SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
WAT!!quote:
Hoi Dotteke, jij ook hierquote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
En qua smaak?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Keer meegenomen toen ik naar @:Greysbones ging.
lijkt wat op een oliebol achtig iets.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Groen is gras..Don't follow me. I am lost too
.
Beetje blauw hier.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Spontaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het mooiste was nog dat ik net inlogde voor die dag, niks wist van dat gebeuren, gewoon 1 post plaatste en dat was hem simpelweg
Dat zijn de mooiste![]()
![]()
Weet je hoe ver dat is met de bus?!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:48 schreef kree het volgende:
ik persoonlijk denk dat elke basis school uitje daarheen moet hebben die musical.![]()
Waterig zonnetje hier.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ja, maar echt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT!!
[..]
Hoi Dotteke, jij ook hier
Je caavs hebben sp3c kapot geknaagd.nu krijgen ze straf.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
AnimalDon't follow me. I am lost too
.
Waar bestaat die straf uit ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar echt.
Je caavs hebben sp3c kapot geknaagd.nu krijgen ze straf.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
hangt maar vanaf, hoever het is om niet te shag te krijgen is net zo verquote:
Ik vind en dat is toch randstad meestall jeugd die er allemaal moeten heen laten gaan als project. daar heb ik subsidie voor over zeg maar. ipv bullshit regelingen.Do what you love, love what you do!![]()
sp3ec wil overleggen om je caavs te bannen.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Ga hier geen details zetten want openbaar forum.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: