Ik denk dat pootje anders ook in een spijkerbroek was gegaan .. ( als hij dit pak niet had gekregen van BB)quote:
Dat doet Jordy altijd, zo zit hij in elkaar hij zegt wat hij zelf denkt en maakt daardoor van een muis een olifant.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:13 schreef happyme28 het volgende:
Matti: Jaaaaa.... (als Jane naar hem toe kwam) ik weet alleen nog gala. Rest weet ik niet meer.
Jordy even onrust stoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In de voorraadkamer hadden Matti en Jordy een gesprek toen vroeg hij aan Matti allemaal in gala of jij? Toen begon Matti te twijfelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat doet Jordy altijd, zo zit hij in elkaar hij zegt wat hij zelf denkt en maakt daardoor van een muis een olifant.
oet hij de hele ochtend alquote:
Het slijmen van Jordy naar BB is al meer dan genoeg met al die top dit en top dat opmerkingen.quote:
Eerst iemand aan het twijfelen brengen en het daarna (zoals altijd) direct aan iedereen vertellen (100x)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:16 schreef marky het volgende:
[..]
In de voorraadkamer hadden Matti en Jordy een gesprek toen vroeg hij aan Matti allemaal in gala of jij? Toen begon Matti te twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
Wel grappig dat ze speculeren wat die fans komen doen.
Mattheus die dan ook nog maar de helft onthouden heeft helpt ook wel
Beschrijving van het fan-spel waar de kijkers zich voor op konden geven:Je kunt duidelijk zien wie er zijn afgebeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ik vind dit toch echt zo’n afknapper.. zou het ook echt niet oké vinden als mijn man dat zou doen.quote:
Helemaal niet. Vragen is niet iemand aan het twijfelen brengen. Als iemand gaat twijfelen ligt dat aan die persoon zelf.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Eerst iemand aan het twijfelen brengen en het daarna (zoals altijd) direct aan iedereen vertellen (100x)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee of ze trollen, aandacht nodig hebben of een rol in het spel van vandaag gaan hebben.Beide in uniform.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of ze trollen, aandacht nodig hebben of een rol in het spel van vandaag gaan hebben.ze waren gister tijdens hun live op insta ook aan het hinten en mochten niets zeggen. Dus zal wel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lachen om een scheet dat is het niveau van Axel en Pootjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dit toch echt zo’n afknapper.. zou het ook echt niet oké vinden als mijn man dat zou doen.
Dat zou echt niet oké zijn.. dan weten we weer welke kant het uit zou gaan. BB zal er alles aan doen om dat groepje naar de finale te krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze waren gister tijdens hun live op insta ook aan het hinten en mochten niets zeggen. Dus zal wel dan
Ja, te pas en te onpas......vreselijk. Kwaaier kan je me niet krijgen en dan ook nog een grijns erbij....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:25 schreef marky het volgende:
[..]
Lachen om een scheet dat is het niveau van Axel en Pootje
Geen idee of ze trollen, aandacht nodig hebben of een rol in het spel van vandaag gaan hebben.Belachelijk! Geen van tweeën. Opzouten. Weg is weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
En toch vind ik haar gezicht en uitstraling een heel stuk rustiger dan toen Milena er nog in zat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef Puzzie het volgende:
Begrafenis ondernemer staat klaar om te ontvangen
[ afbeelding ]
Nou echt......hoe ze ook met haar handen gekruist staat.....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef Puzzie het volgende:
Begrafenis ondernemer staat klaar om te ontvangen
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee. Maar ik geloof best dat Jordy er nog even in moet blijven want anders is het echt een saaie dooie bedoeling maar het hele kartel hoeft niet Keanu kan er best uitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou echt niet oké zijn.. dan weten we weer welke kant het uit zou gaan. BB zal er alles aan doen om dat groepje naar de finale te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |