quote:Op zaterdag 1 maart 2025 06:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gooit types als jij ook niet van een flat
Een authentiek Palestijns diner, hmm. Je bedoelt dus wat Egyptische, Syrische, Arabische en Jemenitische gerechten?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef Mikeytt het volgende:
Ramadan
Niet vasten, maar wel uitgenodigd worden voor heerlijke etentjes
Zondag ga ik bij een collega eten. Authentiek Palestijns diner
Wen er maar aan, want het heeft een flinke grip gekregen op de mainstream. Islamitische feestdagen zijn min of meer al de dominante feestdagen in Nederland in religieuze zin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:21 schreef Hathor het volgende:
Dank je BSB ik wil verder met die hele moslimshit geen ene teringmoer te maken hebben. Succes verder met je ramadan.
Omdat de Islamtische gemeenschappen in het Westen steeds groter worden en een aanzienlijk deel van Westerse atheïsten zich cultureel gezien meer thuisvoelen bij een niet-Westerse religie zoals de Islam dan bij de Christelijk-Joodse fundamenten van het Westen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 07:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom is het nieuws dat aanhangers van een of ander primitief geloof, vol van haat en geweld, een maand lang gaan vasten? Stukje propaganda, om te proberen iets positiefs over die middeleeuwse cultuur te brengen? Het is immers ook geen nieuws wanneer wij Kerst vieren.
Ameen Paul! Dank je wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:38 schreef Paul het volgende:
Gezegende Ramadan, mogen Allah je rijkelijk belonen
Als je het goed aanpakt is het heel gezond. Lees je eens in over intermittent fasting.quote:
Mja, laten we gewoon maar hopen dat mensen een fijne tijd hebben. Daarom een prettige Ramadan gewenst aan alle moslims en andere adepten van de Islam hier zoals o.a. @Mutant01, @egayalS, @Nexum, @BansheeBoy, @Buitendam, @xpompompomxquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De pausDie geeft je geen gratis diner
Het gaat je dus alleen om het vreten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zegens krijg ik ook van die kaartjes van de Pickwick theezakjes.
Hoeveel maanden hypotheek kan ik daarvan betalen?
Johannes 14:6 Jezus: NIEMAND (NIEMAND) komt tot de Vader dan door Mij.quote:MATTEÜS 6
Het bidden
5 En wanneer gij bidt, zult gij niet zijn als de huichelaars, want zij staan gaarne in de synagogen en op de hoeken der pleinen te bidden, om zich aan de mensen te vertonenVoorwaar, Ik zeg u, zij hebben hun loon reeds. 6Maar gij, wanneer gij bidt, ga in uw binnenkamer, sluit uw deur en bid tot uw Vader in het verborgene; en uw Vader, die in het verborgene ziet, zal het u vergelden.
Het vasten
16 En wanneer gij vast, toont dan niet, zoals de huichelaars, een somber gelaat; want zij maken hun aangezicht ontoonbaar, om zich aan de mensen te vertonenwanneer zij vasten. Voorwaar, Ik zeg u, zij hebben hun loon reeds.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, laten we gewoon maar hopen dat mensen een fijne tijd hebben. Daarom een prettige Ramadan gewenst aan alle moslims en andere adepten van de Islam hier zoals o.a. @:Mutant01, @:egayalS, @:Nexum, @:BansheeBoy, @:Buitendam, @:xpompompomx
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, laten we gewoon maar hopen dat mensen een fijne tijd hebben. Daarom een prettige Ramadan gewenst aan alle moslims en andere adepten van de Islam hier zoals o.a. @:Mutant01, @:egayalS, @:Nexum, @:BansheeBoy, @:Buitendam, @:xpompompomx
Vreemd, ik weet niet waarom je om zo'n goed bedoelde post zou lachen.quote:
Jij?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vreemd, ik weet niet waarom je om zo'n goed bedoelde post zou lachen.
Doe je mee met het vasten en ga je dit jaar nog naar een iftar ergens?
Nee, ik niet. Ik ben geen fan van de Islam en vind het een gevaarlijke religie, die zorgwekkend veel grip op het Westen begint te krijgen. De kans is aanwezig dat er tijdens zo'n iftar allerlei vervelende dingen gaan worden gezegd over bijvoorbeeld het Westen, homo's, Joden, Israël, Christenen etc.quote:
Je wilt te graag. Vasten is bij uitstek een aanbidding die niemand ziet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:07 schreef Tengano het volgende:
En moslims spannen wat dat betreft helemaal de kroon; die gaan rustig met een heel groepje midden op de weg bidden zodat ze zeker weten dat het niemand ontgaat![]()
Ik ga dit niet helemaal lezen, want saai. Maar ik geloof het allemaal!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Ik ben geen fan van de Islam en vind het een gevaarlijke religie, die zorgwekkend veel grip op het Westen begint te krijgen. De kans is aanwezig dat er tijdens zo'n iftar allerlei vervelende dingen gaan worden gezegd over bijvoorbeeld het Westen, homo's, Joden, Israël, Christenen etc.
Vooral ook in de wetenschap hoe passioneel een groot deel van de moslims meeleven met de oorlog in het Midden-Oosten, waar men hun haat jegens Joden en Israël (en het Westen) weer vrolijk kan botvieren. Kortom, ik kan mijn tijd beter besteden.
Daarom stelde ik ook de vraag aan jou, jij hebt hier aangegeven wél erg positief te zijn over de Islam, iftars en de denkbeelden en bijdrages van moslims in jouw nabije omgeving.
...Gebakken puin?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een authentiek Palestijns diner, hmm. Je bedoelt dus wat Egyptische, Syrische, Arabische en Jemenitische gerechten?
Nou ja, 'saai', zulke kritiek op de Islam ligt een beetje gevoelig zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga dit niet helemaal lezen, want saai. Maar ik geloof het allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |