Niet dan?quote:
"trustworthy Americans"quote:
Lees het allemaal gewoon terug.quote:
Tsja, de MAGA-wappies volgen natuurlijk gewoon de marsorders van hun grote leider. En dus is Zelensky nu plots stom.quote:
Het is allemaal niet erg netjes gegaan inderdaad, en dat mag zelfs een understatement zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Er stonden geen concrete veiligheidsgaranties in. Sowieso is het gaslighten dat Zelensky geen vrede zou willen hebben terwijl een ander land hem aanvalt. Ik kom jou thuis overvallen en als je niet meewerkt ben jij het probleem en de agressor.
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik zeg niet dat Zelensky door wil vechten, Trump zegt dat.quote:
We zullen de VS nog een keer helpen als iemand een vliegtuig een wolkenkrabber laat crashen. Eigenlijk zouden we ze de rekening moeten sturen voor als die jaren in hun zandbakoorlogen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:10 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Het is allemaal niet erg netjes gegaan inderdaad, en dat mag zelfs een understatement zijn.
En harde woorden als op deze afgelopen rampzalige meeting zijn ook vrij gebruikelijk in zulke situaties. Concrete garanties zijn er immers nooit, heb dit reeds vaker erbij vermeld, en hetzelfde is nu ook aan de hand als de EU zelf aan de bak moet zonder hulp van de VS.
nee hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 16:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik zeg niet dat Zelensky door wil vechten, Trump zegt dat.
Zelensky heeft trouwens ook niet zo veel keus, want die Russen stoppen niet; hij moet dus wel.
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:18 schreef Momo het volgende:
Ik mis ook wel landen als Griekenland, Baltische staten, aantal Balkan landen als Kroatië bijvoorbeeld etc.
Oh ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoop dat dat hier gepost wordt zodra dat bekend is.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:17 schreef Jippie het volgende:
Is er al een 'statement' uit Londen bekend gemaakt?
Ffing Andorraquote:Op zondag 2 maart 2025 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het geval van Griekenland spelen zaken als dit ongetwijfeld mee.
Ze staan nooit vooraan om tegen Rusland in te gaan. Griekenland heeft een andere geschiedenis met Rusland dan veel Europese landen hebben.
Hongarijequote:Op zondag 2 maart 2025 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het geval van Griekenland spelen zaken als dit ongetwijfeld mee.
Ze staan nooit vooraan om tegen Rusland in te gaan. Griekenland heeft een andere geschiedenis met Rusland dan veel Europese landen hebben.
Dat zou briljant zijnquote:
Zelensky is jurist, werd daarna acteur in en serie waarin de hoofdrolspeler president van Oekraine werd, en vervolgens de oorlogs-president die blundert in de Oval Office.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:58 schreef Tengano het volgende:
Als ik hier naar luister klinkt het toch ook wel aannemelijk en logisch dat Zelensky fout zat en niet alles overzag. En dat er toch een positieve intentie bestaat vanuit de VS om dit voor elkaar te krijgen (inclusief veiligheidsmaatregelen) plus dat er nog ruimte is voor een herstelpoging. En het ligt trouwens ook in lijn met wat Rutte gezegd zou hebben.
Daar krijgt hij tenminste geen onjuiste beschuldigingen over zich.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat Zelensky daar ook geen ruzie gaat maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |