Jordy en Axel zeiden net : buiten.. waarom ze dit denken weet ik nietquote:
ik heb alleen mijn wekker gezet voor dit feest.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Even megasnel de make-up bijwerken .. want ja... ze komen op teevee
hahaha m'n knie m'n kniequote:Op maandag 3 maart 2025 19:46 schreef ledn81 het volgende:
Apres ski feestje![]()
benieuwd of het de vorige editie gaat overtreffen uit 2023
[ afbeelding ]
* ledn81 pakt tussendoor de wintersportspullen in
wie is dat ook alweerquote:Op maandag 3 maart 2025 19:46 schreef ledn81 het volgende:
Apres ski feestje![]()
[ afbeelding ]
dan krijgen ze het nog heterquote:Op maandag 3 maart 2025 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat het zuipen wel mee gaat vallen.
Rob uit 2023. Toen hadden ze heel leuk apres ski feestje. Benieuwd of ze het weer in de game area doenquote:
denk het haast wel anders is het echt te warmquote:Op maandag 3 maart 2025 19:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob uit 2023. Toen hadden ze heel leuk apres ski feestje. Benieuwd of ze het weer in de game area doen
Gokje, tegen 2130 heeft ze al 3x gezegd tegen Jordy: niet doen Jordy, das gevaarlijk.quote:
hoe weet je dat?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die komen niet. Gewoon fles wijn en voor de mannen 2 biertjes pp
ja ik dacht ook alquote:Op maandag 3 maart 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy denkt een bierfiets ... wat dat is erg typisch voor apres ski?
Jordy heeft duidelijk nog nooit geapres skiedquote:Op maandag 3 maart 2025 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Apres ski is op een bierfiets aldus Jordy
Das geen apres-ski.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die komen niet. Gewoon fles wijn en voor de mannen 2 biertjes pp
Denk ik. Ze laten tegenwoordig mensen niet meer laveloos worden op tv ivm metoo en ander gezeik.quote:
avond makeup mag wat meer wezen zeker voor feestenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
Wat heeft dat voor nut om extra wimpers aan te brengen terwijl je de hele dag zonder bent te zien. Jolien wil gluhwijn
Huh wie is dat?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:46 schreef ledn81 het volgende:
Apres ski feestje![]()
[ afbeelding ]
Zijn ze ookquote:Op maandag 3 maart 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Die haarpunten van Jane gaan er ook met de dag dooier uitzien
hoor hem nu al roepen op de achtergrondquote:Op maandag 3 maart 2025 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy herhaalt nog maar eens dat hij gaat zoepen tot hij kan kroepen
Ik hoop het!quote:Op maandag 3 maart 2025 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze beginnen extra vroeg ... daarna nog een klusshit
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: wij ons altijd heel snel klaarmaken en dan lang wachten
snel klaarmaken![]()
![]()
Is wel zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bitterballen gevuld met slobquote:Op maandag 3 maart 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu hoop op lekkere snackjes
Staat er straks Slob
jij heb echt wat gemist! marco deed de freeze, je weet wel die van: je weet nu dat er een engelbewaarder bestaatquote:Op maandag 3 maart 2025 20:08 schreef kater1 het volgende:
Ze moesten dit toch verdienen met een freeze? Heb die hele freeze niet gezien?
Dat was vanmiddag. Marco Schuitmaker zong een lied in het huis.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:08 schreef kater1 het volgende:
Moet marko schuitemaker die kwam zingenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:08 schreef kater1 het volgende:
Vanmiddag rond 14:20 was Marco Schuitmaker om engelbewaarder te zingenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:08 schreef kater1 het volgende:
Was vanmiddag. Heb ‘m ook gemist, moet nog even terugkijken.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:08 schreef kater1 het volgende:
echte vrienden, niet zoals de andere groep zegt dat Jordy ze gebruiktquote:
Top nummer! Top gozer!quote:Op maandag 3 maart 2025 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij heb echt wat gemist! marco deed de freeze, je weet wel die van: je weet nu dat er een engelbewaarder bestaat
Nou meer van "je weet n... hihahi een engelbe-haha... staat!!"quote:Op maandag 3 maart 2025 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij heb echt wat gemist! marco deed de freeze, je weet wel die van: je weet nu dat er een engelbewaarder bestaat
Ik geloofquote:Op maandag 3 maart 2025 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand al gezegd dat marco in het huis was ?![]()
Ik ga even teruglezen en horen!quote:Op maandag 3 maart 2025 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou meer van "je weet n... hihahi een engelbe-haha... staat!!"
Hij gebruikt ze niet bewust sowieso, het zijn ook wel echte vrienden.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echte vrienden, niet zoals de andere groep zegt dat Jordy ze gebruikt
Anton zal er ook wel zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou meer van "je weet n... hihahi een engelbe-haha... staat!!"
helaoeejj breidnenakjdfs show hekiellkjiejk meunneihnquote:
ja joh die lult gewoon met je meequote:Op maandag 3 maart 2025 20:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze mogen bij Jane slapen, ze zat vorige week te vertellen dat ze weing mensen over de vloer liet komen daar hield ze niet van
Klopt, in een groep heb je ook altijd iemand die alles regelt.....quote:Op maandag 3 maart 2025 20:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij gebruikt ze niet bewust sowieso, het zijn ook wel echte vrienden.
Maar het is wel een beetje het dominante type met de meegaande types om zich heen. Je ziet in het leven veel vaker dat deze types elkaar onbewust aantrekken en opzoeken en de wisselwerking dan wordt dat 1 iemand alles stuurt en de rest volgt
denk ook niet dat ze echt contact zal onderhouden met hunquote:Op maandag 3 maart 2025 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja joh die lult gewoon met je mee
Dat staat vast op het productie overleg van morgen met alle stagiairs.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:17 schreef Verity het volgende:
Sharice heeft 3x gedrukt om naar de DBK te mogen, om te vragen hoe het zit met haar GC. Nog steeds geen antwoord met hoe het precies zit.
Nee alleen nu, meestal zet ik hem gewoon direct af als hij iets zegtquote:
Weten ze wellicht zelf nog nietquote:Op maandag 3 maart 2025 20:17 schreef Verity het volgende:
Sharice heeft 3x gedrukt om naar de DBK te mogen, om te vragen hoe het zit met haar GC. Nog steeds geen antwoord met hoe het precies zit.
Offffffquote:Op maandag 3 maart 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat staat vast op het productie overleg van morgen met alle stagiairs.
Verstandigquote:Op maandag 3 maart 2025 20:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee alleen nu, meestal zet ik hem gewoon direct af als hij iets zegt
Ja ze wil weten of haar GC 1 of meerdere GC kan wegstrepen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:17 schreef Verity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dit Sharice haar beste outfit van de afgelopen twee maanden
Ik bedenk me opeens dat Jordy zei dat op vakantie naast vreemde mensen gaat liggen en dat het dan "zgn gezellig is".quote:Op maandag 3 maart 2025 20:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij gebruikt ze niet bewust sowieso, het zijn ook wel echte vrienden.
Maar het is wel een beetje het dominante type met de meegaande types om zich heen. Je ziet in het leven veel vaker dat deze types elkaar onbewust aantrekken en opzoeken en de wisselwerking dan wordt dat 1 iemand alles stuurt en de rest volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |