SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Koffie koffie tijdddddddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ALtijd een goed ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussie Onze BolKKingquote:![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Assie
![]()
Justinner nog welklinkt wat vrouwelijk
Justina
MOrguh KWquote:
Wat dan?quote:Op maandag 3 maart 2025 06:35 schreef KoningWouter het volgende:
Nou ik ga toch maar niet UMCU bellen straks![]()
Ja weet niet hoor maar ben er toch wat te huiverig voor.quote:
Had er hele nacht niet van geslapen, had alles in een keer opgemaakt, begon rare ideen te krijgen.
Nee, dit is me wat te eng.![]()
Ja het is heftig spul hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 06:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weet niet hoor maar ben er toch wat te huiverig voor.
Had er hele nacht niet van geslapen, had alles in een keer opgemaakt, begon rare ideen te krijgen.
Nee, dit is me wat te eng.![]()
Yup, en die psych gaat me echt geen gram voorschrijven. Dan krijg je gewoon 3 keer sprayen per dag of zo en daar moet je het mee doen. Ik ben bang dat ik het ga misbruiken.quote:
Het helpt wel, maar volgens mij helpt alles als je het maar gewoon op maakt.![]()
Waarom niet>?quote:Op maandag 3 maart 2025 06:35 schreef KoningWouter het volgende:
Nou ik ga toch maar niet UMCU bellen straksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar was ik al bang voor, ik zei je gisteren nog KW doe kalm aan.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weet niet hoor maar ben er toch wat te huiverig voor.
Nee, dit is me wat te eng.
Of je legt het bij je ouders en haalt daar je dagelijks hoeveelheid op?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat ik bang ben dat ik er psychotisch van word.quote:
Gisteren alles maar op gemaakt, had de behoefte om veel meer te bestellen.![]()
Ja goed dat je het zelf ook inziet dat dat niet goed gaatquote:Op maandag 3 maart 2025 06:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat ik er psychotisch van word.
Gisteren alles maar op gemaakt, had de behoefte om veel meer te bestellen.![]()
Yup, ja dat zou nog kunnen maar die zijn er nu ook niet (beiden op vakantie)quote:Op maandag 3 maart 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, ik zei je gisteren nog KW doe kalm aan.
Of je legt het bij je ouders en haalt daar je dagelijks hoeveelheid op?
Ik weet niet, ik denk niet dat ik hier mee moet experimenteren.![]()
Dat is helaas het nadeel voor jou dat je te fanantiek begint en dan meer en meer wilquote:Op maandag 3 maart 2025 06:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat ik er psychotisch van word.
Gisteren alles maar op gemaakt, had de behoefte om veel meer te bestellen.
Daarom zou het zo mooi zijn als je het net als toen met bepaalde medicijnen het bij jou ouders neer zou kunnen leggen. Of iedere dag bij de apotheek ophalen mocht je het al krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan het met het UMC er over hebben wat voor jou het beste zou zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, ja dat zou nog kunnen maar die zijn er nu ook niet (beiden op vakantie)
Ik weet niet, ik denk niet dat ik hier mee moet experimenteren.
Vertel dat je het hebt gebruikt en je het heel goed deed. Alleeen dat je geen maat kan houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja alleen heb me zelf wel weer goed voor lul gezet hier.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja goed dat je het zelf ook inziet dat dat niet goed gaat
Bij mijn maat en bij mijn moeder.
Was er helemaal van overtuigd dat dit alle problemen van de wereld zou oplossen.
Want lag gisteren in bed, zonder avondeten.
En toen dacht ik van jezus, ik heb de behoefte alleen maar dat spul te nemen. Niet eten, niet drinken. Dat gaat nooit goed op langer termijn.
Jammer, had graag gewild dat het me kon helpen maar dit ga ik niet doen.![]()
Je hebt je voor mij niet voor lul gezet hoor, alleen was ik hier al bang voor.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja alleen heb me zelf wel weer goed voor lul gezet hier.
Was er helemaal van overtuigd dat dit alle problemen van de wereld zou oplossen.
En toen dacht ik van jezus, ik heb de behoefte alleen maar dat spul te nemen. Niet eten, niet drinken. Dat gaat nooit goed op langer termijn.
Jammer, had graag gewild dat het me kon helpen maar dit ga ik niet doen.
Heb het gisteren hier in mijn veld tig keer getypt. Maar je was zo blij en dat wilde ik je ook niet afnemen.
Ik ken je een kleinbeetje en weet dat je er zelf wel achterkomtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga er nog even over na denken. Ben ook niet bekend bij de UMCU voor OCD. Dus waarschijnlijk is het toch een traject van weken/maanden.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het met het UMC er over hebben wat voor jou het beste zou zijn.
Vertel dat je het hebt gebruikt en je het heel goed deed. Alleeen dat je geen maat kan houden.
Dinsdag heb ik een afspraak met mijn therapeut, dan zou ik het eens voorleggen.![]()
Nee niet voor lul gezet hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja alleen heb me zelf wel weer goed voor lul gezet hier.
Jammer, had graag gewild dat het me kon helpen maar dit ga ik niet doen.
Dat is wat dat spul met je doet.
Gelukkig zie je dat nu ook in![]()
Ja dat is ook de juiste persoon, die weet wel hoe en wat.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga er nog even over na denken. Ben ook niet bekend bij de UMCU voor OCD. Dus waarschijnlijk is het toch een traject van weken/maanden.
Dinsdag heb ik een afspraak met mijn therapeut, dan zou ik het eens voorleggen.
Wij zijn hier allemaal leken
Maar KW je hebt in iedergeval een fijne dag gehad gisteren dat neemt niemand je meer afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Begrijp ik. Ben ik even blij dat ik dit nu inzie, dit was niet goed gegaan ben ik bang.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt je voor mij niet voor lul gezet hoor, alleen was ik hier al bang voor.
Heb het gisteren hier in mijn veld tig keer getypt. Maar je was zo blij en dat wilde ik je ook niet afnemen.
Ik ken je een kleinbeetje en weet dat je er zelf wel achterkomt![]()
Gisteren had je het denk ik ook vanniemand aangenomen.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ben ik even blij dat ik dit nu inzie, dit was niet goed gegaan ben ik bang.
Voordeel van jou is dat je zelf altijd best snel inzicht hebt op iets wat niet goed voor je is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 3 maart 2025 06:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee niet voor lul gezet hoor.
Dat is wat dat spul met je doet.
Gelukkig zie je dat nu ook in
Als ik het nog eens ga doen is het gewoon 1 dag of zo, niet structureel elke dag.
Ik kon er amper van lopen. Wel extreem ontspannend dat wel.
Misschien dat ik wel een traject op start waar ik op een gezonde manier leer te ontspannen. Met sport of zo.
Niet dit.![]()
Ja maar het was wel borderline goed gegaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook de juiste persoon, die weet wel hoe en wat.
Wij zijn hier allemaal leken
Maar KW je hebt in iedergeval een fijne dag gehad gisteren dat neemt niemand je meer af
Had bijna nog meer besteld en dan ga je.![]()
Gisteren niet hoor, dit zie ik nu pas in. Daar schrik ik wel van.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren had je het denk ik ook vanniemand aangenomen.
Voordeel van jou is dat je zelf altijd best snel inzicht hebt op iets wat niet goed voor je is.![]()
Zwemmen deed je ook goed toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 06:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als ik het nog eens ga doen is het gewoon 1 dag of zo, niet structureel elke dag.
Ik kon er amper van lopen. Wel extreem ontspannend dat wel.
Misschien dat ik wel een traject op start waar ik op een gezonde manier leer te ontspannen. Met sport of zo.
Niet dit.
Of anders Yoga proberen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen maar goed dat je op tijd 'wakker' werdquote:Op maandag 3 maart 2025 06:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar het was wel borderline goed gegaan.
Had bijna nog meer besteld en dan ga je.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zwemmen vind ik altijd erg lekker, heb ook een brief van de gemeente waarin ze 150 euro aan sport per jaar vergoeden.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zwemmen deed je ook goed toch?
Of anders Yoga proberen?
Denk dat ik zoiets ga doen.![]()
Heel goedquote:Op maandag 3 maart 2025 06:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zwemmen vind ik altijd erg lekker, heb ook een brief van de gemeente waarin ze 150 euro aan sport per jaar vergoeden.
Denk dat ik zoiets ga doen.![]()
![]()
Weer een les die je voor jezelf geleerd hebtquote:Op maandag 3 maart 2025 06:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gisteren niet hoor, dit zie ik nu pas in. Daar schrik ik wel van.![]()
Je weet van je zelf dat je meestal geen rem hebt in iets
Maar je weet het van jezelf en kan het een halt toe roepen gelukkigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en dan ook niet zoals de vorige keer in een keer te hard van stapel lopen zodat je je schouder weer naar de klotuh helpt hequote:Op maandag 3 maart 2025 06:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zwemmen vind ik altijd erg lekker, heb ook een brief van de gemeente waarin ze 150 euro aan sport per jaar vergoeden.
Denk dat ik zoiets ga doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja precies, gewoon 2--3 keer per week ipv meteen zevenquote:Op maandag 3 maart 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan ook niet zoals de vorige keer in een keer te hard van stapel lopen zodat je je schouder weer naar de klotuh helpt he![]()
![]()
Het zou toch zo mooi zijn als je dat zou lukken.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja precies, gewoon 2--3 keer per week ipv meteen zeven
Bij jou is het vaak alles of niets of het nu met sporten is of met cola of medicijnen.
Dat is wel jammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey vroege veugel, ook al aan het werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man op deze man, deze man op deze man, en zo klim ik naar b ovuhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker jammer, ontwrichtend ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou toch zo mooi zijn als je dat zou lukken.
Bij jou is het vaak alles of niets of het nu met sporten is of met cola of medicijnen.
Dat is wel jammer![]()
Hihiquote:Op maandag 3 maart 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Deze man op deze man, deze man op deze man, en zo klim ik naar b ovuhhhhh![]()
![]()
Ja snap ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker jammer, ontwrichtend ook.
ALs ze daar nu eens iets aan zouden kunnen doen, dan was je al een heel eindWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, dat zou heel fijn zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik.
ALs ze daar nu eens iets aan zouden kunnen doen, dan was je al een heel eind![]()
Morguh Mutske
Ow vervelendquote:Op maandag 3 maart 2025 07:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Neus doet pijn plus uur te vroeg wakker![]()
![]()
![]()
Stomme neusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik ook net gepakt en een bak griekse Yoghurt en zit ondertussen de Summit te kijken, ben benieuwd wat dat gaat wordenquote:
Ook weer zo overlevings tocht programmaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ken ik niet, ben nu even het journaal aan het kijken.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook net gepakt en een bak griekse Yoghurt en zit ondertussen de Summit te kijken, ben benieuwd wat dat gaat worden
Ook weer zo overlevings tocht programma
Eet smakelijk trouwens![]()
![]()
![]()
Tis al op. Vind het lekkerder dan de gewone yoghurt is dikker en rommigerquote:Op maandag 3 maart 2025 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ken ik niet, ben nu even het journaal aan het kijken.
Eet smakelijk trouwens
Die QR codes in donatie reclames altijd
Je krijgt niet eens de tijd je telefoon te pakken laat staan dat ding te scannen.
Wat een dom gedoe.![]()
Ja ik houd er ook van!quote:Op maandag 3 maart 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis al op. Vind het lekkerder dan de gewone yoghurt is dikker en rommiger![]()
![]()
Ja dat gaat altijd razendsnel hequote:Op maandag 3 maart 2025 07:11 schreef KoningWouter het volgende:
Die QR codes in donatie reclames altijd
Je krijgt niet eens de tijd je telefoon te pakken laat staan dat ding te scannen.
Wat een dom gedoe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is zo lekker alleen bij mij komt het dan steeds terug omhoogquote:
Het ene merk meer dan het andere merkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Speedy bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat is vervelend.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zo lekker alleen bij mij komt het dan steeds terug omhoog
Het ene merk meer dan het andere merk
Ik vind het altijd lekker met hagelslag of met muesli.![]()
In de zomer doe ik er wel eens verse aardbeien door, maar meestal eet ik het zo zonder iets er doorquote:Op maandag 3 maart 2025 07:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend.
Ik vind het altijd lekker met hagelslag of met muesli.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarbij?quote:Op maandag 3 maart 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de zomer doe ik er wel eens verse aardbeien door, maar meestal eet ik het zo zonder iets er door![]()
![]()
We hebben het over Griekse Yoghurtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh aardbeitjes ook lekker!quote:Op maandag 3 maart 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de zomer doe ik er wel eens verse aardbeien door, maar meestal eet ik het zo zonder iets er door
Zonder iets is ook lekker! Ik (L) Yoghurt!![]()
Moet je wel lekkere aardbeien vinden, de meeste smaken nergens meeer naar en zijn nog eens duur ookquote:Op maandag 3 maart 2025 07:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh aardbeitjes ook lekker!
Zonder iets is ook lekker! Ik (L) Yoghurt!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap het niet maar bij dezequote:
AardbeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waarbij, aardbeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja verschilt veel inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je wel lekkere aardbeien vinden, de meeste smaken nergens meeer naar en zijn nog eens duur ook
Haal het eigenlijk nooit ook om de prijs.
Eet het regelmatig bij mijn ma als desert.![]()
ik heb een broodje shoarmaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ging ze vroeger plukken en dan stak ik er wel eens eentje zo van de plant in de mondquote:Op maandag 3 maart 2025 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja verschilt veel inderdaad.
Haal het eigenlijk nooit ook om de prijs.
Eet het regelmatig bij mijn ma als desert.
Die dingen waren pas lekker.
Tegenwoordig wordt alles snel snel in de kassen gekweekt en zit er geen smaak meer aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 193 / +170 / +16 / 1074 / 1094
2. Moeraskat / 80 / +48 / +3 / 1058 / 1117
3. KillemWieft / 78 / +20 / +48 / 127 / 164
4. kree / 76 / +0 / +0 / 186 / 204
5. Bally-b / 68 / +37 / +31 / 26 / 45
6. _UserName_ / 66 / +55 / +11 / 114 / 149
7. KoningWouter / 46 / +27 / +2 / 330 / 363
8. HappyCharly / 39 / +5 / +28 / 330 / 360
9. RedShoe / 35 / +2 / +0 / 356 / 375
10. sp3c / 32 / +15 / +15 / 85 / 103
11. Pinnenmutske / 27 / +0 / +25 / 43 / 57
12. hemarookworst / 23 / +12 / +2 / 224 / 246
13. Lovely / 19 / +5 / +0 / 327 / 360
14. loveyoulongtime / 19 / +0 / +0 / 311 / 327
15. Dr.Mikey / 19 / +5 / +13 / 119 / 132
16. Kissingbird / 18 / +1 / +11 / 175 / 184
17. Grotetijd / 17 / +4 / +10 / 195 / 213
18. Shii / 16 / +2 / +14 / 118 / 133
19. Soury / 12 / +0 / +11 / 58 / 68
20. ieniminimuis / 12 / +3 / +0 / 163 / 177SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekker, eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jussie je staat weer op 1 Hoe krijg je het voorelkaar
Die bij Appie momenteel zijn erg goed, maar het is in het algemeen idd hit or miss.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je wel lekkere aardbeien vinden, de meeste smaken nergens meeer naar en zijn nog eens duur ookMôgguh luitjes!
![]()
De goede oude tijd!quote:Op maandag 3 maart 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging ze vroeger plukken en dan stak ik er wel eens eentje zo van de plant in de mond
Die dingen waren pas lekker.
Tegenwoordig wordt alles snel snel in de kassen gekweekt en zit er geen smaak meer aan![]()
![]()
@Moeraskat bolkt ook lekker zie ik
Door te bolken?quote:Op maandag 3 maart 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
O jussie je staat weer op 1 Hoe krijg je het voorelkaar![]()
![]()
Ja, nooit begrepen dat mensen altijd zeiden vroeger was het beterquote:
Ik betrap mij zelf er op dat ik dat ook vaak denk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ToTtiequote:Op maandag 3 maart 2025 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die bij Appie momenteel zijn erg goed, maar het is in het algemeen idd hit or miss.Môgguh luitjes!
![]()
![]()
Hey ToTquote:Op maandag 3 maart 2025 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die bij Appie momenteel zijn erg goed, maar het is in het algemeen idd hit or miss.Môgguh luitjes!
Zijn nog niet te betalen zekers?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dan ben je oudquote:Op maandag 3 maart 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, nooit begrepen dat mensen altijd zeiden vroeger was het beter
Ik betrap mij zelf er op dat ik dat ook vaak denk.![]()
![]()
Oh dat heb ik nu ook al hoor!quote:Op maandag 3 maart 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, nooit begrepen dat mensen altijd zeiden vroeger was het beter
Ik betrap mij zelf er op dat ik dat ook vaak denk.
Bijvoorbeeld dat tegenwoordig iedereen in de pauze de hele pauze een beetje op de smartphone zit te kijken. Zeer ergelijk.![]()
O jaquote:
Nou ik zou je zeggen, kleinzoon was hier en die ze, vroeger............... Hahahaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja we hebben het allemaal wel denk ikquote:Op maandag 3 maart 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik zou je zeggen, kleinzoon was hier en die ze, vroeger............... Hahaha![]()
![]()
Was vorige week in de aanbieding voor ¤3,50 per bakkie.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT
Zijn nog niet te betalen zekers?![]()
Ik heb daar ook zo de pest aan, ook als je bezoek hebt en ze zitten de hele tijd op hun mobiel te koekeloeren of bij ieder piepje dat ding pakken o te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2025 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nu ook al hoor!
Bijvoorbeeld dat tegenwoordig iedereen in de pauze de hele pauze een beetje op de smartphone zit te kijken. Zeer ergelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup! maar ik ben daar ook wel wat conservatief in. Ik heb bijvoorbeeld ook bijna nooit mijn geluid aan staan op de mobiel. Ik bel later wel terug.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo de pest aan, ook als je bezoek hebt en ze zitten de hele tijd op hun mobiel te koekeloeren of bij ieder piepje dat ding pakken o te kijken![]()
Ja echt he. Zo irritantquote:Op maandag 3 maart 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo de pest aan, ook als je bezoek hebt en ze zitten de hele tijd op hun mobiel te koekeloeren of bij ieder piepje dat ding pakken o te kijken![]()
![]()
Net als vroeger, dingen die niet mogen zijn altijd leukerquote:Op maandag 3 maart 2025 07:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet, maar ik doe het toch
En juist omdat het niet mag toch weer doen
Tis wat, vind het knap duurquote:Op maandag 3 maart 2025 07:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Was vorige week in de aanbieding voor ¤3,50 per bakkie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 3 maart 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als vroeger, dingen die niet mogen zijn altijd leuker
En juist omdat het niet mag toch weer doen![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst nog een stukje interview gezien van Ian McKellen, over hoe films maken vroeger ging en hoe het tegenwoordig gaat.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo de pest aan, ook als je bezoek hebt en ze zitten de hele tijd op hun mobiel te koekeloeren of bij ieder piepje dat ding pakken o te kijken
"Tegenwoordig zitten de acteurs tussen het filmen van de scènes de hele tijd op hun smartphone te kijken. Vroeger kwam je nog bij elkaar, je kletste wat met elkaar, je neukte wat met elkaar, maar dat is er tegenwoordig allemaal niet meer bij door dat mobieltje."![]()
Dus niet alleen bij de jeugd...quote:Op maandag 3 maart 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst nog een stukje interview gezien van Ian McKellen, over hoe films maken vroeger ging en hoe het tegenwoordig gaat.
"Tegenwoordig zitten de acteurs tussen het filmen van de scènes de hele tijd op hun smartphone te kijken. Vroeger kwam je nog bij elkaar, je kletste wat met elkaar, je neukte wat met elkaar, maar dat is er tegenwoordig allemaal niet meer bij door dat mobieltje."![]()
Ik heb hem als ik ergens ben ook uitstaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup! maar ik ben daar ook wel wat conservatief in. Ik heb bijvoorbeeld ook bijna nooit mijn geluid aan staan op de mobiel. Ik bel later wel terug.
En als ik onderweg ben neem ik ook niet op. Hoef niet 24 uur slaaf te zijn van dat ding.
Ik neem hem onderweg mee voor noodgevallen dat ik kan bellen.
Heb ook gewoon een prepaidje. Heel af en toe neem ik een bundel van 10 euro voor internet als ik lang in de auto moet zitten, kan ik ondertussen gewoon mijn mod werk doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwajongens Bolkquote:
Neuken mag niet meer, daar is dat mobieltje voor in de plaats gekomenquote:Op maandag 3 maart 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst nog een stukje interview gezien van Ian McKellen, over hoe films maken vroeger ging en hoe het tegenwoordig gaat.
"Tegenwoordig zitten de acteurs tussen het filmen van de scènes de hele tijd op hun smartphone te kijken. Vroeger kwam je nog bij elkaar, je kletste wat met elkaar, je neukte wat met elkaar, maar dat is er tegenwoordig allemaal niet meer bij door dat mobieltje."
Die legt neukpartijen vast en verraden de neukers
En ja, op feessies....zit je lekker gezellig met iemand in gesprek, is het ineens midden tijdens het lachen of tijdens een verhaal: "Hahaha ja, wacht even hoor!", en dan wordt dat ding tevoorschijn gehaald om wat op Facebook te gaan scrollen: "Hahaha, meot je dit grappige filmpje zien zeg!" en dan wordt dat ding je in je smoel gedrukt terwijl je met elkaar nog over een bepaald onderwerp aan het praten was!![]()
Ik heb nog een oud contract bij Ben. 15 euro voor onbeperkt bellen en onbeperkt internet.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem als ik ergens ben ook uitstaan.
En als ik onderweg ben neem ik ook niet op. Hoef niet 24 uur slaaf te zijn van dat ding.
Ik neem hem onderweg mee voor noodgevallen dat ik kan bellen.
Heb ook gewoon een prepaidje. Heel af en toe neem ik een bundel van 10 euro voor internet als ik lang in de auto moet zitten, kan ik ondertussen gewoon mijn mod werk doen
Maar nu ligt de mobiel ook boven aan de lader, heb hem nu niet bij me.![]()
Zelf heb ik het telefoongeluid wel aan staan en van SMSjes ook (maar die negeer ik altijd).
Andere geluiden staan uit.![]()
Oh lekker, waar ga je heen?quote:Op maandag 3 maart 2025 07:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga een paar dagen naar zee
(Donderdag vrijdag en zaterdag)![]()
Iddquote:Op maandag 3 maart 2025 07:41 schreef ToT het volgende:
En ja, op feessies....zit je lekker gezellig met iemand in gesprek, is het ineens midden tijdens het lachen of tijdens een verhaal: "Hahaha ja, wacht even hoor!", en dan wordt dat ding tevoorschijn gehaald om wat op Facebook te gaan scrollen: "Hahaha, meot je dit grappige filmpje zien zeg!" en dan wordt dat ding je in je smoel gedrukt terwijl je met elkaar nog over een bepaald onderwerp aan het praten was!
En te drukWerewolf![]()
Krijg jij nog smsjes?quote:Op maandag 3 maart 2025 07:42 schreef ToT het volgende:
Zelf heb ik het telefoongeluid wel aan staan en van SMSjes ook (maar die negeer ik altijd).
Andere geluiden staan uit.![]()
![]()
Zwembad KW, zwembadquote:Op maandag 3 maart 2025 07:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow, krijg er bijna zin van om naar de apotheek te fietsen zo![]()
![]()
Not sorry ook nog dat is not done hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is nodig om deze periode te vergeten.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geniet er van hoor! Heb eens een gala gehad in Knokke, in het casino aan zee. Super fijn.Werewolf![]()
O dat is nog eens een leuk contractje dat valt wel meequote:Op maandag 3 maart 2025 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb nog een oud contract bij Ben. 15 euro voor onbeperkt bellen en onbeperkt internet.
Maar nu ligt de mobiel ook boven aan de lader, heb hem nu niet bij me.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geniet ervan mutskequote:Op maandag 3 maart 2025 07:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Is nodig om deze periode te vergeten.![]()
![]()
Oh heb je het zwaar gehad ja? Wil je er iets over delen?quote:Op maandag 3 maart 2025 07:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Is nodig om deze periode te vergeten.![]()
Behoorlijk. Vader is gelukkig ok na zijn val in de serre.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh heb je het zwaar gehad ja? Wil je er iets over delen?Werewolf![]()
Da is nie heel vaak me dunktquote:Op maandag 3 maart 2025 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je de grens over rijdt, en als je een voicemail hebt.![]()
![]()
Wat een ontzettende afgang.
Oekraine is een niet EU land.
Er word nu onderhandeld tussen de VS en Rusland zonder Europa.
Europa mag de portomenee trekken om daar een vredesmacht neer te gaan zetten.
Was er maar wereldwijde vrede. Wat vermoeiend.![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 maart 2025 07:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Behoorlijk. Vader is gelukkig ok na zijn val in de serre.![]()
![]()
Ik vond het gesprek aan beide kanten niet contructief.quote:
Zo los je toch niets op. Zowel de VS als Oekraine.![]()
Ah mooiquote:Op maandag 3 maart 2025 08:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat goeden heb heerlijk geslapen
Hoe is het met jou? ook goed geslapen?
Ja de wekker ging wat vroeg, maar ook lekker geslapen
![]()
![]()
Wat fijnquote:Op maandag 3 maart 2025 08:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah mooiJa de wekker ging wat vroeg, maar ook lekker geslapen
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oh lekker hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 08:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja net al gewandeld en straks ook nog naar het werk en dan wandelen met de hondjes![]()
![]()
Graciasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh Moon en DJMO
Hier vanmorgen ijsbloemen op de ramen, ze zitten er nogquote:lang niet meer gezien
O KW kijk je wel uit, anders even een dokter bellenquote:Op maandag 3 maart 2025 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
Jeetje ben ik toch net ineens flauw gevallen of zo :/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whut!?quote:Op maandag 3 maart 2025 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
Jeetje ben ik toch net ineens flauw gevallen of zo :/![]()
![]()
![]()
Ja gaat wel weer nu hoor, denk dat ik te snel opgestaan ben.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O KW kijk je wel uit, anders even een dokter bellen
Even in de gaten houden, heb ik nog nooit gehad.![]()
Zou dat van dat spul kunnen komen wat hij ingenoen heeft?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou zomaar kunnen hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou dat van dat spul kunnen komen wat hij ingenoen heeft?![]()
Misschien omdat je gisteren te veel van de spul heb gehad?quote:Op maandag 3 maart 2025 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gaat wel weer nu hoor, denk dat ik te snel opgestaan ben.
Even in de gaten houden, heb ik nog nooit gehad.
Let even goed op jezelf nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is ook echt koudquote:Op maandag 3 maart 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier vanmorgen ijsbloemen op de ramen, ze zitten er noglang niet meer gezien
![]()
![]()
Denk dat het komt omdat ik gisteren helemaal niet heb gegeten samen met te snel op staan.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou dat van dat spul kunnen komen wat hij ingenoen heeft?
Even in de gaten houden wel.![]()
Oh jee doe rustig aan!quote:Op maandag 3 maart 2025 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
Jeetje ben ik toch net ineens flauw gevallen of zo :/![]()
![]()
Merk echt helemaal niets meer van dat spul. :/quote:Op maandag 3 maart 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien omdat je gisteren te veel van de spul heb gehad?
Let even goed op jezelf nu
Nog nooit gehad dit.![]()
Dat is niet goed hoor. Even goed in de gaten houden en anders de dokter bellenquote:Op maandag 3 maart 2025 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja werd wakker met dat ik op mijn rug en hoofd was gevallen.![]()
Waar we het gisteren over hadden of wat anders?quote:Op maandag 3 maart 2025 08:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel goed hoor!
Heb maar besloten dat ik dat spul niet meer ga doen. Ga er niet goed mee om.![]()
Heb je je bezeerd?quote:Op maandag 3 maart 2025 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja werd wakker met dat ik op mijn rug en hoofd was gevallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat spul. Ben bang dat het psychose achtige taferelen bij mij triggert.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Waar we het gisteren over hadden of wat anders?
Niets mis nu maar werd wakker en dacht echt van "nope".![]()
En dan veel van dat spulquote:Op maandag 3 maart 2025 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat ik gisteren helemaal niet heb gegeten samen met te snel op staan.
Even in de gaten houden wel.
Vandaag even goed eten, en rustig aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet slim.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat ik gisteren helemaal niet heb gegeten samen met te snel op staan.
Even in de gaten houden wel.
Sterkte.![]()
Op het begin wel. Maar gaat wel nu.quote:
Vooral stuitje, rug en achterhoofd.
Wilde even aankleden om naar de apotheek te gaan en ineens bam lag ik. Nog nooit meegemaakt.![]()
Ah wat jammer zeg ! Nou doe lekker rustig aan vandaagquote:Op maandag 3 maart 2025 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat spul. Ben bang dat het psychose achtige taferelen bij mij triggert.
Niets mis nu maar werd wakker en dacht echt van "nope".![]()
![]()
Zeker!quote:Op maandag 3 maart 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan veel van dat spul
Vandaag even goed eten, en rustig aan doen![]()
Maar ik neem aan dat het nog wel in je lijf zit. Ik ken het niet dus geen idee verderquote:Op maandag 3 maart 2025 08:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Merk echt helemaal niets meer van dat spul. :/
Nog nooit gehad dit.
Moeraskat had het van de week ook in eenkeer bedenk ik mij net. DIe lag ook ineenkeer op de keukenvloerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou hopelijk blijft de pijn weg. Eerst maar even eten dan nu en dan kijken hoe het gaatquote:Op maandag 3 maart 2025 08:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Op het begin wel. Maar gaat wel nu.
Vooral stuitje, rug en achterhoofd.
Wilde even aankleden om naar de apotheek te gaan en ineens bam lag ik. Nog nooit meegemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet het ook niet. Maar gaat wel weer goed nu.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat het nog wel in je lijf zit. Ik ken het niet dus geen idee verder
Moeraskat had het van de week ook in eenkeer bedenk ik mij net. DIe lag ook ineenkeer op de keukenvloer![]()
Hey maily
Hey Greys
Voor jouquote:![]()
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor jou![]()
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Paulquote:
ALs je een bolk krijgtquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: