quote:
Are you okay? Do you need help?quote:
Nou nee. Ik drink niet meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you okay? Do you need help?
Redrumquote:
Are you okay? Do you need help?quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you okay? Do you need help?
Laat het je smaken, ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Een Mergel wit uit de lokale stadsbrouwerij hier nu.
Ben benieuwd
Proost!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Een Mergel wit uit de lokale stadsbrouwerij hier nu.
Ben benieuwd
Gaat er prima inquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat het je smaken, ben ook benieuwd
Ik vind wat van dat ''''bier'''''' .............quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proost!
Ik trek net een eenvoudige Freddy open... Zou de jeugd dat nog snappen?
[ afbeelding ]
40+-ers zijn gewend bierkritieken aan te horen dus vertel maarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind wat van dat ''''bier'''''' .............
Wat heeft je geslooptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo voor een Uiltje. Deze Brabander heeft niks meer met Carnaval
Niks in het bijzonder. Ik heb weinig vrienden en uitgaan doe ik sws nooit meer.. En drinken ook met mate. Dat komt vooral door het ouder worden en medicijnen..quote:
Ah, het is vooral de tijd die vervelend doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niks in het bijzonder. Ik heb weinig vrienden en uitgaan doe ik sws nooit meer.. En drinken ook met mate. Dat komt vooral door het ouder worden en medicijnen..
Geen SSC meer inderdaad ik ben sinds de laatste wedstrijd van 22/23 niet meer in het Philips stadion geweest...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens kijken ? Je had toch je seisoenskaart opgezegd
.quote:
Eerst zien dan gelovenquote:
Hoop het van harte hoor,quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef chufi het volgende:
Tis voorbestemd als zelfs Boss het denkt
Ajax blijft winnen ... hoe ze het doen ???quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het van harte hoor,
maar eerst zien dan geloven
Laat ze eerst die 2e plek maar veilig stellen en dan verder kijken.
Voor dit seizoen had ik al mijn twijfels of ze dat gingen halen
Goede vraagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax blijft winnen ... hoe ze het doen ???
Welke kant van de hemel kijk je?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef engine het volgende:
Er zijn planeten te zien vanavond. Ik kan Mars en Jupiter herkennen hier.
Naar bovenquote:
richting het zuiden ? Het Noorden ? het Oosten of het Westen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:29 schreef engine het volgende:
Sorry @:chufi begrijp de vraag niet echt.
Ja toch echt naar bovenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
richting het zuiden ? Het Noorden ? het Oosten of het Westen?
Ik kan jou ook sterretjes laten zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef engine het volgende:
Er zijn planeten te zien vanavond. Ik kan Mars en Jupiter herkennen hier.
Ik kijk planetenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan jou ook sterretjes laten zien.
Ohw, hier is het te bewolkt om ze te zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk planeten![]()
Ik ga iedere keer paar minuten naar buiten maar is toch wel koud dus ook weer naar binnen.
Wat een walgelijk stuk stront is die trump ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
Trump vs Zelensky .... 3rd WW dreiging van Trump
Maar een Reagan . 2x Bush, Carter, ik noem maar ff een paar .. gemiddeld 60+quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, dat zijn de laatste twee, Obama was al veel beter wat dat betreft.
Ford 60quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een Reagan . 2x Bush, Carter, ik noem maar ff een paar .. gemiddeld 60+
Obama vergeet je die was ook nog niet zo oud.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ford 60
Carter 53
Reagan 70
Bush Sr 65
Clinton 46
Bush Jr 55
Het wisselt dus behoorlijk
Die gast is zijn hele leven al een plurkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
Ja die gast draait echt door ... Maar tis ook wel heel dom /Amerikaans om steeds maar bejaarde/seniele Presidenten beschikbaar te stellen ...
quote:
Mag ik dit even dik onderschrijven, de kots kreeg ik van die beelden. Vieze rat is het die over de rug van Zelensky de grondstoffen wil krijgen. Het liefst had hij dat Zelensky heel Oekraine op zijn knieën aan zou bieden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk stuk stront is die trump ook
En zijn holmaatje die erbij zat is echt niet beter
Of een keiharde zakenman die alleen maar aan geld denkt en niet aan de mensen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
Ja die gast draait echt door ... Maar tis ook wel heel dom /Amerikaans om steeds maar bejaarde/seniele Presidenten beschikbaar te stellen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |