Eensquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef aarontje112 het volgende:
Mooi gezongen maar doet me helemaal niks
Het zou wel wat verdwaalde jurypunten pakken en niet onderaan eindigen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Grootste applaus en Stefan Raab is hier fan van. Dit gaat winnen.
We kunnen bijna naar Portugalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:55 schreef Fred_B het volgende:
Op 2 maart zijn we nog niet klaar in dit tempo.
Bumsenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
Konsjieta gaat hem pakken hinter die Schirmen.
Me 2.quote:
Is het wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Hey we hebben een winnaar in Denemarken
Vind je?quote:
Het was een typisch Deense voorronde, met een typisch Deense inzending tot resultaat. Dus nee, niet echt.quote:
Noteert Denemarken blijft steken in de halve finalequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het was een typisch Deense voorronde, met een typisch Deense inzending tot resultaat. Dus nee, niet echt.
Podium charisma kunnen ze nog wat aan doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:08 schreef Momo het volgende:
Wel meest moderne nummer. Podium charisma is wel laag
Zij gaan ons NQ record nog eens afpakkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert Denemarken blijft steken in de halve finale
Wil je die zo graag houden😮quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zij gaan ons NQ record nog eens afpakken
Radiohauptquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je denkt dat je alles hebt gehad, komt iemand Creep verkrachten
Die covers en die artiest filmpje van een kwartier maakt deze show langdradigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je denkt dat je alles hebt gehad, komt iemand Creep verkrachten
Hier is moeilijk door te komen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die covers en die artiest filmpje van een kwartier maakt deze show langdradig
Volgens staat de mixing ook niet helemaal lekker hierquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:41 schreef CarloV het volgende:
Hoe kan het toch dat hier iedereen slecht zingt met generieke liedjes, maar in portugal hebben ze de meest complexe muziek en iedereen zingt goed
In Portugal nemen ze het songfestival serieus. En dus durven wat meer gevestigde artiesten mee te doen. Die ook hun betere werk durven laten te horen. Terwijl hier in Duitsland gevestigde namen zich er niet aan durven branden, dus krijg je hopefuls die de afdankertjes uit Zweden ten gehore brengen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:41 schreef CarloV het volgende:
Hoe kan het toch dat hier iedereen slecht zingt met generieke liedjes, maar in portugal hebben ze de meest complexe muziek en iedereen zingt goed
Ja dat idee had ik ook, maar dan alsnog zouden de artiesten daar niet onder moeten lijden want die krijgen een andere mix dan wij (normaal gesproken)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens staat de mixing ook niet helemaal lekker hier
Ga jij hierna nog naar Portugal kijken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Samen op mars moet je toch niet willen
Dat gaat niet lukken. Daar zijn ze al over de helft van de nummers heen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga jij hierna nog naar Portugal kijken?
Ligt er aan of het hierna nog bezig isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga jij hierna nog naar Portugal kijken?
Maar random afterparty dan? Ik ga niet tot half 1 wachtenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ligt er aan of het hierna nog bezig is
Dit duurt nog een uurtje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar random afterparty dan? Ik ga niet tot half 1 wachten
Excuses voor deze jinx. Ik begin op Netta te lijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat Duitsland wel eens de verrassing van dit NF seizoen zou worden
Op de plaat klonk het wel beter allemaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Excuses voor deze jinx. Ik begin op Netta te lijken.
Ja voor mij ook. Eventueel Julika.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Nou Feuerschwanx of Abor & Tynna voor mij
Mij ook, maar we weten dat het Duitsland is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef Momo het volgende:
Abor & Tynna lijkt mij de logische keuze nu
Moedig ze niet te veel aan hè.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:15 schreef CarloV het volgende:
Het publiek heeft geen sanremo mentaliteit, ga dan door met schreeuwen!
Nee, dat is ook wel treurigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Duitsland heeft zich hier tot nu toe niet over uit mogen spreken.
Die covers maakte het veel te langdradig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Sowieso een interessante keuze qua tijdsverdeling voor deze voorronde.
Ja, had hier gewoon 12 liedjes gedaan ofzo. Dit was eindeloos.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Die covers maakte het veel te langdradig.
Zou een betere keuze zijn dan wat ze gaan selecteren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit kan wel naar het ESF voor Duitsland
Was oprecht het enige nummer dat enigszins bij mij bleef hangenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:44 schreef NailQueen het volgende:
Abor & Tynna gewonnen. Nou dat valt me best mee
Bedankt, ik ga hem nodig hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:45 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gefeliciteerd Abor en Tynna
Maar ook dan ben ik het niet met je eens en zeg ik 2007quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik bedoel het eerste Duitstalige lied van Duitsland sinds 2009
Oja. De alcohol begint zijn werk te doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar ook dan ben ik het niet met je eens en zeg ik 2007
Heel goed! Jij kijkt nog naar Portugal of bent u al klaar voor de after party?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oja. De alcohol begint zijn werk te doen
Slinger hem maar aanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed! Jij kijkt nog naar Portugal of bent u al klaar voor de after party?
In de halve finale klonk het ook niet geweldig. Ze zong alleen nu het ballallallalla-stuk niet meer. Nou is dit niet een nummer dat het van de geweldige zang moet hebben, en ze heeft wel uitstraling. Maar die staging moet duidelijk nog een stuk verbeteren.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
Uit "betrouwbare" bronnen heb ik begrepen dat de zangeres ziek was.
Volgens mij wel, maar de donkere staging ipv die blauwe tijdens de NF werkt veel beter. Lasers zijn ook een goede toevoeging.quote:
Hope so, maar ik zal niet verbaasd zijn als het weer ergens onderin eindigt. Denk dat de jury er weinig mee gaat doen en dat het net niet genoeg is voor televote stemmen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:17 schreef hole1988 het volgende:
Dit nummer gaat het beter doen dan wat men verwacht.
De YT views van het live optreden gaan gelijk op met die van Erika (Finland) (552k om 570k), maar goed het moet wel Europees gedragen worden idd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hope so, maar ik zal niet verbaasd zijn als het weer ergens onderin eindigt. Denk dat de jury er weinig mee gaat doen en dat het net niet genoeg is voor televote stemmen.
Dat hoop ik. Al is de live versie toch wat minder.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:17 schreef hole1988 het volgende:
Dit nummer gaat het beter doen dan wat men verwacht.
Das ist ja klasse..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:05 schreef Em31 het volgende:
Ik ga in ieder geval stemmen dus die hebben ze maar vast binnen.
Het was een beetje mat optreden gisteren inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Al is de live versie toch wat minder.
Ja. Haar zang is niet supersterk, maar eigenlijk vooral dat ze het met de staging veel te groot hebben gemaakt. Dit hadden ze beter klein (maar wel uitbundig) kunnen houden. En iemand zo'n soort trap af zien lopen terwijl ze zingt vind ik ook verre van handig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was een beetje mat optreden gisteren inderdaad.
Dat hangt er een beetje van af of dat nu rondgaande bericht waar is dat Duitsland dreigt zich terug te trekken van het Eurovisie als Israël eruit gezet wordt. 😅quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:49 schreef Em31 het volgende:
Leuk dat ze het zo goed doen qua streams. Hopelijk blijft Duitsland gewoon zo doorgaan de komende jaren.
Volgens mij ging dat om 2025, maar wordt dat nu opnieuw gebracht als nieuws.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje van af of dat nu rondgaande bericht waar is dat Duitsland dreigt zich terug te trekken van het Eurovisie als Israël eruit gezet wordt. 😅
Oh nou dan gaan we gezellig door zonder Duitsland.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje van af of dat nu rondgaande bericht waar is dat Duitsland dreigt zich terug te trekken van het Eurovisie als Israël eruit gezet wordt. 😅
De datum van gisteren staat er boven.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat om 2025, maar wordt dat nu opnieuw gebracht als nieuws.
https://eurovisionfun.com(...)-israel-is-excluded/
Klopt, maar het artikel is verder in verleden tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De datum van gisteren staat er boven.
Maar ook als het om 2025 ging zal het nu wellicht nog steeds gelden?
Tot dit jaar had ik gezegd: niemand die ze mistquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh nou dan gaan we gezellig door zonder Duitsland.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:31 schreef Dave het volgende:
Misschien had het in ESF / Het falen van de EBU: suggesties voor een beter ESF 2026 gemoeten. Ik weet het ook allemaal niet meer. *gooit @:Greys ' armen in de lucht*
Nee, ook toen ging het er eerder over dat de organiserende omroep in duitsland erg in de maag zat met het ESF...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De datum van gisteren staat er boven.
Maar ook als het om 2025 ging zal het nu wellicht nog steeds gelden?
Leuk modern popliedje toch? De zangeres heeft ook enorme uitstraling. Cornald vergeleek het met Froukje en S10 en daar zit wel wat in. Dat had die ouwe baas Stefan Raab inderdaad goed gehoord.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Ben verbaasd dat dit zo in de smaak valt, maar ik word dan ook een oude lul
Wel leuk voor ze en toch weer een succesje voor Stefan Raab
Ja ik geloof dat ik met name haar stem niet zo trek..quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Leuk modern popliedje toch? De zangeres heeft ook enorme uitstraling. Cornald vergeleek het met Froukje en S10 en daar zit wel wat in. Dat had die ouwe baas Stefan Raab inderdaad goed gehoord.
Haar stem doet me ontzettend aan Nena denken (99 Luftballons).quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik met name haar stem niet zo trek..
Haar stem tut ein bisschen weh?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik met name haar stem niet zo trek..
Was wel slim ja om die ene populaire band er eerst nog even uit te werken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Leuk modern popliedje toch? De zangeres heeft ook enorme uitstraling. Cornald vergeleek het met Froukje en S10 en daar zit wel wat in. Dat had die ouwe baas Stefan Raab inderdaad goed gehoord.
Ik heb zo'n vermoeden dat die band het net zo goed had gedaan in de uitslag als Lord of the Lost, dus ik ben er niet rouwig om.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was wel slim ja om die ene populaire band er eerst nog even uit te werken.
quote:
Abor is toch een redelijk overbodig gedeelte van het duo, dus die lijkt me makkelijk te cancelen.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:36 schreef Rebel- het volgende:
Voor de ijsberg is wat te fact checken aangaande Abor. Dit draadje heeft wat schermprints.
https://xcancel.com/abtupdate/status/1930987947433529759
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |