Alleen deze maandquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie gaan me niet zo veel zien deze maand.
Zo! Smakelijk vast! Heerlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef Mikeytt het volgende:
Ramadan
Niet vasten, maar wel uitgenodigd worden voor heerlijke etentjes
Zondag ga ik bij een collega eten. Authentiek Palestijns diner
Er bestaat geen authentiek Palestijns diner.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef Mikeytt het volgende:
Ramadan
Niet vasten, maar wel uitgenodigd worden voor heerlijke etentjes
Zondag ga ik bij een collega eten. Authentiek Palestijns diner
Een gelukkig huwelijk van je ouders bestaat ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er bestaat geen authentiek Palestijns diner.
Je lijkt wel schizofreen, in een post 2 uitersten ahahaahh. Laat ik positief zijn: dank je wel!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:21 schreef Hathor het volgende:
Dank je BSB ik wil verder met die hele moslimshit geen ene teringmoer te maken hebben. Succes verder met je ramadan.
Twee uitersten? Welke dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je lijkt wel schizofreen, in een post 2 uitersten ahahaahh. Laat ik positief zijn: dank je wel!²
Deze ga ik niet intikkenquote:
Is nog eens teringongezond ook om met een volle maag naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef RotatoR het volgende:
Lekker de hele dag niets eten om je vervolgens na zonsondergang helemaal vol te proppen
Dat is sowieso domquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef RotatoR het volgende:
Lekker de hele dag niets eten om je vervolgens na zonsondergang helemaal vol te proppen
Dat is niet de bedoeling romige mannetje. Het is de bedoeling dat je je matigt. Ga je mee doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef RotatoR het volgende:
Wat is jouw fetish met room? Ben jij zo'n bukkake figuur?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling romige mannetje. Het is de bedoeling dat je je matigt. Ga je mee doen?²
Vertel dat aan letterlijk elke moslim in Nederland die zich 's avonds te buiten gaan aan schalen vol baklava ed. Instant suikerziekte.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is sowieso domVolgens profeet Mohammed moet je je maag 1/3de vullen, en dat zou genoeg zijn.
Dus mensen die zich volproppen volgen de leer van de profeet niet.
En jointjes roken op de hoek van de straatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Vertel dat aan letterlijk elke moslim in Nederland die zich 's avonds te buiten gaan aan schalen vol baklava ed. Instant suikerziekte.
Lul niet man.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mensen dat religie zo serieus nemenAltijd mensen waarvan de ouders ook religieus zijn
Je zou minder posten toch? Dat lukt je zoals voorspeld door mij aardig slecht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling romige mannetje. Het is de bedoeling dat je je matigt. Ga je mee doen?²
Denken dat Nederlandse moslims de leer volgenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Vertel dat aan letterlijk elke moslim in Nederland die zich 's avonds te buiten gaan aan schalen vol baklava ed. Instant suikerziekte.
Ben je bekeerd?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denken dat Nederlandse moslims de leer volgenDie zijn vooral cultureel voor het grootste deel. Minder dan 1/5de gaat zelfs naar de moskee.
Hij is meer van het kontje snuffelen in de moskee elke vrijdag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is jouw fetish met room? Ben jij zo'n bukkake figuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |