SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komen er bij die Piano 3 personen bij de meet en ze stellen zich allemaal voor met "goedemiddag ik ben kree"
Een wie van de drie, en moeten we raden wie de echte kree is...
Wil de echte kree opstaan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Degene die als eerste perce enzo zegt, is wel gelijk de hoofdverdachte!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Komen er bij die Piano 3 personen bij de meet en ze stellen zich allemaal voor met "goedemiddag ik ben kree"
Wil de echte kree opstaan?![]()
![]()
Denk dat de meeste hier wel weten hoe Kree er uit ziet toch?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Wil de echte kree opstaan?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wel zijn achterhoofd. Door het kookfilmpjequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat de meeste hier wel weten hoe Kree er uit ziet toch?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed achterhoofden bestuderen dus!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel zijn achterhoofd. Door het kookfilmpje
Maar hij is ook de toetsenist van dat bandje waarvan hij wel eens wat gepost heeft.![]()
![]()
Kookfilmpje!?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel zijn achterhoofd. Door het kookfilmpje
Well, life can be a riot
Weet je dat niet? kree heeft een paar maanden geleden een kookfilmpje op YouTube gezet voor DTS, waarin hij kipfilet oid aan het braden is.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die moeder is echt een mongoolquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat "An" mag hij niet meer vooraan z'n naam plakken he!
Well, life can be a riot
Ja hij heeft zijn achterhoofd gefilmd tijdens het koken. Je hoort hem ook nog wel iets zeggen als je het volume flink omhoog draait.quote:![]()
![]()
Neeee? Ik ga op onderzoek uit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eeet je dat niet? kree heeft een paar manden een kookfilm op YouTube gezet voor DTS, waarin hij kipfilet oid aan het braden is.Well, life can be a riot
Ohjaquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat "An" mag hij niet meer vooraan z'n naam plakken he!![]()
![]()
Bijna etenstijd
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Was wel beter geweestquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders had ik wel wat van Van Duin gepost.![]()
![]()
Ik zie nu een ander filmpje van 'm. Waar in 'ie wel veel praat als voice-over.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft zijn achterhoofd gefilmd tijdens het koken. Je hoort hem ook nog wel iets zeggen als je het volume flink omhoog draait.
Dacht altijd dat Kree wel wat Alphens in z'n stem had. Met de eau klank, omdat Alphen en Katwijk nou ook weer niet zó ver van elkaar vandaan liggen (was met de auto altijd +- 30 Minuten)
Maar het is meer ai. Dus daar aan kunnen we 'm herkenneno.a.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
En dat terwijl hij ai iets van de duivel vindt!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zie nu een ander filmpje van 'm.
Dacht altijd dat Kree wel wat Alphens in z'n stem had. Met de eau klank, omdat Alphen en Katwijk nou ook weer niet zó ver van elkaar vandaan liggen (was met de auto altijd +- 30 Minuten)
![]()
![]()
Hij zei niet zo veel. Je hoort vooral het vlees spetteren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zie nu een ander filmpje van 'm.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Precies ja!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij zei niet zo veel. Je hoort vooral het vlees spetteren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]Dank je! JIj mag er ook wel wezen hoor!
![]()
![]()
Thats what she saidquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij zei niet zo veel. Je hoort vooral het vlees spetteren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
got no brainnnnnnnnquote:
Heerlijk nummer. Moet bij dit nummer altijd aan ed van ed,edd,eddy denken. Zelfde stem en zelfde herseninhoud.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bij je vorige lokroep begon er hier iets te kriebelenquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer ff de juiste lokroep te vinden.![]()
![]()
![]()
Sudokoe
© Grok / Homijnart, 2025MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zie nu een ander filmpje van 'm. Waar in 'ie wel veel praat als voice-over.
Ik snap nog steeds niet wat je met die eau klank bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Benieuwd wat voor lokroep het wordtquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer ff de juiste lokroep te vinden.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eau eau Den Haag....quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat je met die eau klank bedoelt![]()
Misschien hoort ze wel stemmen in d'r hoofd?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor lokroep het wordt
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nou. Ik zeg bijvoorbeel brOOd of AutO.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat je met die eau klank bedoelt
Mensen uit Alphen (in elk geval de mensen waar ik mee omging/relatie mee had) die zeggen daar allemaal brEAUd of AutEAU bijvoorbeeld.
Zeg maar zoals je eau de toilet uitspreekt.
Hoe ik 't anders moet uitleggen, geen idee
Well, life can be a riot
Beetje wel héquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje crazy!
Dre dréThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zeker!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, alles prima! En met u?![]()
![]()
Dat is ook hoe een dansfeest voor slagers heetquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
En als al die slagers in een tuxedo gaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is ook hoe een dansfeest voor slagers heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met Dennie Christian?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is ook hoe een dansfeest voor slagers heet![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En als al die slagers in een tuxedo gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nee joh, deze!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
De DTS knokploeg schlagerploeg
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:59 schreef Homijn het volgende:
[..]Tegenwoordig is Alicia Keys erg populair bij slagersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was echt een springveer dat hard opgespannen was.
Mijn hoofd, wat doe je?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
De DTS knokploeg schlagerploeg
[ afbeelding ]
Doet me denken aan deze classicBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Alicia Keys erg populair bij slagersff de brandblusser halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grap had ik een keer gemaakt, en iemand dacht dat ik serieus was!![]()
![]()
![]()
Je bedoelt dezequote:Op donderdag 27 februari 2025 19:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Doet me denken aan deze classic
De zuurkool smaakt verrassend goed vandaagIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Rookworst en uitgebakken vetspek blokjes plus een speklapquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
De stamppot andijvie was ook lekker
.
De boze lesbienne?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:23 schreef RedShoe het volgende:
De stamppot andijvie was ook lekker![]()
Omnomnomquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rookworst en uitgebakken vetspek blokjes plus een speklap
Was wel wat vochtig.quote:
Kan ook de jus geweest zijn.Don't follow me. I am lost too
.
Ik moest vanmiddag wel lachen. Ik had twee eurojackpot loten gekocht bij de Albert Heijn. Vraagt de caissière of ik een bonnetje wil...
Nee hoor, ik krijg toch geen geld terug als ik verlies...
Caissière :
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb ook nog ergens van die krasloten.
Nooit opengekrast
.
Eurojackpot zijn geen krasloten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb ook nog ergens van die krasloten.
Nooit opengekrast
En behoorlijk dom van je.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou sorry.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eurojackpot zijn geen krasloten.
En behoorlijk dom van je.Don't follow me. I am lost too
.
Nog plannen vanavond.?Don't follow me. I am lost too
.
Ik bolk met je mee...quote:
.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En als je SAAmen bolkt, dan BOHOLK JE GEWOON VOOOHOOR TWEEEEEEEEEE!!!!!Don't follow me. I am lost too
.
Samen huilen....Don't follow me. I am lost too
.
Nopequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou. Ik zeg bijvoorbeel brOOd of AutO.
Mensen uit Alphen (in elk geval de mensen waar ik mee omging/relatie mee had) die zeggen daar allemaal brEAUd of AutEAU bijvoorbeeld.
Zeg maar zoals je eau de toilet uitspreekt.
Hoe ik 't anders moet uitleggen, geen idee
Snap er niks vanTrust nobody![]()
Ohhhhhquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:24 schreef Grotetijd het volgende:
https://voca.ro/1cFKoqowwxeC
Ik kom er niet vandaan, maar het is een beetje dit idee
Nu snap ik t
Trust nobody![]()
Ja naar dDat klinkt niet als n Haagse eauquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet hoe je "Eau de toilette" uitspreekt?Trust nobody![]()
Eens.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
.
Oh vertel?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden hoe hij eruit ziet, maar op 31 mei dan weet ik het zeker.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
aiiii. Dat je hebt teruggelezenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier een lovely BolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar een lovely bolk, dus met liefde.....quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ja, dan is t niet ergquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar een lovely bolk, dus met liefde.....![]()
Vind je hem een leuke man?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je die man wasUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zijn er nog puntjes?Don't follow me. I am lost too
.
Zou t gewoon grappig vindenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je hem een leuke man?
Trust nobody![]()
Plottwist: jij kent hem en stuurt hem naar de meet 😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je hem een leuke man?![]()
Is hema daar net zo als hema hier?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien kunnen we elkaar daar gelijk niet luchten of zien daar, en is er bij de Piano al gelijk een knokpartij
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Speelt kree van die hele vrolijke deuntjes op die piano en 10 meter verderop worden er rake klappen uitgedeeld.....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hey Klaashoe was het bij de psych?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vanaf een afstandje toekijkend, relaxt lurkend aan een Frappuccino bij de Starbucks, 50 meter verder?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sstttt!!!quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vanaf een afstandje toekijkend, relaxt lurkend aan een Frappuccino bij de Starbucks, 50 meter verder?![]()
Hey Moon
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je ook naar de DTS meet eind mei?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weer helemaal,opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Miste je je oude nick?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Is er niks te Netflixen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee is iets te ver weg voor mij.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je ook naar de DTS meet eind mei?![]()
Oh, jammer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee is iets te ver weg voor mij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Shrek 5 is aangekondigd mensen zijn boosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Shrek 5 is aangekondigd mensen zijn boosAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zie de animatie hierboven.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fijn zo. Goed te horenquote:
Het ziet er anders uit als vroeger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lig ter beddeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jussieeeeeeeee
Ik verveel meOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oeps verkeerde smiley moestquote:zijn
Ik ga er net weer uit.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MoE?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Heyquote:dat is lang geleden
Fok is weer traag
.
Ik dacht alquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Oep
[..]
s verkeerde smiley moestzijn
![]()
![]()
Invoeren duurt even. Soms. Het is nu weer heel snel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan gaat u lekkerrrr slapuhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het piept en kraakt weerquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Invoeren duurt even. Soms. Het is nu weer heel snel.
.
Ja op mobiel gaat het wel eens foutquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
.
Hé bah..quote:Don't follow me. I am lost too
.
BBedje Tquote:e
.
![]()
![]()
.
En bolkDon't follow me. I am lost too
.
SPOILER: EinderzuchtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:04 schreef DJMO het volgende:
SPOILER: EinderzuchtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mooie tekst.Don't follow me. I am lost too
.
Met een wolkje?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
PointbreakDon't follow me. I am lost too
.
Ik leesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben dus zeg maar al de tweede dag ziek thuis en dat is saai.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: