Welke genocide?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:49 schreef Origami94 het volgende:
CU is uberhaupt een eng clubje dat zich voor het CIDI laat spannen en Israel en de genocide door dik en dun steunt.
Misschien moet je even verontwaardigd gaan doen in het topic waarin de grootste massamoordenaar van de 20e eeuw door een extreemlinkse dwaas wordt verdedigd. Dan vind ik de morele verontwaardiging iets geloofwaardiger, want daar is het crickets.quote:
Dat is net zo dom als de genocide ontkennen,quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Misschien moet je even verontwaardigd gaan doen in het topic waarin de grootste massamoordenaar van de 20e eeuw door een extreemlinkse dwaas wordt verdedigd. Dan vind ik de morele verontwaardiging iets geloofwaardiger, want daar is het crickets.
Ik begrijp niet hoe je kan denken dat praten "soft power" nu nog zin heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef Faraday01 het volgende:
Jimmy Dijk zet zichzelf hiermee totaal buitenspel en hier gaat hij geen stemmen mee binnenhalen.
Niet gek als je kijkt naar de recente traditie van de SP. Met Harry ‘bezemkast’ van Bommel die aan de zijde van dubieuze Rusland-gelinkte types nee-campagne voerde in het Oekraïne-referendum en nog steeds met wereldvreemde opiniestukjes opduikt. Tijdje terug hadden ze Jasper van Dijk die ietsje leek op te schuiven, maar die hebben ze bij de SP vakkundig naar buiten gewerkt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef Faraday01 het volgende:
Jimmy Dijk zet zichzelf hiermee totaal buitenspel en hier gaat hij geen stemmen mee binnenhalen.
Ja ik het het idee dat ze daar de Europese verkiezingen al mee verkloot hebben, maar hij gaat gewoon vrolijk verder.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef Faraday01 het volgende:
Ze hoeven niet onder invloed van Rusland te staan maar kunnen ook sympathie hebben voor vanuit ideologie.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je kan denken dat praten "soft power" nu nog zin heeft.
Ik vraag me altijd af hoeveel de SP nog onder invloed staat van Rusland. Zo'n Harry van Bommel was daar echt notoir dubieus.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel de SP nog onder invloed staat van Rusland. Zo'n Harry van Bommel was daar echt notoir dubieus.
Was vrolijk te gast bij Ongehoord Nieuws eergisteren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
wtfquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Was vrolijk te gast bij Ongehoord Nieuws eergisteren.
Wilders hoort nu eigenlijk premier te zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schoof is een prima ambtenaar, maar geen premiersmateriaal.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Wilders hoort nu eigenlijk premier te zijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Was vrolijk te gast bij Ongehoord Nieuws eergisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |