Morguh Assiequote:
Hey Jussie had je over het hoofd gezienquote:
Hey Stigquote:
Een goede man(d) morgenquote:
Dotjequote:
Hoe is het, alles op zijn plaats, alles klaar en geregeld nu?quote:
Het begint te komen, ben nog aan het herstellen van een griep. Er zit wel meer schot in de zaakquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het, alles op zijn plaats, alles klaar en geregeld nu?
O dat is swso al kudt, en al helemaal als je met verhuizen bezig b entquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het begint te komen, ben nog aan het herstellen van een griep. Er zit wel meer schot in de zaak
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is swso al kudt, en al helemaal als je met verhuizen bezig b ent
Beterschap![]()
![]()
Kwam wel heel ongelukkig uitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks
Gaat wel beter hoor, hoesten is minder erg en ik kan al wat meer doen. Doe het rustig aan
Ja, ik denk vooral dat de stress eraan heeft bijgedragen dat ik er wat vatbaarder voor was deze keer.quote:
Zeker en vermoeidheid. Dan ben je toch altijd eerder aan de beurtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik denk vooral dat de stress eraan heeft bijgedragen dat ik er wat vatbaarder voor was deze keer.
Idd. Net wel even lekker gewandeld. Dat voelde goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker en vermoeidheid. Dan ben je toch altijd eerder aan de beurt
Heej pechvogel!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. Net wel even lekker gewandeld. Dat voelde goed
Mailyquote:
Vitamine D is er nog niet door de zon hoorquote:
Dat is toch een prachtig placeboquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Vitamine D is er nog niet door de zon hoor![]()
Pas vanaf UV-index/zonkracht 3
Beterschap @ Stiggy
quote:
De plantjes reageren er al lekker opquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Vitamine D is er nog niet door de zon hoor![]()
Pas vanaf UV-index/zonkracht 3
Beterschap @ Stiggy
Dat is het daglicht iigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De plantjes reageren er al lekker op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |