Alleen deze maandquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie gaan me niet zo veel zien deze maand.
Zo! Smakelijk vast! Heerlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef Mikeytt het volgende:
Ramadan
Niet vasten, maar wel uitgenodigd worden voor heerlijke etentjes
Zondag ga ik bij een collega eten. Authentiek Palestijns diner
Er bestaat geen authentiek Palestijns diner.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef Mikeytt het volgende:
Ramadan
Niet vasten, maar wel uitgenodigd worden voor heerlijke etentjes
Zondag ga ik bij een collega eten. Authentiek Palestijns diner
Een gelukkig huwelijk van je ouders bestaat ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er bestaat geen authentiek Palestijns diner.
Je lijkt wel schizofreen, in een post 2 uitersten ahahaahh. Laat ik positief zijn: dank je wel!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:21 schreef Hathor het volgende:
Dank je BSB ik wil verder met die hele moslimshit geen ene teringmoer te maken hebben. Succes verder met je ramadan.
Twee uitersten? Welke dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je lijkt wel schizofreen, in een post 2 uitersten ahahaahh. Laat ik positief zijn: dank je wel!²
Deze ga ik niet intikkenquote:
Is nog eens teringongezond ook om met een volle maag naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef RotatoR het volgende:
Lekker de hele dag niets eten om je vervolgens na zonsondergang helemaal vol te proppen
Dat is sowieso domquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef RotatoR het volgende:
Lekker de hele dag niets eten om je vervolgens na zonsondergang helemaal vol te proppen
Dat is niet de bedoeling romige mannetje. Het is de bedoeling dat je je matigt. Ga je mee doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef RotatoR het volgende:
Wat is jouw fetish met room? Ben jij zo'n bukkake figuur?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling romige mannetje. Het is de bedoeling dat je je matigt. Ga je mee doen?²
Vertel dat aan letterlijk elke moslim in Nederland die zich 's avonds te buiten gaan aan schalen vol baklava ed. Instant suikerziekte.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is sowieso domVolgens profeet Mohammed moet je je maag 1/3de vullen, en dat zou genoeg zijn.
Dus mensen die zich volproppen volgen de leer van de profeet niet.
En jointjes roken op de hoek van de straatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Vertel dat aan letterlijk elke moslim in Nederland die zich 's avonds te buiten gaan aan schalen vol baklava ed. Instant suikerziekte.
Lul niet man.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mensen dat religie zo serieus nemenAltijd mensen waarvan de ouders ook religieus zijn
Je zou minder posten toch? Dat lukt je zoals voorspeld door mij aardig slecht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling romige mannetje. Het is de bedoeling dat je je matigt. Ga je mee doen?²
Denken dat Nederlandse moslims de leer volgenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Vertel dat aan letterlijk elke moslim in Nederland die zich 's avonds te buiten gaan aan schalen vol baklava ed. Instant suikerziekte.
Ben je bekeerd?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denken dat Nederlandse moslims de leer volgenDie zijn vooral cultureel voor het grootste deel. Minder dan 1/5de gaat zelfs naar de moskee.
Hij is meer van het kontje snuffelen in de moskee elke vrijdag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is jouw fetish met room? Ben jij zo'n bukkake figuur?
Lul dan niet.quote:
Maar wel in de helft van je posts en talloze sneue topics die je opent diep in de kont van moslims kruipen.quote:
RealistAtheist als username hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:36 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Maar wel in de helft van je posts en talloze sneue topics die je opent diep in de kont van moslims kruipen.
Ik kom in vrede.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:36 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Maar wel in de helft van je posts en talloze sneue topics die je opent diep in de kont van moslims kruipen.
Ga je nou nog stoppen met posten of niet? Je moet druk bezig zijn met je ramadan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik probeer er een mooi saamhorig Fok! feestje te maken. Die integratie moet wel van een kant komen zeg.²
Nee dat kom je niet.quote:
Ik wil je niet voor een dromedaris uitmaken, maar we slaan een hoop vocht op joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef Evangelion het volgende:
De hele dag door hydrateren is belangrijk jongens en meisjes.
Je begrijpt het verkeerd. De gloryhole bij het lokale truckerscafé heet Vrede.quote:
Denk je echt dat wij alleen vrijdags naar de moskee gaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hij is meer van het kontje snuffelen in de moskee elke vrijdag.
Moeders gereformeerd opgevoed, maar niet praktiserend. Vader totaal ongelovig. Nu jij weer loser. Jij wilt wel erg graag bij die doodscultus in een goed blaadje te komen staan met je gebuig en je gekontkus. Dat is nog sneuer dan de aanhangers van die zieke ideologie. Die zijn er mee geïndoctrineerd, jij niet. Dat maakt jou nog veel erger.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
RealistAtheist als username hebben
Anti-theisten komen altijd uit religieuze gezinnen. Soort trauma waardoor ze niet rationeel kunnen nadenken.
Ja en dat praat alle ellende goed. omdat jij een moslim vriendin hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb genoeg moslimvrienden die hier anders over denken.
1 van mijn beste vriendinnen is een moslima, met een christelijke lesbienne als partner. Da's ook multicultureel.
Ik bekritiseer religie vaak genoeg. Noem het alleen geen kanker zoals in dit topic wordt gedaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:44 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Moeders gereformeerd opgevoed, maar niet praktiserend. Vader totaal ongelovig. Nu jij weer loser. Jij wilt wel erg graag bij die doodscultus in een goed blaadje te komen staan met je gebuig en je gekontkus. Dat is nog sneuer dan de aanhangers van die zieke ideologie. Die zijn er mee geïndoctrineerd, jij niet. Dat maakt jou nog veel erger.
Het ongeloof heeft een nare vent van je gemaakt. Je straalt echt uit ongelukkig te zijn. En dat begrijp ik wel als je alleen in jezelf gelooft.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:44 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Moeders gereformeerd opgevoed, maar niet praktiserend. Vader totaal ongelovig. Nu jij weer loser.
Oh jawel. Maar dat is geen sprookje i.t.t. Palestijns eten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een gelukkig huwelijk van je ouders bestaat ook niet.
Dat geeft mij vooral inzicht om de islam te bekritiseren, *niet* de moslims.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja en dat praat alle ellende goed. omdat jij een moslim vriendin hebt.
zuchtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat geeft mij vooral inzicht om de islam te bekritiseren, *niet* de moslims.
Geeft me ook inzichten op het feit dat interpretatie belangrijk is en niet alle moslims eensgezind dezelfde meningen hebben.
Wat leuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb genoeg moslimvrienden die hier anders over denken.
1 van mijn beste vriendinnen is een moslima, met een christelijke lesbienne als partner. Da's ook multicultureel.
Sereen en gereserveerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ongeloof heeft een nare vent van je gemaakt. Je straalt echt uit ongelukkig te zijn. En dat begrijp ik wel als je alleen in jezelf gelooft.
Kijk naar ons, sereen en gereserveerd.²
Jij bekritiseert de islam tegenover moslims, ja?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat geeft mij vooral inzicht om de islam te bekritiseren, *niet* de moslims.
Geeft me ook inzichten op het feit dat interpretatie belangrijk is en niet alle moslims eensgezind dezelfde meningen hebben.
Ik weet het niet man. Ik lees pure frustratie in je berichten. Ben je afgewezen door een Marokkaanse schone? Chill out man. Neem een baklava en Marokkaanse thee. Wordt je net zo fijn en ruimhartig als ons joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |