SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Doe maar.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan de roze/groen combi
Nee, dat is extra pijnlijk. Gewoon onverwachts whieeequote:Op maandag 3 maart 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dan minstens gewoon een waarschuwing vooraf?
Zit ook wel wat in.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat is extra pijnlijk. Gewoon onverwachts whieee
Traditiesquote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
Jezus kon hele tijd niks openen. Leuk mods die buiten hun eigen subforum gaan kutten met die knopjes hier.
HUH!quote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
Jezus kon hele tijd niks openen. Leuk mods die buiten hun eigen subforum gaan kutten met die knopjes hier.
Nou ja goed er zijn ergere dingen...quote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
iedereen kan gas gevenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens nog 1 week en dan is het gewoon race week.
Fucking insane tho matties.
Russische spionnenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HUH!
WTF!
Hoe konden 2 users door het slotje heenposten? 🧐
Zijn dat geheim agenten of zo
Nou ja Nattekat die 4 keer een topic opnieuw opent.. ik weet het niet hoor!quote:
Op de schaal van de koffie is lauw tot Hiroshima is dit wel een beetje een stevige aardbeving in laten we zeggen Turkije of Indonesië.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja Nattekat die 4 keer een topic opnieuw opent.. ik weet het niet hoor!
Vrooeeeggggquote:Op maandag 3 maart 2025 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk die tijden eens man.
Is toch niet gezond!
[ afbeelding ]q
Als het in kleine brokjes is wel jaquote:
Zo van "Heel erg voor als je dit heel erg vindt"quote:Op maandag 3 maart 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de schaal van de koffie is lauw tot Hiroshima is dit wel een beetje een stevige aardbeving in laten we zeggen Turkije of Indonesië.
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*hang
jij hebt een goede knuffellengte!!![]()
Ik ben niet zo goed in knuffelen maar ik kan je Hedwig wel even uitlenen.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in knuffelen maar ik kan je Hedwig wel even uitlenen.
helemaal niet ergquote:Op maandag 3 maart 2025 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
Crackie overdoseert spontaan aan knuffels.
ahhwquote:
Ah fuck zooiquote:
RIPquote:
Blijf dat echt bizar vinden, hoe snel mensen komen te overlijden als het de minder goede kant op gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |