abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2025 @ 19:20:21 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216938540
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:43 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Waarom verleidingen weerstaan? Wat is er mis met verleidingen en aan je trekken komen? Hogere idealen? Waarom val je deze zaken aan als gelovigen het ter sprake brengen, maar benoem je die hier zelf. Jezus vrat, dronk en feestte erop los met tollenaars en prostituees, in die mate dat het zelfs zijn vijanden opviel en hem hierom bekritiseerden. En voordat je gaat klagen: dit is het niveau van je posts in het Ramadan-topic.
Als het niemand beschadigd?

Niets.

Dat heb ik je al verteld.

Hogere idealen kunnen trouwens ook zijn, ik zeg maar wat, strijden voor gelijke rechten voor bijvoorbeeld homoseksuelen. Benieuwd of dat ook in dat plaatje past.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 5 maart 2025 @ 19:31:04 #102
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216938753
Bedankt voor de info. Doen we niets mee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 5 maart 2025 @ 19:35:12 #103
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216938816
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:11 schreef Gimmick het volgende:

[..]
Dat is niet zo opmerkelijk omdat de katholieke gemeenschap het zelf heeft laten doodbloeden. Daar hadden ze geen moslims voor nodig. Mijn ouders vastten nog (als kind) maar hebben mij er niet mee opgevoed. Dat bij de meeste families zo.
Ik zit hier in katholiek gebied en geen hond hier gaat vasten.
Moslims nemen het wel serieus.
  woensdag 5 maart 2025 @ 19:36:45 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216938844
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
En nu?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 5 maart 2025 @ 19:38:23 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216938872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En nu?
HowardRoars opmerkelijke constatering is helemaal niet opmerkelijk.
  woensdag 5 maart 2025 @ 19:39:00 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216938883
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2025 19:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
HowardRoars opmerkelijke constatering is helemaal niet opmerkelijk.
Aha.

Ga je nu nog even in het ramadan topic melden dat je niets met díe info gaat doen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 5 maart 2025 @ 19:43:29 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216938978
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Aha.

Ga je nu nog even in het ramadan topic melden dat je niets met díe info gaat doen?
Die zie ik nergens in actieve topics staan.
  woensdag 5 maart 2025 @ 19:44:55 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216939004
quote:

[..]
Ah, ga je nog naar een iftar toe?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 5 maart 2025 @ 19:51:12 #109
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_216939145
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoe herken je iemand die vast?
Zijn vaak verwarde personen en worden ook wel tikkende tijdbommen genoemd ^O^
pi_216939236
Vasten in combinatie met bezinning is wel iets wat ik toejuich. Niet dat ik daar zelf gelijk aan mee doe, maar ik vind het een mooi iets.

Jammer (maar ook voorspelbaar) is dat zo'n topic als deze vooral weer modder gooien is tussen verschillende partijen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bill_Hillie op 06-03-2025 19:31:21 ]
pi_216951035
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:49:00 #112
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216951450
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:19 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Hmm.

Hmm.

Weet je waar men ook aan zou kunnen denken? De families van de Israëliërs wiens familieleden zijn gemarteld en afgeslacht door de Palestijnen. Of wellicht de families wiens naasten en geliefden nog altijd gegijzeld zijn of natuurlijk de Israëliërs wiens huizen tot as zijn gereduceerd door de raketten van Hezbollah.

En daarnaast kunnen we het uiteraard ook nog hebben over het lijden van de Koerden in Turkije en Syrië. Maar zulk leed zul je het waarschijnlijk wel niet over willen hebben. Past niet binnen het gewenste narratief.

Ten slotte, zie hier trouwens de "hongersnood" in de Gazastrook:

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 6 maart 2025 @ 22:01:58 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216954737
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:19 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Had je dit geplaatst als er niet naar Gaza werd verwezen?

Nee. Dat had je niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 7 maart 2025 @ 19:44:21 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216964750
bump
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216964792
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
bump
Wat aandacht nodig om je gebruikelijke stokpaardjes vervolgens weer af te kunnen draaien?
  vrijdag 7 maart 2025 @ 19:48:12 #116
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216964801
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 19:47 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Wat aandacht nodig om je gebruikelijke stokpaardjes vervolgens weer af te kunnen draaien?
Yep.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216964816
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Yep.
Ik zal het je geven:
Fuck de SGP!
Leve de DEI!
Hup voor Gloria Wekker!

Zo, dan kun je weer een avondje los
  vrijdag 7 maart 2025 @ 19:50:29 #118
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216964832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 19:49 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik zal het je geven:
Fuck de SGP!
Leve de DEI!
Hup voor Gloria Wekker!

Heb jij al een mail van HR ontvangen over sensitiviteit tijdens de ramadan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 7 maart 2025 @ 19:54:41 #119
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 7 maart 2025 @ 20:00:26 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216964944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 19:49 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik zal het je geven:
Fuck de SGP!
Leve de DEI!
Hup voor Gloria Wekker!

Ja dus.

Als je straks weer heel super inclusief een vorkje meeprikt met de iftar (zo gezellig, zo warm), denk er nog even aan dat volgens de officiële leer de hel vooral bevolkt wordt door vrouwen, dat vrouwen sowieso onbetrouwbaar zijn en zich dienen te verhullen omdat het wandelende lustobjecten zijn, dat je homofilie moet zien als een afgrijselijke zonde en dat eenieder die niet de koran volgt zijn affikkende vellen mag tellen in Gehenna.

Maar hé, je bent in ieder geval geen rassogistische fastocist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216965032
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja dus.

Als je straks weer heel super inclusief een vorkje meeprikt met de iftar (zo gezellig, zo warm), denk er nog even aan dat volgens de officiële leer de hel vooral bevolkt wordt door vrouwen, dat vrouwen sowieso onbetrouwbaar zijn en zich dienen te verhullen omdat het wandelende lustobjecten zijn, dat je homofilie moet zien als een afgrijselijke zonde en dat eenieder die niet de koran volgt zijn affikkende vellen mag tellen in Gehenna.

Maar hé, je bent in ieder geval geen rassogistische fastocist.
Hahha ik had al wel verwacht dat je zou happen maar zó happen.. :')

Je hebt geen flauw idee wie ik ben en wat mijn opvattingen waar dan ook over zijn. Ik voel ook geen enkele behoefte om dat met zo’n schuimbekkend figuur als jij te delen, ik ga zo lekker pilsen met wat maten. Adiossssss
  vrijdag 7 maart 2025 @ 20:08:24 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216965053
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 20:06 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hahha ik had al wel verwacht dat je zou happen maar zó happen.. :')

Je hebt geen flauw idee wie ik ben en wat mijn opvattingen waar dan ook over zijn. Ik voel ook geen enkele behoefte om dat met zo’n schuimbekkend figuur als jij te delen, ik ga zo lekker pilsen met wat maten. Adiossssss
Oh jawel.

Dat je het nodig achtte op mijn bump te reageren is niet alleen voorspelbaar, het is logisch
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216971296
Ik moest denken aan dit topic over "white Christian nationalism" van Beatrice de Graaf en Stefan Paas, beide traditionele christenen. Waar white Christian nationalists, tegenwoordig christelijke symboliek en taal gebruiken voor hun politieke agenda. Zoals we recentelijk zagen bij jd Vance die een aanvaring kreeg met de Paus over de betekenis van een bijbelse tekst of die minster van buitenlandse zaken met een kruis op zijn voorhoofd.
Het artikel beoogt dat deze stroming het resultaat is van de secularisatie van de VS. niet godvrezend maar wel God als tool gebruikend.

Zo past ook dit topic in hetzelfde hoekje als de trumpisten, niet God vrezend (zoals TS) maar wel gebruikmakend van christelijke symboliek om zich af te zetten tegen Islamitische symboliek de ramadan.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ationalisme-a4885576
Hoe christelijk is dit allemaal? Zowel Philip Gorski als Tobias Cremer als andere onderzoekers onderstrepen dat wit christelijk nationalisme niet los te denken is van de doorgaande secularisatie van de Amerikaanse samenleving. De entourage van Trump is aanzienlijk minder uitgesproken en traditioneel religieus dan die van voorgaande Republikeinse (en Democratische) presidenten, en dat weerspiegelt hoe het er voorstaat in Amerika als geheel. In vijfentwintig jaar tijd is het percentage godgelovigen in de VS van 90 naar 63 gedaald.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 8 maart 2025 @ 11:32:31 #124
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216971387
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 11:21 schreef egayalS het volgende:
Ik moest denken aan dit topic over "white Christian nationalism" van Beatrice de Graaf en Stefan Paas, beide traditionele christenen. Waar white Christian nationalists, tegenwoordig christelijke symboliek en taal gebruiken voor hun politieke agenda. Zoals we recentelijk zagen bij jd Vance die een aanvaring kreeg met de Paus over de betekenis van een bijbelse tekst of die minster van buitenlandse zaken met een kruis op zijn voorhoofd.
Het artikel beoogt dat deze stroming het resultaat is van de secularisatie van de VS. niet godvrezend maar wel God als tool gebruikend.

Zo past ook dit topic in hetzelfde hoekje als de trumpisten, niet God vrezend (zoals TS) maar wel gebruikmakend van christelijke symboliek om zich af te zetten tegen Islamitische symboliek de ramadan.

Hoe christelijk is dit allemaal? Zowel Philip Gorski als Tobias Cremer als andere onderzoekers onderstrepen dat wit christelijk nationalisme niet los te denken is van de doorgaande secularisatie van de Amerikaanse samenleving. De entourage van Trump is aanzienlijk minder uitgesproken en traditioneel religieus dan die van voorgaande Republikeinse (en Democratische) presidenten, en dat weerspiegelt hoe het er voorstaat in Amerika als geheel. In vijfentwintig jaar tijd is het percentage godgelovigen in de VS van 90 naar 63 gedaald.
quote:

Arme jongen. Je moet de neurose van een barmhartige, alwetende en almachtige God in je hoofd contrasteren met de angst voor eeuwige hel en marteling van diezelfde barmhartige God omdat dit leven een "test" van jouw commitment aan hem is. We kunnen in plaats van het Stockholm syndroom beter spreken over het Mekka syndroom.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 11:39:44 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216971456
quote:

Dat ik jouw tribale godsbeeld niet deel maakt mij niet meer of minder 'godvrezend'.

Dat je werkelijk alles weet te politiseren en terug te herleiden tot de grote boze zionistische-Amerikaanse-Westerse-seculiere-koloniale-christelijke kabal die steeds die arme islam aanvalt, bewijst enkel mijn punt.

Dat je in elk topic jankt over Israël, islamofobie en Trump geeft vooral aan dat religie voor jou net zo'n dekmantel is als voor partijen die je hier nu weer meent te moeten ontleden.

Dat je nooit te bekennen bent in topics over Oekraïne, Darfur of Jemen, maar alles wat maar riekt naar Palestina overstelpt met je van het internet geplukte tweetberichten vormt nog een illustratie van je tenenkrommend religieus fanatisme. Mensenrechten, compassie, barmhartigheid interesseren je geen moer; het gaat om welk religieus kleurtje de poppetjes hebben, en dan bepaal je of er sprake is van vreselijk onrecht of juist totaal niet.

Ik ben er ergens wel blij mee. Laat mensen maar zien wat voor vlees we in de kuip hebben.

"God als tool gebruikend". Je doet zelf niet anders.

Daarom is je poging me in het Trump-kamp te droppen nog leuker.

Ik gruw van Trump's evangelicals (croft er op los, genoeg over geschreven), juist omdat ze de mensheid willen knechten en terugbrengen naar de middeleeuwen.

Punt is: dat evangelicalism wordt hier in Nederland niet gefaciliteerd of gepromoot. Integendeel. Waarom we die ruimte wel aan de islam geven is me een raadsel. Of nee, toch niet. Ook hier ben je me weer van dienst: de islam NIET ruim baan geven is natuurlijk een teken van 'wit nationalisme' en 'islamofobie'.

[ Bericht 4% gewijzigd door EttovanBelgie op 08-03-2025 11:46:29 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 8 maart 2025 @ 20:35:19 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216977388
bump
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216977478
Vastentijd.. is het niet alleen ontbijt en lunch over slaan? Die Moslims proppen zich toch lekker vol met vreten elke nacht?
  zaterdag 8 maart 2025 @ 21:31:22 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216978450
BUMP!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 8 maart 2025 @ 21:40:36 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216978685
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
bump
Wat wens je nou precies te horen.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 21:41:46 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216978714
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 21:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat wens je nou precies te horen.
Heb je al gedaan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 8 maart 2025 @ 23:42:06 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216980629
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ze zijn niet uitgereageerd.
Jawel, anders zou je het niet steeds hoeven bumpen.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 23:43:38 #132
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216980648
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 23:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Jawel, anders zou je het niet steeds hoeven bumpen.
Dat is meer ter inclusie en bewustwording.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216980655
Ik heb nog chips gegeten tijdens de ontknoping van WIDM :@ o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_216981984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 00:32 schreef Kerelx het volgende:

[..]
En doe je er zelf ook aan mee of is het topic meer een reactie op de Ramadan topic? Ik weet zeker dat als het Ramadan topic er niet was geweest, je dit topic niet geopend had. Zeker gezien je posts waarin je refereert naar Ramadan-acties zoals die van de Jumbo.
Waarom ben jij zo respectloos?
pi_216983259
quote:

[..]
Islam supremacy
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_216984429
Vasten om jezelf te 'kwellen' hoeft heul niet volgens God:
Jesaja 58:5-8 SV
5 Zou het zulk een vasten zijn, dat Ik verkiezen zou, dat de mens zijn ziel een dag kwelle, dat hij zijn hoofd kromme gelijk een bieze, en een zak en as onder zich spreide? Zoudt gij dat een vasten heten, en een dag den HEERE aangenaam?
6 Is niet dit het vasten, dat Ik verkies: dat gij losmaakt de knopen der goddeloosheid, dat gij ontdoet de banden des juks, en dat gij vrij loslaat de verpletterden, en alle juk verscheurt?
7 Is het niet, dat gij den hongerige uw brood mededeelt, en de armen, verdrevenen in huis brengt? Als gij een naakte ziet, dat gij hem dekt, en dat gij u voor uw vlees niet verbergt?
8 Dan zal uw licht voortbreken als de dageraad, en uw genezing zal snellijk uitspruiten; en uw gerechtigheid zal voor uw aangezicht heengaan, en de heerlijkheid des HEEREN zal uw achtertocht wezen.

De geestelijke betekenis heeft te maken met jezelf leegmaken en loskomen van geestelijk juk, en alleen bij onthouding komt saté om de hoek kijken of er iets te verleiden valt:

1Co 7:5 SV Onttrekt u elkander niet, tenzij dan met beider toestemming voor een tijd, opdat gij u tot vasten en bidden moogt verledigen; en komt wederom bijeen, opdat u de satan niet verzoeke, omdat gij u niet kunt onthouden.

Vastenmaand of lent (en pasen) is een oude traditie naar menselijke instelling en de tijd hebben ze weer overeen laten komen met de cyclus van de natuur. Ten minste dat denk ik, klopt dat?
De natuur komt weer tot leven, dat is al een feest opzich.
Kruis op je voorhoofd impliceert dat je zondaar bent, maar daar ben je van verlost als je gelooft in de kruisdood en wederopstanding voor jou persoonlijk, daarom wordt Jezus ook de verlosser genoemd die de zonde van de wereld wegneemt, de enige mediator tussen een zondaar en heilige God:
1Ti 2:5 SV Want er is één God, er is ook één Middelaar Gods en der mensen, de Mens Christus Jezus;
Reflecteren op je zonden en zondigheid terwijl je gelooft in de redding van je ziel is niet bijbels, en dan zit de boze zonder werk.
Gezeur van mij ook altijd. Iedereen moet doen en geloven waar die van overtuigd is en gelukkig van wordt, maar de waarheid moet ook verkondigd worden. Niemand gelooft zonder kennis genomen te hebben van de waarheid.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_216995250
Geloven werd iets voor moslims Column Stephan Sanders
https://www.nrc.nl/nieuws(...)oor-moslims-a4885733
Zelf behoor ik tot die veel kleinere groep van belijdende, kerkgaande katholieken: ik vast ‘op mijn manier’, een beetje D66-achtig. Ik spreek er hooguit over met andere kerkgangers: wat ga jij doen dit jaar?
Er zijn kennissen die weten dat ik naar de kerk ga, vooral ook omdat ik daar regelmatig over schrijf in dagblad Trouw. Men bewaart daarover meestal een gepast, vriendelijk stilzwijgen. Maar voor het eerst kreeg ik deze maand allerlei berichten uit de agnostische kennissenkring. Aanleiding: de St. Nicolaasbasiliek in Amsterdam (‘mijn kerk’), dat wat donkere, bakstenen gevaarte tegenover het Centraal Station, is verheven tot kathedraal.
-Rabia Al-Basri
  maandag 10 maart 2025 @ 10:31:49 #138
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216995571
quote:
15s.gif Op woensdag 5 maart 2025 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze voelen geen "behoefte om te vasten of om naar de kerk te gaan". :')

Lekkere Christenen dan. Die doen wat ze willen.

:{²
Het christendom vraagt nou eenmaal meer van haar volgers dan dat ze slaaf regels volgen en verder niet nadenken. Er wordt een hoop verantwoordelijkheid bij de individuele christen neergelegd. Ik beginsel moet die zélf ethische afwegingen maken in lijn met het goede.

Daarmee voorkom je ook dat ze in een auto stappen, een halve winkelstraat doodrijden en vervolgens kunnen zeggen "ja, maar dat stond geschreven / het moest van de dominee." Dat soort infantiele dogmatiek hebben ze er wel redelijk uit gereformeerd.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 10 maart 2025 @ 11:10:16 #139
396550 Richestorags
pi_216995993
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 10:31 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Het christendom vraagt nou eenmaal meer van haar volgers dan dat ze slaaf regels volgen en verder niet nadenken. Er wordt een hoop verantwoordelijkheid bij de individuele christen neergelegd. Ik beginsel moet die zélf ethische afwegingen maken in lijn met het goede.

Daarmee voorkom je ook dat ze in een auto stappen, een halve winkelstraat doodrijden en vervolgens kunnen zeggen "ja, maar dat stond geschreven / het moest van de dominee." Dat soort infantiele dogmatiek hebben ze er wel redelijk uit gereformeerd.
Exact.
pi_217023535
Dit moeten we ook in NL vieren, precies op deze manier c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217025738
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 10:31 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Christenen zijn dan ook superieur aan moslims. Dat heb je wel bewezen met deze wijze van redeneren! Geheel in lijn met het doel van dit topic, althans zo lijkt het.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217025811
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2025 21:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Christenen zijn dan ook superieur aan moslims. Dat heb je wel bewezen met deze wijze van redeneren! Geheel in lijn met het doel van dit topic, althans zo lijkt het.

Ach, misschien dat jouw geloof over 500 jaar ook wel eens tot inkeer komt en inziet dat de moordlustige gewelddadige bezettingsdrang niet gaat leiden tot wereldoverheersing. Een mens mag toch hopen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 21:38:22 ]
pi_217025882
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2025 21:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ach, misschien dat jouw geloof over 500 jaar ook wel eens tot inkeer komt en inziet dat de moordlustige gewelddadige bezettingsdrang niet gaat leiden tot wereldoverheersing. Een mens mag toch hopen :)
Nou over mijn geloof hoef jij je niet druk te maken hoor. Niet nu en niet over 500 jaar. Verder wel respectloos om in een vastentopic van Christenen weer je stokpaardje van stal te halen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217025918
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 21:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nou over mijn geloof hoef jij je niet druk te maken hoor. Niet nu en niet over 500 jaar. Verder wel respectloos om in een vastentopic van Christenen weer je stokpaardje van stal te halen.
Oei, iemand is niet zo blij als we zijn geloof benoemen voor wat het is. Verder helemaal eens, blijf jij als moslim lekker weg uit dit topic, dan gaat de rest hier verder over het vredelievende Christelijke gebruik van vasten, in tegenstelling tot de islamitische variant van Ramadan, waarbij er mensen worden doodgereden door de eckte eckte gelovigen van die religie. Daar is een eigen topic over.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 21:48:53 ]
pi_217026067
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2025 21:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oei, iemand is niet zo blij als we zijn geloof benoemen voor wat het is. Verder helemaal eens, blijf jij als moslim lekker weg uit dit topic, dan gaat de rest hier verder over het vredelievende Christelijke gebruik van vasten, in tegenstelling tot de islamitische variant van Ramadan, waarbij er mensen worden doodgereden door de eckte eckte gelovigen van die religie. Daar is een eigen topic over.
Nou veel succes dan met je topic, loopt ekte storm!
Allah Al Watan Al Malik
pi_217026102
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nou veel succes dan met je topic, loopt ekte storm!
Je doet net alsof het een wedstrijdje tussen geloven is, welke het meest actief is.
Typisch de booslim weer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 22:09:41 ]
pi_217026132
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je doet net alsof het een wedstrijdje tussen geloven is, welke het meest actief is.
Typisch de booslim weer.
Als dat zo was, dan zou ik hier niet posten he slimmerikje - maar juist in dat andere topic. Scorpietje toch.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217026160
quote:
9s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Als dat zo was, dan zou ik hier niet posten he slimmerikje - maar juist in dat andere topic. Scorpietje toch.
Dus dan gloat je met het feit dat het volgens jou hier niet storm loopt :D. Errug logisch allemaal weer Mutantje. We weten beiden dat je gewoon altijd het laatste woord wil hebben en er dus maar gewoon wat uitbraakt :*

Nou was weer gezellig, ga jij lekker terug naar je safe space in POL zodat je daar weer kan janken over hoe respectloos we hier op fok toch allemaal wel niet zijn en het slachtofferrolletje weer lekker kan aannemen :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 22:17:17 ]
pi_217026196
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dus dan gloat je met het feit dat het volgens jou hier niet storm loopt :D. Errug logisch allemaal weer Mutantje. We weten beiden dat je gewoon altijd het laatste woord wil hebben en er dus maar gewoon wat uitbraakt :*

Nou was weer gezellig, ga jij lekker terug naar je safe space in POL zodat je daar weer kan janken over hoe respectloos we hier op fok toch allemaal wel niet zijn en het slachtofferrolletje weer lekker kan aannemen :'(
Het is inderdaad een constatering dat het niet storm loopt, en de meeste posts in dit topic hebben ook nog eens betrekking op de Islam of moslims. Vrij respectloos richting de Christenen die wel vasten en nu juist daarom dit topic hebben. Verder is het raar dat je telkens op mij reageert als je zelf ook weet dat ik het laatste woord wil hebben en maar wat uitbraak.

Gezellig is het altijd met je, jammer van deze korte maar krachtige encounter. Het was wel weer zeer inhoudelijk en zakelijk. Slaap lekker alvast!
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 13 maart 2025 @ 00:28:30 #150
396550 Richestorags
pi_217027442
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2025 21:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Frappant dat je in dat soort hiërarchie denkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')