SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
WAT!!quote:
Hoi Dotteke, jij ook hierquote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
En qua smaak?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Keer meegenomen toen ik naar @:Greysbones ging.
lijkt wat op een oliebol achtig iets.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Groen is gras..Don't follow me. I am lost too
.
Beetje blauw hier.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Spontaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het mooiste was nog dat ik net inlogde voor die dag, niks wist van dat gebeuren, gewoon 1 post plaatste en dat was hem simpelweg
Dat zijn de mooiste![]()
![]()
Weet je hoe ver dat is met de bus?!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:48 schreef kree het volgende:
ik persoonlijk denk dat elke basis school uitje daarheen moet hebben die musical.![]()
Waterig zonnetje hier.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ja, maar echt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT!!
[..]
Hoi Dotteke, jij ook hier
Je caavs hebben sp3c kapot geknaagd.nu krijgen ze straf.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
AnimalDon't follow me. I am lost too
.
Waar bestaat die straf uit ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar echt.
Je caavs hebben sp3c kapot geknaagd.nu krijgen ze straf.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
hangt maar vanaf, hoever het is om niet te shag te krijgen is net zo verquote:
Ik vind en dat is toch randstad meestall jeugd die er allemaal moeten heen laten gaan als project. daar heb ik subsidie voor over zeg maar. ipv bullshit regelingen.Do what you love, love what you do!![]()
sp3ec wil overleggen om je caavs te bannen.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Ga hier geen details zetten want openbaar forum.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sp3ec wil overleggen om je caavs te bannen.!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ga hier geen details zetten want openbaar forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
JAquote:quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ga hier geen details zetten want openbaar forum.Goede tip in dit geval jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:30 schreef kree het volgende:
daar geweest trouwens @:happycharly wilde ik nog ff vragen.Trust nobody![]()
Is dit bij jou nergens te krijgen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:11 schreef maily het volgende:
[..]
Het zag eruit als bolus. Met kaneelsuiker dus.
Bolus is qua smaak weer anders dan dit. Meer kaneelachtig (bolus)Smile, it's free therapy.![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag ga ik ff voor een bakkie thee. De dag gewoon ff rustig beginnen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En opetenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sp3ec wil overleggen om je caavs te bannen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja hier zit ik ook al, moet niet gekker worden hequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT!!
[..]
Hoi Dotteke, jij ook hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gebakkenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Sommige users kom je ook overal tegenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier zit ik ook al, moet niet gekker worden he
Nee ik ken het niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dit bij jou nergens te krijgen?
Bolus is qua smaak weer anders dan dit. Meer kaneelachtig (bolus)
Bolussen worden hier dan weer wel verkocht, maar zijn vooral in Zeeland bekend.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Cavia's opeten met champignons?
Geen al te beste combinatie!
Die horen op de bbq!champignons kunnen overal bij
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Hier worden ze vooral gedraaid!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:18 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ik ken het niet.
Bolussen worden hier dan weer wel verkocht, maar zijn vooral in Zeeland bekend.![]()
![]()
Wat lees ik hier allemaal ?![]()
Caafs opeten?
Ik heb in het winkelmandje (biologische tuinplanten, want beter voor de insecten)
- dwergframboos
- aardbei
- salie
- kattenkruid
- ijzerhard
- salvia
- kamille zaden
- latyrus zaden
- oost indische kers zadenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mijn leidinggevende is ook een Zeeuw, zal ik er een draaien voor hem?quote:Uw ADH vitamine Worst
Ja het ging over caavs bannen en opeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat lees ik hier allemaal ?![]()
Caafs opeten?
Zal wel een typfout zijn en werd er cavia's bedoeld?![]()
![]()
Salvia divinorum?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in het winkelmandje (biologische tuinplanten, want beter voor de insecten)
- dwergframboos
- aardbei
- salie
- kattenkruid
- ijzerhard
- salvia
- kamille zaden
- latyrus zaden
- oost indische kers zadenVeel plezier!
![]()
Hadden ze geen reuzenframboos?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
- dwergframboos
- aardbei
- salie
- kattenkruid
- ijzerhard
- salvia
- kamille zaden
- latyrus zaden
- oost indische kers zadenUw ADH vitamine Worst
Op z'n bureau?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is ook een Zeeuw, zal ik er een draaien voor hem?![]()
![]()
Nou je kan op heel veel plekken komen op FOK! waar ik niet ben hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige users kom je ook overal tegen
Ben jaren geleden hierheen gelokt en nooit meer weggegaan
musical soldaat van oranje bezocht?quote:
in mijn mening he beste productie ooit en moeite waard. maar omdat je toch in katwijk was?Do what you love, love what you do!![]()
En dat ijzerhard, gaat dat over een FOK!ker?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hadden ze geen reuzenframboos?![]()
Maar worden de cavia's dan eerst verbannen en dan opgegeten of eerst opgegeten en dan verbannen, want ik zie hier toch wat uitdagingen enzquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het ging over caavs bannen en opeten.
Zal wel een typfout zijn en werd er cavia's bedoeld?
Geen ideequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat ijzerhard, gaat dat over een FOK!ker?Uw ADH vitamine Worst
Ow jullie hebben eindelijk zitten daten?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef kree het volgende:
[..]
musical soldaat van oranje bezocht?
in mijn mening he beste productie ooit en moeite waard. maar omdat je toch in katwijk was?![]()
![]()
Ja en blijkbaar zijn ze rauw hartstikke lekker!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar worden de cavia's dan eerst verbannen en dan opgegeten of eerst opgegeten en dan verbannen, want ik zie hier toch wat uitdagingen enz![]()
![]()
nee hoor. niet gaan overdrijven nu. maar was hier jaaaaaren eerder met date mee geweest welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow jullie hebben eindelijk zitten daten?Do what you love, love what you do!![]()
Oh en zojuist nog Wilde Marjolein (oregano) toegevoegd
Er zal later in het jaar vast nog wel meer plantjes bij komen
Trotste mama van Ambar
Ja nee omdat je zegt dat HC in Katwijk was?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor. niet gaan overdrijven nu. maar was hier jaaaaaren eerder met date mee geweest wel![]()
draai het nou niet om?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee omdat je zegt dat HC in Katwijk was?
ze was in katwijk, daarom vroeg ik, was je daar ook geweeast toevallig?
Dat vroeg ik. en btw. ik zou iemand meenemen op date daarheen als ze het leuk zouden vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Zo 13 maart komen de plantjes, kan ik ze de 14e in de grond zetten.
Ondertussen komen de krokussen hier ook bovenTrotste mama van Ambar
![]()
Dot, ben wel beter hoor. Dit trekt wel weg
Straks een heerlijk balkon hopelijk met zoemende gevleugelde vriendjes
Trotste mama van Ambar
O gelukkigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
Dot, ben wel beter hoor. Dit trekt wel weg
Hey ToTiequote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar zijn ze rauw hartstikke lekker!Klinkt echt heerlie de peerlie ja
Er zal vast iets anders bedoeld zijn!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Klinkt echt heerlie de peerlie ja
![]()
![]()
Zei je dit echt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Klinkt echt heerlie de peerlie ja
Ja, samen met helapikaquote:
Zal ik nu ook verbannen worden en rauw worden opgegeten?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Tot zover het geld over de balk smijten van dit weekend.
#NieuwHuisIsDuurTrotste mama van Ambar
haha dat denken als alleen je kosten, bereid je maar borst voor op dikke dildo erna.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover het geld over de balk smijten van dit weekend.
#NieuwHuisIsDuur
belastingsdienst
gemeentje belastingen
en laat staan nog voor klussen enzo
Do what you love, love what you do!![]()
Nog nooit van gehoord!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:36 schreef maily het volgende:
@:Kissingbird wij hebben dit:
[ afbeelding ]
Platte tieten koeken
Smile, it's free therapy.![]()
En Kijk in de Potquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:36 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Goed bezig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
- dwergframboos
- aardbei
- salie
- kattenkruid
- ijzerhard
- salvia
- kamille zaden
- latyrus zaden
- oost indische kers zaden![]()
Nee. Platte tieten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord!
Platte tieten koeken![]()
Da's grof van Groffen!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:36 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
@hemarookworst nog een kennerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, samen met helapika
Zal ik nu ook verbannen worden en rauw worden opgegeten?![]()
![]()
Gewoon de afko's kennenquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: