Volkelquote:
haiioquote:
quote:
Ongeveer een week is de bedoeling.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes, hoe lang ga ja daar aan de slag?
Leuk, enginequote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ongeveer een week is de bedoeling.
Ja prachtigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
haiioDat was bij Meesterschilders De gezonken Meesters (aflevering 5).
Dat denk ik niet deze keer. Is sowieso een stuk lastiger omdat het vervoer allemaal met beveiliging is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk, engine![]()
Plak je er nog een paar dagen vakantie aan vast? 🇳🇬
Hooiquote:
Mijn moeder gaat in Maastricht carnavallen , ik haat carnaval waar dan ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hooi![]()
Reis je nog af naar het land van cuijk om te carnavallen?![]()
De kroegentocht in cuijk is een begrip in de regio
Ah bij marcquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat in Maastricht carnavallen , ik haat carnaval waar dan ook![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ah bij marczal ook wel groot feest zijn.
Ik heb er zelf eigenlijk ook niet zoveel mee.
Oh gewoon vergetenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Hoi
Jij wilde dit seizoen ook meedoen met de F1 manager, toch?
Je bent precies op tijdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh gewoon vergeten
Was een heftige periode
We zijn nog niet begonnenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh gewoon vergeten
Was een heftige periode
Nou ja, aan alles valt veel te doen,quote:
Dat geldt niet voor mij in dit stukquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, aan alles valt veel te doen,
als je maar echt wil
Geen idee waar FF nou precies woontquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:32 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie vers fruit zijn huis gespot op die luchtfoto?
Ik ook niet maar ik hoop voor hem niet op die landingsbaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar FF nou precies woont
Dat wijkje is best een grote wijk en heeft alle soorten woningen daar welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:08 schreef chufi het volgende:
Misschien in dat wijkje Westeinde maar dat zijn vnl eengezinswoningen en ik meen me te herinneren dat ie bovenburen heeft..
OK dan zal het daar wel ergens zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat wijkje is best een grote wijk en heeft alle soorten woningen daar wel
Lekker tonijnsaladequote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zachte broodjes waar ik na iedere hap weer wat tonijnsalade op smeer.
quote:
En wat zit er nog meer in het verwenpakket?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Toch wel een van de vaste dingen in mijn weekend verwenpakket
Op vrijdag kook ik zelden.. maar ook geen pizza of friet ofzo.. Ik snack gewoon een beetje door de avond.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat zit er nog meer in het verwenpakket?
Ik eet t eigenlijk niet zo vaak,maar heb nog wel een blikje tonijn in huis..
Nou lekker dingen allemaal..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op vrijdag kook ik zelden.. maar ook geen pizza of friet ofzo.. Ik snack gewoon een beetje door de avond.
Net wezen shoppen na het werk en het verwenpakket van vandaag is: Witte zachte puntjes, Tonijnsalade, Rosbief, filet american (ik heb nog uitjes ) Borrelnootjes, en ei voor eiersalde zelf te maken.
Gaat niet allemaal in één avond op hoor.. (mits ik hopelijk geen bezoek krijg)
Oeh, je brengt me op ideeën kan mooi als ontbijt op een opengevouwen broodje !quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou lekker dingen allemaal..Rosbief is ook lekker met een gebakken ei er op
Misschien het broodje ook nog even op de grill zodat de binnenkant knapperig wordtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh, je brengt me op ideeën kan mooi als ontbijt op een opengevouwen broodje !
Die andere helft eet je later vandaag op?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:46 schreef chufi het volgende:
Hier weer eens een 1/2 pizza... fromaggio maar dan PLUS, met extra ham, paprika, jalapeņos, olijven en chiliflakes..
Pizza pimpenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:46 schreef chufi het volgende:
Hier weer eens een 1/2 pizza... fromaggio maar dan PLUS, met extra ham, paprika, jalapeņos, olijven en chiliflakes..
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
Rookvlees moet ook dun gesneden zijn en sommige ham soorten ook
Eet t wel eens.. of ik doe er gekookte ei op.. of ei in partjes daar rookvlees om heen wikkelenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rookvlees koop ik eigenlijk nooit.. beetje een vergeten vlees bij mijMijn ouders hadden het regelmatig toen ik nog kind was, vind het ook wel lekker
Beetje droog.. maar ach
Niet terug te kijken ergens?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:55 schreef pullup het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/film/39911
[ afbeelding ]
Oh balen, vanmiddag gemist
Ga wel even zoeken ja, heeft zo te lezen ook mooie recensiesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet terug te kijken ergens?
https://npo.nl/start/seri(...)-am-a-noise/afspelenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:55 schreef pullup het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/film/39911
[ afbeelding ]
Oh balen, vanmiddag gemist
Super thnxquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/seri(...)-am-a-noise/afspelen
The power of people!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/seri(...)-am-a-noise/afspelen
Morgen ..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die andere helft eet je later vandaag op?
Voor de lunch?quote:
Nou nee. Ik drink niet meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you okay? Do you need help?
Redrumquote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you okay? Do you need help?
Laat het je smaken, ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Een Mergel wit uit de lokale stadsbrouwerij hier nu.
Ben benieuwd
Proost!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Een Mergel wit uit de lokale stadsbrouwerij hier nu.
Ben benieuwd
Gaat er prima inquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat het je smaken, ben ook benieuwd
Ik vind wat van dat ''''bier'''''' .............quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proost!
Ik trek net een eenvoudige Freddy open... Zou de jeugd dat nog snappen?
[ afbeelding ]
40+-ers zijn gewend bierkritieken aan te horen dus vertel maarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind wat van dat ''''bier'''''' .............
Wat heeft je geslooptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo voor een Uiltje. Deze Brabander heeft niks meer met Carnaval
Niks in het bijzonder. Ik heb weinig vrienden en uitgaan doe ik sws nooit meer.. En drinken ook met mate. Dat komt vooral door het ouder worden en medicijnen..quote:
Ah, het is vooral de tijd die vervelend doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niks in het bijzonder. Ik heb weinig vrienden en uitgaan doe ik sws nooit meer.. En drinken ook met mate. Dat komt vooral door het ouder worden en medicijnen..
Geen SSC meer inderdaad ik ben sinds de laatste wedstrijd van 22/23 niet meer in het Philips stadion geweest...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens kijken ? Je had toch je seisoenskaart opgezegd
.quote:
Hoop het van harte hoor,quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef chufi het volgende:
Tis voorbestemd als zelfs Boss het denkt
Ajax blijft winnen ... hoe ze het doen ???quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het van harte hoor,
maar eerst zien dan geloven
Laat ze eerst die 2e plek maar veilig stellen en dan verder kijken.
Voor dit seizoen had ik al mijn twijfels of ze dat gingen halen
Goede vraagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax blijft winnen ... hoe ze het doen ???
Welke kant van de hemel kijk je?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef engine het volgende:
Er zijn planeten te zien vanavond. Ik kan Mars en Jupiter herkennen hier.
Naar bovenquote:
richting het zuiden ? Het Noorden ? het Oosten of het Westen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:29 schreef engine het volgende:
Sorry @:chufi begrijp de vraag niet echt.
Ja toch echt naar bovenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
richting het zuiden ? Het Noorden ? het Oosten of het Westen?
Ik kan jou ook sterretjes laten zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef engine het volgende:
Er zijn planeten te zien vanavond. Ik kan Mars en Jupiter herkennen hier.
Ik kijk planetenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan jou ook sterretjes laten zien.
Ohw, hier is het te bewolkt om ze te zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk planeten![]()
Ik ga iedere keer paar minuten naar buiten maar is toch wel koud dus ook weer naar binnen.
Wat een walgelijk stuk stront is die trump ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
Trump vs Zelensky .... 3rd WW dreiging van Trump
Maar een Reagan . 2x Bush, Carter, ik noem maar ff een paar .. gemiddeld 60+quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, dat zijn de laatste twee, Obama was al veel beter wat dat betreft.
Ford 60quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een Reagan . 2x Bush, Carter, ik noem maar ff een paar .. gemiddeld 60+
Obama vergeet je die was ook nog niet zo oud.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ford 60
Carter 53
Reagan 70
Bush Sr 65
Clinton 46
Bush Jr 55
Het wisselt dus behoorlijk
Die gast is zijn hele leven al een plurkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
Ja die gast draait echt door ... Maar tis ook wel heel dom /Amerikaans om steeds maar bejaarde/seniele Presidenten beschikbaar te stellen ...
quote:
Mag ik dit even dik onderschrijven, de kots kreeg ik van die beelden. Vieze rat is het die over de rug van Zelensky de grondstoffen wil krijgen. Het liefst had hij dat Zelensky heel Oekraine op zijn knieën aan zou bieden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk stuk stront is die trump ook
En zijn holmaatje die erbij zat is echt niet beter
Of een keiharde zakenman die alleen maar aan geld denkt en niet aan de mensen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
Ja die gast draait echt door ... Maar tis ook wel heel dom /Amerikaans om steeds maar bejaarde/seniele Presidenten beschikbaar te stellen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |