SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja ellende is hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga he-le-maal niks.quote:
Zo een kop thee er in gooien.
Wel zonde want er werd in een van de apps al breed-uit gepraat over wie er kwamen en hoe leuk het zou worden. En ik zit hier met 0 energie een beetje beteuterd
Nog nooit afhoeven zeggen voor een optreden omdat ondanks dat ik mij vaak wel beroerd voelde het qua energielevels wel "oke" zat.
Nu voel ik mij niet eens meer zo beroerd, maar heb gewoon dusdanig weinig energie dat zelfs aankleden mij moeite lijkt te kosten, dus een teken dat ik nu toch echt ff kalm an moet doen voorlopig want het lijkt wel een opeenstapeling. Eerst die griep (of wat het ook was) daar was ik bijna van af dus ging weer dingen doen en toen werd ik wéér ziek.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er reageert ineens niemand meerdat gebeurd wel eens vaker hoor.
Het is ook echt rustig voor het begin van de maand.
Ooit was het hier knetterdruk de eerste dagen een echte strijd.
Maar nu is er weinig animo meer om te winnen lijkt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel eens bijna een uur alleen gezetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je jezelf maar zitten bolkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb wel eens bijna een uur alleen gezeten![]()
Well, life can be a riot
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb wel eens bijna een uur alleen gezeten![]()
Thanks Mailyquote:
Well, life can be a riot
Het mooiste wat er isquote:als er maar gebolkt wordt
Een uur gezeten zonder dat er iemand kwam posten hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen weggejaagd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Het is ook echt rustig voor het begin van de maand.
Ooit was het hier knetterdruk de eerste dagen een echte strijd.
Maar nu is er weinig animo meer om te winnen lijkt wel![]()
Haha ja jammer, het is nu natuurlijk allemaal veel meer social media en dat soort spul. Facebook, X, etc.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een uur gezeten zonder dat er iemand kwam posten hier
Toch jammer dat de jeugd van tegenwoordig de fora niet meer kunnen waarderen xD![]()
Handig om punten te pakken danquote:
Hey Assie
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig om punten te pakken dan
Hey Assie![]()
Die weten volgens mij niet eens wat een forum is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja jammer, het is nu natuurlijk allemaal veel meer social media en dat soort spul. Facebook, X, etc.
Toch jammer dat de jeugd van tegenwoordig de fora niet meer kunnen waarderen xD
Het is zaterdag he? We bolken liever onder werktijdTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Volgens mij ook niet. Vreemd hoor dat ouder worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die weten volgens mij niet eens wat een forum is.![]()
![]()
Weet je wie er daarstraks weer was?quote:
@Speklap3000 hij ging even douchen zei hij een paar uur geleden
Brenntwieder?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Lees nu dat er brandweer uit Duitsland is @:KoningWouterMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Las vorige week iemand die 38 jaar onterecht had vastgezeten werd weer vrijgelaten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Vreemd hoor dat ouder worden.
Hij was verbaasd dat iedereen met zijn neus in de mobiel liep. Hij wist niet wat dat was.
Feierblussertquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik merk ook bij mijn vrijwilligerswerk dat het allemaal sociaal wat bekrompen is geworden. Iedereen zit alleen nog maar op de telefoon, niemand praat meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las vorige week iemand die 38 jaar onterecht had vastgezeten werd weer vrijgelaten.
Hij was verbaasd dat iedereen met zijn neus in de mobiel liep. Hij wist niet wat dat was.
Echt jammer.![]()
Ja nog even naar de action (ik was daar net nog afgelopen donderdag)Trotste mama van Ambar
Ja is het ook. Het heeft wel de gezelligheid weggehaald.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik merk ook bij mijn vrijwilligerswerk dat het allemaal sociaal wat bekrompen is geworden. Iedereen zit alleen nog maar op de telefoon, niemand praat meer.
Echt jammer.
Ik had gisteren mijn dochter en 4 kleinkinderen hier te eten
Dochter en kleinzoon zatten alleen maar op mobiel na het etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wijzigen van plannen: eerste wachten op DHLTrotste mama van Ambar
Ik kan mij daar dus niks bij voorstellen. Je zit 38 jaar vast, maar je krijgt toch vast wel IETS mee? Er zal toch vast wel een keer een gezamelijke radio of TV aan gaan een uur per week of iets ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las vorige week iemand die 38 jaar onterecht had vastgezeten werd weer vrijgelaten.
Hij was verbaasd dat iedereen met zijn neus in de mobiel liep. Hij wist niet wat dat was.Of een amicale bewaker die een gesprekje aanknoopt of zo, weet ik wat
Well, life can be a riot
Yup, naja het zal uiteindelijk wel voor het goede zijn weer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Het heeft wel de gezelligheid weggehaald.
Dochter en kleinzoon zatten alleen maar op mobiel na het eten
Over 20 jaar leven we allemaal samen in een AI, geen dood meer, lekker hele dag elkaar bolken voor eeuwig.![]()
Geen idee. Maar dan nog heb je niet door denk ik dat het in de buitenwereld alleen nog maar om zo ding draaitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kan mij daar dus niks bij voorstellen. Je zit 38 jaar vast, maar je krijgt toch vast wel IETS mee? Er zal toch vast wel een keer een gezamelijke radio of TV aan gaan een uur per week of iets ?Of een amicale bewaker die een gesprekje aanknoopt of zo, weet ik wat
Ik heb echt helemaal niets met die AIquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, naja het zal uiteindelijk wel voor het goede zijn weer.
Over 20 jaar leven we allemaal samen in een AI, geen dood meer, lekker hele dag elkaar bolken voor eeuwig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is weer wat anders. Lijkt me wel een cultuurshock als je dan uiteindelijk buiten komt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dan nog heb je niet door denk ik dat het in de buitenwereld alleen nog maar om zo ding draait
Opeens allemaal rare vierkante dingen voor mensen hun gezicht, auto's met snoeren er aan.Well, life can be a riot
Ja en gesprekken bijna niet meer mogelijk, alleen nog appenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat is weer wat anders. Lijkt me wel een cultuurshock als je dan uiteindelijk buiten komt.
Opeens allemaal rare vierkante dingen voor mensen hun gezicht, auto's met snoeren er aan.
Ik wel, ik vind het geweldig. Nog veel revolutionaireder dan het internet. Wat we nu meemaken is een prelude, wat gaat komen is intense en iedereen mag mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met die AI![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Leuk weetje: ik woon 100 m van het dhl depot. Soms zou ik willen dat ik daar gewoon het pakketje kan ophalenTrotste mama van Ambar
ik vind het een eng gebeuren, langzaam aan neemt AI alles over wat ooit een mens deed.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het geweldig. Nog veel revolutionaireder dan het internet. Wat we nu meemaken is een prelude, wat gaat komen is intense en iedereen mag mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom zou dat niet kunnen? Doe ik ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje: ik woon 100 m van het dhl depot. Soms zou ik willen dat ik daar gewoon het pakketje kan ophalen![]()
Nee hoor. Ik moet nog steeds de was opvouwenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik vind het een eng gebeuren, langzaam aan neemt AI alles over wat ooit een mens deed.Trotste mama van Ambar
Opeens weet je het, carriere switch. DHL pakkjes leveren en dan bij jezelf aanbellenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje: ik woon 100 m van het dhl depot. Soms zou ik willen dat ik daar gewoon het pakketje kan ophalenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je kan toch ook kiezen voor ophalen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje: ik woon 100 m van het dhl depot. Soms zou ik willen dat ik daar gewoon het pakketje kan ophalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Regionaal depot?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Doe ik ook.![]()
Tis geen afhaalpunt he? Die zit weer tussen het depot en mijn huis
Trotste mama van Ambar
De ontwikkelingen zijn ook nog niet helemaal klaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet nog steeds de was opvouwen
Je kan er al wel mee trouwen
Dat kan niet op de plek waar ze de busjes inladen enzoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch ook kiezen voor ophalen?Trotste mama van Ambar
Dat is nog dichter bij danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Regionaal depot?![]()
Tis geen afhaalpunt he? Die zit weer tussen het depot en mijn huisnou wat let je
Maar ik vind het ophaalpunt geen fijne plek, obscuur tabakswinkeltjeTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Regionaal depot?![]()
Tis geen afhaalpunt he? Die zit weer tussen het depot en mijn huisquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan niet op de plek waar ze de busjes inladen enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, het is een nieuwe vorm van leven. Daar moeten we maar mee zien te dealen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik vind het een eng gebeuren, langzaam aan neemt AI alles over wat ooit een mens deed.
Zo lang het lief voor ons blijft![]()
![]()
Misschien waren ze wel stiekem aan het bolkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Het heeft wel de gezelligheid weggehaald.
Dochter en kleinzoon zatten alleen maar op mobiel na het eten
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja ik heb ze verteld dat ze moeten holkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Misschien waren ze wel stiekem aan het bolkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik vertrouw het voor geen meter.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, het is een nieuwe vorm van leven. Daar moeten we maar mee zien te dealen.
Zo lang het lief voor ons blijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar zeg je wat, zal de volgende keer eens even spiekenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Misschien waren ze wel stiekem aan het bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is misschien veel te druk met bastogne koeken etenquote:
Er kan van alles in geprogrammerd wordenquote:
Lees dat ze ook al in ziekenhuizen ingezet zijn.
Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Kan het niet echt verklarenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dank je. Ik praat liever met mensen ipv zo robotquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach gewoon eens met ChatGPT praten. Is best leuk hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien ben ik ook wel een robotquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik praat liever met mensen ipv zo robot![]()
![]()
Over het algemeen maken robots minder fouten dan mensen en als de robots fouten maken dan is het herhaaldelijk dezelfde.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er kan van alles in geprogrammerd worden
Lees dat ze ook al in ziekenhuizen ingezet zijn.
Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Kan het niet echt verklaren
Daarnaast moet de robot ook geprogrammeerd worden door een mens.
Daarnaast zijn mensen allemaal anders in hun gedrag, maken ze elke keer weer andere fouten en worden ze moe. Nog maar niet te spreken over de ethiek die mensen er op naar houden.Trotste mama van Ambar
Zou een stuk makkelijker zijn konde ze gewoon ff resetten en je problemen zijn opgelostquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een robot
Ja inderdaad was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou een stuk makkelijker zijn konde ze gewoon ff resetten en je problemen zijn opgelost![]()
![]()
Er is hier een eethuisje voor noedelsoep waar je met qr-code kan bestellen, heel veel haat in de recensies maar ik vind dat heerlijk om even alleen wat te etenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik praat liever met mensen ipv zo robotUw ADH vitamine Worst
Ja echt he, zou wel heel fijn zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja inderdaad was het maar zo'n feestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had een zware vrijdag na een donderdag vol menselijk contactUw ADH vitamine Worst
En wie brengt die soep dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is hier een eethuisje voor noedelsoep waar je met qr-code kan bestellen, heel veel haat in de recensies maar ik vind dat heerlijk om even alleen wat te etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan jij niet goed tegen mensen om je heen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had een zware vrijdag na een donderdag vol menselijk contactWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien komt dat nog wel.quote:
Ik zie de toekomst in ieder geval positief te gemoed. Hopelijk kunnen ze echt ooit mn ellende oplossen.![]()
![]()
Soms, maar kost mij energiequote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij niet goed tegen mensen om je heen?Uw ADH vitamine Worst
Waarom zou dat dan niet kunnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje: ik woon 100 m van het dhl depot. Soms zou ik willen dat ik daar gewoon het pakketje kan ophalenWell, life can be a riot
Sowieso mensen...Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Omdat ik die optie niet heb in de app?quote:Trotste mama van Ambar
Lijkt mij anders best saaiquote:
Iets bestellen met je telefoon wachten bij een luikje, je eten pakken en gaan zitten
Ondanks alles b lijf jezelf ook heel erg positief en laat je zien dat je ook graag wiltquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog wel.
Ik zie de toekomst in ieder geval positief te gemoed. Hopelijk kunnen ze echt ooit mn ellende oplossen.
Enig idee hoe dat komt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar is in de stad en vaak wil ik even tussendoor alleen wat eten dan boeit het nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij anders best saai
Iets bestellen met je telefoon wachten bij een luikje, je eten pakken en gaan zittenUw ADH vitamine Worst
Oh?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik die optie niet heb in de app?
Dat wist ik toch niet?
Waarom is dat een reden die vraag zo te beantwoorden?
Zie je niet hoe vervelend dat overkomt?Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondanks alles b lijf jezelf ook heel erg positief en laat je zien dat je ook graag wilt![]()
![]()
Dat is niet duur.quote:
Lees je ook E boeken?Don't follow me. I am lost too
.
Dan is het wel handig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar is in de stad en vaak wil ik even tussendoor alleen wat eten dan boeit het niet
Ik zou het saai vinden. Maar ik ben echt een mensen mensen mens.
Ga ook niet naar de zelf scan maar naar de kassa.
Veel gezelligerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel belangrijk, dan kan je zelf ook voorkomen en er naar handelenquote:
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Als je naar de mac oid bent ook zelfde eigenlijk met die schermenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het wel handig.
Ik zou het saai vinden. Maar ik ben echt een mensen mensen mens.
Ga ook niet naar de zelf scan maar naar de kassa.
Veel gezelligerUw ADH vitamine Worst
Stads/Dorps-leefquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je naar de mac oid bent ook zelfde eigenlijk met die schermen![]()
Ja klopt, althans bij de BurgerKing was ik laatst en daar hadden ze ook in een keer van die schermen waar je moest bestellen. Ik vind het helemaal nietsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je naar de mac oid bent ook zelfde eigenlijk met die schermen
Was al bekend tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon jouw kloon![]()
![]()
Loopt een smoorbezopen vent hier over straat.
Agressief ook.Don't follow me. I am lost too
.
Ja zo snel als hij kwam zo snel is hij weer vertrokken.quote:
Maaruhhh ik mis jou vandaag ook hier
Ja de boog kan niet altijd strak gespannen staanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo snel als hij kwam zo snel is hij weer vertrokken.
Maaruhhh ik mis jou vandaag ook hier![]()
![]()
Man3Don't follow me. I am lost too
.
Je hebt het niet lang geheim kunnen houdek skattiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moe.Don't follow me. I am lost too
.
Ja helaas. Maar weer een ander kloontje van stal halen danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het niet lang geheim kunnen houdek skattie![]()
Vervelend wel.Don't follow me. I am lost too
.
2 minuutjes tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja de boog kan niet altijd strak gespannen staan
Ja doe eens gekquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja helaas. Maar weer een ander kloontje van stal halen danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi weer wel.Don't follow me. I am lost too
.
O maar je kan toch wel een paar keer 2 minuutjesquote:
Beetje fris.Don't follow me. I am lost too
.
Ja ik ben er nu tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O maar je kan toch wel een paar keer 2 minuutjes![]()
![]()
Maar goed te doen in de zon.Don't follow me. I am lost too
.
Je ik waardeer het dat je toch gekomen bentquote:
Als jij er bent kom ik altijdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ik waardeer het dat je toch gekomen bent![]()
![]()
![]()
.
quote:gelukkig maar
In your faceDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Nog plannen voor het weekend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plannen genoegDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Groot gelijk, ga ik ook doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Maar @Speklap3000 is hem weer gepeerdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RelaxDon't follow me. I am lost too
.
Don't do it..Don't follow me. I am lost too
.
Mis 'm nu alquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar @:Speklap3000 is hem weer gepeerd![]()
![]()
Do it to itDon't follow me. I am lost too
.
Gisteren avond om 22 uur is het gestopt gelukkigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje tot rust gekomen?
Was zo moe dat ik als een blok tot 4 uur geslapen heb
Nu alleen wat moe, maar dat is normaal. Gaat wel weer over.
Maar het blijft een naar gevoelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hij schijnt een leven te hebben. Het had hem ingehaald zei hij.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Ja heel vervelend. Hopelijk blijft het nu weer even rustigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren avond om 22 uur is het gestopt gelukkig
Was zo moe dat ik als een blok tot 4 uur geslapen heb
Nu alleen wat moe, maar dat is normaal. Gaat wel weer over.
Maar het blijft een naar gevoel![]()
Ja hoop met je mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heel vervelend. Hopelijk blijft het nu weer even rustig
Er is toch geen pijl op te trekken.
Al is het de laatste tijd wel vaak.
Maar eens even bij de dokter polsen als het er weer isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
.
Oei een leven.. dat is nooit goedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij schijnt een leven te hebben. Het had hem ingehaald zei hij.![]()
![]()
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Kan stressvol zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AlaafDon't follow me. I am lost too
.
.
Dan op 1 aprilquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sja.. misschien zien we 'm volgend jaar wel weer
.
![]()
.
Wel jammer dat hij weer weg is, wat heb ik gelachenquote:
Jij en hij zijn geweldig samenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Ik heb me ook kapot gelachenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij weer weg is, wat heb ik gelachen
Jij en hij zijn geweldig samen
.
Ja waren mooie tijdenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij weer weg is, wat heb ik gelachen
Jij en hij zijn geweldig samen![]()
![]()
Tranen in mijn ogen
.
Die was er net ffkesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis @FreshFruitDon't follow me. I am lost too
.
Ja wie weet komen ze weer terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is heel erg rustig vandaag. Had wel gedacht dat er een nieuwe strijd om de eerrste plaats zou komenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:55 schreef JustinK het volgende:
Waar is iedereen? We zijn helemaal alleen DottieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker appelkoekje gaat er wel in.Don't follow me. I am lost too
.
Niemand wil er voor gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is heel erg rustig vandaag. Had wel gedacht dat er een nieuwe strijd om de eerrste plaats zou komen![]()
![]()
Hopelijk zien we onze vriend uit Leeuwarden weer snel.Don't follow me. I am lost too
.
Helaas.
.
Dan moet jij maar weer.quote:
Dacht even dat @Lovely er voor wilde gaan, die was er al vroeg vanmorgen. Maar verder niet veel gezien vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heyquote:
.
Alles oké?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Mooie dag iddquote:
.
Kutverdommequote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
Hoewel, mijn favoriete snackbar is afgefikt vandaag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:06 schreef hemarookworst het volgende: [..] Döner bij de Dappermarkt daar
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is minderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
Hoewel, mijn favoriete snackbar is afgefikt vandaag
.
Pizza straks..Don't follow me. I am lost too
.
Dat is geen grote patat oorlog, pikanto en gratis appelsap meer..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ff makkelijk.Don't follow me. I am lost too
.
Flinke BIEM erbijquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)te-brand-in-snackbar![]()
Uit de snackbar is toch het lekkerstquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:02 schreef _UserName_ het volgende:
Dat is geen grote patat oorlog, pikanto en gratis appelsap meer..
.
Met kaas?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga straks uitsmijter maken.. heb ik al langer zinininDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga straks uitsmijter maken.. heb ik al langer zininin![]()
![]()
Ja idd.. heb het te doen met eigenaar, pand is totaal verwoest, stukje historie tegen de vlaktequote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Uit de snackbar is toch het lekkerstTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waarom hoor ik nu dat irritante kutkind uit de prijsvrij vakantie reclames?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga straks uitsmijter maken.. heb ik al langer zininin
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ach wat sneuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd.. heb het te doen met eigenaar, pand is totaal verwoest, stukje historie tegen de vlakteTrust nobody![]()
Brand is altijd kut.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd.. heb het te doen met eigenaar, pand is totaal verwoest, stukje historie tegen de vlakte
Na 20 jaar nog steeds een trauma.Don't follow me. I am lost too
.
Witbrood, laagje patroon, kaas, yorkham ei met ui en vergeten paprikaquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Witbrood, laagje patroon, kaas, yorkham ei met ui en vergeten paprika
.
Haha, thank me laterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nu dat irritante kutkind uit de prijsvrij vakantie reclames?
Wat is patroon?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Witbrood, laagje patroon, kaas, yorkham ei met ui en vergeten paprikaTrust nobody![]()
Ik zet alvast de oven aan.
Misschien tot later
.
Ik had wel een artikel van jouw hand op de fp verwacht met foto's van die brand...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ohhhquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Paturain, maar dan volgens autocorrectTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:06 schreef RedShoe het volgende:
Ik zet alvast de oven aan.
Misschien tot later
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)te-brand-in-snackbar
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zat er wel aan te denken maar Anouk en ik lagen op bed, was ook opgeroepen weg te blijven van de brand. Heb wel 15 wagens voorbij horen rijdenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had wel een artikel van jouw hand op de fp verwacht met foto's van die brand...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Brengt wel risico's met zich meequote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik doe het goed of ik doe het niet![]()
![]()
Kan alsnog, met after fire foto's?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken maar Anouk en ik lagen op bed, was ook opgeroepen weg te blijven van de brand. Heb wel 15 wagens voorbij horen rijdenIk heb er één en ik ben er trots op
Ja ik vertrek nu!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo met eten beginnen ook,krijg 19u visite![]()
![]()
als de E voor echte staat dan wel. De rest moet ik niet hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is niet duur.
Lees je ook E boeken?Trotste mama van Ambar
Haalt Justin jou niet op? Kunnen jullie samen de was ophangenquote:
Manmanmanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
In de Hema draaide ze carnavalsmuziek![]()
![]()
Er zitten 3 rivieren! Tussen mij en Brabant, maar alsnogquote:Trotste mama van Ambar
Tussen jou en mij dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zitten 3 rivieren! Tussen mij en Brabant, maar alsnog
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe is het?!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook. Zit frietjes te eten en motogp te kijkenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij motogp past het beste patat, maar vooruitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook. Zit frietjes te eten en motogp te kijken![]()
![]()
Accepteer me gewoon. Doe ik andersom ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij motogp past het beste patat, maar vooruitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb jou allang geaccepteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Accepteer me gewoon. Doe ik andersom ook.![]()
![]()
Hey Marioquote:
Hey Kattiequote:
quote:![]()
gelukkig
Heb net aard spruitjes en een lappie vlees gegetenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook. Zit frietjes te eten en motogp te kijken
Dottelinaquote:
Ik heb ook een lappie vlees, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net aard spruitjes en een lappie vlees gegeten![]()
quote:
Ohhh lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net aard spruitjes en een lappie vlees gegeten
Ik heb goed geslapen dus ik zeg nietsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb ook een lappie vlees, komt wel dichtbij zo
Ow jammerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen dus ik zeg niets![]()
![]()
Ja was zeker lekker. Ik ben toch echt iemand van de hollandse kost hoorquote:
Gisteren heb ik friet gegeten, ik maak ze altijd zelf zo lekker![]()
Ja ik ook wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was zeker lekker. Ik ben toch echt iemand van de hollandse kost hoor
Gisteren heb ik friet gegeten, ik maak ze altijd zelf zo lekker
Ook heel lekkerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben al vergeten wat ik gisteren op hebWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker hoor en dit keer spruiten waar wel een lekkere spruiten smaak aanzatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had deze week ook twee keer spruiten op. Ze waren idd erg lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor en dit keer spruiten waar wel een lekkere spruiten smaak aanzatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had gisteren vooral veel vis.
Net heb ik een bakje pasta met spinazie op.Well, life can be a riot
Gisteren kan ik nog wel onthouden gelukkigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben al vergeten wat ik gisteren op heb
Oja lasagnequote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren kan ik nog wel onthouden gelukkigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo nieuwe stekkerdoos met genoeg gaten hangtTrotste mama van Ambar
Maar zijn nu wel goed schoonquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:29 schreef ToT het volgende:
Ik las dat sommige mensen wel verdomd lang kunnen douchen?![]()
![]()
Nee lukt mij toch niet..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet jij maar weer.
Dacht even dat @:Lovely er voor wilde gaan, die was er al vroeg vanmorgen. Maar verder niet veel gezien vandaag
Ik was lekker de stad in, net weer thuis"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:29 schreef ToT het volgende:
Ik las dat sommige mensen wel verdomd lang kunnen douchen?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En dan straks misschien nog beginnen aan het ophangen van de lijstjes met de keversTrotste mama van Ambar
Ben geen vis eterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:26 schreef Grotetijd het volgende:
Ik had gisteren vooral veel vis.
Net heb ik een bakje pasta met spinazie op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: