SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat kan je toch samen uitzoeken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder zit ook niet op een ideale plek. Ik zou haar graag dichter bij mij willen hebben met wat meer zorg, maar ze maakt zich enorm zorgen over waar ze dan terecht gaat komen en hoe het daar zal zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wist verzorgingshuis hier is super, maar ze lag eerst ergens anders. Ik kom haar kamer op en alles rook naar pis en poep. Nou je kunt je wel indenken hoe ik tekeer gegaan ben toen.... Ben naar huis gegaan, telefoon ingeklommen en heb echt iedereen de tering ingewenst die niet wilde mee werken aan verplaatsing. 2 dagen later lag ze in schoon bed, keurig gekleed in haar bedje in verzorgingshuis 500 meter hier van mijn huis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder zit ook niet op een ideale plek. Ik zou haar graag dichter bij mij willen hebben met wat meer zorg, maar ze maakt zich enorm zorgen over waar ze dan terecht gaat komen en hoe het daar zal zijn.Lach met een schone bips![]()
Klinkt echt als een kwaliteitservaringquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende: Van die doorgekookte aardappels die alleen nog een brok zetmeel bloem zijn en dan van die waterige jus erbij
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Dat dacht. Ik verdiend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh god boer zoekt vrouw is er weerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wist verzorgingshuis hier is super, maar ze lag eerst ergens anders. Ik kom haar kamer op en alles rook naar pis en poep. Nou je kunt je wel indenken hoe ik tekeer gegaan ben toen.... Ben naar huis gegaan, telefoon ingeklommen en heb echt iedereen de tering ingewenst die niet wilde mee werken aan verplaatsing. 2 dagen later lag ze in schoon bed, keurig gekleed in haar bedje in verzorgingshuis 500 meter hier van mijn huis.Geweldig!
![]()
![]()
Brandend zandDon't follow me. I am lost too
.
Vechten voor het vaderlandWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je er voor in de stemming bent, kan het best geinig zijn.quote:
Nu zo in m'n uppie zou ik er sowieso absoluut nooit naar kijken!![]()
![]()
Jij verdient?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Waarom nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er voor in de stemming bent, kan het best geinig zijn.
Nu zo in m'n uppie zou ik er sowieso absoluut nooit naar kijken!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vieze man bahquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zie dat publiek uit z'n dak gaan dannnnnnnnn!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooiste is ook, ik zei.. Ja ze hoort niet veel meer maar houdt wel van klassieke muziek. Zeggen ze "dan zetten we de muziek in haar kamer gewoon harder"quote:Niks is teveel daar, alles zodat zij zich happy voelt.
Lach met een schone bips![]()
Niet mijn ding.quote:
En waarom zeg jij "Oh God" dan nu het weer begint? Ben je er enthousiast over, of vind je het maar niks?![]()
“De ontspoorde ontmoeting”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooiste is ook, ik zei.. Ja ze hoort niet veel meer maar houdt wel van klassieke muziek. Zeggen ze "dan zetten we de muziek in haar kamer gewoon harder"Niks is teveel daar, alles zodat zij zich happy voelt.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: