Ah, er heeft weer iemand PVV corvee, zoals gewoonlijk bestaat dat uit je druk maken om helemaal niks, als het maar ophef geeft en de krant haalt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:05 schreef Nober het volgende:
Geen kerstborrel maar een winterglow wél iftarfeest bij CAK
https://www.hpdetijd.nl/n(...)amadan-met-scheiding
[ x ]
In het geval van Bente Becker heeft ze dat wel vaker.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ah, er heeft weer iemand PVV corvee, zoals gewoonlijk bestaat dat uit je druk maken om helemaal niks, als het maar ophef geeft en de krant haalt.
Bente Becker heeft gewoon een punt. Ik vind het geen ophef om niks, het gaat erom dat het CAK hier actief religieuze propaganda bedrijft die ingaat tegen kernwaarden van onze maatschappij die ook niet zonder slag of stoot tot stand zijn gekomen. Laat ze er maar over debatteren, dan merken we vanzelf of het ergens over gaat of niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
In het geval van Bente Becker heeft ze dat wel vaker.
Ik vind het ook niet veel maar propaganda is het zeker niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef Lurf het volgende:
[..]
Bente Becker heeft gewoon een punt. Ik vind het geen ophef om niks, het gaat erom dat het CAK hier actief religieuze propaganda bedrijft die ingaat tegen kernwaarden van onze maatschappij die ook niet zonder slag of stoot tot stand zijn gekomen. Laat ze er maar over debatteren, dan merken we vanzelf of het ergens over gaat of niet.
De trend is nu dat het niet overrated is, maar fraude en misdadig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet veel maar propaganda is het zeker niet.
Maar volgens de VVD en PVV is diversiteit en inclusie overrated. Het liefst moet de werkvloer bestaan a la de SGP in Staphorst. Geen vrouwen, geen mensen met een migratieachtergrond, hoogstens een juffrouw Jannie.
Ik denk dat fraude en misdadig een hyperbool is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De trend is nu dat het niet overrated is, maar fraude en misdadig.
Bente Becker heeft geen punt, de in het artikel anonieme ambtenaar van het CAK heeft een punt. Bente Becker denkt dan: 'Hoi, dat is eens even lekker scoren. Laat ik me daar dan maar zo snel mogelijk, zo hard mogelijk en (bovenal) zo publiek mogelijk over op gaan winden en wat suggestieve uitspraken de wereld in helpen om het allemaal een stuk erger voor te laten komen dan het is.' Dat heeft naar mijn smaak iets platvloers, maar ja, dat heeft de politiek wel vaker.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef Lurf het volgende:
[..]
Bente Becker heeft gewoon een punt. Ik vind het geen ophef om niks, het gaat erom dat het CAK hier actief religieuze propaganda bedrijft die ingaat tegen kernwaarden van onze maatschappij die ook niet zonder slag of stoot tot stand zijn gekomen. Laat ze er maar over debatteren, dan merken we vanzelf of het ergens over gaat of niet.
Dat doen ambtenaren, van muggen olifanten maken, toeslagen van huismoeders intrekken , vliegvelden bouwen en niet gebruiken , zeuren over stikstof , pluktuinen en voedselbossen subsideren en naar IMAM s luisterenquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:40 schreef JAM het volgende:
n. Men hoeft niet van elke mug een olifant te maken.
Wel als je de aandacht graag wil afleiden, natuurlijk. Dan is de wekelijkse fophef bijzonder belangrijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:40 schreef JAM het volgende:
Overigens vind ik een daarvoor een debat aanvragen ook nogal overdreven en onnodig (en dat van ons belastinggeld!). Dat is werkelijk niets anders dan een poging om even lekker te gaan scoren. Dit kan heel gemakkelijk met enkele schriftelijke vragen afgedaan worden. Men hoeft niet van elke mug een olifant te maken.
En die was niet afgeschaft maar had een andere naam. Die ik nog wel leuk vind ook. En passend.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:07 schreef -XOR- het volgende:
Denkt B.Becker echt dat de kerstborrel een religieus feest/religieuze traditie is?
Natuurlijk niet, maar dit is een jaarlijks terugkerende traditie en Becker weet dat GeenStijlpubliek daar nu eenmaal heel goed op gaat. De Hema waar je geen paaseieren mag zoeken, de AH met een display met ramadanassortiment en kerstkaarten met 'fijne feestdagen' erop, het is allemaal glashard bewijs van de linkse snode plannen om onze cultuur (sic) te slopen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:07 schreef -XOR- het volgende:
Denkt B.Becker echt dat de kerstborrel een religieus feest/religieuze traditie is?
Het is niet oproepen mee te doen aan religieus vasten, maar een dag te kijken hoe het is. Niets mis mee, het is een oproep, geen plicht. Wil je niet, doe je het lekker niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik het wel eens dat mensen oproepen om mee te doen aan relgieus vasten echt niet kan.
Niet verrassend, dit soort onzin kost een bak geld en je komt er heel moeilijk weer vanaf. Bedankt Amerika maar weer voor deze trend.quote:“Wil je een iftar meebeleven op kantoor,” vraagt een medewerkster van de - speciaal door de Raad van Bestuur ingestelde - werkgroep Diversiteit & Inclusie in een bericht op het intranet van de uitvoeringsinstantie.
Zo'n uitgebreide iftar vind ik een beetje onzin, maar er worden natuurlijk geen mannen en vrouwen gescheiden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:45 schreef Kickinalfa het volgende:
De ambtenaar heeft hier natuurlijk wel een point, kerst is te controversieel tegenwoordig (of iig bij het CAK) om dit zo te benoemen, maar we gaan wel een islamitisch feest organiseren inclusief hetscheiden van mannen en vrouwen.
Nou ja, wat denk je dat er gebeurt als een vrouw die ruimte die voor mannen gereserveerd wordt binnenloopt en gaat bidden? Die scheiding wordt niet voor niets gemaakt lijkt me.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo'n uitgebreide iftar vind ik een beetje onzin, maar er worden natuurlijk geen mannen en vrouwen gescheiden.
Het is wat. Toiletten zijn ook gescheiden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nou ja, wat denk je dat er gebeurt als een vrouw die ruimte die voor mannen gereserveerd wordt binnenloopt en gaat bidden? Die scheiding wordt niet voor niets gemaakt lijkt me.
Dat is natuurlijk wat anders, maar je zegt: "er worden natuurlijk geen mannen en vrouwen gescheiden.", terwijl het vrij duidelijk wel gebeurt en ook de bedoeling is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is wat. Toiletten zijn ook gescheiden.
Dat is een lot dat ons echter vrijwel allemaal treft.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:33 schreef Hexagon het volgende:
Fleur Agema wordt ook met de dag lelijker.
Mja sommigen worden wel wat mooier ouder.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat is een lot dat ons echter vrijwel allemaal treft..
Agema is natuurlijk wel chronisch ziek, dat werkt ook niet mee.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mja sommigen worden wel wat mooier ouder.
Ik vind het al knap dat ze deze baan vol kan houden met haar ziekte, dat het zijn tol gaat eisen is inderdaad te zien maar ook logisch.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Agema is natuurlijk wel chronisch ziek, dat werkt ook niet mee.
Ze scheiden zichzelf, en het is natuurlijk niet zo dat er in de mannenruimte dan speciaal in Tabriz gemaakte handgeweven tapijten liggen en in de vrouwenruimte voor nog wat extra kastijding spijkerbedden gelegd zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wat anders, maar je zegt: "er worden natuurlijk geen mannen en vrouwen gescheiden.", terwijl het vrij duidelijk wel gebeurt en ook de bedoeling is.
Nou ja, dat is niet helemaal zo omdat het toch wordt georganiseerd door het CAK zelf en zij ook de aparte ruimtes regelen. Dat is toch echt een verschil. Verder eens dat je dit soort onzin sowieso niet moet willen. Maar goed, de invloed van extreem-linkse Amerikaanse cultuurdingetjes op onze instituties blijft een irritant gezwel.quote:
Ik snap niet zo goed waarom het een 'extreem-links Amerikaans cultuurdingetje is' om, als je dan een islamtische gebedsruimte inricht (dat het CAK dat niet moet doen, dat ben ik verder met je eens), dan aparte ruimtes voor mannen en vrouwen te voorzien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet helemaal zo omdat het toch wordt georganiseerd door het CAK zelf en zij ook de aparte ruimtes regelen. Dat is toch echt een verschil. Verder eens dat je dit soort onzin sowieso niet moet willen. Maar goed, de invloed van extreem-linkse Amerikaanse cultuurdingetjes op onze instituties blijft een irritant gezwel.
Daarmee doel ik hier op:quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom het een 'extreem-links Amerikaans cultuurdingetje is' om, als je dan een islamtische gebedsruimte inricht (dat het CAK dat niet moet doen, dat ben ik verder met je eens), dan aparte ruimtes voor mannen en vrouwen te voorzien.
Dat is de organisator van dit gebeuren binnen CAK.quote:werkgroep Diversiteit & Inclusie
Is ook niet extreem, ook niet persé links, ook niet persé amerikaans.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom het een 'extreem-links Amerikaans cultuurdingetje is' om, als je dan een islamtische gebedsruimte inricht (dat het CAK dat niet moet doen, dat ben ik verder met je eens), dan aparte ruimtes voor mannen en vrouwen te voorzien.
Alleen het bidden wordt gescheiden. Want dat mag niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:45 schreef Kickinalfa het volgende:
De ambtenaar heeft hier natuurlijk wel een point, kerst is te controversieel tegenwoordig (of iig bij het CAK) om dit zo te benoemen, maar we gaan wel een islamitisch feest organiseren inclusief hetscheiden van mannen en vrouwen.
Dat klopt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De trend is nu dat het niet overrated is, maar fraude en misdadig.
Een religieuze traditie zeker.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:07 schreef -XOR- het volgende:
Dus? Religiebeleving achter de voordeur.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is wat. Toiletten zijn ook gescheiden.
Jij ook gok ik zo.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:33 schreef Hexagon het volgende:
Fleur Agema wordt ook met de dag lelijker.
LOLquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een religieuze traditie zeker.
Ze doen graag Trump na en die laat de wappies geloven dat inclusiviteit strafbaar zou moeten zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:13 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik denk dat fraude en misdadig een hyperbool is.
Carnaval ook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is een aanhangsel van het kerstfeest, een uitermate religieus feest qua traditie.
Dat zou het ook moeten zijn. Het is namelijk discriminatie.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze doen graag Trump na en die laat de wappies geloven dat inclusiviteit strafbaar zou moeten zijn.
Ja joh, 'rekening met elkaar houden' zou strafbaar moeten zijn. Fuck die gehandicapten!quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zou het ook moeten zijn. Het is namelijk discriminatie.
Rekening houden met elkaar is niks mis mee. Als het daarbij zou blijven, prima.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja joh, 'rekening met elkaar houden' zou strafbaar moeten zijn. Fuck die gehandicapten!
En dan helpen dat soort programma's voor gehandicapten, waardoor de werkomgeving zo aangepast kan worden dat diegene ook kan werken. Dat kost geld, en door dat soort programma's gaan de kosten niet allemaal naar de baas. Win - win, behalve dan voor de meest egoïstische mensen op aarde.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Rekening houden met elkaar is niks mis mee. Als het daarbij zou blijven, prima.
Nogmaals, prima. Helemaal voorstander van. Echter waren gehandicapten negen van de tien keer het ondergeschoven awkward kindje bij de woke brigade.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan helpen dat soort programma's voor gehandicapten, waardoor de werkomgeving zo aangepast kan worden dat diegene ook kan werken. Dat kost geld, en door dat soort programma's gaan de kosten niet allemaal naar de baas. Win - win, behalve dan voor de meest egoïstische mensen op aarde.
Met andere woorden, jij discrimineert eigenlijk gewoon, niet de mensen die geholpen worden. De manier ook waarop je het stelt geeft meteen aan dat je overduidelijk niet seksistisch bent of racistisch bent jegens 'mensen met een kut' of 'mensen met een kleurtje'.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nogmaals, prima. Helemaal voorstander van. Echter waren gehandicapten negen van de tien keer het ondergeschoven awkward kindje bij de woke brigade.
Selecteren op het hebben van een kut of een kleurtje werd pas echt hip. Met als extra toverwoord natuurlijk neurodivers.
Nou, nou, wat een misdadigheid allemaal. Wat ben jij echt een enorme sukkel, kan er niets anders van maken. Zo zielig over de medemens, kijk eens in de spiegel.quote:De term 'neurodivergent' wordt meestal gebruikt voor mensen met ADHD, autisme, dyscalculie, dyslexie, hoogbegaafdheid en hoogsensitiviteit.[6][7] Ook wordt de term soms gebruikt voor afasie, developmental coordination disorder (een motorische ontwikkelingsstoornis die leidt tot dyspraxie), niet-aangeboren hersenletsel, syndroom van Gilles de la Tourette, taalontwikkelingsstoornis, taalontwikkelingsstoornissen, verstandelijke beperkingen en psychische aandoeningen zoals bipolaire stoornis,[8] dissociatieve identiteitsstoornis (voorheen bekend als meervoudige persoonlijkheidsstoornis),[8] schizoaffectieve stoornis, schizofrenie[8] en persoonlijkheidsstoornissen zoals de antisociale persoonlijkheidsstoornis.[9]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |