SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie schatte mij gisteren ook alweer 60?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk maar uit anders kop ik bij jou wat in![]()
die 2 minuten overleef ik welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe durven zequote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:59 schreef Moeraskat het volgende:
Wie schatte mij gisteren ook alweer 60?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
60 op de liefdesschaal van 60 ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:59 schreef Moeraskat het volgende:
Wie schatte mij gisteren ook alweer 60?![]()
![]()
Zo Dót!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen![]()
die 2 minuten overleef ik wel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou er een TR voor moeten zettenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou Dot, dat wordt een genotquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen![]()
die 2 minuten overleef ik wel![]()
![]()
quote:nou dat zou lief zijn. Maar dat stond er niet bij
Ik niet, ik dacht 70quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:59 schreef Moeraskat het volgende:
Wie schatte mij gisteren ook alweer 60?![]()
Flikker in de prikkersquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben gewoon eerlijk, is het ook weer niet goedquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nou dat zou lief zijn. Maar dat stond er niet bij
![]()
![]()
* Moeraskat past score aan op haar lievelingsmensenlijstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je weet het he, Dot houdt van vlotquote:jou eigen woorden
Zo vulgairquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk, is het ook weer niet goedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het he, Dot houdt van vlotjou eigen woorden
![]()
![]()
Dacht: Dot gaat voor eigengenotWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gedaan? En nu?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ga op een legosteentje staanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben daarvan genezen toen ik ooit een vib kreeg van een vriendinnetje. Die ‘eikel’ was het hoofd van Mozart.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dot pakt gewoon de ultrasuper9000 Tarzan uit haar nachtkastje
Dat beeld blijft je gewoon bij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee niet eensquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ieder z'n fetishquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben daarvan genezen toen ik ooit een vib kreeg van een vriendinnetje. Die ‘eikel’ was het hoofd van Mozart.
Dat beeld blijft je gewoon bij.![]()
Nniet die van mij, dat was duidelijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:08 schreef Moeraskat het volgende:
N
[..]
niet die van mij, dat was duidelijk![]()
Ik heb slecht geslapen kan er niets aan doenquote:
Het is weer zover hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb slecht geslapen kan er niets aan doen![]()
Die ligt op het hoofdkussen naast mijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dot pakt gewoon de ultrasuper9000 Tarzan uit haar nachtkastje
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben daarvan genezen toen ik ooit een vib kreeg van een vriendinnetje. Die ‘eikel’ was het hoofd van Mozart.
Dat beeld blijft je gewoon bij.![]()
![]()
Over vulgair gesproken
![]()
![]()
Ja dramaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mutske Piepquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 04-03-2025 08:33:22 ]Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Hmmmm tijd voor amusement dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb slecht geslapen kan er niets aan doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jippie ik heb drie dagen in de top drie gestaan.![]()
Persoonlijk record
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Jippie ik heb drie dagen in de top drie gestaan.![]()
Persoonlijk record![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Moon![]()
quote:Dotteke
Ja ik zat verkeerd, moest m'n ochtendkoffie nog naar binnen gietenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dotteke
Ja ik zat verkeerd, moest m'n ochtendkoffie nog naar binnen gieten![]()
![]()
Kan gebeuren, heb het ook regelmatigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dotteke
Ja ik zat verkeerd, moest m'n ochtendkoffie nog naar binnen gieten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, prima alleen beetje druk.quote:
Daar?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Succes met de druktequote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, prima alleen beetje druk.
Daar?
Ja hier ook alles oke !![]()
![]()
Iedereen is toch een kloontje van je?quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Succes met de drukte
Ja hier ook alles oke !
Ja zo ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is toch een kloontje van je?![]()
![]()
Stiekem zijn we allemaal AI kloontjes van dannyquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal AI kloontjes van danny![]()
![]()
Achja, hij moet het forum ook beetje levendig houden om de benzine van zijn dikke Hummer te betalenquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, hij moet het forum ook beetje levendig houden om de benzine van zijn dikke Hummer te betalen![]()
![]()
Of was het een Mercedes G wagon?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is toch een kloontje van je?Werewolf![]()
Hey KW Hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel oke, wel lekker geslapen.quote:
Weet alleen niet meer of ik me dan de afgelopen tijd heb aangesteld of zo.![]()
![]()
Neee joh Je was gewoon blij maar je hebt je hier niet aangesteld hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel oke, wel lekker geslapen.
Weet alleen niet meer of ik me dan de afgelopen tijd heb aangesteld of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lekker geslapen hoor. Jij ook hopelijk?Ja ik ook hoor
![]()
Ja maar dat het nu best oke gaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neee joh Je was gewoon blij maar je hebt je hier niet aangesteld hoor
Donderdag heb ik een afspraak over dat "het echt niet meer gaat". Maar op een of andere manier gaat het nu best oke...
:/![]()
Ik denk dat jij gewoon tot je donderdag je gesprek hebt per dag moet leven, niet terug moet kijken naar wat is geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dat het nu best oke gaat.
Donderdag heb ik een afspraak over dat "het echt niet meer gaat". Maar op een of andere manier gaat het nu best oke...
:/
En als het echt echt niet meer gaat eerder aan de bel moet trekken als dat kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja misschien heb je gelijk...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon tot je donderdag je gesprek hebt per dag moet leven, niet terug moet kijken naar wat is geweest.
En als het echt echt niet meer gaat eerder aan de bel moet trekken als dat kan![]()
Het heft geen zin om je druk te maken om dingen die je toch n iet meer kan omdraaien moet je maar denkenquote:
Ik vermoed, maar ik ben geen deskundige dat je gisteren zo kudt hebt gevoeld doordat spul wat je teveel hebt ingenomen. Maar daar kan je het morgen met je hulpverlener over praten toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt me idd goed om dat ook te besprekenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heft geen zin om je druk te maken om dingen die je toch n iet meer kan omdraaien moet je maar denken
Ik vermoed, maar ik ben geen deskundige dat je gisteren zo kudt hebt gevoeld doordat spul wat je teveel hebt ingenomen. Maar daar kan je het morgen met je hulpverlener over praten toch?![]()
Ja ga ik zeker doen. Heb gisteren ook goed gegeten, misschien dat het daar ook iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heft geen zin om je druk te maken om dingen die je toch n iet meer kan omdraaien moet je maar denken
Ik vermoed, maar ik ben geen deskundige dat je gisteren zo kudt hebt gevoeld doordat spul wat je teveel hebt ingenomen. Maar daar kan je het morgen met je hulpverlener over praten toch?
Maar ja dan heb ik dus weer met veel bombarie aan de bel getrokken en dan "gaat het dus wel". Want er is zelfs ter sprake gekomen over beschermd wonen, maar als ik me zo voel hoeft dat echt niet...
Maar wil ook niet altijd zeuren hier...![]()
Mag gewoonquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ga ik zeker doen. Heb gisteren ook goed gegeten, misschien dat het daar ook iets mee te maken heeft.
Maar ja dan heb ik dus weer met veel bombarie aan de bel getrokken en dan "gaat het dus wel". Want er is zelfs ter sprake gekomen over beschermd wonen, maar als ik me zo voel hoeft dat echt niet...
Maar wil ook niet altijd zeuren hier...![]()
![]()
Het ging toch ook niet goed op dat moment. Goed dat je aan de trektquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ga ik zeker doen. Heb gisteren ook goed gegeten, misschien dat het daar ook iets mee te maken heeft.
Maar wil ook niet altijd zeuren hier...
Dat het daarna beter gaat is alleen maar mooi. Maar nu moet het ook nog langer goed gaan..![]()
Je weet even niet wat je met je zelf aan moet blijkbaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar wil ook niet altijd zeuren hier...
Je holt van het ene positieve en duikt in het andere negatieve met een sneltreinvaart
Bepraat het allemaal met degene waar je donderdag mee gaat praten.
Ik zou je heel graag advies willen geven maar ben geen deskundige
En het is bijna donderdag dus nog even volhouden en tot die tijd hier maar je verhaal doen als je het nodig hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt ging echt niet inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het ging toch ook niet goed op dat moment. Goed dat je aan de trekt
Dat het daarna beter gaat is alleen maar mooi. Maar nu moet het ook nog langer goed gaan..![]()
Ja vanmiddag komt er ook twee andere personen van GGNet. Alleen zijn dat niet behandelaren, maar kan daar wel een en ander mee bespreken...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet even niet wat je met je zelf aan moet blijkbaar
Je holt van het ene positieve en duikt in het andere negatieve met een sneltreinvaart
Bepraat het allemaal met degene waar je donderdag mee gaat praten.
Ik zou je heel graag advies willen geven maar ben geen deskundige
En het is bijna donderdag dus nog even volhouden en tot die tijd hier maar je verhaal doen als je het nodig hebt
Naja wel raar hoor.![]()
Dat lucht je misschien op. Weet je KW je geeft zelf aan dat je hulp nodig hebt, je onderneemt ook zelf aktie hierin.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja vanmiddag komt er ook twee andere personen van GGNet. Alleen zijn dat niet behandelaren, maar kan daar wel een en ander mee bespreken...
Naja wel raar hoor.
En die mensen zijn heus wel wat gewend
Heb je nog ruimte in je reet? Oke dan steek ik er even eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in want al met al vind ik dat je het toch goed doet. Ondanks dat het niet goed met je gaat.
Je durft het wel aan te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lucht je misschien op. Weet je KW je geeft zelf aan dat je hulp nodig hebt, je onderneemt ook zelf aktie hierin.
En die mensen zijn heus wel wat gewend
Heb je nog ruimte in je reet? Oke dan steek ik er even eenHaha ja dat is ook zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in want al met al vind ik dat je het toch goed doet. Ondanks dat het niet goed met je gaat.
Je durft het wel aan te gaan
Wil ook niet altijd zeuren, maar ging echt even niet afgelopen dagen![]()
Schrik wel wat van het nieuws. VS stoppen militaire steun aan Oekraine.Europa staat er straks echt helemaal alleen voor...
![]()
Nou fijn dan toch dat je ergens je hart even kan luchten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zo.
Schrik wel wat van het nieuws. VS stoppen militaire steun aan Oekraine.Europa staat er straks echt helemaal alleen voor...
Ja het gaat niet goed op deze manier
Het leven wordt straks onbetaalbaar door alle akties van Trump
Gasprijs is ook gelijk weer een einde gestegen helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou fijn dan toch dat je ergens je hart even kan luchten.
Ja het gaat niet goed op deze manier
Het leven wordt straks onbetaalbaar door alle akties van Trump
Gasprijs is ook gelijk weer een einde gestegen helaas![]()
Jawel!quote:
Ben al weer met van alles bezig geweest vanmorgen, maar nog steeds wat duf in de kop. Trekt vast wel weer bij.![]()
![]()
Misschien helpt eenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!
Ben al weer met van alles bezig geweest vanmorgen, maar nog steeds wat duf in de kop. Trekt vast wel weer bij.![]()
![]()
Dat een man zoveel macht heeft over bijna de hele wereldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet goed neequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat een man zoveel macht heeft over bijna de hele wereld![]()
![]()
Ja ik ben een beetje bang voor de geopolitieke verhoudingen. Met de VS waren we als westen sterker dan de tweede wereld. Maar als we als Europa er alleen voor staan zijn we een sitting duck.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat een man zoveel macht heeft over bijna de hele wereld
Als hij als kers op de taart ook de NAVO opblaast (wat ook al ter sprake is gekomen) dan hebben we hier in Europa een gigantisch probleem.
Wij hebben zowat geen leger...![]()
Trump: "Ik wil dat jouw mensen ophouden met te sterven, daarom verdelen Rusland en wij jullie land onderling; zij krijgen de veroverde gebieden en wij krijgen jullie grondstoffen, maar jullie krijgen geen vredesgaranties."quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zo.
Vance: "En je hebt ons de afgelopen 5 minuten nog niet eens netjes bedankt voor onze hulp, ook al heb je het in de loop der tijd al 33x gedaan."
Zelensky: "Nou, ik vind dat geen goede deal. Als wij vallen, stoot Rusland straks zo door naar Amerika."
Trump: "Daar weet jij niks van, jij misbruikt de camera's die we hebben laten opdraven om jouw vernedering te filmen! En nou opdonderen!"
Vandag, Trump: "Zelensky moet zijn excuses aanbieden voor zijn gedrag tijdens ons gesprek!"![]()
Qua soldaten hebben we net ietsjes meer dan Amerika, maar Amerika heeft betere wapens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje bang voor de geopolitieke verhoudingen. Met de VS waren we als westen sterker dan de tweede wereld. Maar als we als Europa er alleen voor staan zijn we een sitting duck.
Als hij als kers op de taart ook de NAVO opblaast (wat ook al ter sprake is gekomen) dan hebben we hier in Europa een gigantisch probleem.
Wij hebben zowat geen leger...![]()
Nou als Zelensky slim is stapt hij over zijn ego heen en maakt die excuses.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump: "Ik wil dat jouw mensen ophouden met te sterven, daarom verdelen Rusland en wij jullie land onderling; zij krijgen de veroverde gebieden en wij krijgen jullie grondstoffen, maar jullie krijgen geen vredesgaranties."
Vance: "En je hebt ons de afgelopen 5 minuten nog niet eens netjes bedankt voor onze hulp, ook al heb je het in de loop der tijd al 33x gedaan."
Zelensky: "Nou, ik vind dat geen goede deal. Als wij vallen, stoot Rusland straks zo door naar Amerika."
Trump: "Daar weet jij niks van, jij misbruikt de camera's die we hebben laten opdraven om jouw vernedering te filmen! En nou opdonderen!"
Vandag, Trump: "Zelensky moet zijn excuses aanbieden voor zijn gedrag tijdens ons gesprek!"
Dit gaat niet goed zo.![]()
Dat is zeker een groot probleemquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje bang voor de geopolitieke verhoudingen. Met de VS waren we als westen sterker dan de tweede wereld. Maar als we als Europa er alleen voor staan zijn we een sitting duck.
Wij hebben zowat geen leger...
Ik snap ook niet dat Europa niet eerder samen is gekomen om dit op te lossen
Ze gaan nu pas beginnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus zijn land maar tussen de 2 grootmachten laten verdelen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou als Zelensky slim is stapt hij over zijn ego heen en maakt die excuses.
Dit gaat niet goed zo.![]()
Europa is los zand. Iedereen heeft andere wapen systemen etc. Het is echt een zooitje. Wij hebben nooit serieus een leger gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua soldaten hebben we net ietsjes meer dan Amerika, maar Amerika heeft betere wapens.![]()
Klopt, veel systemen werken niet bij elkaar. Granaten en raketten van het ene land werken niet op het materieel van het andere land enzo. Wordt een groot logistiek probleem.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Europa is los zand. Iedereen heeft andere wapen systemen etc. Het is echt een zooitje. Wij hebben nooit serieus een leger gehad.![]()
Ja dat is een beetje inherent aan het politiek opportunisme.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker een groot probleem
Ik snap ook niet dat Europa niet eerder samen is gekomen om dit op te lossen
Ze gaan nu pas beginnen
Wij konden altijd vertrouwen op de hulp aan de VS. Dus dan kun je lekker zeteltjes winnen door iig NIET in defensie te investeren.
En nu zitten we dus met de gebakken peren.
Het is toch een farce dat we 14 jaar afbreuk hebben gehad van defensie onder Rutte, en dat die zelfde Rutte ons nu gaat vertellen dat we veel meer moeten investeren in defensie.![]()
![]()
Is er een alternatief?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus zijn land maar tussen de 2 grootmachten laten verdelen?![]()
Echt ja!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje inherent aan het politiek opportunisme.
Wij konden altijd vertrouwen op de hulp aan de VS. Dus dan kun je lekker zeteltjes winnen door iig NIET in defensie te investeren.
En nu zitten we dus met de gebakken peren.
Het is toch een farce dat we 14 jaar afbreuk hebben gehad van defensie onder Rutte, en dat die zelfde Rutte ons nu gaat vertellen dat we veel meer moeten investeren in defensie.![]()
![]()
Krijg net melding van diequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou als Zelensky slim is stapt hij over zijn ego heen en maakt die excuses.
Dit gaat niet goed zo.
oorlog oekraïneDe voorzitter van de Europese Commissie, Ursula von der Leyen, staat op het punt om Europa in te lichten over de Europese defensieplannen. En het Oekraïense parlement ziet de steun van de Amerikaanse president Donald Trump als ‘doorslaggevend’ voor het beëindigen van de oorlog met Rusland. Lees alles over de oorlog in Oekraïne en de situatie in Rusland in ons liveblog.
https://www.gelderlander.(...)klaar-voor~ad83b169/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja da's nu dus ff uitzoeken. Deze situatie is nu heel vers, en het is kijken wat andere landen nu gaan doen.quote:
Moet Europa nu ineens veel meer geld die kant op gaan pompen, of moeten we dit maar laten gebeuren.
Zelensky buigt de knie natuurlijk niet meteen. Deze deal is veel slechter dan hoe het geweest zou zijn als hij meteen gecapituleerd zou hebben.![]()
Ja wel een beetje laat, maar we kunnen niet anders.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg net melding van die
oorlog oekraïneDe voorzitter van de Europese Commissie, Ursula von der Leyen, staat op het punt om Europa in te lichten over de Europese defensieplannen. En het Oekraïense parlement ziet de steun van de Amerikaanse president Donald Trump als ‘doorslaggevend’ voor het beëindigen van de oorlog met Rusland. Lees alles over de oorlog in Oekraïne en de situatie in Rusland in ons liveblog.
https://www.gelderlander.(...)klaar-voor~ad83b169/
Alleen wat gaan we doen dan, gaan we weer nog meer bezuinigen?
De mensen hebben het al zo zwaar...![]()
Ja maar wat dat betreft heeft Trump wel gelijk: Zelensky heeft de kaarten niet...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja da's nu dus ff uitzoeken. Deze situatie is nu heel vers, en het is kijken wat andere landen nu gaan doen.
Moet Europa nu ineens veel meer geld die kant op gaan pompen, of moeten we dit maar laten gebeuren.
Zelensky buigt de knie natuurlijk niet meteen. Deze deal is veel slechter dan hoe het geweest zou zijn als hij meteen gecapituleerd zou hebben.
Hij heeft niets te willen. Hij is afhankelijk van Europa en de VS. Zonder die twee is het binnen een dag gedaan.![]()
En de supermarkten worden op het matje geroepen om ff uit te leggen waarom de prijzen hier zo achterlijk hoog zijn, maar ze steken stuk voor stuk allemaal de middelvinger op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wel een beetje laat, maar we kunnen niet anders.
Alleen wat gaan we doen dan, gaan we weer nog meer bezuinigen?
De mensen hebben het al zo zwaar...![]()
En dus moet hij maar alles aan Rusland en de VS afgeven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar wat dat betreft heeft Trump wel gelijk: Zelensky heeft de kaarten niet...
Hij heeft niets te willen. Hij is afhankelijk van Europa en de VS. Zonder die twee is het binnen een dag gedaan.![]()
Ja het is echt absurd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En de supermarkten worden op het matje geroepen om ff uit te leggen waarom de prijzen hier zo achterlijk hoog zijn, maar ze steken stuk voor stuk allemaal de middelvinger op.
Half jaar geleden kocht ik af en toe wel eens een Dr. Oetker diepvriespizza voor 2,39 of zo.
Nu is het al 2,99. In een half jaar tijd.![]()
![]()
Ja zo werkt dat wel met oorlog...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En dus moet hij maar alles aan Rusland en de VS afgeven.
Als je verliest lever je in.![]()
Dan hadden we nu Duits gesproken, aangezien Europa niet aan het winnen was.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat wel met oorlog...
Als je verliest lever je in.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2025 10:14:39 ]![]()
Uiteindelijk heeft het westen van Duitsland gewonnen toch. Duitsland heeft flink ingeleverd. Het hele land is verdeeld tussen de Eerste en Tweede wereld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan hadden we nu Duits gesproken, aangezien Europa niet aan het winnen was.![]()
Aan degenen die je geholpen hebben?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat wel met oorlog...
Als je verliest lever je in.
Daarbij wil Trump buitenproportioneel veel hebben, volgens berekeningen zelfs 3x zo veel van wat ze gegeven hebben.![]()
Precies, op je rug gaan liggen met de pootjes omhoog kan altijd nog.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan hadden we nu Duits gesproken, aangezien Europa niet aan het winnen was.![]()
Ja, omdat Europa niet opgaf. Jij zegt nu dat Europa had moeten opgeven in 1942/1943 ipv doorvechten en winnen in '45.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft het westen van Duitsland gewonnen toch. Duitsland heeft flink ingeleverd. Het hele land is verdeeld tussen de Eerste en Tweede wereld.![]()
Nee dat niet inderdaad. Dat is inderdaad wel een beetje vreemd...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan degenen die je geholpen hebben?
Daarbij wil Trump buitenproportioneel veel hebben, volgens berekeningen zelfs 3x zo veel van wat ze gegeven hebben.![]()
Misschien moet Amerika zich eens realiseren dat zij het enige land is dat de hulp van NAVO heeft ingeroepen en dag Europa toen klaar stond voor hun verzonnen oorlog.![]()
Bush bushThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het verschil is dat ik nu niet in zie hoe Europa en Oekraine nu nog kunnen winnen zonder de VS.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, omdat Europa niet opgaf. Jij zegt nu dat Europa had moeten opgeven in 1942/1943 ipv doorvechten en winnen in '45.![]()
Dat is dus het probleem; er wordt verwacht dat hij accepteert dat Rusland een stuk land heeft ingepikt, ÉN hij moet kapitalen aan Amerika gaan betalen, en dan NÓG zijn er 0,0 garanties dat daarmee de oorlog voorbij is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat niet inderdaad. Dat is inderdaad wel een beetje vreemd...![]()
Ja true.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem; er wordt verwacht dat hij accepteert dat Rusland een stuk land heeft ingepikt, ÉN hij moet kapitalen aan Amerika gaan betalen, en dan NÓG zijn er 0,0 garanties dat daarmee de oorlog voorbij is.
Er worden ook geen veiligheidsgaranties gegeven inderdaad.
Dus eigenlijk zit Zelensky met niets.
Maar het zou wel fijn zijn als de oorlog gestopt wordt.![]()
Dat was toen ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik nu niet in zie hoe Europa en Oekraine nu nog kunnen winnen zonder de VS.![]()
Behalve dat Europa toen wel op had gegeven en verslagen was (behalve het VK dan).quote:
Het waren toch echt de VS, Canada en Britten + De Sovjet Unie die Hitler er onder hebben gekregen. Niet Europa.![]()
Zou fijn zijn, maar Zelensky zou dus alles weggeven en er niks voor terug krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja true.
Er worden ook geen veiligheidsgaranties gegeven inderdaad.
Dus eigenlijk zit Zelensky met niets.
Maar het zou wel fijn zijn als de oorlog gestopt wordt.
Ja, een deel van de eigen opbrengsten van de olie en mineralen van Oekraïne zelf wordt in een deels Amerikaanse fonds gestopt om het land opnieuw op te bouwen, maar Amerika zal ook een aanzienlijk deel uit dat fonds zelf weghalen.![]()
Canada en de Britten kunnen nog steeds helpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Behalve dat Europa toen wel op had gegeven en verslagen was (behalve het VK dan).
Het waren toch echt de VS, Canada en Britten + De Sovjet Unie die Hitler er onder hebben gekregen. Niet Europa.
Niet direct bij een grote tegenslag volledig opgeven. Defaitisme heeft niemand ooit geholpen.
Wil niet zeggen dat het er rooskleurig uit ziet, misschien moet Zelensky meer concessies doen dan hij zou willen, maar deze deal is gewoon vreselijk slecht.![]()
Frankrijk / Spanje bijv waren nog niet helemaal bezet. Jij zegt nu dus dat Europa compleet op had moeten geven in '42/43. Dus dan zouden we nu Duits praten hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Behalve dat Europa toen wel op had gegeven en verslagen was (behalve het VK dan).
Het waren toch echt de VS, Canada en Britten + De Sovjet Unie die Hitler er onder hebben gekregen. Niet Europa.![]()
Ja maar het is wel de realiteit. Zelensky kan ook zelf naar Trump gaan met een voorstel...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar Zelensky zou dus alles weggeven en er niks voor terug krijgen.
Ja, een deel van de eigen opbrengsten van de olie en mineralen van Oekraïne zelf wordt in een deels Amerikaanse fonds gestopt om het land opnieuw op te bouwen, maar Amerika zal ook een aanzienlijk deel uit dat fonds zelf weghalen.
Feit is dat de VS niet meer "om niet" willen helpen. Daar moet je mee dealen.
Europa heeft bijvoorbeeld de afgelopen 3 jaar niet aangedrongen op vrede maar juist olie op het vuur gegooid. Europa had aan moeten dringen op vrede imho.![]()
Ook voor de VS, want die hebben laten zien dat ze niet te vertrouwen zijn. Dit gaat ze minstens 50 jaar kosten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Canada en de Britten kunnen nog steeds helpen.
Niet direct bij een grote tegenslag volledig opgeven. Defaitisme heeft niemand ooit geholpen.
Wil niet zeggen dat het er rooskleurig uit ziet, misschien moet Zelensky meer concessies doen dan hij zou willen, maar deze deal is gewoon vreselijk slecht.![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Canada en de Britten kunnen nog steeds helpen.
Nee dat niet. Maar het Westen had toen wel de kaarten in handen. Dat hebben we nu, zonder de VS, niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Frankrijk / Spanje bijv waren nog niet helemaal bezet. Jij zegt nu dus dat Europa compleet op had moeten geven in '42/43. Dus dan zouden we nu Duits praten hier.![]()
Ik vind dat je de situatie realistisch moet bekijken en kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Defeatisme is slecht, maar je wilt wel dat Oekraïne opgeeft?
Wij in Europa hebben gewoon geen slagkracht... een oorlog tussen Europa en Rusland gaan wij niet met zekerheid winnen...![]()
O jawel hoor. Amerika heeft minder gedaan dan Europa he. Europa gaat opschalen met boots on the ground, aldus het VK.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar het Westen had toen wel de kaarten in handen. Dat hebben we nu, zonder de VS, niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2025 10:29:21 ]![]()
Rutte?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind dat je de situatie realistisch moet bekijken en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Wij in Europa hebben gewoon geen slagkracht... een oorlog tussen Europa en Rutte gaan wij niet met zekerheid winnen...![]()
Ja om een cease fire te kunnen instellen toch. Niet om mee te vechten mag ik hopen...?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
O jawel hoor. Amerika heeft minder gedaan dan Europa he. Europa gaat opschalen met boots on the ground, aldus het VK.![]()
Amerika zou wel eens dankbaar mogen zijn voor de honderden Oekraïnse doden die gevallen zijn in Afghanistan, in de verzonnen oorlag van de VS![]()
Cease fire is alleen maar gunstig voor Rusland. Er is al oorlog tussen Europa en Rusland, dan moet je doorzetten ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja om een cease fire te kunnen instellen toch. Niet om mee te vechten mag ik hopen...?![]()
Maar misschien heb ik het gemist maar gaan ze serieus mee vechten in Oekraine?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Cease fire is alleen maar gunstig voor Rusland. Er is al oorlog tussen Europa en Rusland, dan moet je doorzetten ook.
Ik dacht dat het voor een cease fire was van 1 maand... hier schrik ik wel van.![]()
Volgens mij had VK het niet over een vredesmissie. En buiten dat, Rusland staat er niet echt om bekend dat ze zich aan verdragen houden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar misschien heb ik het gemist maar gaan ze serieus mee vechten in Oekraine?
Ik dacht dat het voor een cease fire was van 1 maand... hier schrik ik wel van.![]()
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens mij had VK het niet over een vredesmissie. En buiten dat, Rusland staat er niet echt om bekend dat ze zich aan verdragen houden.
Want dat zou wel serieus heel eng zijn...![]()
Ja maar het duurt wel even voordat we op kracht zijn...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Europa gaat nu honderden miljard in defensie stoppen. Hopelijk 100% niet-Amerikaans materiaal.![]()
Met wat Europa achter de hand heeft zouden ze Rusland makkelijk kunnen pakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar het duurt wel even voordat we op kracht zijn...![]()
Daar ben ik niet zo zeker van hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met wat Europa achter de hand heeft zouden ze Rusland makkelijk kunnen pakken.
Rusland heeft een eigen defensie industrie. Die kopen voor een appel en een ei een nieuwe tank.
Wij zijn een vrije markt economie dus moet er winst worden gemaakt. Dus ons materiaal is gewoon peperduur in vergelijking met Ruslands materieel.
En een kogel van tien cent is net zo dodelijk als een kogel van tien euro.
Plus dat het een ongeorganiseerd zooitje is met al die verschillende wapensystemen...![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt en het afschrikwekkend werkt... en dat het voldoende is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:39 schreef JustinK het volgende:
Rusland heeft al problemen met Oekraïne aanvallen, laat staan dat ze de rest van Europa nog moeten aanvallen![]()
Laten we het hopen iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt en het afschrikwekkend werkt... en dat het voldoende is.![]()
Bolkje terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De dag dat de fucking US of A iets doet dat niet in eigen belang is
Is de dag dat Pasen en Pinksteren op 1 dag valt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En niks gegeten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed, maar ik ben geen deskundige dat je gisteren zo kudt hebt gevoeld doordat spul wat je teveel hebt ingenomen. Maar daar kan je het morgen met je hulpverlener over praten toch?
Nu wel las ik en dat scheelde al.
Goed bezig @KoningWouter en hou je vragenlijst bij de hand![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
Is de dag dat Pasen en Pinksteren op 1 dag valt![]()
![]()
Thanks, doe ik!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
En niks gegeten.
Nu wel las ik en dat scheelde al.
Goed bezig @:KoningWouter en hou je vragenlijst bij de hand![]()
![]()
Nee hoor, maar vind het ook leuk een discussie tussen andere te lezen zonder mij er in te mengenquote:
Hey Greysquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
Is de dag dat Pasen en Pinksteren op 1 dag valt
Klopt is ook leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, maar vind het ook leuk een discussie tussen andere te lezen zonder mij er in te mengen![]()
![]()
Waar jij al niet op letquote:
Ik voel me buitengeslotenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:50 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, maar die vindt zulke statistieken ook leuk![]()
Greet!![]()
![]()
![]()
Mailsyyyyy![]()
![]()
Wist je dat nietquote:
Jammer dat hij geen DustinK heeft dan kon je DTS nog plaatsen
Dottekestopicspel zou dan nu DustinKtopicspel zijn
JTS kan niet
Jij hebt weer andere kwaliteitenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten![]()
Mailsyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat? ff teruglezen nuquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je gaat al net zo raar praten als @:KissingbirdSmile, it's free therapy.![]()
Hey klaasje, Leuke dagen gehad saampjes?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is er een ander lopend topic met 18000 topics ?quote:
Ben wel benieuwdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je gaat al net zo raar praten als @:Kissingbird![]()
Zo kan die wel weer he![]()
Dodetopicsintquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist je dat niet
Jammer dat hij geen DustinK heeft dan kon je DTS nog plaatsen
Dottekestopicspel zou dan nu DustinKtopicspel zijn
JTS kan niet:')![]()
quote:![]()
ik zit hier nu mee te lezen he!
tsss
stoefen is dialect van bij jou daar
Smile, it's free therapy.![]()
Ksc heeft er nog meerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is er een ander lopend topic met 18000 topics ?
Ben wel benieuwd:')![]()
Voor je het weet loop je met witte sportsokken te zwaaienquote:
Hey Birdie, staat er bij jou nu ook een cam via beleef de lentequote:
Ik zeg niet dat het ook van BIJ JOU DAAR isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
tsss
stoefen is dialect van bij jou daar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie, staat er bij jou nu ook een cam via beleef de lente![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor je het weet loop je met witte sportsokken te zwaaien![]()
helemaal niet aan de orde hier
Hoi Dot, wel al een paar keer gekeken jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie, staat er bij jou nu ook een cam via beleef de lente
Smile, it's free therapy.![]()
quote:
Ik heb het ook moeten googlenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
tsss
stoefen is dialect van bij jou daar![]()
![]()
Ja jaquote:
Je gaat er gewoon vandoor op je witte sportsokkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
651 meerquote:
Hmm ik zit er aan te denken @ieniminie 's advies op te volgen en vanmiddag eens een rondje door het bos te gaan lopen...![]()
Tis heerlijk weerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:55 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm ik zit er aan te denken @:ieniminie 's advies op te volgen en vanmiddag eens een rondje door het bos te gaan lopen...
Ik zou ergens wandelen in de zon
Lekker vitamine D pakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
IK bedoel Birdie of Beleef de lente een cam op kissingbird heeft gezetquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
helemaal niet aan de orde hier
[..]
Hoi Dot, wel al een paar keer gekeken ja
Birdie is ‘s morgens niet zo snapsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK bedoel Birdie of Beleef de lente een cam op kissingbird heeft gezet
WTF werkt "zoeken" bij iemand?
Als ik daar heen ga boven aan word ik uitgelogd en staat er dat ik een ban heb
Heeft iemand anders dat ook?![]()
Dat advies had je al eerder gekregenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:55 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm ik zit er aan te denken @:ieniminie 's advies op te volgen en vanmiddag eens een rondje door het bos te gaan lopen...![]()
Lekker gaan wandelen je hoofd leegmaken
Energie opsnuiven, genieten van al het moois in he bosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smorgens zegt jequote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Birdie is ‘s morgens niet zo snaps
Hehe ja maar ik ben niet zo'n wandelaar, maar goed het is echt 5 minuten fietsen dus kan het altijd proberen...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat advies had je al eerder gekregen![]()
Lekker gaan wandelen je hoofd leegmaken
Energie opsnuiven, genieten van al het moois in he bos![]()
Nee even geprobeerd, heb het nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:57 schreef KoningWouter het volgende:
WTF werkt "zoeken" bij iemand?
Als ik daar heen ga boven aan word ik uitgelogd en staat er dat ik een ban heb
Heeft iemand anders dat ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je gewoon proberen, en langzaam aan doen niet gelijk weer je daar volop instortenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe ja maar ik ben niet zo'n wandelaar, maar goed het is echt 5 minuten fietsen dus kan het altijd proberen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: