SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat kan je toch samen uitzoeken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder zit ook niet op een ideale plek. Ik zou haar graag dichter bij mij willen hebben met wat meer zorg, maar ze maakt zich enorm zorgen over waar ze dan terecht gaat komen en hoe het daar zal zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wist verzorgingshuis hier is super, maar ze lag eerst ergens anders. Ik kom haar kamer op en alles rook naar pis en poep. Nou je kunt je wel indenken hoe ik tekeer gegaan ben toen.... Ben naar huis gegaan, telefoon ingeklommen en heb echt iedereen de tering ingewenst die niet wilde mee werken aan verplaatsing. 2 dagen later lag ze in schoon bed, keurig gekleed in haar bedje in verzorgingshuis 500 meter hier van mijn huis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder zit ook niet op een ideale plek. Ik zou haar graag dichter bij mij willen hebben met wat meer zorg, maar ze maakt zich enorm zorgen over waar ze dan terecht gaat komen en hoe het daar zal zijn.Lach met een schone bips![]()
Klinkt echt als een kwaliteitservaringquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende: Van die doorgekookte aardappels die alleen nog een brok zetmeel bloem zijn en dan van die waterige jus erbij
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Dat dacht. Ik verdiend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh god boer zoekt vrouw is er weerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wist verzorgingshuis hier is super, maar ze lag eerst ergens anders. Ik kom haar kamer op en alles rook naar pis en poep. Nou je kunt je wel indenken hoe ik tekeer gegaan ben toen.... Ben naar huis gegaan, telefoon ingeklommen en heb echt iedereen de tering ingewenst die niet wilde mee werken aan verplaatsing. 2 dagen later lag ze in schoon bed, keurig gekleed in haar bedje in verzorgingshuis 500 meter hier van mijn huis.Geweldig!
![]()
![]()
Brandend zandDon't follow me. I am lost too
.
Vechten voor het vaderlandWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je er voor in de stemming bent, kan het best geinig zijn.quote:
Nu zo in m'n uppie zou ik er sowieso absoluut nooit naar kijken!![]()
![]()
Jij verdient?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Waarom nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er voor in de stemming bent, kan het best geinig zijn.
Nu zo in m'n uppie zou ik er sowieso absoluut nooit naar kijken!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vieze man bahquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zie dat publiek uit z'n dak gaan dannnnnnnnn!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooiste is ook, ik zei.. Ja ze hoort niet veel meer maar houdt wel van klassieke muziek. Zeggen ze "dan zetten we de muziek in haar kamer gewoon harder"quote:Niks is teveel daar, alles zodat zij zich happy voelt.
Lach met een schone bips![]()
Niet mijn ding.quote:
En waarom zeg jij "Oh God" dan nu het weer begint? Ben je er enthousiast over, of vind je het maar niks?![]()
“De ontspoorde ontmoeting”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooiste is ook, ik zei.. Ja ze hoort niet veel meer maar houdt wel van klassieke muziek. Zeggen ze "dan zetten we de muziek in haar kamer gewoon harder"Niks is teveel daar, alles zodat zij zich happy voelt.
![]()
![]()
Gekte.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zie dat publiek uit z'n dak gaan dannnnnnnnn!Don't follow me. I am lost too
.
Beide nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet mijn ding.
En waarom zeg jij "Oh God" dan nu het weer begint? Ben je er enthousiast over, of vind je het maar niks?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
.
Nee, sorry het is WIDM zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie geeft mij de filmtip van de avond?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zat net te denken om ff op prime te kijken of er weer een nieuwe "the boys" of "Gen V" is... Ben al half jaar niet op prime geweest.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie geeft mij de filmtip van de avond?Lach met een schone bips![]()
Prime timeDon't follow me. I am lost too
.
Wacht, en dan mag je bepaalde dingen niet eten?quote:
Geen wonder dat m'n ex zich altijd beroerd voelde, die heeft ook crohn maar at/dronk gewoon alles wat los en vastzat. Enige waar ze mee is gestopt toentertijd omdat ze overging naar Methotrexaat was alcohol.
(then again, die at ook nooit groenten en zei dat haar eh arts? 1x per dag een appel en een glas jus 'd orange genoeg vond omdat ze geen issues had. Geloof er tot op de dag van vandaag geen bal van)
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Anyway.
Tribute op SBSAdele
Well, life can be a riot
Ehhh ja. Heel raar van je ex.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wacht, en dan mag je bepaalde dingen niet eten?
Geen wonder dat m'n ex zich altijd beroerd voelde, die heeft ook crohn maar at/dronk gewoon alles wat los en vastzat. Enige waar ze mee is gestopt toentertijd omdat ze overging naar Methotrexaat was alcohol.
(then again, die at ook nooit groenten en zei dat haar eh arts? 1x per dag een appel en een glas jus 'd orange genoeg vond omdat ze geen issues had. Geloof er tot op de dag van vandaag geen bal van)
Hier geen prei, bepaalde boter, varken etc.
Want dan is het mega buikpijn en bloed.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb gisteren toevallig de laatste aflevering van The Boys gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zat net te denken om ff op prime te kijken of er weer een nieuwe "the boys" of "Gen V" is... Ben al half jaar niet op prime geweest.![]()
Wat een stem hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:. Drukke dag gehad
Hallo halloDon't follow me. I am lost too
.
Oh god gaan we meer financiële bijdragen leveren aan Oekraïne
Hoi hoi Dotquote:
Ja had verjaardag van mijn moeder. Ben niet goed in al die prikkelsben blij dat ik thuis ben
![]()
Ja wat een geweldige vrouwquote:Well, life can be a riot
Dat lijkt me zo kut joh na te moeten denken over wat je wel of niet eet. Zeker onderweg enzo. Lijkt me serieus gewoon ruk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehhh ja. Heel raar van je ex.
Want dan is het mega buikpijn en bloed.Lach met een schone bips![]()
Slavinken zijn goedkoper dan gehakt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja echt.
Daarom eet ik tegenwoordig ook geen gehakt meer![]()
Ik heb wel vlees in huis, maar dat zijn dan aanbiedingen van 2 burgers of slavinken of zo. Stuk goedkoper.
Meestal eet ik bonen met wat groenten, heb alle soorten in huis, kidney/wit/bruin/zwart/linzen/chili/bonen in tomatensaus/bonenmix.![]()
Nou ze at / dronk echt alles.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehhh ja. Heel raar van je ex.
Want dan is het mega buikpijn en bloed.
Nou jaAlles waar ze niet bang van werd vanwege de calorieen of dergelijk.
Maar enough about the ex
Ik eet alles behalve aardappelsWell, life can be a riot
Nieuw seizoen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig de laatste aflevering van The Boys gezienLach met een schone bips![]()
O gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoi hoi Dot
Ja had verjaardag van mijn moeder. Ben niet goed in al die prikkelsben blij dat ik thuis ben
En toch denk ik dat die tom jones gaat winnen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt wel mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut joh na te moeten denken over wat je wel of niet eet. Zeker onderweg enzo. Lijkt me serieus gewoon ruk.
Kokos groene kruiden en tomaat moeten te vermijden is veel ergers zoals m’n schoonmoeder moet doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
2 stuks voor 2.50 bij de LIDL.quote:Well, life can be a riot
Ja alchohol is ook niet oké met crohn en zuur fruit ook niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ze at / dronk echt alles.
Nou jaAlles waar ze niet bang van werd vanwege de calorieen of dergelijk.
Maar enough about the ex
Ik eet alles behalve aardappelsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van harte @Moonlight 's moeder!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoi hoi Dot
![]()
Wow jonge moeder! Gefeliciteerdquote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van harte @:Moonlight 's moeder!![]()
![]()
Lijkt me ook ontzettend kut ja, net als met gluten-allergie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut joh na te moeten denken over wat je wel of niet eet. Zeker onderweg enzo. Lijkt me serieus gewoon ruk.
Nou heb je daar ook wel goede alternatieve voor, maar als je (in het geval van een oude date van mij) iets at waar tóch gluten in zaten dan is't meteen over en uit voor je die dag.
Ik mag gelukkig alles gewoon eten, maar kies er expres voor sommige dingen niet te doen omdat 't best invloed heeft op hoe ik me voel.Well, life can be a riot
Hoe jong?quote:
Mooie leeftijd. Nog 3 jaar en dan pensioenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja.Don't follow me. I am lost too
.
Nooit geweten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja alchohol is ook niet oké met crohn en zuur fruit ook niet.
Lijkt me heel erg vervelend ja.Well, life can be a riot
Klopt preciesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie leeftijd. Nog 3 jaar en dan pensioen![]()
![]()
Ah iets jonger dan dat ik benquote:
Laat ik het anders zeggen, voor mij zou dat extreem kut zijn. Ik wil juist alles in mijn mond stoppen om te proberen en proeven. Maar denk ook wel dat je er mee leert leven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk.
Kokos groene kruiden en tomaat moeten te vermijden is veel ergers zoals m’n schoonmoeder moet doen.Lach met een schone bips![]()
Gefeliciteerd @Moonlight (vanwaar weer deze naam?)Well, life can be a riot
Ach ja. Het went en er zijn veel alternatievenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nooit geweten.
Lijkt me heel erg vervelend ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Forever youngquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ge bunne nog unne baby kindje toch.![]()
![]()
Felies!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoi hoi Dot
![]()
![]()
Ik vind er even niks meer aan.Don't follow me. I am lost too
.
FYI hij ligt weer plat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet naar de prijs per kilo kijken.Lach met een schone bips![]()
^ Veel te weinig mensen doen dit!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet naar de prijs per kilo kijken.![]()
Ik vind dat hoewel lichamelijke aftakeling niet tegen te gaan is, je wel wat kan doen tegen het verliezen van je innerlijke kind/wilde haren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dacht ik ook op jouw leeftijd, nu als oude man weet ik beter.Well, life can be a riot
Ja en elke keer die errorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was soms irritant zo traag dat het was![]()
Heb ik niet veel gekregen..quote:
Maaf het quoten duurde ook lang.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alles duurde langquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik niet veel gekregen..
Maaf het quoten duurde ook lang..![]()
![]()
Vooral wachtenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wil je even voor me gaan plassen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wij allemaalquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:24 schreef KoningWouter het volgende:
Fascinerend dat elke user een eigen oneindig universum is![]()
Oude man. Zo oud schat ik jou nog niet in.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dacht ik ook op jouw leeftijd, nu als oude man weet ik beter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ben je al vanaf dag 1quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben een paar weken geleden nog 26 geschat. Goede genenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Diegene spoort niet, jij bent toch 21?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ben een paar weken geleden nog 26 geschat. Goede genenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow deze muziek ging door mijn original set heen![]()
![]()
![]()
Oja, vergetenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Diegene spoort niet, jij bent toch 21?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, sorry. Zal niet meer gebeuren.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vergeef het je fokpokemon meesteres.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, sorry. Zal niet meer gebeuren.
Jussie en ik zijn al getrouwdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Die vieren Jussie en ik samen wanneer we getrouwd zijn![]()
![]()
Soberso, want kernafval festiviteitenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alles naar de kloten in EindjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb 16 schilderijtjes met foto's van kevers erinquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als de eerste helft van een spreekwoord of gezegde....Trotste mama van Ambar
Ow!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 16 schilderijtjes met foto's van kevers erin![]()
![]()
Herbie onder andere?![]()
![]()
De insectenvariant, want zowel de auto- als de muziekvariant kan mij niet boeien.quote:Trotste mama van Ambar
Herbie beste keverquote:
Well, life can be a riot
Aldus gesproken zoals de gemiddelde vrouw die auto's niets vindenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De insectenvariant, want zowel de auto- als de muziekvariant kan mij niet boeien.
Well, life can be a riot
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ben fan van the beetles the originalsTrotste mama van Ambar
Dit gaat Bosz ook niet meer omdraaien de mentaliteit. 2e plaats hoogst haalbare. Maar 3e plek komt ook steeds dichterbij.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vergeef het je fokpokemon meesteres.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat er al af en toe aan te denken een Breaking Bolk plaatje te gaan maken...![]()
![]()
Na schilderijtjes ophangen enzo, wordt het na een jaar toch ook wel weer eens tijd om te kijken of de naaimachine het nog doetTrotste mama van Ambar
Tja, die van mij doet het nog welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Na schilderijtjes ophangen enzo, wordt het na een jaar toch ook wel weer eens tijd om te kijken of de naaimachine het nog doet
Ik ga wel lekker serietje kijken nu, al die printjes krijg ik kortsluiting van![]()
Psv
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
I got hungry eyes
I can feel the magic
between you and ITrotste mama van Ambar
Mooi nummer!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
I got hungry eyes
I can feel the magic
between you and I![]()
Ik wil eigenlijk een roze achtige tuinbroek
Trotste mama van Ambar
Kopenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil eigenlijk een roze achtige tuinbroekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan ook jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Inderdaad twee keer in een week tijd verliezen van go ahead eagles. Na de winterstop al je kansen op prijzen verspelen. Ongelooflijk wat daar in Eindhoven allemaal gebeurd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet eerlijk als mannen hoger kunnen zingen dan ikTrotste mama van Ambar
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil eigenlijk een roze achtige tuinbroek![]()
![]()
Waarom staan jullie niet allemaal in een clowns pakje ergens bier te zuipen dit weekend?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben geen mongool!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom staan jullie niet allemaal in een clowns pakje ergens bier te zuipen dit weekend?![]()
zou jij wel willen hequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom staan jullie niet allemaal in een clowns pakje ergens bier te zuipen dit weekend?![]()
![]()
Sommigen hebben geen clownspak nodig, zo'n clown zijn ze al van zichzelfUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb niet echt wat met carnaval.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Om jou dwars te zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom staan jullie niet allemaal in een clowns pakje ergens bier te zuipen dit weekend?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die model kijkt echt zo van: wat heb ik nou weer aan?quote:Uw ADH vitamine Worst
Maakt mij niet uit ze doen maar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die model kijkt echt zo van: wat heb ik nou weer aan?
"I'm getting too old for this shit!"quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die model kijkt echt zo van: wat heb ik nou weer aan?![]()
Zo kijken modellen tegenwoordig altijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die model kijkt echt zo van: wat heb ik nou weer aan?Trotste mama van Ambar
getverquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De volgende tuinbroek moet 170 euro kosten en komt niet van de carnavals of clownafdeling. En nee ik wil hem niet
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De volgende tuinbroek moet 170 euro kosten en komt niet van de carnavals of clownafdeling. En nee ik wil hem niet
[ afbeelding ]
Zou haar niet misstaan.![]()
Ik had ooit een fluor roze tuinbroek
Daar moet je niet intuinenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Ben daar te oud voor joh.quote:
Zag wel allemaal jonge dames in veel te blote korte outfits die kant op fietsen vandaag. Moet steeds bloter lijkt het wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ook getverquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er ook in groen
[ afbeelding ]
achterlijke uitstraling heeft die griet![]()
daar gaat het niet om mikeyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben daar te oud voor joh.
Zag wel allemaal jonge dames in veel te blote korte outfits die kant op fietsen vandaag. Moet steeds bloter lijkt het wel.![]()
![]()
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou wel een stunt zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
het gaat erom dat jij ons allemaal weg wil sturen![]()
![]()
![]()
Ha naar carnavalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
het gaat erom dat jij ons allemaal weg wil sturen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zomercarnaval is nog bloterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben daar te oud voor joh.
Zag wel allemaal jonge dames in veel te blote korte outfits die kant op fietsen vandaag. Moet steeds bloter lijkt het wel.Uw ADH vitamine Worst
Je mag alleen naar carnaval als je daarna ook 6 weken gaat vastenTrotste mama van Ambar
Dat gebeurt vast nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag alleen naar carnaval als je daarna ook 6 weken gaat vasten![]()
Ik gun jullie wel een verzetjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij als Rotterdammer gaat niet naar carnaval om te scoren? Veel wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel lief dat Mikey aan onze lichamelijke behoeften denkt
Uw ADH vitamine Worst
Echt doenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tijdens carnaval valt een dts groepsuitje ook niet zo op.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
Wel lief dat Mikey aan onze lichamelijke behoeften denktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tijdens carnaval valt een dts groepsuitje ook niet zo op.![]()
![]()
![]()
![]()
Kijken jullie tv nu?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu verder Feyenoord kijken ze beginnen goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Durf ik nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij als Rotterdammer gaat niet naar carnaval om te scoren? Veel wel.Uw ADH vitamine Worst
Sorry hoorquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: