Heb er naar gekeken maar ik kon geen huidige waarde vinden, er is nog geen vergunning en ik vond de taxatiewaardes na verbouwing wel erg hoog, vooral voor de beide kerkerkamertjes. Ik kwam op funda een vergelijkbaar Amsterdams souterrain-appartement tegen, 10% duurder maar wel twee keer zo groot. Ik vond het te lastig het risico in te schatten, met wat meer informatie had ik misschien wel geďnvesteerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:35 schreef Crowdyfunder het volgende:
Sig leidsegracht 110 a t/m i nu open
De totale lening blijft onder de 85% van de waarde. Schijf 3 is voor het gedeelte daarboven. Zie ook bij "Veelgestelde vragen" onder "Wat zijn de huidige rentetarieven"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:49 schreef markmangler het volgende:
[..]
Weet iemand waarom er geen Schijf 3 bij dit project is?
Ik vind t wel een hele aparte carričre move........ van de pillen en poeders naar een vakantiepark.....klinkt een beetje als een midlife crisis.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:12 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dank voor de link, ik neem hem mee.
Ik ken de apothekerswereld redelijk goed en maak mij daarom geen zorgen over die eerste 500K. Daarna is de LTV zo goed dat ik het zeker wel aandurf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Januit op 01-03-2025 11:44:43 (quote lukte niet op mobiel) ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:35 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Robčrt in zak en as:
https://archive.is/dK4tR
Nog wat achtergrond informatie welke ik toevallig tegen kwam:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:19 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Waar het m.i. ook al jaren een beetje mis gaat is de terminologie die we met zijn alle gebruiken.
Zelf heb ik het ook al heel vaak in mijn familie en vrienden kring gemerkt. Als je zegt dat je geld stopt in crowdfunding dan denken mensen al snel aan een schenking, dat je er producten voor terug krijgt of dat iemand geld ophaalt voor een buitenlandse operatie of zo iets.
Zelf gebruik ik dan ook vooral de naam crowdfinance. Wij bespreken hier m.i. ook vooral crowdfinance projecten. De CAN projecten worden hier over het algemeen ook niet besproken omdat toch vaak een beetje projecten zijn die een beetje inhangen tussen crowdfunding en crowdfinance en daarbij hoef je als het misloopt weinig tot niks te verwachten van het platform. Zelf ben ik dan ook een beetje allergisch voor de CAN projecten en ik heb er ook nog nooit iets meegenomen.
Robčrt van Beckh*ven en zijn vrouw Pirjo de Wi*kel zijn huilebalken die gewoon de gemaakte afspraken moeten nakomen en anders netjes (financiële) verantwoording moeten afleggen. Kunnen ze het echt niet betalen dan kan je altijd kijken of er iets te regelen is en anders moeten ze faillissement aanvragen en dan kan de curator uitzoeken hoe e.e.a. ervoor staat. Maar voorlopig draaien ze nog lekker door. Het zag er trouwens allemaal netjes uit want ik het de toko wel eens gezien. Ze zitten namelijk in het pand waar Collin vroeger ook gevestigd was. Ik meen mij te herinneren dat ik in het verleden ergens gelezen hebt dat Van Beckhoven ook heeft zitten rommelen met overhevelen van inboedel van de ene naar de andere juridische entiteit dus zuivere koffie is het vermoedelijk niet.
Bedrijf zat in de startfase in hetzelfde pand als Collin. Laatste is inmiddels verhuisd naar een groter pand in Oisterwijk. Destijds was een beetje vreemd artikel over van Beckhoven en Collin: https://www.brabantsdagbl(...)ussenkomst~ae5d7863/quote:Op zondag 2 maart 2025 01:10 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
Nog wat achtergrond informatie welke ik toevallig tegen kwam:
https://www.omroepbrabant(...)LHxu92rMJgvpuKvS7lRA
Het doet vermoeden dat Robčrt bij Collin niet door de ballotagecommissie is gekomenquote:Op zondag 2 maart 2025 01:42 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Bedrijf zat in de startfase in hetzelfde pand als Collin. Laatste is inmiddels verhuisd naar een groter pand in Oisterwijk. Destijds was een beetje vreemd artikel over van Beckhoven en Collin: https://www.brabantsdagbl(...)ussenkomst~ae5d7863/
Ik zit ook in deel 1, maar geen mail gehad over deel 2. Denk dat deze in een heel selecte innercrowd groep is gefund. Weet ook niet of ik deel 2 meegenomen had.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:34 schreef Tjalala het volgende:
Bij Collin zie ik ineens de volgende lening staan als volgeschreven:
Kampina Staete Onroerend Goed B.V. 2
Nou zit ik zelf in lening 1, dus ik dacht heb ik mail hiervan over het hoofd gezien? Maar een simpele zoekopdracht geeft alleen maar resultaten uit 2021...
Dat zal zo zijn ja........ ik dacht al dat ik had zitten slapen die dag ervoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:39 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik zit ook in deel 1, maar geen mail gehad over deel 2. Denk dat deze in een heel selecte innercrowd groep is gefund. Weet ook niet of ik deel 2 meegenomen had.
Eens.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:11 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat zal zo zijn ja........ ik dacht al dat ik had zitten slapen die dag ervoor.Maar ben dus niet de enige.
Ik had deze wel meegenomen, minimaal voor het bedrag dat op die oude lening al was betaald.
De ontvangen cashflow was 44%, dus het risico was er al flink uitgelopen en men heeft nooit een termijn gemist.
Inderdaad jammer dat we niet de kans hebben gekregen als investeerders van hetveerste uur. Mijn vrouw en dochter hebben nog een nachtje doorgebracht in zo'n tiny house. Ze vonden het toen best aardig opgezet.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:40 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Eens.
Ook in de eerste lening maar geen mail gekregen.
Loopt niet erg door, de matige fotos maakt investeerders niet erg enthousiast. Of iedereen is carnaval vieren...alaaf!quote:
IIyas vindt het zelf van niet: "En moet zeggen dat dit ook een pareltje is"quote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef FokkerCF het volgende:
[..]
Loopt niet erg door, de matige fotos maakt investeerders niet erg enthousiast. Of iedereen is carnaval vieren...alaaf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houdewind en Almere allebei basis meegenomen.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:09 schreef boertje2024 het volgende:
Linkje voor investering in de Opslagman
https://www.collincrowdfu(...)72a17548d21b507b0dbc
Beter dan 5 voor 12quote:Op maandag 3 maart 2025 12:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bij SIG is het blijkbaar al zomertijd aangezien het daar nu 13.50uur is
Almere idem basis, evenwel invest door 486911 van 267,5k en nog eentje van 50k. (CCF fondsje?)quote:Op maandag 3 maart 2025 12:04 schreef obligataire het volgende:
[..]
Houdewind en Almere allebei basis meegenomen.
Ik zit al vrij fors in die diverse Opslagmannen maar er is, sinds de laatste, goed afgelost dus dan moet het maar weer kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |