SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Doe maar.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan de roze/groen combi
Nee, dat is extra pijnlijk. Gewoon onverwachts whieeequote:Op maandag 3 maart 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dan minstens gewoon een waarschuwing vooraf?
Zit ook wel wat in.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat is extra pijnlijk. Gewoon onverwachts whieee
Traditiesquote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
Jezus kon hele tijd niks openen. Leuk mods die buiten hun eigen subforum gaan kutten met die knopjes hier.
HUH!quote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
Jezus kon hele tijd niks openen. Leuk mods die buiten hun eigen subforum gaan kutten met die knopjes hier.
Nou ja goed er zijn ergere dingen...quote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
iedereen kan gas gevenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens nog 1 week en dan is het gewoon race week.
Fucking insane tho matties.
Russische spionnenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HUH!
WTF!
Hoe konden 2 users door het slotje heenposten? 🧐
Zijn dat geheim agenten of zo
Nou ja Nattekat die 4 keer een topic opnieuw opent.. ik weet het niet hoor!quote:
Op de schaal van de koffie is lauw tot Hiroshima is dit wel een beetje een stevige aardbeving in laten we zeggen Turkije of Indonesië.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja Nattekat die 4 keer een topic opnieuw opent.. ik weet het niet hoor!
Vrooeeeggggquote:Op maandag 3 maart 2025 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk die tijden eens man.
Is toch niet gezond!
[ afbeelding ]q
Als het in kleine brokjes is wel jaquote:
Zo van "Heel erg voor als je dit heel erg vindt"quote:Op maandag 3 maart 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de schaal van de koffie is lauw tot Hiroshima is dit wel een beetje een stevige aardbeving in laten we zeggen Turkije of Indonesië.
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*hang
jij hebt een goede knuffellengte!!![]()
Ik ben niet zo goed in knuffelen maar ik kan je Hedwig wel even uitlenen.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in knuffelen maar ik kan je Hedwig wel even uitlenen.
helemaal niet ergquote:Op maandag 3 maart 2025 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
Crackie overdoseert spontaan aan knuffels.
ahhwquote:
Ah fuck zooiquote:
RIPquote:
Blijf dat echt bizar vinden, hoe snel mensen komen te overlijden als het de minder goede kant op gaatquote:
Mja met uitgezaaide kanker kan het heel snel gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijf dat echt bizar vinden, hoe snel mensen komen te overlijden als het de minder goede kant op gaat
quote:In het 'spy cops'-schandaal infiltreerden tussen 1968 en 2010 zo'n 140 undercoveragenten in meer dan duizend groeperingen in het Verenigd Koninkrijk, van milieu- en dierenrechtenbewegingen tot extreemrechtse groepen. Zeker 25 van deze agenten gingen onder een valse identiteit romantische relaties aan met leden van deze groepen.
Wtf. Ben je beetje voor dierenrechten aan het protesteren oid, kom je er achter dat je partner en vader van je kind een spion is.quote:Een andere vrouw zegt tegen The Guardian dat haar leven "geruīneerd was" toen ze erachter kwam dat de vader van haar zoon een undercoveragent was. Dat ontdekte ze pas toen hun zoon al 20 jaar was. De agent, Bob Lambert, had beweerd dat hij naar het buitenland moest vluchten om aan arrestatie door de politie te ontkomen.
Van nog zeker drie vrouwen is bekend dat zij een kind hebben gekregen van een undercoveragent. Een van deze vrouwen kreeg een zoon van een spion die 19 jaar lang beweerde dat hij een zakenman was. De politie wist al in 2013 dat de man een andere identiteit gebruikte, maar bracht de vrouw pas in 2020 op de hoogte. Het is nog steeds niet duidelijk waarom de politie daar zo lang mee wachtte.
Soms is het beter om gewoon even niks te zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor haar familie natuurlijk sneu maar waarom zijn we nu massaal aan het rouwen?
https://www.vandale.nl/gr(...)s/betekenis/EMPATHIEquote:Op maandag 3 maart 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor haar familie natuurlijk sneu maar waarom zijn we nu massaal aan het rouwen?
Omdat het een sympathieke vrouw is en veel mensen haar uit hun jeugd nog van het Sinterklaasjournaal kennen? Of omdat mensen ook dierbaren hebben die aan kanker overleden zijn en met de familie meeleven? Of wat anders?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk voor veel mensen een beetje jeugdsentiment en natuurlijk empathie. Maar dat heeft niet iedereen.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat het voor velen ook onze jeugd is..quote:Op maandag 3 maart 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
want mensen met autisme hebben geen empathiequote:Op maandag 3 maart 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je autisme of ben je gewoon vanzelf een lul?
Het is inderdaad een misconceptie dat iemand met autisme daarnaast niet ook gewoon een lul kan zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat eerste. Maar combi van beide kan ook.
Die kunnen zich vaak wat minder goed inleven in bepaalde zaken.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want mensen met autisme hebben geen empathie![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja toevallig heeft de ze dit keer wel gelijk.
Ah nee oké. Je weet het nooit tegenwoordig.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat eerste. Maar combi van beide kan ook.
Voordat ik losging, dacht ik: misschien kan die arme jongen er niks aan doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is inderdaad een misconceptie dat iemand met autisme daarnaast niet ook gewoon een lul kan zijn.
Ach joh. Relativeer toch een beetje.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms is het beter om gewoon even niks te zeggen.
Nee het is een terechte vraag op zich. Maar alsnog goed om iemand er op te wijzen dat dit geen gewenst gedrag is zodat hij er eventueel iets mee kan doenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voordat ik losging, dacht ik: misschien kan die arme jongen er niks aan doen.
opzich wel goede vraagquote:Op maandag 3 maart 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voordat ik losging, dacht ik: misschien kan die arme jongen er niks aan doen.
Gast.. Meen je dit nou? Ze is 67, heeft volgens jou een mooie carričre gehad, dus nu mag ze wel doodvallen en moeten mensen vooral niet teveel empathie tonen?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach joh. Relativeer toch een beetje.
Ze heeft een mooie carričre gehad.
CC is een troll, dus nee meent ie vast niet. Is dat sad, ja uiteraardquote:Op maandag 3 maart 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gast.. Meen je dit nou? Ze is 67, heeft volgens jou een mooie carričre gehad, dus nu mag ze wel doodvallen en moeten mensen vooral niet teveel empathie tonen?
Ik zeg niet dat ze moet doodvallen maar de echte pijn zit in dit geval toch echt bij haar familie en niet bij wat tv-kijkers.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gast.. Meen je dit nou? Ze is 67, heeft volgens jou een mooie carričre gehad, dus nu mag ze wel doodvallen en moeten mensen vooral niet teveel empathie tonen?
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze moet doodvallen maar de echte pijn zit in dit geval toch echt bij haar familie en niet bij wat tv-kijkers.
Kerel, dit is niet echt fraai. Vrouw is pas 67. Ja ze heeft zeker een mooie carriere gehad. Maar die is op je 67e echt nog niet patsboem voorbij hoor, zeker niet als je nog zo'n bezig bijtje was als Dieuwertje.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach joh. Relativeer toch een beetje.
Ze heeft een mooie carričre gehad.
Ik zou niet voor een ander zeggen wat ze wel en niet mogen voelen.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze moet doodvallen maar de echte pijn zit in dit geval toch echt bij haar familie en niet bij wat tv-kijkers.
Ja duh, maar dat wil niet zeggen dat wij het niet sneu mogen vinden.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je gelijk inquote:Op maandag 3 maart 2025 12:58 schreef Strani het volgende:
Mensen, ik geloof niet dat het erg in de geest van Dieuwertje zelf zou zijn om één negatief iemand hier nu verder zo veel aandacht te geven.
Het is vooral pijnlijk om zulke kortzinnige kolder te moeten lezen.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jankend feestje vierenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:58 schreef Strani het volgende:
Mensen, ik geloof niet dat het erg in de geest van Dieuwertje zelf zou zijn om één negatief iemand hier nu verder zo veel aandacht te geven.
Precies dit dus. Toen Aart Staartjes overleed was ik wel even ontdaan. Onderdeel van m'n jeugd.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:08 schreef Strani het volgende:
Ik heb Dieuwertje zelf niet als kind meegemaakt met het Sinterklaasjournaal want toen zij begon was ik al 20, maar toen haar soort van voorganger Aart Staartjes overleed kwam dat bij mij ook wel binnen. Dus ik snap dat mensen dat gevoel nu ook hebben.
Als iemand uit onze jeugd doodgaat, neemt die persoon altijd een stukje van onszelf mee. Het is afscheid nemen van ons eigen verleden en de realisatie dat ook de 'onschuldige' dingen uit onze jeugd eindig zijn.
Ja eens. Mij valt het gewoon op dat is alles. Als mensen hierdoor geraakt worden hebben we dat natuurlijk te respecteren.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kerel, dit is niet echt fraai. Vrouw is pas 67. Ja ze heeft zeker een mooie carriere gehad. Maar die is op je 67e echt nog niet patsboem voorbij hoor, zeker niet als je nog zo'n bezig bijtje was als Dieuwertje.
Tuurlijk valt zoiets wel te relativeren want het is van geen van ons een familielid (neem ik aan) maar daarom zouden we niet alsnog mogen rouwen om het overlijden van iemand waar we toch een bepaalde "band" mee hebben en iets bij voelen, ondanks dat ze vrij ver van ons af staat.
Je hoeft niet op alles wat je opvalt te reageren natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja eens. Mij valt het gewoon op dat is alles. Als mensen hierdoor geraakt worden hebben we dat natuurlijk te respecteren.
Jaquote:Op maandag 3 maart 2025 13:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dit dus. Toen Aart Staartjes overleed was ik wel even ontdaan. Onderdeel van m'n jeugd.
Ook nog op zo'n rotmanier.quote:
Doe dat de volgende keer.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als mensen hierdoor geraakt worden hebben we dat natuurlijk te respecteren.
Weer ouderwets vroeg.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk die tijden eens man.
Is toch niet gezond!
[ afbeelding ]q
Die sessies van 2:30 zou ik zelf vooral laat noemenquote:
Een mens mag leren zeg ik altijd maar!quote:
Ben je nooit te oud voor.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een mens mag leren zeg ik altijd maar!
Is ook best een lange vluchtquote:Op maandag 3 maart 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde vannacht nog een stukje van de oscars mee te krijgen maar heb de rode loper niet eens gehaald.
Ik zag dat er zelfs Nederlands succes was.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde vannacht nog een stukje van de oscars mee te krijgen maar heb de rode loper niet eens gehaald.
quote:De Nederlandse Victoria Warmerdam heeft een Oscar gewonnen met de korte film I'm Not a Robot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |