SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet weer over die belastingen ..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Kunnen jullie doneren zodat ik een tv kan kopen?![]()
Stuur maar tikkiequote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Kunnen jullie doneren zodat ik een tv kan kopen?![]()
Heb nog wel een tv overquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Kunnen jullie doneren zodat ik een tv kan kopen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Kunnen jullie doneren zodat ik een tv kan kopen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je hebt toch een ambtenarensalaris? Daar kan best een tv vanafTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wel driequote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt toch een ambtenarensalaris? Daar kan best een tv vanafWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
van vandaag hoop ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Trek in een spring roll en sushirol nu![]()
Nee ik wacht tot 4.00 met bestellen dan smaakt die het lekkerst na tig keer bellenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rustaaaagquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoezo. Heb net een tv aangeboden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Allemaal moetjes geen Allemaal tikkie
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zal jou eens wat op je smoel gevenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Allemaal moetjes geen Allemaal tikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat op je smoel gevenOeh een lekkere smakkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 76 / +0 / +76 / 186 / 204
2. RedShoe / 33 / +0 / +33 / 274 / 290
3. Moeraskat / 27 / +0 / +27 / 422 / 438
4. loveyoulongtime / 19 / +0 / +19 / 223 / 237
5. KoningWouter / 15 / +0 / +15 / 109 / 117
6. Lovely / 13 / +0 / +13 / 199 / 217
7. KillemWieft / 10 / +0 / +10 / 49 / 56
8. ieniminimuis / 9 / +0 / +9 / 102 / 111
9. hemarookworst / 9 / +0 / +9 / 85 / 94
10. HappyCharly / 6 / +0 / +6 / 111 / 121
11. Kissingbird / 6 / +0 / +6 / 52 / 56
12. JustinK / 6 / +0 / +6 / 183 / 185
13. gebrokenglas / 3 / +0 / +3 / 54 / 59
14. Grotetijd / 3 / +0 / +3 / 85 / 93
15. Puzzie / 3 / +0 / +3 / 32 / 33
16. maily / 3 / +0 / +3 / 134 / 137
17. Homijn / 2 / +0 / +2 / 5 / 5
18. Pinnenmutske / 2 / +0 / +2 / 22 / 26
19. AardappelSchotel / 2 / +0 / +2 / 47 / 47
20. sp3c / 2 / +0 / +2 / 58 / 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
NIET DOENquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet t echt nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
het is dezelfde categorie als die smiley die trampoline springt, en doucht
Nee, je mooie gezichtje niet tegen de muur slaanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, je mooie gezichtje niet tegen de muur slaan
Ik wil het nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Prima post welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
Hij zat in mn broekzak zonder scherm vergrendeld![]()
De aanbieding verloopt zometeenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh diequote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
deze lijkt het meest op die ik bedoel
[ afbeelding ]
Wat een smakkerdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
deze lijkt het meest op die ik bedoel
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Tijd voor alcohol, boys en girls![]()
![]()
alledrie?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Tijd voor alcohol, boys en girls![]()
📝* Moeraskat trekt aanbod in.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
🟧🟪🟥🟩🟨quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij fruitellafabriek langs geweest?![]()
Wat doe jij nouquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kan gewoonquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geweldige site
Kon je maar zoeken![]()
21:50They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heftig ditquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe maar!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sinds een dag of tweequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ennnnnnnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja die wrl
Maat dan zijn er nog 9865432 smileys die niet indie categorie passen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat zoek je dan preciesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
??
Nou dan kan ik dus de juiste smileys niet vindenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
colddogsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Kiphotdogs
Ze ook nothotdogs![]()
Lekker happen zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Kiphotdogs
Ze ook nothotdogs
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Doe maar een saucijzenbroodjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Helikopteren is ALTIJD een optie![]()
![]()
Ik vroeg wat je wel zoekt, niet wat je niet zoekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niks wat op die site te vinden isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie us die man tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker happen zo
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
Een doel in t levenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vroeg wat je wel zoekt, niet wat je niet zoekt.Trust nobody![]()
Oké daar kan ik je niet bij helpen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
I knowquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké daar kan ik je niet bij helpen.Trust nobody![]()
Lekker jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aardappel puntquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb pijn in mijn rug en dar ademt niet fijn![]()
![]()
![]()
Dat is een mooieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet gezien .....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Starmer was wel een beetje aan het cucken van de week bij Kameraad Trump![]()
Dat was een gemeen spelletje ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
is wel het minste na gisteren bij die eikelsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind het wel een beetje spannend, met die idioten aan de macht aan de andere kant van de grote plomp![]()
![]()
Echt fucking NIET NORMAAL gewoon!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
is wel het minste na gisteren bij die eikels![]()
Gewoon een stel bullebakken die iemand over de vloer krijgen en een lading camera's op hem laten richten.
"Zo, je hebt tijdens dit specifieke bezoekje hier nog niet één keer dankjewel tegen ons gezegd, en dat terwijl je te gast bent hier in ons land en in dit gebouw!"
En toen hij wat ging tegensputteren: "Hee hee hee, je misbruikt de camera's nu voor je eigen gewin he!"
Geen wonder dat hij op een gegeven moment in het Oekraïens "Bitch" mompelde tegen Vance.![]()
En dat terwijk Zelensky nog een paar minuten daarvoor het Amerikaanse volk bedankte voor de steunquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt fucking NIET NORMAAL gewoon!![]()
Gewoon een stel bullebakken die iemand over de vloer krijgen en een lading camera's op hem laten richten.
"Zo, je hebt tijdens dit specifieke bezoekje hier nog niet één keer dankjewel tegen ons gezegd, en dat terwijl je te gast bent hier in ons land en in dit gebouw!"
En toen hij wat ging tegensputteren: "Hee hee hee, je misbruikt de camera's nu voor je eigen gewin he!"
Geen wonder dat hij op een gegeven moment in het Oekraïens "Bitch" mompelde tegen Vance.![]()
Ditquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij op een gegeven moment in het Oekraïens "Bitch" mompelde tegen Vance.Trust nobody![]()
Ja, maar ik denk dat het met een sisser afloopt. Trump wil gewoon die sticker van vrede makertquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind het wel een beetje spannend, met die idioten aan de macht aan de andere kant van de grote plompWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
en dan moet Zelenski nog dubbel nadenken omdat het in het Engels isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu lopen ze te janken dat Zelenski niet in een pak in het Oval Office was... Bitch, een week daarvoor liep er een gast met een baseball cap en een t-shirt stoer te doen![]()
maandag!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even aankijken en als het erger wordt de dokter bellen![]()
ik heb die nog nooit in pak gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
En nu lopen ze te janken dat Zelenski niet in een pak in het Oval Office was... Bitch, een week daarvoor liep er een gast met een baseball cap en een t-shirt stoer te doen![]()
En bondgenoten dreigen met invasie is de meest logische wijze om die sticker te krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het met een sisser afloopt. Trump wil gewoon die sticker van vrede makert![]()
Stond niet eens wat te knagen op die tafel. Dus ook een matig ontvangstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja maandagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even aankijken en als het erger wordt de dokter bellen
Hopelijk morgen overTrust nobody![]()
Schandelijk welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
Stond niet eens wat te knagen op die tafel. Dus ook een matig ontvangst![]()
Ja dreigen ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En bondgenoten dreigen met invasie is de meest logische wijze om die sticker te krijgen
Eerst olie op het vuur en dan alles recht trekken en met de eer strijkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
Stond niet eens wat te knagen op die tafel. Dus ook een matig ontvangst
ik zat te wachten dat Trump zijn rooie kop zou ontploffen maar helaas![]()
Wat zijn je klachten?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Helaasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
ik zat te wachten dat Trump zijn rooie kop zou ontploffen maar helaas![]()
Ja hèquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:10 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom praten ze ook niet gewoon achter gesloten deuren
Toneelstukje ditWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo konden ze hem erin luizenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:10 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom praten ze ook niet gewoon achter gesloten deuren
Toneelstukje dit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: