klopt, snel opnieuw vaststellen een EU defense unionquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Defensie unie. Met GB en Noorwegen, maar zonder Hongarije. Naast de EU en NAVO.
Hoe kan het dat mensen nog steeds niet zien dat Trump Oekraïne onder de bus heeft gegooid, voor herstel van de banden met Rusland, en dat geen hoeveelheid kontenlikkerij van Zelensky daar nog iets in kan veranderen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelensky is afhankelijk van de VS. Dus hij zal wel moeten. Daarom snap ik ook niet dat hij gewoon op zijn tong heeft gebeten.
Achter gesloten deuren is veel meer mogelijk. Nou ja, was…
Niet de VS. Ik zei trouwens nergens dat ik mijn spullen ging slopen, dus slimme opmerking van je.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En het device waarop je dit typt komt uit?
Dat sowieso, ook richting de premier van Engeland 'Ok, that's enough!' (waar ik me van afvraag waarom de premier van fucking Engeland dat uberhaupt pikt).quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:21 schreef Komondeja het volgende:
Ongekend respectloos van het Amerikaanse regime jegens president Zelensky. Verf het Witte Huis nu gewoon rood als verwijzing naar het Rode Plein in Moskou en als het zoveelste eerbetoon richting poetin en nazi-rusland. The Red House, dat is het nu trump de Oval Office bevuilt.
Zonder link naar de complete video hebben we hier niets aan.quote:
Niet de VS. Ik zei trouwens nergens dat ik mijn spullen ging slopen, dus slimme opmerking van je.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En het device waarop je dit typt komt uit?
Mooi dat je dit offer brengt!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet meer naar de Mac
Zoiets ja. Maar echt straal negeren dat Hongarije. We moeten ons dan uber arrogant gedragen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Defensie unie. Met GB en Noorwegen, maar zonder Hongarije. Naast de EU en NAVO.
Dat je het je smoel uitkrijgt. Echt schaamteloosquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hopelijk gebruikt hij dan wel zijn verstand.
Van mij mogen ze allebei een kogel. Ik zou het toejuichen als Trump wordt omgelegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
25th amendment inzetten, de man is compleet onbekwaam.
En Vance de kogel wegens landverraad.
Lekker boeiend, het gaat om oorlog en vrede. Niet om stiekem jezelf verrijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:25 schreef ISVV het volgende:
Kan Europa de grondstoffendeal ff snel kapen?
Waarom niet? dat taboe moet echt eens weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dood hoeft ie ook weer niet.
Waarom zou hij zich als de bitch van die twee brulapen moeten opstellen? Denk je dat ze het de volgende keer niet doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelensky is afhankelijk van de VS. Dus hij zal wel moeten. Daarom snap ik ook niet dat hij gewoon op zijn tong heeft gebeten.
Achter gesloten deuren is veel meer mogelijk. Nou ja, was…
lekker leesbaarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:26 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Europa staat achter achter Zelensky.
Het zou ook een veiligheidsgarantie voor Oekraine kunnen betekenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het gaat om oorlog en vrede. Niet om stiekem jezelf verrijken.
Zonder de VS kan Europa Rusland niet aan momenteel… En met het nucleaire arsenaal van het VK en Frankrijk tegen de grootste kernmacht ter wereld… Zo dom gaat Europa niet zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:21 schreef mcmlxiv het volgende:
Uiteindelijk is deze situatie een overwinning voor Europa.
Oekraïne heeft alleen Europa nog over als partij die ze (op wat idioten als Orban na) volledig steunt omdat ze begrijpt dat zolang Oekraïne het Russische leger blijft slopen, dat direct in het belang van Europa is omdat het ons tijd geeft sterker te worden dan we nu zijn.
Zondag zijn er overleggen in Londen. Daar kan maar zo eens een overeenkomst uitkomen waarbij Europa de hulp nog verder gaat opschroeven. Daarbij een deal om Oekraine te helpen om de economie op te bouwen en aanwezige grondstoffen in de toekomst gezamenlijk te delven is een uitstekend idee.
Alle wapens/munitie naar Oekraine, vooral lange-afstand wapens en alle remmen eraf. Laat maar wat raketten op Moskou landen, geef ze middelen om de krimbrug op te blazen.
Is dat nodig? Die grodstoffendeal is vrij waardeloos toch? Laat die oranje aap z'n 'overwinning' daarmee halen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:25 schreef ISVV het volgende:
Kan Europa de grondstoffendeal ff snel kapen?
Ow jawel, dit soort schoften moet je afmaken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dood hoeft ie ook weer niet.
Biden heeft Oekraïne al voor de bus gegooid.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe kan het dat mensen nog steeds niet zien dat Trump Oekraïne onder de bus heeft gegooid, voor herstel van de banden met Rusland, en dat geen hoeveelheid kontenlikkerij van Zelensky daar nog iets in kan veranderen?
Jij dacht nog dat Trump Oekraïne te hulp zou schieten in de onderhandelingen als Zelensky maar ja en amen zal zeggen tegen Trump? Hoe naïef kun je zijn?
Trump en Vance zaten daar op Zelensky te irriteren. Trump daagde Zelensky uit, en Vance ging dan de good cop spelen als Zelensky boos werd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is waar het gesprek richting wederzijds agitatie gaat. Het gebrekkige Engels daarna van Zelenski helpt ook niet helemaal, bijvoorbeeld als hij "you" gebruikt waar it could of it might meer op zijn plaats is.
Dit geeft Zelenski daarna ook aan, als hij het over influence heeft. Hier hadden Trump en Vance ook anders op dienen reageren aangezien ze met een niet moedertaalspreker discuteren.
Laatst in Hongarije geweest en echt sneu voor die mensen dat ze met Orban zitten. Een soort van D66'er die helemaal gedraaid is. Vond de mensen verder juist eigenlijk verrassend positief. Maar met zulke leiding kan je ze er niet bij hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar echt straal negeren dat Hongarije. We moeten ons dan uber arrogant gedragen.
Vorig jaar leverde de VS maandenlang amper iets, leverde de EU minder dan nu, produceerde Oekraïne zelf ook minder en was Rusland stukken sterker.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zonder Amerika zal Oekraiene ingelijfd worden.
Je bedoeld Obama.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Biden heeft Oekraïne al voor de bus gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |