Wat een pokkenherrie dat alarmquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik loop 2 minuten achter, thanks voor de info
Zet geluid even wat zachter
Dat valt zeker niet tegen. En ik vermoed maar zo dat ze het leuk vinden om wat te doen te hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:16 schreef Droopie het volgende:
Ze zijn echt allemaal behoorlijk creatief als ik het zo ziet.
Die kabouter is toch geweldig als je fan bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een pokkenherrie dat alarm
Ben wel benieuwd hoe de fans de bewerkte spullen vinden
Axel en Jane nog even knutselen
En BB is geweldigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kabouter is toch geweldig als je fan bent.
Die kist, mwah, maar ja, hij gaat weer een paar jaar mee.
Ik geloof dat je alles leuk vindt wat je van je favoriet krijgt....ook al zal het voor een jaar zijn,,,,ze hebben hun best gedaan voor jou.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kabouter is toch geweldig als je fan bent.
Die kist, mwah, maar ja, hij gaat weer een paar jaar mee.
En als je echt fan bent van Keanu valt dat ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:19 schreef spapaars het volgende:
Jane heeft het leuk gedaan.
Eigenlijk allemaal wel, op die lelijke gitaar na dan.
Hij is waarschijnlijk nat en voordat anderen eraan zitten.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
De gitaar van Kiki is al weg uit het atelier?
Jane en Axel zien hem nergens.
Kiki wou nochtans graag nog wat verder er aan werken.
Die gitaar is zo lilluk dat het weer grappig isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:19 schreef spapaars het volgende:
Jane heeft het leuk gedaan.
Eigenlijk allemaal wel, op die lelijke gitaar na dan.
Vindt dat zwart en rose gespetter een leuk idee......maar het is niet goed afgewerkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die gitaar is zo lilluk dat het weer grappig is
Volgens mij heeft BB niet specifiek gezegd dat er maar 2 mensen in de PR mogen zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
Hoezo mogen de andere bewoners zomaar binnen en buiten lopen?
Daarnet kwam Pootje een timer brengen.
Nu loopt Jolien binnen om even te kijken wat er nog is voor haar om straks mee te werken. En ze begint gewoon verf in een bakje te mengen?
Nee dat klopt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BB niet specifiek gezegd dat er maar 2 mensen in de PR mogen zijn
Vind die gitaar ook wel wat hebben, dat die in waarde gestegen is denk ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
En als je echt fan bent van Keanu valt dat ook wel weer mee.
Maar meer dan 2,50 krijg je er idd niet voor op de rommelmarkt.
Daar is de mededeling maximaal 2 bewonersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee dat klopt.
Wij gingen er wel van uit, 'k vind het gek dat de bewoners er niet van uit gingen en zomaar komen binnenlopen.
Kunnen ze net zo goed met 5 tegelijk verder werken. In dat tuintje is ook wel nog plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |