Ik denk dat pootje anders ook in een spijkerbroek was gegaan .. ( als hij dit pak niet had gekregen van BB)quote:
Dat doet Jordy altijd, zo zit hij in elkaar hij zegt wat hij zelf denkt en maakt daardoor van een muis een olifant.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:13 schreef happyme28 het volgende:
Matti: Jaaaaa.... (als Jane naar hem toe kwam) ik weet alleen nog gala. Rest weet ik niet meer.
Jordy even onrust stoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In de voorraadkamer hadden Matti en Jordy een gesprek toen vroeg hij aan Matti allemaal in gala of jij? Toen begon Matti te twijfelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat doet Jordy altijd, zo zit hij in elkaar hij zegt wat hij zelf denkt en maakt daardoor van een muis een olifant.
oet hij de hele ochtend alquote:
Het slijmen van Jordy naar BB is al meer dan genoeg met al die top dit en top dat opmerkingen.quote:
Eerst iemand aan het twijfelen brengen en het daarna (zoals altijd) direct aan iedereen vertellen (100x)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:16 schreef marky het volgende:
[..]
In de voorraadkamer hadden Matti en Jordy een gesprek toen vroeg hij aan Matti allemaal in gala of jij? Toen begon Matti te twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
Wel grappig dat ze speculeren wat die fans komen doen.
Mattheus die dan ook nog maar de helft onthouden heeft helpt ook wel
Beschrijving van het fan-spel waar de kijkers zich voor op konden geven:Je kunt duidelijk zien wie er zijn afgebeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ik vind dit toch echt zo’n afknapper.. zou het ook echt niet oké vinden als mijn man dat zou doen.quote:
Helemaal niet. Vragen is niet iemand aan het twijfelen brengen. Als iemand gaat twijfelen ligt dat aan die persoon zelf.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Eerst iemand aan het twijfelen brengen en het daarna (zoals altijd) direct aan iedereen vertellen (100x)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee of ze trollen, aandacht nodig hebben of een rol in het spel van vandaag gaan hebben.Beide in uniform.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of ze trollen, aandacht nodig hebben of een rol in het spel van vandaag gaan hebben.ze waren gister tijdens hun live op insta ook aan het hinten en mochten niets zeggen. Dus zal wel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lachen om een scheet dat is het niveau van Axel en Pootjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dit toch echt zo’n afknapper.. zou het ook echt niet oké vinden als mijn man dat zou doen.
Dat zou echt niet oké zijn.. dan weten we weer welke kant het uit zou gaan. BB zal er alles aan doen om dat groepje naar de finale te krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze waren gister tijdens hun live op insta ook aan het hinten en mochten niets zeggen. Dus zal wel dan
Ja, te pas en te onpas......vreselijk. Kwaaier kan je me niet krijgen en dan ook nog een grijns erbij....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:25 schreef marky het volgende:
[..]
Lachen om een scheet dat is het niveau van Axel en Pootje
Geen idee of ze trollen, aandacht nodig hebben of een rol in het spel van vandaag gaan hebben.Belachelijk! Geen van tweeën. Opzouten. Weg is weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
En toch vind ik haar gezicht en uitstraling een heel stuk rustiger dan toen Milena er nog in zat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef Puzzie het volgende:
Begrafenis ondernemer staat klaar om te ontvangen
[ afbeelding ]
Nou echt......hoe ze ook met haar handen gekruist staat.....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee. Maar ik geloof best dat Jordy er nog even in moet blijven want anders is het echt een saaie dooie bedoeling maar het hele kartel hoeft niet Keanu kan er best uitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou echt niet oké zijn.. dan weten we weer welke kant het uit zou gaan. BB zal er alles aan doen om dat groepje naar de finale te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Goh, ik zag van de week Jordy ook met een microfoon zijn scheet versterken en in een deuk liggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:25 schreef marky het volgende:
[..]
Lachen om een scheet dat is het niveau van Axel en Pootje
Het kan haar alleen maar goed doen, al ziet ze dat zelf nog niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
En toch vind ik haar gezicht en uitstraling een heel stuk rustiger dan toen Milena er nog in zat.
stress is weg en ze hoeft niet meer op haar tenen te lopen denk ik
Jane ging boobtape gebruikenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:31 schreef zodeju het volgende:
huuuu....wat zegt Axel nu...succes met je tepels??
Sharice wat zegt u nu......
En meer verstond ik niet.
Jane ging haar tepels afplakken met tape.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:31 schreef zodeju het volgende:
huuuu....wat zegt Axel nu...succes met je tepels??
Sharice wat zegt u nu......
En meer verstond ik niet............en ja dat is toch normaal
Ach gut, het meiske heeft net een exorcisme achter de rug, gun haar een paar dagen om er van bij te komen. Ze is er nu al iets beter vanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
Charice ziet eruit als een medewerkster van yarden
Ik vond haar ook al op een yarden medewerkster lijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach gut, het meiske heeft net een exorcisme achter de rug, gun haar een paar dagen om er van bij te komen. Ze is er nu al iets beter van
Dat mag en eensquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Jane er stijlvoller uit vindt zien dan Jolien
Ik moet altijd zo lachen als hij loopt te pronken met dat kippenborstje van hemquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou hij kan in Adams familie die met die nekhoorntjes.....
Lurchquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane is prachtig en vaak grappig ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:37 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:35 schreef zodeju het volgende:
Nu zie ik pas dat wanneer Sharice loopt het tapijt echt erg dik is....het beweegt helemaal.
Hij heeft idd wel wat weg van Lurchquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toen Jane dat jurkje aanhad, stond het haar prachtig, heel veel klassequote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Dan ben ik toch wegquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en dan straks een urenlange streamlock .....
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Toen Jane dat jurkje aanhad, stond het haar prachtig, heel veel klasse
Maar bij Jolien toont het gewoon anders, goedkoper, zonder klasse
Ze heeft nog wel een old money kapsel zei ze laatst.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
Met blond haar moet je heel erg uitkijken
Wat je aantrekt
Alles voor extra stemmenquote:
Dat zal het zijn..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of gewoon genieten van wat hij heeft gekregen en het waarderen.
Volgens mij mogen ze dat niet dragenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:51 schreef zodeju het volgende:
Ze dragen geen zonnebrillen in de zon.....zou dat niet meer mogen...Jolien zit al te huilen.
Gewoon lekker van het zonnetje genietenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
Dat heeft toch geen zin om te zonnen met die lagen smeersels op hun gezicht.
Ze zegt het nu zelf zonder al die make up op had ik bruin kunnen wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Gewoon lekker van het zonnetje genieten
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:00 schreef czvt het volgende:
De publieke opinie met uitzondering van de fans hebben een ontzettende hekel aan het zogenaamde kartel, de koeienvlaai en de naïviteit van de hersenloze mestkevers.
Maar ze kijken wel.....en prachtig dat ze het allemaal aan jou toe vertrouwen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:00 schreef czvt het volgende:
De publieke opinie met uitzondering van de fans hebben een ontzettende hekel aan het zogenaamde kartel, de koeienvlaai en de naïviteit van de hersenloze mestkevers.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ze kijken wel.....en prachtig dat ze het allemaal aan jou toe vertrouwen.
Er kijkt niemand anders dan de fansquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:00 schreef czvt het volgende:
Dat is wat je maar denkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er kijkt niemand anders dan de fans
Ja, zo blijft het.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Charice neemt jordy kwalijk dat milena weg is want hij heeft de target aan haar gegeven. Mattie zegt don't blame de player blame the game
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:14 schreef ledn81 het volgende:
foto van de fans vanuit de panic room
[ x ]
Wat een zooi is dat plafondquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
De dame waarvan de papegaai vanmorgen het bericht over Mattheus op las ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Sjonge jonge .. die gast van X was vorig jaar ook al bij de fan-freeze. De kaartenbak wat dat betreft is ook klein bij de febo.
Dat werd tijdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
David en Sharice worden wakker gemaakt door BB.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Die liggen nog steeds in dezelfde houding op de bankquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
David en Sharice worden wakker gemaakt door BB.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Dat kapsel van keanu doet me elke keer denken aan die oude kloosterlingen van de middeleeuwen
Axel 5 uur naar z'n nest, en 3 uur later opstaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel en Mattheus doen ook eenzo te zien
Betere slaaphouding zoekenquote:
De fans in de panic room zijn zo te zien samen naar de pearle geweest. 3 voor 1 aanbiedingquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Wickie terug vogelhuisjes aan het timmeren met Elsaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Sharice is er mega hard getimmerd in de Game Room
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wickie terug vogelhuisjes aan het timmeren met Elsa
Is ook niet zo moeilijk natuurlijk, er is maar 1 challenge op dit moment.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
Meest bijzondere challenge van dit moment
Jolien jij mag naar de gameroom
Andere bewoners wachten in de slaapkamer tot ik iemand roep
Kunnen ze verder slapen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
Meest bijzondere challenge van dit moment
Jolien jij mag naar de gameroom
Andere bewoners wachten in de slaapkamer tot ik iemand roep
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk natuurlijk, er is maar 1 challenge op dit moment.
hij zei niet moment maar experimentquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk natuurlijk, er is maar 1 challenge op dit moment.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh wacht Sharice oefent natuurlijk haar zangkunsten voor op de volgende uitvaart
Je mag ook naar bedhangende bewoners kijkenquote:
its not to hope so hahahahquote:
zenuwplasjesquote:
Sssst ik probeer een omgekeerde jinxquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag ook naar bedhangende bewoners kijken
Ze is weer onzeker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Die kabel ook over Jolien haar rug aan de buitenkant
gaat lekker lang duren dusquote:
Niet alleen de hakken maar het geheel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt die hakken van Jolien echt een beetje goedkoop
hoezo?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt die hakken van Jolien echt een beetje goedkoop
Jolien staat te wachtenquote:
Dit was de letterlijke aankondiging:quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. ik heb het vast verkeerd verstaan.. Jolien als eerste
quote:Bewoners, het is zo ver.
Het is tijd voor de meest bijzondere challenge van dit experiment.
Jolien, jij mag naar de gameroom. Alle andere bewoners naar de slaapkamer tot ik iemand roep
Ziet er naar uit dat er niet mag worden meegekeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien is binnen...
Matt : Ze zei hallo!!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat er niet mag worden meegekeken.
3 minutenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:45 schreef spapaars het volgende:
Krijgen we de geknipte en geplakte versie op tv.
jammer altijd, spellen moeten geheel uitgezonden worden vind ik, of gewoon alles op stream laten zienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:45 schreef spapaars het volgende:
Krijgen we de geknipte en geplakte versie op tv.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:51 schreef ledn81 het volgende:
En toen waren er nog maar 7![]()
[ afbeelding ]
Jemig wat luguber ,,,,dat is iets wat ik nooit zou doen.....voor geen 10k.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar dat de begrafenis ondernemer er net wasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
cocomundox is die Tessa van de telefoon. En ze is neit zo'n fan van Jordyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Huuu....een man met een vrouwen stem....dat was toch duidelijk te horen......
en dat van zijn vette haar begreep hij niet op Jolien der bedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane mag wel op het bed van Mattheus als ze maar niet haar bruinsel afgaat geven
vorig jaar in week 2 vertrokken en toen mocht Ashley terug komen ipv haarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zit net fotos bij NIels te kijken en daar zie ik een SOnja staan ook bij oud bewoners ik kan der niet echt plaatsen meer vind der wel bekend gezicht hebben maar kan der echt niet plaatsen
ja vandaar dat ik even moest denken die lag er snel uit jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vorig jaar in week 2 vertrokken en toen mocht Ashley terug komen ipv haar![]()
sonja was leuksonja wel
![]()
Ja duidelijk aangedaan, maar op een positieve manier.quote:
Limonade die ze nu maakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef zodeju het volgende:
Gaat glazen neer zetten voor wijn....dacht zeven stuks dus straks aan de wijn??
Ik zag ze al eerder afgelopen week (rode) limonade drinken uit die glazen. Ook bij de exit, denk ik?quote:
waren 8 glazen, toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:09 schreef zodeju het volgende:
Oh ik zie meer glazen dus toch misschien Niels en Jefrey.....
ze moest lachen omdat ze ze ook in de slaapkamer hoordequote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien heeft nog binnenpretjes over haar ervaring in de gameroom.
Ze lacht hoorbaar tijdens het inschenken van de limonade.
Spannend afwachten tot de volgende naar de woonkamer komt, dat we meer te weten komen.
ok dan is 8 glazen geen extra glas dusquote:
Ik schreef net "dik kwartier", want we weten niet exacte moment dat ze binnen ging? Ik kwam uit op +/- 18 minuten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Duurde het 20 minuten bij Jolien, dus voordat iedereen geweest is zijn we 2,5 uur verder.
Dank voor het melden. Heb gestemd, wel niet zelfde als jou, vind persoonlijk dat Jordy ondertussen wel al genoeg steuntjes in de rug heeft gekregenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:17 schreef ledn81 het volgende:
Jordy en Jolien/mattie krijgen vanavond vast een steuntje in de rug![]()
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
ik heb Jordy ook als laatste hoor. Maar ik ben nooit zo'n fan van dit soort weken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dank voor het melden. Heb gestemd, wel niet zelfde als jou, vind persoonlijk dat Jordy ondertussen wel al genoeg steuntjes in de rug heeft gekregen
Aha! Ja idem, Jordy als laatste gezet en Pootje ook in bovenste helftquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb Jordy ook als laatste hoor. Maar ik ben nooit zo'n fan van dit soort weken.
De mensen die er toch al goed voor staan krijgen toch de meeste dingen vanuit de fans toebedeeld.
Dus ik vermoed dat vanavond Jordy/jolien/Mattie weer iets extra's krijgen.
Ik heb Keanu en Sharice en Jane bovenaan gezet omdat ik die wat extra's gun
las ik meer meldingen over op X. Ik kon wel stemmen op goplay en rtlquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik krijg een foutmelding, staat steeds, je moet ingelogd zijn, maar ben ingelogd, dus verstuurd hem niet
Even uitloggen en opnieuw inloggen loste het probleem aan mijn kant opquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik krijg een foutmelding, staat steeds, je moet ingelogd zijn, maar ben ingelogd, dus verstuurd hem niet
Bij mij ook zonder probleemquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
las ik meer meldingen over op X. Ik kon wel stemmen op goplay en rtl
VPN uitzettenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze deed ze net uit! hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:24 schreef -river- het volgende:
Jolien kan amper lopen met die schoenen wat niet zo vreemd is.
Ja toen ik het zei.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:24 schreef -river- het volgende:
Jolien kan amper lopen met die schoenen wat niet zo vreemd is.
ik toch nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:25 schreef ledn81 het volgende:
hebben we gehoord wie er als volgende is geroepen?
Waarom zit ze daar alleen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Duurt lang, vindt Jolien ook, ze kijkt steeds naar binnen of de volgende er aan komt.
nee klopt is traag weerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is Fok weer traag of ligt dat aan mij?
Ze heeft als eerste alleen iets moeten doen in de GR en ze wacht op de volgende.quote:
Ik moet nog even de SV in duiken, geen idee wat er was.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat zij als eerste klaar is. De rest moest op hun beurt wachten op de slaapkamer.
Dat is de Gala outfitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet nog even de SV in duiken, geen idee wat er was.
Zie aleen Jolien op beide streams zitten in een bloot jurkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |