SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Logischquote:Op zondag 2 maart 2025 19:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik wilde lapo-hunten en dezelfde TT nemen![]()
Zellufquote:Op zondag 2 maart 2025 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Te lui om YT filmpke erbij te halen, maar: Vuile huichelaar......![]()
Ook al zit mijn mond vol met chipsquote:Op zondag 2 maart 2025 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooie ninja
Ik ga er nooit voor
Ik kom gewoon wat kletsen
Ik blijf kletsen...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het leven is voor iedereen prachtigquote:Op zondag 2 maart 2025 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar logisch voor jou met je 2 CC's en Bali trips...![]()
Wel eens, behalve voor die hard PSV supportersquote:Op zondag 2 maart 2025 19:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het leven is voor iedereen prachtig
Lach met een schone bips![]()
Het is maar een spelletjequote:Op zondag 2 maart 2025 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel eens, behalve voor die hard PSV supporters![]()
Dan ga je toch ook als je straks in Thailand zit, dan ben je toch in de buurtquote:Op zondag 2 maart 2025 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar logisch voor jou met je 2 CC's en Bali trips...Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook al zit mijn mond vol met chips
Ik blijf kletsen...![]()
![]()
Gewoon blijven zitten in het vliegtuigquote:Op zondag 2 maart 2025 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook als je straks in Thailand zit, dan ben je toch in de buurt![]()
Makkelijker dan Katwijk - Tilburg met OVquote:Op zondag 2 maart 2025 19:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten in het vliegtuigUw ADH vitamine Worst
Blijft momenteel kut om echt plannen te maken.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook als je straks in Thailand zit, dan ben je toch in de buurtLach met een schone bips![]()
Ga je voor een ladyboy?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft momenteel kut om echt plannen te maken.![]()
Noemt/ identificeert jouw vriendin zichzelf ook zo?quote:
Want jij zegt steeds vriendin en niet vriend.. #durftevragenTrust nobody![]()
Zij noemt zich vrouw, en dat is ook zoals ik haar zie in alles. Maar hoe mensen er hier tegenaan kijken neem ik dan ook even mee in mijn reacties daarop. En heb daar ook nooit een geheim van gemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Noemt/ identificeert jouw vriendin zichzelf ook zo?
Want jij zegt steeds vriendin en niet vriend.. #durftevragenLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zij noemt zich vrouw, en dat is ook zoals ik haar zie in alles. Maar hoe mensen er hier tegenaan kijken neem ik dan ook even mee in mijn reacties daarop. En heb daar ook nooit een geheim van gemaakt.![]()
![]()
Ik wilde Sims spelen, maar de maker van het spel heeft het spel weer eens gesloopt na de laatste update
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ahja op die fietsquote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zij noemt zich vrouw, en dat is ook zoals ik haar zie in alles. Maar hoe mensen er hier tegenaan kijken neem ik dan ook even mee in mijn reacties daarop. En heb daar ook nooit een geheim van gemaakt.Trust nobody![]()
Deze man hequote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zij noemt zich vrouw, en dat is ook zoals ik haar zie in alles. Maar hoe mensen er hier tegenaan kijken neem ik dan ook even mee in mijn reacties daarop. En heb daar ook nooit een geheim van gemaakt.![]()
![]()
Man3quote:Op zondag 2 maart 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde Sims spelen, maar de maker van het spel heeft het spel weer eens gesloopt na de laatste update![]()
![]()
Dan kan je wel lekker over voetbal lullen, bier drinken en kut roepen met elkaar, en 's avonds lekker knallen.
Win win, zeg ik![]()
Bier drinken wel ja, de rest is er niks anders als met vrouwen die ik eerder gehad heb. Ze is vooral duurder omdat ze goed kan meezuipenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dan kan je wel lekker over voetbal lullen, bier drinken en kut roepen met elkaar, en 's avonds lekker knallen.
Win win, zeg ik
Heb je die jubileum events al gespeeld?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde Sims spelen, maar de maker van het spel heeft het spel weer eens gesloopt na de laatste updateTrust nobody![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bier drinken wel ja, de rest is er niks anders als met vrouwen die ik eerder gehad heb. Ze is vooral duurder omdat ze goed kan meezuipen![]()
![]()
Ik mis @kreeWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jups. Ik haat die events.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je die jubileum events al gespeeld?Trotste mama van Ambar
Wel knap voor iemand zonder zusjequote:Op zondag 2 maart 2025 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja godver, ik mis je zusje ook. Hoor je mij daarover zeuren?
Well, life can be a riot
Dat is gewoon het belangrijkste, en wat maakt het uit hoe anderen er tegenaan kijken.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef ook geen neuk, daarom praat ik er ook gewoon over. En beantwoord de vragen ook, of reageer op opmerkingen erover.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is gewoon het belangrijkste, en wat maakt het uit hoe anderen er tegenaan kijken.Lach met een schone bips![]()
Dat doe je heel goed maatquote:Op zondag 2 maart 2025 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef ook geen neuk, daarom praat ik er ook gewoon over. En beantwoord de vragen ook, of reageer op opmerkingen erover.![]()
![]()
Nee?quote:Had de laatste keer gewoon een normaal gesprek met 'm en betrok 'm normaal in discussies
Well, life can be a riot
I know.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef ook geen neuk, daarom praat ik er ook gewoon over. En beantwoord de vragen ook, of reageer op opmerkingen erover.![]()
![]()
Het was ook gewoon n vraag, geen oordeel. Ik weet dat je er open over bentquote:Op zondag 2 maart 2025 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef ook geen neuk, daarom praat ik er ook gewoon over. En beantwoord de vragen ook, of reageer op opmerkingen erover.
Trust nobody![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was erbij voor ze geboren kon worden![]()
![]()
![]()
Dat doen mensen toch vaak, zogenaamd op zoek naar zichzelf met backpacken ergensquote:Op zondag 2 maart 2025 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar je ook gaat neem je jezelf meeUw ADH vitamine Worst
Ja is prima uiteraardquote:Op zondag 2 maart 2025 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat doen mensen toch vaak, zogenaamd op zoek naar zichzelf met backpacken ergensTrust nobody![]()
Mwoah vaak ook spulletjes waar ik weinig mee doequote:Op zondag 2 maart 2025 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was ook n beetje suf. Maar ik wilde de spulletjes niet missen..Trotste mama van Ambar
Sollyquote:Op zondag 2 maart 2025 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoor buurvrouw zingen in badkamer
Trotste mama van Ambar
Singing in the shower dancing in the mirrorquote:Op zondag 2 maart 2025 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoor buurvrouw zingen in badkamerLach met een schone bips![]()
Ben je een stevige Antilliaanse vrouw van middelbare leeftijd?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Blijkbaarquote:Op zondag 2 maart 2025 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je een stevige Antilliaanse vrouw van middelbare leeftijd?![]()
![]()
Wat maakte dat je het event dan deed?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah vaak ook spulletjes waar ik weinig mee doeTrust nobody![]()
Daar doe ik geen uitspraken over. Ik moet mijn identiteit prive houdenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je een stevige Antilliaanse vrouw van middelbare leeftijd?Trotste mama van Ambar
En als ik zeg.... doperwten?!quote:Op zondag 2 maart 2025 19:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kan wel uren over haar praten![]()
Om van de irritante meldingen af te komenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat maakte dat je het event dan deed?
Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om van de irritante meldingen af te komen
Trust nobody![]()
Was ook geen rare reactie op jou hoor, gewoon dat het me niet uitmaakt. En als mensen vragen hebben want. OEHHHHH Eng... Ik reageer wel.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was ook gewoon n vraag, geen oordeel. Ik weet dat je er open over bentLach met een schone bips![]()
Gewoon wegklikkenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om van de irritante meldingen af te komen![]()
Wat zou er eng aan zijn?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ook geen rare reactie op jou hoor, gewoon dat het me niet uitmaakt. En als mensen vragen hebben want. OEHHHHH Eng... Ik reageer wel.![]()
Conjoquote:Op zondag 2 maart 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over. Ik moet mijn identiteit prive houdenUw ADH vitamine Worst
Niks engs aanquote:Op zondag 2 maart 2025 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ook geen rare reactie op jou hoor, gewoon dat het me niet uitmaakt. En als mensen vragen hebben want. OEHHHHH Eng... Ik reageer wel.Well, life can be a riot
Een relatie is soberso eng enzo. Brrr mensenTrotste mama van Ambar
En dat is ook prima, iedereen heeft zijn eigen voorkeur die we gewoon kunnen respecteren van elkaarquote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is voor veel mensen een brug te verTrust nobody![]()
Synchroon?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
gewoon lekker samen helikopteren toch @:loveyoulongtime
niks mis mee![]()
Ligt er aan hoe je je opstelt/openstelt vind ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Een relatie is soberso eng enzo. Brrr mensen
Mensen hoeven niet eng te zijn, en niet elke relatie hoeft per definitie een ongelijkwaardige relatie te zijn óf zelfs kut te eindigen.Well, life can be a riot
Zou kijkenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Synchroon helikopteren zou een Olympische sport moeten zijnWell, life can be a riot
Haar wieken zijn geknipt.....quote:Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
gewoon lekker samen helikopteren toch @:loveyoulongtime
niks mis meeLach met een schone bips![]()
Jouw leven, jouw geluk.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is voor veel mensen een brug te ver
Boeien wat anderen ervan vinden.![]()
![]()
Ik kan het wel hoor!quote:Op zondag 2 maart 2025 19:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja dan wordt het helikopteren wat moeilijker
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is dat Chinooken ipv helicopter![]()
![]()
Je hapt wel erg serieus voor iets wat niet serieus bedoeld is.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je je opstelt/openstelt vind ik.
Mensen hoeven niet eng te zijn, en niet elke relatie hoeft per definitie een ongelijkwaardige relatie te zijn óf zelfs kut te eindigen.Trotste mama van Ambar
Zit ik ook niet op te wachten nee, voor mij blijft dat kleine deeltje altijd sacred en gebruik ik alleen op de pot.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dan moet je zo'n strapon kopen. Is ook weer zo'n gedoeLach met een schone bips![]()
@Schakeltopia @mazaruquote:Op zondag 2 maart 2025 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is dat Chinooken ipv helicopterUw ADH vitamine Worst
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dus nu is ze een ex-ladyboyquote:Op zondag 2 maart 2025 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze heeft een volledige operatie gehad jaren terug.
ladylady nu![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Voor mij gewoon een vrouw, maar ja. Hoe je het noemt is hoe je het noemt.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus nu is ze een ex-ladyboy
ladylady nuLach met een schone bips![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 maart 2025 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus nu is ze een ex-ladyboy
ladylady nu![]()
Ohh ze heeft n vagina nu?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze heeft een volledige operatie gehad jaren terug.
Maar dan is er toch geen reden dat mensen haar ladyboy noemen..Trust nobody![]()
En zo ist. Ze is gewoon vrouw hoor, ik zit gewoon wat te geinenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor mij gewoon een vrouw, maar ja. Hoe je het noemt is hoe je het noemt.![]()
Ik kan niet ruiken (gezien hoe jij vaak op dingen reageert) wanneer het serieus is of niet muisje.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hapt wel erg serieus voor iets wat niet serieus bedoeld is.Well, life can be a riot
Dat stigma blijftquote:Op zondag 2 maart 2025 20:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh ze heeft n vagina nu?
Maar dan is er toch geen reden dat mensen haar ladyboy noemen..En is ook niet erg, als zij nu ineens zou beslissen om bij vrouwen voetbal team te gaan zou ik ook zeggen, dat is niet helemaal eerlijk.
Ahja okquote:Op zondag 2 maart 2025 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat stigma blijftEn is ook niet erg, als zij nu ineens zou beslissen om bij vrouwen voetbal team te gaan zou ik ook zeggen, dat is niet helemaal eerlijk.
Trust nobody![]()
Gewoon je liefde toch, who cares hoe het genoemd wordt.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor mij gewoon een vrouw, maar ja. Hoe je het noemt is hoe je het noemt.![]()
Deze man hequote:Op zondag 2 maart 2025 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat stigma blijftEn is ook niet erg, als zij nu ineens zou beslissen om bij vrouwen voetbal team te gaan zou ik ook zeggen, dat is niet helemaal eerlijk.
![]()
Soberso iets ruikenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kan niet ruiken (gezien hoe jij vaak op dingen reageert) wanneer het serieus is of niet muisje.
Er zitten 2 hints in bovenste zin verstopt hoe serieus ik iets meen.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ja joh, is toch helemaal hip & trendy tegenwoordig?
![]()
![]()
Onder de spoiler een uiterst serieus zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Eerlijk is eerlijk. Biologisch gezien is het zoals het is. Dat kan wel voor iemand anders aanvoelen, maar je kan de biologie gewoon niet ontkennen. Als je dat wel doet dan snap je het verschil tussen man en vrouw gewoon niet. En dus ook de ongelijkheid wanneer transgenders mee gaan doen in vrouwensport, dat kan gewoon niet. Maak daar een extra klasse voor.quote:
Maar gelukkig heeft zij niet veel op met alle onzin eromheen net als ik en wil ze gewoon een fijn leven hebben wars van al het gekut wat van beide zijden komt
Bolk vanuit een vliegtuigI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zet een eindeloos voorraad heet water op tafel, een eindeloze hoeveelheid aan smaakjes thee en kruiden en mokken en glazen in allerlei vormen en maten.
Geniet.Trotste mama van Ambar
Ik moest lachenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Iedereen wachten met posten tot 22:22quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Iets dichterbij de 0, we zijn aan het taxien.quote:I'm surrounded by morons!
Ok!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een goed idee.
Niet meer posten mensen!![]()
Bolk de bolk, nu vanuit de luchtI'm surrounded by morons!
Ik heb net een heerlijke Pizza gehad. Fogel heeft straks weer een vliegtuigmaaltijd...Hopelijk is het te eten.
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat niet, keiharde trance muziek hier.![]()
![]()
![]()
![]()
Sssstttil!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat niet, keiharde trance muziek hier.![]()
![]()
Maar het geluid van een speld die valt daar heb ik gewoon de oren voor en hoor ik altijd.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ken er wel 1 maar dat is hij niet![]()
![]()
![]()
@aardappelpureequote:Well, life can be a riot
Wat ben je ook eigenlijk een zoete aardappel hequote:
Trotste mama van Ambar
Pas op hoor, Tottie heeft ook een beetje Yellow Fever, voor je het weet schaakt hij jouw dame!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ja, @:ToT heeft trouwens mijn hottie gezien inmiddels![]()
De vliegtuigpizza is best goed te makken. Maar ik heb al in de lounge gegeten dus ik hou het wel bij een smoothie en een fles water.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb net een heerlijke Pizza gehad. Fogel heeft straks weer een vliegtuigmaaltijd...Hopelijk is het te eten.
Moet je lang vliegen?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
De vliegtuigpizza is best goed te makken. Maar ik heb al in de lounge gegeten dus ik hou het wel bij een smoothie en een fles water.How can I make this topic about me?![]()
Je mist mijn vuile vaat? Mag je gratis ophalenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:21 schreef JustinK het volgende:
Ik mis alles wat ook maar in de buurt van een aardappel heeft gelegenTrotste mama van Ambar
Ja morgenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mist mijn vuile vaat? Mag je gratis ophalen![]()
* Fogel heeft net Technical Hitch aangeslingerdquote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat niet, keiharde trance muziek hier.
Al wel eerder hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ja, @:ToT heeft trouwens mijn hottie gezien inmiddelsTenminste, ik neem aan dat het dezelfde is.
![]()
Ow ik ben al bezet hoor!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Pas op hoor, Tottie heeft ook een beetje Yellow Fever, voor je het weet schaakt hij jouw dame!![]()
![]()
Anderhalf uur maar. Kopenhagen-Amsterdam.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: