SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Logischquote:Op zondag 2 maart 2025 19:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik wilde lapo-hunten en dezelfde TT nemen![]()
Zellufquote:Op zondag 2 maart 2025 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Te lui om YT filmpke erbij te halen, maar: Vuile huichelaar......![]()
Ook al zit mijn mond vol met chipsquote:Op zondag 2 maart 2025 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooie ninja
Ik ga er nooit voor
Ik kom gewoon wat kletsen
Ik blijf kletsen...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het leven is voor iedereen prachtigquote:Op zondag 2 maart 2025 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar logisch voor jou met je 2 CC's en Bali trips...![]()
Wel eens, behalve voor die hard PSV supportersquote:Op zondag 2 maart 2025 19:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het leven is voor iedereen prachtig
Lach met een schone bips![]()
Het is maar een spelletjequote:Op zondag 2 maart 2025 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel eens, behalve voor die hard PSV supporters![]()
Dan ga je toch ook als je straks in Thailand zit, dan ben je toch in de buurtquote:Op zondag 2 maart 2025 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar logisch voor jou met je 2 CC's en Bali trips...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook al zit mijn mond vol met chips
Ik blijf kletsen...![]()
![]()
Gewoon blijven zitten in het vliegtuigquote:Op zondag 2 maart 2025 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook als je straks in Thailand zit, dan ben je toch in de buurt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: