Inderdaad nu vol inzetten op samenwerking met de andere landen die de VS op één of andere manier geschoffeerd heeft. Canada lijkt me een uitstekend begin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De niet-Westerse wereld is behoorlijk divers en ik denk dat er veel landen zijn die dit met argusogen volgen. Vergeet niet dat de gehele Arabische wereld al min of meer mot heeft met de VS na de Gaza-grap. Europa kan daar nog goed op inspelen.. De VS heeft ook mot met inmiddels een rijtje landen in Zuid-Amerika en ook nog eens met Canada. Ook daar kan Europa wat mee. In dat opzicht zie ik dus veel kansen, maar dan moeten we als Europa wel nu snel acteren.
In ieder geval kunnen wij dan onze (klein)kinderen in de ogen kijken als ze vragen wat wij deden toen de oorlog kwam in plaats van te zeggen: "Ik stond langs de weg met een Russische en Amerikaanse vlag en mijn rechterarm omhoog te juichen toen de fascisten kwamen, want nu zouden al die vieze bruine mensen in arme landen geen geld meer krijgen en werden de medicijnen en levensmiddelen tenminstre alleen nog maar betaalbaar voor rijke blanke Nederlanders zodat al die zwakke zieken en arme mensen zouden worden uitgefaseerd."quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd gaan we de gedurende tientallen jaren aan triljoenen in Amerikaans oorlogstuig in actie zien. En alleen al de 11 carrier strikes groups die meer vuurkracht hebben dan een compleet Europees en Russisch leger bij elkaar. Europa is te arrogant voor woorden, ik zou als ik jullie was maar beginnen te leren om met een wapen om te gaan, want die dienstplicht gaat er zeer snel komen.
Die situatie kan natuurlijk snel veranderen als de VS Starlink en hun intelligence onttrekken aan de situatie. Wat partizanenacties, ja misschien, maar als Rusland vrij spel heeft tegen een gekortwiekt UAF ziet dit vastgelopen offensief er op korte termijn ws heel anders uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Benieuwd via en vanuit welke transporthavens die goederen dan in de VS gaan aankomen.
Best lastig om die te delven grondstoffen uit een land in oorlog te krijgen en je als investeerder elke dag maar moet weer afwachten welk trein nu weer wordt opgeblazen.
De geschiedenis heeft geleerd dat een partizanen of verzetsoorlog nooit een betere uitkomst is voor een agressor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:59 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Die situatie kan natuurlijk snel veranderen als de VS Starlink en hun intelligence onttrekken aan de situatie. Wat partizanenacties, ja misschien, maar als Rusland vrij spel heeft tegen een gekortwiekt UAF ziet dit vastgelopen offensief er op korte termijn ws heel anders uit.
Triest genoegquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, onze regering doet niet zoveel hoor.
Hoe kom je aan die 150 miljoen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Je realiseert je dat meer dan 150 miljoen Amerikanen (waaronder een groot aantal hoogopgeleiden) volledig achter deze man (Trump) staan
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Duidelijk dat Trump Putin dient
De bekende politieke truc van mandatering door degene die hebben gestemd op de ander partij; en dus akkoord zijn met de uitslag, daarbij op te tellen.quote:
De kogel kwam van extreem-linksquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:16 schreef GarlandBriggs het volgende:
Geheel theoretisch natuurlijk...sommige mensen verdienen een Luigi-gameMansion 3 oid..
JD Vance verdient een eckte Luigi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |