SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik dacht dat je deze niet zou kennen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
Simon & Garfunkel - The only living boy in New York
Zeker wel hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze niet zou kennen.
[ afbeelding ]
Nee, inderdaad. Ik had hem op een elpee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:06 schreef Melting het volgende:
Deze hoor je eigenlijk nooit op de radio, toch?
Ja, dat album had ik dus ook bij mijn ouders op elpee. Ik weet niet waar het is gebleven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ooit mijn ouders blij gemaakt toen ik een keer thuiskwam met het album Bridge over Troubled water. Had het misschien aan hun cadeau moeten geven, maar heb het toch gehouden. En eigenlijk weet ik niet of ik het nog heb liggen...
Respect! Ik durfde me er niet aan te wagen.quote:
Ik had gewoon als titel I get knocked down gedaan. Maar de bandnaam durfde ik niet.quote:
En die had ik dan weer juist foutloosquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had gewoon als titel I get knocked down gedaan. Maar de bandnaam durfde ik niet.
Niemand. het is dan ook een bandnaamquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heet er nou Gnarls?
[ afbeelding ]
Niemand. Die naam is gewoon een verzinsel tijdens een avondje in de kroeg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heet er nou Gnarls?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
er rollen hier voor het laatst wat stenen
Ik hoorde gisteren dat Roxette opnieuw gaat touren met een nieuwe zangeres.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer een zangeres die veel te jong heen is gegaan
Is het een bekende zangeres?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat Roxette opnieuw gaat touren met een nieuwe zangeres.
Ze is blijkbaar een megaster, maar ik ken haar ook niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken haar niet.
https://www.maxazine.nl/2(...)erfgoed-van-roxette/
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:30 schreef livelink het volgende:
Olivia en John en de rest van de Grease-crew - You're the one that I want
Ik ken het wel. Harvest for the world van ????quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Harvest for the world van ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |