Hij 'werkt' nu tijdelijk even in NL met een NL BSN nummer (handiger vanwege prijzengeld e.d.)quote:
Daar krijgen ze nu vast vragen over en moeten ze mensen op de juiste plek zettenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wat een rare vragen op de homepage
Wie roddelt er het meest
Wie is de beste teamplayer
Wie klaagt er het meest
Wie doet er het meest in het huishouden
Dat zou gek zijn want je kunt er nog steeds stemmen. Maar bij deze BB kijk ik nergens meer van opquote:Op zondag 2 maart 2025 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar krijgen ze nu vast vragen over en moeten ze mensen op de juiste plek zetten
zal wel weer een ranking the bewoners aankomen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wie roddelt er het meest
Wie klaagt er het meest
Misschien zien we ze straks ineens hossend in carnavalskleding uit de gameroom komenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht dat er een carnavals feestje zou komen
ja bedacht ik ook later. je kon tot8u stemmen ofzo. Noujah geen idee. We horen het wel weerquote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou gek zijn want je kunt er nog steeds stemmen. Maar bij deze BB kijk ik nergens meer van op
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien zien we ze straks ineens hossend in carnavalskleding uit de gameroom komen
Op insta is ook nog iets van een vragen ding geweest. 10 van zulke vragen:quote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou gek zijn want je kunt er nog steeds stemmen. Maar bij deze BB kijk ik nergens meer van op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien daarvan?“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zijn dat geen vragen die gesteld worden aan de lezers op de homepage?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wie roddelt er het meest
Wie klaagt er het meest
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op insta is ook nog iets van een vragen ding geweest. 10 van zulke vragen:Was me teveel werk met invullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien daarvan?
Smile, it's free therapy.
Vind het ook maar rare vragen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wie roddelt er het meest
Wie klaagt er het meest
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Geluidje klinkt, BB roept ze voor een examen.
Reactie van Sharice
[ afbeelding ]
Geen geluid? Rechtermuisknop -> 'show all controls'
Dit zijn idd de vragen. Het gaat om ranking van de bewoners. Je mag nog tot acht uur invullen. Het is wel geinig om te doen als er toch geen streams zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wie roddelt er het meest
Wie klaagt er het meest
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Geluidje klinkt, BB roept ze voor een examen.
Reactie van Sharice
[ afbeelding ]
Geen geluid? Rechtermuisknop -> 'show all controls'
Linda had destijds 'De Verzamelaar' gekocht, daarmee kon ze geld van anderen stelen, maar die is met haar vertrek komen te vervallen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:49 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het in de SL over GC en vroeg me af waar de GC is gebleven waarmee je het geld van een ander kan stelen? Of heeft niemand die toen gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |