Zullen we pas horen als de volgende er is. Duurt echt lang nu. +/- 15 a 20 minuten binnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We hebben geen idee, vertel het ons Jolleke
Ik zou eigenlijk nog veel meer emotie verwacht hebben als het Jeff was geweest.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ze heeft vast Jeffrey gezien! Ze straalt iig!
Of haar vriendin nu in het echt.....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ze heeft vast Jeffrey gezien! Ze straalt iig!
Is ook litteken ze is als kind gebeten door hond in haar gezichtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:35 schreef zodeju het volgende:
Jolien is afgevallen. Dat zie je vooral al aan haar gezicht....haar ene kuiltje is nu veel dieper en loopt een beetje in een plooi naar beneden...ik dacht dat het een litteken was.
oh wat erg.....dat wist ik niet....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is volgens
[..]
Is ook litteken ze is als kind gebeten door hond in haar gezicht
Was Jolien ook zo lang weg?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:43 schreef -river- het volgende:
Ze kan een drielaags bruidstaart bakken voor dit spel klaar is.
en misschien is het wel Pootje en moet alles 3x herhaald worden omdat de fan er geen jota van begrijpt als hij iets zegtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zullen we pas horen als de volgende er is. Duurt echt lang nu. +/- 15 a 20 minuten binnen.
Maar misschien werd de volgende pas kwartier later geroepen dan wanneer Jolien buiten kwam, het was niet te horen op stream.
Jolien was 18 ą 20 minuten binnen.quote:
Blijkbaar raden wie de favo bewoner is van de fan in kwestie - denk ik?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:45 schreef Was-beer het volgende:
Jolien heeft het goed geraden. Keanu niet. Wat het is weten we nog niet
Ah een soort wie van de 3 met fansquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ..ze moesten denk ik raden wie van de 3 de echte fan van hen was.
hij heeft pas een hele brief gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Aha! Ja idem, Jordy als laatste gezet en Pootje ook in bovenste helft
Dat kan je wel zeggen ja......quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:47 schreef Droopie het volgende:
Die jurk van Jolien zit niet echt flatteus.
60 cm met de poten in de modder, 38 bedpartners, Nigeriaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien stelde 2 vragen waar ze alledrie geen antwoord op wisten
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:51 schreef ledn81 het volgende:
En toen waren er nog maar 7![]()
[ afbeelding ]
Amber who else..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:56 schreef odie22 het volgende:
wat een boutfan, als je niet weet hoe de vriendin van jolien heet
Amber, huisdier geen idee?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien:
Vraag 1 : Hoe heet mijn beste vriendin, en bonusvraag, welk huisdier heeft ze.
Vraag 2 : Met welke 2 personen was ik een koppel tijdens de koppelweek
Vraag 3 : Welk diertje komt overal bij mij terug, in mijn kast, op mijn pyjama .. enz.
Ik niet 1 Amber en de rest? Vertel…quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:58 schreef odie22 het volgende:
ik was met vlag en wimpel geslaagd bij jolientje![]()
* Jockari : Vraag 1 = ? , Vraag 2 = Jeff (zal wel niet juist zijn , vraag 3 = ? 0 op 3 dus...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien:
Vraag 3 : Welk diertje komt overal bij mij terug, in mijn kast, op mijn pyjama .. enz.
Wat zijn dit voor calltv vragen, mega makkelijk haha.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Amber, huisdier geen idee?
Tsja die koppelvraag vind ik zelfs lastig.. is al tijdje terug. Oh wacht, sowieso Axel?
Beer.
Ohja Axel en Jane en haar huisdier weet ik niet en het diertje geen idee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tsja die koppelvraag vind ik zelfs lastig.. is al tijdje terug.
Beer.
Oh jaaaaaaa, dat vertelde ze over die kat. Dat als die het loodje zou leggen ze uit het huis zou gaan om die vriendin te steunen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:59 schreef Droopie het volgende:
1. Amber, poes is al oud.
2. Axel
3. Beertjes?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Keanu had beter als laatste kunnen gaan nu krijgen we 8 x zijn verhaal hahahah
38?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
60 cm met de poten in de modder, 38 bedpartners, Nigeria
200 euro waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wat verdien je als je juiste fan herkent ?
nou die is niet te verstaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi gesprek Jolien en Jordy deel 2 - 1 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het is nog veel te nat, snap niet waarom hij stom staat te lachen en der niet even helpt is alleen maar weer een brood verpesten zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Keanu praat maar door en door. Jolien vraagt aan Pootje wat ze moet doen, maar krijgt weinig respons
Irritante vent soms, alsof hij liever wil dat het misluktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het is nog veel te nat, snap niet waarom hij stom staat te lachen en der niet even helpt is alleen maar weer een brood verpesten zo
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tsja die koppelvraag vind ik zelfs lastig.. is al tijdje terug.
Beer.
Dit is precies wat peter zei vanmorgen wat iemand deed. Keanu blijft doorgaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Keanu praat maar door en door. Jolien vraagt aan Pootje wat ze moet doen, maar krijgt weinig respons
Zit er net aan te denken ja vermoeiendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Keanu had beter als laatste kunnen gaan nu krijgen we 8 x zijn verhaal hahahah
ja dat idee kreeg ik dus ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Irritante vent soms, alsof hij liever wil dat het mislukt
Jolien heeft de handleiding. Dat zij die dan volgt!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Irritante vent soms, alsof hij liever wil dat het mislukt
Kan jij ook nog een keer een normale post zettenquote:
Ja dat is ook jammer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik blijf het jammer vinden, dat dit soort challenges nu nooit meer in zijn geheel zijn terug te kijken,
op TV zie je misschien hooguit een paar minuten ...... wat mij betreft een gemiste kans BB ....![]()
Zet dan anders deze spellen gewoon een paar dagen later alsnog kompleet online .....
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane terug .. volgens mij had ze het goed.
ja hij was alweer te lang wakker natuurlijkquote:
of gewoon dom.. of de opdracht niet begrepenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:28 schreef engine het volgende:
Ik kan hier wel tactische vragen gaan stellen enzo maar ik ben helemaal niet tactisch dus ik doe het gewoon op mijn manier
ja ze zei het vorige keer ook tegen JOlienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
De laatste vraag van Jane was : 'Wie heb ik hoog zitten hier in het huis'. Daar kon maar 1 iemand op antwoorden. Ik neem aan Axel, maar ik weet het niet zeker.
Heeft ze recent nog gezegd, axel, jolien en mattiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
De laatste vraag van Jane was : 'Wie heb ik hoog zitten hier in het huis'. Daar kon maar 1 iemand op antwoorden. Ik neem aan Axel, maar ik weet het niet zeker.
Daarom was hij denk ik ook zo lang binnen, pootje en Jane kwamen er voor mijn gevoel veel sneller uit. Heb in de tijd dat Jolien bezig was met de limonade een boodschap kunnen doen en toen was Ikkie nog niet terugquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is precies wat peter zei vanmorgen wat iemand deed. Keanu blijft doorgaan.
heeft eerst waarschijnlijk 20 minuten vragen aan zichzelf gesteldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:38 schreef happyme28 het volgende:
Iedereen ongeveer 20min binnen. Keanu 35 min.
Eerst graag sharice of pootjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:42 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Van mij mag hij er komende vrijdag wel uit, word echt moe van die gast
Nee is alleen een oven. Al die jaren al.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
volgens Jolien is het alleen een oven, het lijkt mijn toch stug
et sharice pootje en Keanu en dan maakt het eigenlijk niet uit wie er gaatquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Pootje ook oké, maar Ikkie mag er nog wel voor Sharice uit
Maar die zijn niet op de streamsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:52 schreef ledn81 het volgende:
Ik word zo moe van de mensen die moe worden van Keanu en dat elke keer moeten melden
dagen turvenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:00 schreef spapaars het volgende:
Krijgen ze telkens nieuwe waterflessen?
Zie ze elke keer opnieuw wat krassen (naam?) op die flessen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:52 schreef ledn81 het volgende:
Ik word zo moe van de mensen die moe worden van Keanu en dat elke keer moeten melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat jollie nou gewoon of bananenbrood maken?
weekstreepjesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:00 schreef spapaars het volgende:
Krijgen ze telkens nieuwe waterflessen?
Zie ze elke keer opnieuw wat krassen (naam?) op die flessen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Komt denk dat hij niet als teamcaptain is gekozen en met gister veel over mattie, jolien en jordy ging. Hij voelt zich altijd snel te kort gedaan. Vooral heel stom dat hij het eerst bij jane uit. Hij gaat gewoon zijn eigen glazen ingooien. Geen ding maken en toch komt het terug. Juist maakt hij er een ding van nu met het praten met jane. Net hebben ze het nog tegen hem gezegd die fans en weer doet hij het.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:11 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap die Keanu niet. Hij krijgt net letterlijk informatie dat hij zaken moet laten gaan en nog geen uit later blinft hij weer doorzagen over zijn gevoel en ik ik ik.
Wat ik ook vreemd vond van Keanu als Kartel lid, dat hij in de podcast met Elsa, Axel en Jordy, op de vraag wie er van hem het huis zou moeten verlaten, hij Jordy aanwees. Die begreep ik totaal niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt denk dat hij niet als teamcaptain is gekozen en met gister veel over mattie, jolien en jordy ging. Hij voelt zich altijd snel te kort gedaan. Vooral heel stom dat hij het eerst bij jane uit.
De mensen die commentaar geven zelf ook niet. Dus of ze ergens moe van worden boeit mij ook niet zoquote:
Ja was ook heel gek van hem. Hij is gewoon weer jaloers denk op jolien met jordy het contact wat ze hebben. En jordy met mattie. Dat kan hij niet hebben. Maar meest misselijke is dat hij van alles suggereert over dingen maar niet tegen de mensen zelf. Jane zegt je mag altijd met me praten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik ook vreemd vond van Keanu als Kartel lid, dat hij in de podcast met Elsa, Axel en Jordy, op de vraag wie er van hem het huis zou moeten verlaten, hij Jordy aanwees. Die begreep ik totaal niet.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat het probleem is. Hij vind denk dat Matti en Jolien zijn mensen zijn en Jordy er is bijgekomen en Matti en Jolien nu closer zijn met Jordy. Jordy is niet iemand die hij als vriend zou hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik ook vreemd vond van Keanu als Kartel lid, dat hij in de podcast met Elsa, Axel en Jordy, op de vraag wie er van hem het huis zou moeten verlaten, hij Jordy aanwees. Die begreep ik totaal niet.
Wat wil je nu bereiken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De mensen die commentaar geven zelf ook niet. Dus of ze ergens moe van worden boeit mij ook niet zo
Hij heeft zijn vrolijke momenten, maar neemt alles voor heel serieus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu mag blij zijn dat hij betrokken wordt door de andere drie want zoveel voegt hij niet toe aan dat groepje dan zeuren en zielig doen.
Ja, dat was bij oa. Jolien ook al.quote:
Sowieso jezelf 'fan' noemen van die luiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat was bij oa. Jolien ook al.
Het zijn ook niet de moeilijkste vragen, beetje fan weet die toch?
En wanneer je weet dat je dit mag gaan doen, dan lees je je toch een heel klein beetje in.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:27 schreef KinKiJan het volgende:
Ben je fan van Jordy, weet je niet wat voor werk ie doet en waar ie woont
Dat weet ik zelfs! Hij is clown en woont in het circus!
1 broer juridisch medewerker en Kampenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Vragen van Jordy:
- Hoeveel broers heb ik
- Wat voor werk doe ik
- Wat is mijn woonplaats
2 broers, maar vergeleken met zijn echte fan ben je een TOPFANquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
1 broer juridisch medewerker en Kampen
Goed ?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
2 broers, maar vergeleken met zijn echte fan ben je een TOPFAN
2 broers, Barry en nog iets met een y op het eindquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
1 broer juridisch medewerker en Kampen
Goed ?
Jeffrey .. fuck .. waarom weet ik dit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
2 broers, Barry en nog iets met een y op het eind
Oh ja Jeffrey.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeffrey .. fuck .. waarom weet ik dit.
Dat zijn geen fans, dat zijn gasten die graag met hun gezicht op tv willen komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yes! Ik hoopte al dat er meer waren met dezelfde gedachte.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeffrey .. fuck .. waarom weet ik dit.
ja die wat Jordy bedoeld , sven S. is vorig jaar ook in het huis geweest..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zijn geen fans, dat zijn gasten die graag met hun gezicht op tv willen komen.
En dan geef je aan fan te zijn van die of die.
En..Niet alles mag goed worden beantwoord, daar zit BB niet op te wachten.
Er is een groep mensen die zich voor alles aanmelden, dus zie je vaak dezelfde gezichten terug.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die wat Jordy bedoeld , sven S. is vorig jaar ook in het huis geweest..
sl2
Ja maar ik vind het dan nog apart dat vaker dezelfde mensen eruit gepikt lijken te worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is een groep mensen die zich voor alles aanmelden, dus zie je vaak dezelfde gezichten terug.
Geen idee..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
Maar waarom moesten de bewoners nu zo mooi aankleden?
Vroeg ik mij ook al af.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
Misschien krijgen ze nog een feestjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk,quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:41 schreef mazaru het volgende:
Die outfit stond Jane geweldig. Maar bij deze zogenaamde beautyqueen is het geen porum
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind het haar echt niet staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk,
Bij allemaal hequote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:25 schreef odie22 het volgende:
en waarschijnlijk stond er maar 1 fan bij jordy
in plaats van 3 mensen , stond er bij bij jordy maar 1 , en nog fout hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Het voelt of hij er niet toe doet,. En hij voelt zich het vijfde wiel aan de wagenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:48 schreef Ebinas het volgende:
Voor de liefhebbers. Keanu op 1 over het kartel.
Hij voelt zich ergens niet, .........................
-edit- kartel werd wel genoemd, maar volgens mij gaat het niet alleen daarom
Wel rot als je je zo voelt in een groepquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:49 schreef mazaru het volgende:
Keanu voelt zich niet meer lekker in het 'kartel'
Hij voelt zich niet gehoord vaak
Mensen luisteren niet naar hem. Als hij praat dan praten mensen over hem heen of ze beginnen ineens een gesprek met anderen.
Het voelt alsof hij er niet toe doet.
nou ik weet wel wat ik ga doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:51 schreef Ebinas het volgende:
Tja, moet ik dan naar 2. Pootje en Sharice.
Of blijf ik bij een Keanu
Hmmmm. Haak net aan, keuze is lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Keanu is degene die Jordy al vaker genomineerd heeft en ook in de podcast zei dat hij van Axel, Elsa en Jordy het liefste Jordy zag gaan. Dus Jordy is wel op.zijn hoede.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:50 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Keanu… hij voelt zich niet gehoord en denkt dat hij er niet toe doet! Nou, dat heb je echt goed gedacht. De volgende keer vlieg je uit het kartel als Jordy jou niet meer nodig heeft.
Komt waarschijnlijk omdat het ook zo is. Jordy heeft al vaker gezegd dat hij niets met Keanu had. Hij wordt gebruikt voor zijn stem en mag erbij zitten zolang hij maar doet wat Jordy zegt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel rot als je je zo voelt in een groep
Dat is niet zo. Hij heeft met jllien en mattie meer net zoals keanu dat zelf ook heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat het ook zo is. Jordy heeft al vaker gezegd dat hij niets met Keanu had. Hij wordt gebruikt voor zijn stem en mag erbij zitten zolang hij maar doet wat Jordy zegt.
Het waren de woorden van Jordy zelf dat hij niets met Keanu had.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Hij heeft met jllien en mattie meer net zoals keanu dat zelf ook heeft.
Ik eerlijk gezegd ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk,
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou ik weet wel wat ik ga doen
Proost ik pak er net ook 1🍻🍻SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet hij zelf ook wel een beetje omdat hij door en door zaagt. Ik zou het daar ook moeilijk mee hebben met zon iemand in de groepquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel rot als je je zo voelt in een groep
Alle uitslagen liggen op straat, hadden ze ons net zo goed kunnen laten meekijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:57 schreef mazaru het volgende:
Jolien 200 euro
Jane 200 euro
Axel 200 euro
Sharice 400 euro
Mattheus 600 euro verdiend. De rest vist naast het net en loopt het geld mis.
Zo verplichten ze mensen om naar de uitzending te kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle uitslagen liggen op straat, hadden ze ons net zo goed kunnen laten meekijken.
Nice cap !quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef spapaars het volgende:
Jane werpt een schaduw over Axel
[ afbeelding ]
Hij is misschien hoog gevoelig en heeft in de gaten dat Jordy zich ergert aan hem. Daar had Jordy het vanochtendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu trekt alles zich wel heel erg aan.
Best jammer want ze kunnen daar naar mijn idee veel meer mee doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
Die vogel voegt geen hol toe, kunnen net zo goed gewoon BB laten zeggen dat de kijker beslist heeft dat [bewoner] [dit of dat] mag gaan doen..
De hele CoS begrijpt hem....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij is misschien hoog gevoelig en heeft in de gaten dat Jordy zich ergert aan hem. Daar had Jordy het vanochtend
(of was dat gisteren?) over. Toen zat hij op dat bankje met Jolien en vertelde dat hij soms geen geduld met Keanu had.
Hij zegt regelmatig dat hij niks met Keanu heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij is misschien hoog gevoelig en heeft in de gaten dat Jordy zich ergert aan hem. Daar had Jordy het vanochtend
(of was dat gisteren?) over. Toen zat hij op dat bankje met Jolien en vertelde dat hij soms geen geduld met Keanu had.
Briljantquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:45 schreef spapaars het volgende:
Voor Den Poot was het een makkie om de fan te raden.
Na 1 vraag wist hij het, hij vroeg, wie kan mij verstaan?
Milka heeft niet betaald voor reclame, dan geen merk in beeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die MILKA repen afgeplakt?
Ja ik snap dat wel ik zou ook echt gek worden van Keanu Het is een lieve jongen maar ellenlange conversaties over een ding met hem is een challenge op zich.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Inderdaad het concept is ook hiermee weer beter dan de uitvoering.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Best jammer want ze kunnen daar naar mijn idee veel meer mee doen
Een op 1 gesprekken met Keanu gaan vaak over Keanu daar zou ik ook wel een keer klaar mee zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Je moet dat loslaten .. emotionele gesprekken gebeurt niet snel met hem [Jordy]
Keanu : Maar ik heb uberhaupt niet echt 1-op-1 gesprekken met hem.
4? Weer een teken dat Jane er nooit echt bij gehoord heeft. Die moet gewoon heel ver weg van die nare groep. Maar eerst de chocolade opetenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu denkt dat hij als eerste van hun 4 gaat afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |