quote:Op zondag 2 maart 2025 17:00 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
![]()
undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
En goedemiddag
Jazekerquote:
Is deze ellende nog steeds aan de gang?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:00 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
![]()
En goedemiddag
Ik heb er geen last vanquote:Op zondag 2 maart 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben geen bot en ik ben al ingelogd op YouTube
Op welke van de volgende afbeeldingen zie je een fietspad?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even dat je het nummer niet leuk vond…quote:Op zondag 2 maart 2025 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is deze ellende nog steeds aan de gang?![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat die Eindhovenaren gewoon in zelfdestructie modus zijn gegaanquote:
Bij deze heb ik er ook geen last vanquote:Op zondag 2 maart 2025 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik die van jou heb er geen last van
We zullen ze een bloemetje sturenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Fijn dat die Eindhovenaren gewoon in zelfdestructie modus zijn gegaan
Ik zie geen afbeelding, ook geen fietspadquote:Op zondag 2 maart 2025 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Op welke van de volgende afbeeldingen zie je een fietspad?
Laten we ze een brief sturen zodat ze bosz niet ontslaanquote:
Oeiquote:Op zondag 2 maart 2025 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen afbeelding, ook geen fietspad
Dan kun je beter niet op de fiets stappen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen afbeelding, ook geen fietspad
Dit advies komt een paar maanden te laatquote:Op zondag 2 maart 2025 17:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan kun je beter niet op de fiets stappen.undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we ze een brief sturen zodat ze bosz niet ontslaan
Je hebt een YouTube ban.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Had ze daar maar mod moeten wordenquote:
Hebben ze daar menselijke mods dan?quote:
Menselijk of niet: het zijn in elk geval niet de slimsten, is mijn ervaringquote:Op zondag 2 maart 2025 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze daar menselijke mods dan?
Mods in het algemeen nietquote:Op zondag 2 maart 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Menselijk of niet: het zijn in elk geval niet de slimsten, is mijn ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop