SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik dacht dat je deze niet zou kennen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
Simon & Garfunkel - The only living boy in New York
Zeker wel hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze niet zou kennen.
[ afbeelding ]
Nee, inderdaad. Ik had hem op een elpee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:06 schreef Melting het volgende:
Deze hoor je eigenlijk nooit op de radio, toch?
Ja, dat album had ik dus ook bij mijn ouders op elpee. Ik weet niet waar het is gebleven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ooit mijn ouders blij gemaakt toen ik een keer thuiskwam met het album Bridge over Troubled water. Had het misschien aan hun cadeau moeten geven, maar heb het toch gehouden. En eigenlijk weet ik niet of ik het nog heb liggen...
Respect! Ik durfde me er niet aan te wagen.quote:
Ik had gewoon als titel I get knocked down gedaan. Maar de bandnaam durfde ik niet.quote:
En die had ik dan weer juist foutloosquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had gewoon als titel I get knocked down gedaan. Maar de bandnaam durfde ik niet.
Niemand. het is dan ook een bandnaamquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heet er nou Gnarls?
[ afbeelding ]
Niemand. Die naam is gewoon een verzinsel tijdens een avondje in de kroeg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heet er nou Gnarls?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
er rollen hier voor het laatst wat stenen
Ik hoorde gisteren dat Roxette opnieuw gaat touren met een nieuwe zangeres.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer een zangeres die veel te jong heen is gegaan
Is het een bekende zangeres?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat Roxette opnieuw gaat touren met een nieuwe zangeres.
Ze is blijkbaar een megaster, maar ik ken haar ook niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken haar niet.
https://www.maxazine.nl/2(...)erfgoed-van-roxette/
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:30 schreef livelink het volgende:
Olivia en John en de rest van de Grease-crew - You're the one that I want
Ik ken het wel. Harvest for the world van ????quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Harvest for the world van ????
Jij dacht dat hij Frans was?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pas een paar jaar geleden ontdekt dat dit gewoon een Italiaan is
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sting - If you love someone set them free
Mooi op tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
Wij hebben de belastingaangifte maar alvast gedaan
Tja, het stelt eigenlijk heel weinig voor tegenwoordig als je niks geks hebt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi op tijd.
Ik laat het altijd doen door een kennis.
Vorig jaar belde ik hem, of hij het weer wilde doen voor me, zegt ie.... is al gebeurd.
Ik heb niets geks....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het stelt eigenlijk heel weinig voor tegenwoordig als je niks geks hebt.
Ach ja, dat was de naam van zijn band.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 00:03 schreef livelink het volgende:
Yvonne Helliman (of zoiets) - I never can say goodbye
Grappig genoeg noem je wél een ander nummer van dezelfde artiest. Funky Cold Medina is ook van Tone Loc.quote:
Nu ik het weet hoor ik wel dat het Jackson Browne is.quote:
Helemaal prima hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 00:15 schreef Melting het volgende:
Mededeling vanaf volgende week stop ik voortaan om middernacht (uitzonderingen daar gelaten uiteraard)
Ik merk dat ik steeds meer moeite heb om laat op te blijven.
Groot gelijk hoor. Er is geen enkele verplichting om tot laat te draaien hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:15 schreef Melting het volgende:
Mededeling vanaf volgende week stop ik voortaan om middernacht (uitzonderingen daar gelaten uiteraard)
Weet ik. Ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. Er is geen enkele verplichting om tot laat te draaien hoor.
quote:Op zondag 2 maart 2025 00:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lange versie van Freestyer - Boomfunk MC-s ???
Alle begrip voorquote:Op zondag 2 maart 2025 00:15 schreef Melting het volgende:
Nobody's wife vond ik ook heel prima.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen vond ik haar nog een beetje leuk, dat is wel snel hierna veranderd....
Klopt, maar dat was ook nog voor dit nummerquote:Op zondag 2 maart 2025 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nobody's wife vond ik ook heel prima.
Ik zal waarschijnlijk wel wat later inschakelen. 19.00 ga ik denk ik niet redden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:07 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond is er weer een DJ11-uitzending, aanvang 19:00 uur. Er staat al genoeg leuke muziek klaar, maar verzoekjes/suggesties zijn altijd welkom via DM.
Vooraf-track kort voor 18:52 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Anything But Weekend
Ah, gezellig. Veel luisterplezier met je bezoek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Melting het volgende:
Ik luister mee, maar kan niet reageren omdat ik bezoek heb.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
disclaimer; ik herken mezelf verder niet in dit verzoekje.
Noch qua leeftijd, noch qua superheid
Echte helden cijferen zichzelf altijd wegquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
disclaimer; ik herken mezelf verder niet in dit verzoekje.
Noch qua leeftijd, noch qua superheid
Goedenavondquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Fijn verzoekje om mee binnen te komen.
Goedenavond
Te veel eerquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echte helden cijferen zichzelf altijd weg
Ik kende het duo helemaal niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Na jaren is er eindelijk weer nieuw werk van dit duo. Klyne is terug. Dit nummer is vandaag verschenen.Klyne - Sacred
Ik heb ze zeer regelmatig gedraaid.quote:
Oops, dan zijn ze niet blijven hangen in mijn hoofd.quote:
Ah, dit is echt lekker weer eens te horen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Ook alweer zes jaar oud, dit fijne liedje. De tijd vliegt:Florence + The Machine - Moderation
Hierna: een verzoekje van Symph
Vind ik ook wel ja. Heb onlangs ook het DS-nummer Lady Writer ontdekt. Erg fijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
Heel fijn nummer met Dire-Straits-vibes
Dit is toch een oud nummer?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een huiskamervraag. Naar welke (zeer) actuele gebeurtenis verwijst dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef DJ11 het volgende:
De oplossingAh, zover dacht ik niet door. Beter eruit gezet dan alles maar slikken als zoete koek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja heeft het ook welquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
Heel fijn nummer met Dire-Straits-vibes
Veel plezier danquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover, we gaan voetbal kijken
Het is een lastige optie aan het worden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Zoals wel vaker, ging ik een heel ander Pet Shop Boys-nummer draaien, maar ben ik last-minute van mening veranderd. Dit keer door het zinnetje War, what is it good for? dat ook in deze plaat uit 1999 zit:Pet Shop Boys - Happiness Is An Option
Ah, bij de vorige heb ik het gemist. Bij deze is het overduidelijk, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Net als het vorige nummer is ook deze plaat op klassieke muziek geïnspireerd.Sweetbox - Everything's Gonna Be Alright
Zo'n stem waar ik altijd wel blij van word.quote:
Ik had deze gek genoeg nog nooit eerder gedraaid. Eens moest de eerste keer zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo'n stem waar ik altijd wel blij van word.
Ondertussen draaien mijn hersenen overuren om er zelf de vinger op te leggen. Ik denk aan James Bond met Goldfingerquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongCaro Emerald - I Belong To You
Waar Caro en haar producers de mosterd vandaan haalden, hoor je zo.
Ik blijf toch ook wel bij Goldfinger hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Frank Sinatra - My Way Of Life
Het couplet is al deels hetzelfde, maar let vooral op het refrein
Het heeft zeker ook wel wat Bond-achtigs. Ik mis de muziek van Caro Emerald wel. Het eigen project van Caroline is ook wel oké, maar ik hoor toch liever Caro...quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik blijf toch ook wel bij Goldfinger hoor.
Nee, ik kende het toch echt niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Afgelopen weekend overleed zangeres Angie Stone bij een verkeersongeluk, 63 jaar pas. Dit is haar bekendste nummer:Angie Stone - Wish I Didn't Miss You
Ik voel me wel een beetje bedrogen hoor.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje bedrogen hoor.
Total verrücktquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Het eerste nummer dat ik ooit op Radio 49 aanvroeg als luisteraar. Inmiddels al regelmatig zelf gedraaidYelle - Complètement Fou
Niet een hele smakelijke titel. Wel een lekker nummer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Dit is zonder twijfel één van m'n favoriete platen van 2025 tot dusver. Inmiddels een paar weken oud:Varas - Eaten By Worms
Ik denk dat ik het nooit gehoord heb, maar Tears for Fears is natuurlijk altijd prima.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Deze hoorde ik op de radio voorbijkomen en had ik veel te lang niet gehoord:Tears for Fears - Break It Down Again
Een single uit 1993. Toch ook nog goed voor #16 in de Top 40. Tot zover de Melting-modusquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nooit gehoord heb, maar Tears for Fears is natuurlijk altijd prima.
Als je me had gezegd dat het INXS was, had ik het ook geloofdquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een single uit 1993. Toch ook nog goed voor #16 in de Top 40. Tot zover de Melting-modus
Hier kun je niet makkelijk stil bij blijven zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Zelf komt -ie binnenkort ook met nieuwe muziek. Deze keer is hij gastvocalist...
Ferris Pier feat. Rhys Lewis - Dancing When I Die
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Bomb The Bass feat. Maureen - Say A Little Prayer (7-inch mix)
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Zeer geslaagde cover wel. En klinkt ook nog steeds fris, na al die jaren.
Dit laatste stukje doet me denken aan Supertrampquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Een Australisch-Deens duo, met een liedje dat barst van de creativiteit:Palace Winter - Mr. Nowhere
Dat wurly-orgeltje helpt daar wel bijquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit laatste stukje doet me denken aan Supertramp
Goedenavond, qua titel kan deze opgedragen worden aan just me.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie nummers te gaan, waarvan dit de eerste is:Lighthouse Family - The Long Goodbye
Goedenavond.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenavond, qua titel kan deze opgedragen worden aan just me.
Morgen is het 2 jaar geleden dat ze overleed…
Voor ooit voor de rubriek different song, almost same title: Long Goodbye van India Ariequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie nummers te gaan, waarvan dit de eerste is:Lighthouse Family - The Long Goodbye
En morgen ook weer. Heerlijk!quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zonder jas buiten in de tuin zitten lezen, vandaag kan het
Groot gelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, morgen wil ik wel even naar het strand
Goede avond livelink...... dit zijn Sting en Eric Clapton.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik gok dat dit een James is.
Of je valt vanzelf om, dat kan ook nog natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik ben compleet afgedraaid. Na 3 maanden alleen zitten was ik wel moe, maar het is niks vergeleken met de moeheid die ik heb nu ik iemand moet inwerken. Onze uitzendkracht is nu met zijn 2e week bezig en hij doet het prima, maar wat vreet dat een energie. Maar het is voor het goede doel, zullen we maar zeggen. Hopelijk lukt het me om in maart/april ook af en toe een dagje/paar uurtjes vrij te nemen.
Dat moet vast lukken. Het zou nu elke dag/week steeds een stukje minder druk moeten worden voor je.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik ben compleet afgedraaid. Na 3 maanden alleen zitten was ik wel moe, maar het is niks vergeleken met de moeheid die ik heb nu ik iemand moet inwerken. Onze uitzendkracht is nu met zijn 2e week bezig en hij doet het prima, maar wat vreet dat een energie. Maar het is voor het goede doel, zullen we maar zeggen. Hopelijk lukt het me om in maart/april ook af en toe een dagje/paar uurtjes vrij te nemen.
Nou val ik niet zo snel om, maar deze periode (inclusief het leeghalen/te koop zetten van het huis van mijn ouders) zal ik wel lange tijd herinneren. Maar maandag komen de uitruimers de rest van het huis leeghalen en dan komt de makelaar inmeten en foto's nemen en dan gaat het 'Te Koop'-bord erop.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Of je valt vanzelf om, dat kan ook nog natuurlijk
Ik kan snappen dat het gedoe met het huis van je ouders ook energie vreet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou val ik niet zo snel om, maar deze periode (inclusief het leeghalen/te koop zetten van het huis van mijn ouders) zal ik wel lange tijd herinneren. Maar maandag komen de uitruimers de rest van het huis leeghalen en dan komt de makelaar inmeten en foto's nemen en dan gaat het 'Te Koop'-bord erop.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:09 schreef Symphonic het volgende:
Bonsoir![]()
Hoorde ik het net toch goed. Ik dacht de stem van Eric Clapton te herkennen.
En dit was dinsdag bijna het nieuwe clublied van PSV: Het is 1-8
En pas je een beetje op jezelf livelink? Je werk gaat nu wel heel erg boven jouw gezondheid
Volgens mij heeft livelink het al gekocht.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je de makelaar van het leuke huis op funda nog benaderd?
Nee, we gaan het even in het weekend bespreken. Het is eigenlijk wel iets boven ons budget.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je de makelaar van het leuke huis op funda nog benaderd?
Je moet jezelf ook niet klem zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, we gaan het even in het weekend bespreken. Het is eigenlijk wel iets boven ons budget.
Ja, klopt. En het 'voordeel' is voor ons dat er allemaal plannen zijn voor dat deel van Odijk met behoorlijke gevolgen. En door die onzekerheid hebben we wel kans dat het niet zo in trek is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook niet klem zetten.
Weet niet hoe het daar is, maar hoor soms dat er huizen zijn die verkocht worden onder de vraagprijs.
Goed over nadenken dus.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. En het 'voordeel' is voor ons dat er allemaal plannen zijn voor dat deel van Odijk met behoorlijke gevolgen. En door die onzekerheid hebben we wel kans dat het niet zo in trek is.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
Dit hoor ik voor het eerst volgens mij.
quote:
Gaat Brothers plat?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. En het 'voordeel' is voor ons dat er allemaal plannen zijn voor dat deel van Odijk met behoorlijke gevolgen. En door die onzekerheid hebben we wel kans dat het niet zo in trek is.
De band ken ik wel… ik heb het nummer heb ik ook wel eens gehoord maar ik had het niet kunnen labelen.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja euh nineties, ik heb dit uiteraard vaker gehoord, maar geen naam
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:26 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic, het is tijd voor een vers bakkie thee.
Nee, er wordt een wijk gebouwd aan de overkant van de weg. En ze willen de N229 2 meter omhoog hebben, zodat er onder de weg door een tunnel komt voor fietsers. En dat is precies bij die huizen, dus dan heb je de weg ineens niet meer onder je, maar naast je. Maar ja, het huis zelf is nog steeds geweldig.quote:
Nee, superdruk hier. Ik ben zowel gisteren als vandaag bijna 2 uur bezig geweest om thuis te komen. Vandaag ben ik maar gaan lopen tot er een bus aan zou komen. Ik heb 3 lange haltes kunnen lopen en toen 45 minuten in een superdrukke bus gestaan. Normaal ga ik ook nooit op donderdag naar kantoor. Ik wist weer waarom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:31 schreef Melting het volgende:
@:livelink heb jij er ook iets van gemerkt dat het carnaval was?
Hier was het echt enorm rustig op de weg namelijk.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, superdruk hier. Ik ben zowel gisteren als vandaag bijna 2 uur bezig geweest om thuis te komen. Vandaag ben ik maar gaan lopen tot er een bus aan zou komen. Ik heb 3 lange haltes kunnen lopen en toen 45 minuten in een superdrukke bus gestaan. Normaal ga ik ook nooit op donderdag naar kantoor. Ik wist weer waarom.
Maar langdurige werkzaamheden aan de weg vlakbij zou voor mij wel een serieus minpunt zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, er wordt een wijk gebouwd aan de overkant van de weg. En ze willen de N229 2 meter omhoog hebben, zodat er onder de weg door een tunnel komt voor fietsers. En dat is precies bij die huizen, dus dan heb je de weg ineens niet meer onder je, maar naast je. Maar ja, het huis zelf is nog steeds geweldig.
Ik had het net aangepast, maar jij bent altijd snellerquote:
Sorry.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het net aangepast, maar jij bent altijd sneller
Echt, in mijn nachtmerries zit ik in een onderzeeboot.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef livelink het volgende:
Zodra ik zo'n boot al zie begint in mijn hoofd Emergency al te klinken.
Ik moet daar ook niet aan denken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt, in mijn nachtmerries zit ik in een onderzeeboot.
Die bemanning van de Koersk ook. Dat vond ik zo'n verschrikkelijk verhaal. Geen idee hoe lang die nog geleefd hebben.quote:
Texas is echt een lekkere band vind ik.quote:
quote:
Niet te veel aan denken. Lijkt me verschrikkelijk!quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Die bemanning van de Koersk ook. Dat vond ik zo'n verschrikkelijk verhaal. Geen idee hoe lang die nog geleefd hebben.
Beter dan dit gekrijs in elk gevalquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Texas is echt een lekkere band vind ik.
Zij is wel black eyed. Dus komt aardig in de buurt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit een bijzondere hoes. Waarom staat er geen jongen op?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef livelink het volgende:
Shania Twain - That don't impress me much
quote:
Of je Bear Force One even wil instarten, Melting…quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met al die zangeressen
Verrekquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Symphonic het volgende:
En dit rifje zit ook in Dat komt alleen maar voor in Dallas
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je Bear Force One even wil instarten, Melting…
Hallo!
Het is wel heel feminien vanavond ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met al die zangeressen
Goede avond en welkom Mad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je Bear Force One even wil instarten, Melting…
Hallo!
Zo meteen komen er wel wat heren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel heel feminien vanavond ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |