quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Natuurlijk, ook op een hamburger vind ik kaas smerig.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederlanders en kaas zijn nochtans een goed huwelijk.
Nee, leg eens uit met een pugh matrixquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
Weet je wel wat de klimaatimpact van kaas is?????
Groene wappie gespotquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
Weet je wel wat de klimaatimpact van kaas is?????
Triggered.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Groene wappie gespot
Jezus Tyf toch een eind op met je klimaat. Wij europezen doen blijkbaar alleen mee. Wij alleen gaan de wereld niet redden.
De Chineanen doen ook hun best!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Groene wappie gespot
Jezus Tyf toch een eind op met je klimaat. Wij europezen doen blijkbaar alleen mee. Wij alleen gaan de wereld niet redden.
De smeerkezen!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:40 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
De Amerikezen ook denk ik
Blijf lekker in DTS met de rest van de kliek met wansmaakquote:
En de ezels dan??!quote:
Vraag TS om een donatiequote:Op zondag 2 maart 2025 01:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Bizar dat Ezelkaas niet bestaat....Zou proeven
Als ik vegaworstjes geen worst noemen mag dsn is pindakaas ook geen kaas godverdomme!quote:Op zondag 2 maart 2025 02:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kaas is inderdaad wel een heerlijk product. Sowieso moet je bij mij niet aankomen met zoet beleg en pindakaas schaar ik daar ook onder
Ja je gaat je gang maar. Ik bedoelde meer dat ik pindakaas onder zoet beleg schaar en ik dat niet blief, ondanks dat pindakaas niet perse zoet is. Ik zie het niet als kaas ofzo, de naam peanut butter doet het product meer eer aan. Maar goed, Nederlandersquote:Op zondag 2 maart 2025 02:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik vegaworstjes geen worst noemen mag dsn is pindakaas ook geen kaas godverdomme!
Pindakaas niet per definitie zoet?quote:Op zondag 2 maart 2025 02:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja je gaat je gang maar. Ik bedoelde meer dat ik pindakaas onder zoet beleg schaar en ik dat niet blief, ondanks dat pindakaas niet perse zoet is. Ik zie het niet als kaas ofzo, de naam peanut butter doet het product meer eer aan. Maar goed, Nederlanders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |