De term arrogantie impliceert toch dat deze meisjes boven of buiten de doorsnee staan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Helemaal niet anders dan doorsnee. Ciska is juist het doorsnee meisje waar ik vroeger zelf graag mee omging.
Ja die vond ik ook wel leuk.?quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik vond de "ik moest wat dus heb ik maar een museumjaarkaart gekocht" vrouw leuklekker socially awkward
Lekker de doelpalen verzetten, schijnheil.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Helemaal niet anders dan doorsnee. Ciska is juist het doorsnee meisje waar ik vroeger zelf graag mee omging.
Maud en die boer pasten niet bij elkaar. Hadden wel aantrekkingskracht op elkaar en hebben het samen leuk gehad. Maar het was duidelijk geen duurzame relatie. De vraag is nu hoe het verder met de boer gegaan. Weer gewoon op de boerderij, waar hij volgens z'n broer nauwelijks kwam in die Maud-tijd, in de zin van "was dit een leuk intermezzo?" of is hij er sociaal vrijer op geworden, zodat hij zelf een vrouw kan vinden. Dat is ook wel wat er met veel van de boeren gebeurde, die niet in de serie een partner vonden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Er werd hier ook al zo tenenkrommend geschreven over Maud destijds. Kapot aan geërgerd.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Maud en die boer pasten niet bij elkaar. Hadden wel aantrekkingskracht op elkaar en hebben het samen leuk gehad. Maar het was duidelijk geen duurzame relatie. De vraag is nu hoe het verder met de boer gegaan. Weer gewoon op de boerderij, waar hij volgens z'n broer nauwelijks kwam in die Maud-tijd, in de zin van "was dit een leuk intermezzo?" of is hij er sociaal vrijer op geworden, zodat hij zelf een vrouw kan vinden. Dat is ook wel wat er met veel van de boeren gebeurde, die niet in de serie een partner vonden.
Hey Duderinnetje, waarom smijt je meteen met termen als angst voor afwijkend?
Het doet me gelijk denken aan rare discussies met fanatiek gelovigen, die elkaar dan vertellen dat de niet-gelovige discussiepartners bang zijn om bekeerd te worden, haleluja. Daar zijn ze totaal niet bang voor en wie religieus wil zijn, moet dat zelf weten, zolang het anderen niet schaadt met opdringerigheid.
Dus zo'n raar bang-argument dat opgevoerd wordt om zichzelf en elkaar gerust te stellen.
Jan gaat zeker leuke tv opleveren. Ik volg het even niet waarom Roel zijn hoofd moet kaalscheren, de man heeft een leuk gezicht, volgens mij is alleen wat kort in lengte.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:32 schreef roos94 het volgende:
Ik heb dit jaaaaren niet gevolgd maar ik pik weer eens een seizoentje mee.
Die schoonmaak meneer uit Groningen met de flaporen is nu al leuke tv.
Roel moet zijn hoofd gewoon kaalscheren..
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jan gaat zeker leuke tv opleveren. Ik volg het even niet waarom Roel zijn hoofd moet kaalscheren, de man heeft een leuk gezicht, volgens mij is alleen wat kort in lengte.
Ik kijk ook weer een jaartje mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:32 schreef roos94 het volgende:
Ik heb dit jaaaaren niet gevolgd maar ik pik weer eens een seizoentje mee.
Die schoonmaak meneer uit Groningen met de flaporen is nu al leuke tv.
Roel moet zijn hoofd gewoon kaalscheren..
Daar had ik nu juist niets mee. Lijkt mij iemand die totaal geen leven heeft, geen hobby's, niks. Werk, eten en slapen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik vond de "ik moest wat dus heb ik maar een museumjaarkaart gekocht" vrouw leuklekker socially awkward
Eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 03:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gigantische voorhoofd en dun bosje bovenop ziet er niet uit.
Ja. Maar dan eerst reageren en daarna pas bedenken dat die afstand een probleem isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:17 schreef roos94 het volgende:
Overigens Zeeland-Groningen vraag je om ellende.
Hij zou best een stuk zijn als hij zijn baard zou laten staan en zijn haar af zou scherenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 03:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gigantisch voorhoofd?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 03:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg Gijs Groenteman vibes.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 03:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hij zou best een stuk zijn als hij zijn baard zou laten staan en zijn haar af zou scheren
Is dat die met die krullen? Sophie Hermans vibes.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Die Ciska van Boer Martijn is echt leuk zeg, jaloers.
Kaal zou wsl minder ogen. Vind het best meevallen, het aanwezige haar is namelijk wel in balans. Geen sliertjes haar die over de kaalte heen geplakt worden. Gewoon iemand met steeds minder haar, die zachtjes naar bijna kaal toegroeit. Beter dan die rare opgeschoren mannenhoofden met bovenop een rondje of streep haar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 03:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |