekker die man. Maar voor mij hoeven al die kijkers niet op de streams
Het origineel zoals de gitaar er uit zagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat is die blauwe doos die nu achter Remi staat op de roze sokkel?
of janequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:04 schreef Flow3r het volgende:
ach daar gaan we weer, Pootje of Axel een vrijstelling ?
Dat denk ik ook. Of Pootje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:04 schreef Visual het volgende:
Denk dat axel een vrijstelling gaat krijgen
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zometeen nog een kwart naar Sjimmie
Kwart vrijstelling.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
Vrijstelling uitdelen aan mooiste voorwerp
bizar deze jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef maxelu het volgende:
[..]
neeeeee dat is de gitaar!
omg wel gek dat er nu toch een vrijstelling aankomt!
Eindelijk wat positief nieuwsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien Jane of Keanu ook, maar Jolien sowieso niet
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:06 schreef Lrod01 het volgende:
Belachelijk dat een random kijker zoiets mag beslissen
nou jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:06 schreef Lrod01 het volgende:
Ja duidelijk datquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
rest moeten we maar op tv kijken of zo?
jaa want een andere fan duurt natuurlijk weer een uurquote:
Ik vind het leuk. 8 mensen hebben een meubelstuk of iets wat voor hun een emotionele waarde heeft, laten "pimpen" door de bewoners. Ik vind het best dat zij nu mogen aanduiden welke creatie ze het mooist vinden geworden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:06 schreef Lrod01 het volgende:
Ach die heeft zijn voorkeur, maar bond die kabouter leuk gedaan. En vorige week jordy mazzel dan nu team axel. Als maar wel nog op charice en David gestemd kan worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
8 kijkers dus
en remi leek nu niet echt heel eerlijk over te komen
Kiezen welk object hij/zij de mooiste vind.? Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:06 schreef Lrod01 het volgende:
Van een afstand leek het een mooie huidskleur, maar dichtbij wit, roze en blauwe vlekken. Wat ik hier dan zag op een foto.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Flow3r het volgende:
Eigenlijk was dat ding van Pootje ook wel mooi gepimpt, maar dat hele ding is zo lelijk, denk niet dat het wordt gekozen, ligt niet aan Pootje
Joh die hebben gezien wie wat gemaakt heeft en hun persoonlijke voorkeur telt ook mee. En er moet iemand ook nog 4x een kwart krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kiezen welk object hij/zij de mooiste vind.? Waarom niet?
het maakt me niks uit wie wintquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach die heeft zijn voorkeur, maar bond die kabouter leuk gedaan. En vorige week jordy mazzel dan nu team axel. Als maar wel nog op charice en David gestemd kan worden.
Ik die kist wel leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef kater1 het volgende:
Ik zou persoonlijk de Venus kiezen. Beetje jammer dat het van Pootje is.
Zou het wel grappig vinden als Pootje de vrijstelling wint, die zegt steeds "nomineer mij maar"quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Flow3r het volgende:
Eigenlijk was dat ding van Pootje ook wel mooi gepimpt, maar dat hele ding is zo lelijk, denk niet dat het wordt gekozen, ligt niet aan Pootje
Die kabouter is zo lelijk dat ie gewoon weer leuk wordtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het maakt me niks uit wie wint
maar ga niet doen of dit heel random is
ik vind die kabouter echt lelijk
dan het beeldje van Pootje
dat is mooi
Die geven de 1/4 vrijstelling gewoon aan de persoon waar ze fan van zijn. Laat dan gewoon de kijker stemmen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kiezen welk object hij/zij de mooiste vind.? Waarom niet?
Die zijn toch ook fan van iemandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:12 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die geven de 1/4 vrijstelling gewoon aan de persoon waar ze fan van zijn. Laat dan gewoon de kijker stemmen.
tuinkabouters zijn per definitie lelijk en het is gelukt dit ding nog lelijker te maken dan hij wasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die kabouter is zo lelijk dat ie gewoon weer leuk wordt![]()
Ah beeld, daars Damian
neeeeee, hij is leuk geworden! Glitterjasje is echt mooi gemaakt!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuinkabouters zijn per definitie lelijk en het is gelukt dit ding nog lelijker te maken dan hij was
Die stemmen ook op hun favoriete en niet op het voorwerp. Dit levert BB tenminste nog uitzendmateriaal op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:12 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die geven de 1/4 vrijstelling gewoon aan de persoon waar ze fan van zijn. Laat dan gewoon de kijker stemmen.
sorry echt nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
neeeeee, hij is leuk geworden! Glitterjasje is echt mooi gemaakt!
Dat dus en het is ook niet helemaal eerlijk omdat het ene object makkelijker te pimpen was dan het andere. Vind de kist van Jane overigens ook mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het maakt me niks uit wie wint
maar ga niet doen of dit heel random is
ik vind die kabouter echt lelijk
dan het beeldje van Pootje
dat is mooi
Mijn huis mijn regelsquote:
heeft Damian nu een vest aan met hennepbladeren eropquote:
zeesterretjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft Damian nu een vest aan met hennepbladeren erop
ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
Damien heeft niet naar de streams gekeken, wel beelden zien voorbij komen op FB.
Ik vind de gitaar eigenlijk wel leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
Kist pot beeld vind hij mooi.
Gitaar is niet zijn stijl
BB: kan ik me veel bij voorstellen
dat dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
En nu moeten we geloven dat ze niet weten wie wat heeft gemaakt
Preciesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
En nu moeten we geloven dat ze niet weten wie wat heeft gemaakt
Wat had Sharice? Heb weinig streams gekeken...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
De pot - rare keuze. Die vind ik persoonlijk niet echt geslaagd.
Niet het lelijkste ding (kuch dat van Sharice), maar ook niet het mooiste, toch?
Beetje saaie middenmoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |