in Stalingrad was dat anders geen succesquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef capricia het volgende:
We moeten pas gaan als de Duitser ook gaan.
Ik hem meer vertrouwen in de bevoorrading door de Luftwaffe dan door De Gaulle.
https://en.wikipedia.org/(...)nker_Transport_Fleetquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef capricia het volgende:
Ze hebben weinig keuze, want de meerderheid van de jeugd is nu ‘lekker divers’. Dat zie je trouwens niet terug in de rekruten, want dat lijken wel schoolklassen uit de jaren 70, zo blank.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:34 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben dan ook benieuwd of Europese overheden nu helemaal los gaan met het werven voor defensie als het ze allemaal zo serieus ineens is. En vooral hoe ze gaan werven; zo van "zo lekker divers" mogelijk at all costs of gewoon zorgen voor heel veel goeie mensen
Of zoals ik van Uhm en de Kruif laatst hoorde zeggen tijdens een Veldheren Live voorstelling:quote:Op zondag 2 maart 2025 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Defensie maakt goede mensen zelf
Dus dat werven zal idd zo divers mogelijk gaan gebeuren
Op de kazerne in Spermelo.quote:
Baudet heeft wel gelijk gekregen dat het zou leiden tot een oorlog.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef halfway het volgende:
Mag ik jullie nog even wijzen op het volgende.
Rutte krijgt steun Kamer voor zijn 'inlegvel' Oekraïne-verdrag
Premier Rutte krijgt steun van een meerderheid in de Tweede Kamer van VVD, PvdA, D66 en GroenLinks voor zijn oplossing om een verklaring toe te voegen aan het verdrag tussen de EU en Oekraïne.
In de verklaring, ook wel inlegvel genoemd, staat onder meer dat het verdrag voor Oekraïne geen opstapje is voor een EU-lidmaatschap. Ook is opgenomen dat aan het verdrag geen rechten kunnen worden ontleend over militaire samenwerking.
Nee ze nemen idioten aan en tijdens de opleiding maken ze er mannen (en vrouwen van)quote:
Houd je Kremlin propaganda hier weg graag.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik het somber in voor het NL leger dat internationaal toch al een bedroevende reputatie heeft
Ik vraag me plots af of die anderhalf miljoen Syriërs in Duitsland 'ons' gaan helpen bij de verdediging van de Europese grenzen, dat zou echt top zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze hebben weinig keuze, want de meerderheid van de jeugd is nu ‘lekker divers’. Dat zie je trouwens niet terug in de rekruten, want dat lijken wel schoolklassen uit de jaren 70, zo blank.
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik het somber in voor het NL leger dat internationaal toch al een bedroevende reputatie heeft
Rusland was toen al binnengevallen en als ze oprotten raken ze niet met ons in oorlog.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Baudet heeft wel gelijk gekregen dat het zou leiden tot een oorlog.
Waarom, die hebben letterlijk nul ervaring atmquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef capricia het volgende:
Baudet roept zoveel, zoals dat de wereld door "kwaadaardige reptielen" wordt bestuurd 😆quote:Op zondag 2 maart 2025 20:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dikke duimquote:
Nou, Kuch. Trumpquote:Op zondag 2 maart 2025 20:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Baudet roept zoveel, zoals dat de wereld door "kwaadaardige reptielen" wordt bestuurd 😆
Je plakt allemaal verschillende dingen achter elkaar zonder ook maar te proberen ergens een punt of überhaupt een zin van te maken en al die verschillende dingen lijken geen klote met dit topic te maken te hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:41 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Verhuis naar de peuterspeelzaal.
U weet niet wat genocide en ICJ is? Zuid-Afrikaans is niet zo ingewikkeld, heur.
Leer Wikipedia eerst eens uit je hoofd, als de rol van Nederland en discussies in de Nederlandse politiek in dit geheel niet begrijpt.
https://nl.wikipedia.org/(...)rs%27_Protection_Act
Dat was mij nog niet eens opgevallen. Goed gezienquote:Op zondag 2 maart 2025 20:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op volgorde van zitplaatsDetails
Scherpquote:Op zondag 2 maart 2025 20:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Op volgorde van zitplaatsDetails
Die had dat natuurlijk al doorgekregen van zn maatje Putinquote:Op zondag 2 maart 2025 20:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een politieke grap, omdat die Icke bij de Greens ooit politiek bezig is geweest.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Baudet roept zoveel, zoals dat de wereld door "kwaadaardige reptielen" wordt bestuurd 😆
Die leren dat ze op het slagveld allereerst de dialoog moeten aangaan en dan proberen met de vijand in goed overleg tot een compromis te komenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ze nemen idioten aan en tijdens de opleiding maken ze er mannen (en vrouwen van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |