Jij rekent de VS al niet meer mee? Bijzonder…quote:Op zondag 2 maart 2025 10:58 schreef Shotty het volgende:
[..]
Gezien de vrije wereld 80% europa is, wat is dan je alternatief? Canada? Australie?
Jouw overdrijving is dat het Europa om zichzelf tegen Rusland te beschermen meer kost dan het totale budget van de Vas.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De prijs van energie.
Kom maar eens met iets concreets voor een keer.
Dat is toch het onderwerp?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij rekent de VS al niet meer mee? Bijzonder…
Nieuws niet gevolgd zeker? De VS is haar “vrij land” kaart aan het inleveren. Vandaar dat we op zoek zijn naar een nieuwe leider van de vrije wereld.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VS is zichzelf aan het slopen, en wordt minder vrij met de dag. De President regeert er tegenwoordig met executive orders zodat hij zich weinig aan hoeft te trekken van het kapitool..quote:Op zondag 2 maart 2025 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We hebben een grote achterstand en productie kost hier een veelvoud.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jouw overdrijving is dat het Europa om zichzelf tegen Rusland te beschermen meer kost dan het totale budget van de Vas.
Verwar meningen niet met feiten.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:04 schreef Shotty het volgende:
[..]
Nieuws niet gevolgd zeker? De VS is haar “vrij land” kaart aan het inleveren. Vandaar dat we op zoek zijn naar een nieuwe leider van de vrije wereld.
De AmvB’s vliegen in Nederland je ook om de oren. Heb je daar een probleem mee?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:05 schreef zuchtje het volgende:
[..]
De VS is zichzelf aan het slopen, en wordt minder vrij met de dag. De President regeert er tegenwoordig met executive orders zodat hij zich weinig aan hoeft te trekken van het kapitool..
Ik heb gehoord dat ze daar zelfs zelf hun staatshoofd mogen kiezen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verwar meningen niet met feiten.
De VS is nog steeds een vrije democratie. Vrijer dan Europa I might add.
Vergeet het klimaatbeleid niet!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus ook helemaal voor.
VEM2012 ziet vooral beren op de weg zoals traditioneel begrotingsdenken.
Gelukkig hebben we jou nog als stem der redelijkheid.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een paniek bij sommigen nu Trump weer aan het stuur zit. Alsof de wereld vergaat…
Er is weinig over van de slagkracht van Rusland, dus die achterstand valt mee.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We hebben een grote achterstand en productie kost hier een veelvoud.
Althans, ze mogen die illusie hebben.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar zelfs zelf hun staatshoofd mogen kiezen.
Ja, ik verbaas me ook over je paniekvoetbal.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een paniek bij sommigen nu Trump weer aan het stuur zit. Alsof de wereld vergaat…
enige probleem is dat zij niets te vertellen hebben. wij al weinig, laat staan russenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat er geen goed alternatief is.
De meeste Russen zijn pro aansluiting bij het Westen. Hell, zelfs Poetin is door Jeltsin naar voren geschoven omdat hij pro aansluiting bij het Westen was. Dat is wat anders gelopen in de praktijk, maar de gewone Rus heeft het liefste normale relaties met het Westen.
En daar zijn ze net zo goed in als de Russenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar zelfs zelf hun staatshoofd mogen kiezen.
De wereld niet, maar de wereldorde wel. Door alle domme inspanningen van Trump met tarieven en steun aan Rusland zal China straks nog de enige wereldmacht zijn die over is, helaas.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
Met personeel worden naast gewonden en doden ook krijgsgevangen en vermisten meegerekend.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[ afbeelding ]
>876k dode en gewonde Russen en Noord-Koreanen.
Nee, dan moet je nog toevoegen dat je de buurman wilde helpen maar wel in ruil voor zijn auto, keuken en bankrekening. En dan zouden de overvallers in 1/3de van de tuin mogen blijven wonen. Zonder hek ertussen. Want we doen niet aan veiligheidsgaranties.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |