SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja ellende is hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga he-le-maal niks.quote:
Zo een kop thee er in gooien.
Wel zonde want er werd in een van de apps al breed-uit gepraat over wie er kwamen en hoe leuk het zou worden. En ik zit hier met 0 energie een beetje beteuterd
Nog nooit afhoeven zeggen voor een optreden omdat ondanks dat ik mij vaak wel beroerd voelde het qua energielevels wel "oke" zat.
Nu voel ik mij niet eens meer zo beroerd, maar heb gewoon dusdanig weinig energie dat zelfs aankleden mij moeite lijkt te kosten, dus een teken dat ik nu toch echt ff kalm an moet doen voorlopig want het lijkt wel een opeenstapeling. Eerst die griep (of wat het ook was) daar was ik bijna van af dus ging weer dingen doen en toen werd ik wéér ziek.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er reageert ineens niemand meerdat gebeurd wel eens vaker hoor.
Het is ook echt rustig voor het begin van de maand.
Ooit was het hier knetterdruk de eerste dagen een echte strijd.
Maar nu is er weinig animo meer om te winnen lijkt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel eens bijna een uur alleen gezetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je jezelf maar zitten bolkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb wel eens bijna een uur alleen gezeten![]()
Well, life can be a riot
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb wel eens bijna een uur alleen gezeten![]()
Thanks Mailyquote:
Well, life can be a riot
Het mooiste wat er isquote:als er maar gebolkt wordt
Een uur gezeten zonder dat er iemand kwam posten hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen weggejaagd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Het is ook echt rustig voor het begin van de maand.
Ooit was het hier knetterdruk de eerste dagen een echte strijd.
Maar nu is er weinig animo meer om te winnen lijkt wel![]()
Haha ja jammer, het is nu natuurlijk allemaal veel meer social media en dat soort spul. Facebook, X, etc.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een uur gezeten zonder dat er iemand kwam posten hier
Toch jammer dat de jeugd van tegenwoordig de fora niet meer kunnen waarderen xD![]()
Handig om punten te pakken danquote:
Hey Assie
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig om punten te pakken dan
Hey Assie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: