Geen SSC meer inderdaad ik ben sinds de laatste wedstrijd van 22/23 niet meer in het Philips stadion geweest...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens kijken ? Je had toch je seisoenskaart opgezegd
.quote:
Eerst zien dan gelovenquote:
Hoop het van harte hoor,quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef chufi het volgende:
Tis voorbestemd als zelfs Boss het denkt
Ajax blijft winnen ... hoe ze het doen ???quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het van harte hoor,
maar eerst zien dan geloven
Laat ze eerst die 2e plek maar veilig stellen en dan verder kijken.
Voor dit seizoen had ik al mijn twijfels of ze dat gingen halen
Goede vraagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax blijft winnen ... hoe ze het doen ???
Welke kant van de hemel kijk je?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef engine het volgende:
Er zijn planeten te zien vanavond. Ik kan Mars en Jupiter herkennen hier.
Naar bovenquote:
richting het zuiden ? Het Noorden ? het Oosten of het Westen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:29 schreef engine het volgende:
Sorry @:chufi begrijp de vraag niet echt.
Ja toch echt naar bovenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
richting het zuiden ? Het Noorden ? het Oosten of het Westen?
Ik kan jou ook sterretjes laten zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef engine het volgende:
Er zijn planeten te zien vanavond. Ik kan Mars en Jupiter herkennen hier.
Ik kijk planetenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan jou ook sterretjes laten zien.
Ohw, hier is het te bewolkt om ze te zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk planeten![]()
Ik ga iedere keer paar minuten naar buiten maar is toch wel koud dus ook weer naar binnen.
Wat een walgelijk stuk stront is die trump ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
Trump vs Zelensky .... 3rd WW dreiging van Trump
Maar een Reagan . 2x Bush, Carter, ik noem maar ff een paar .. gemiddeld 60+quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, dat zijn de laatste twee, Obama was al veel beter wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |