quote:Hollywood-legende Gene Hackman en zijn vrouw dood aangetroffen in woning
De Amerikaans acteur Gene Hackman (95), die Oscars won met The French connection en Unforgiven, en zijn vrouw Betsy Arakawa zijn woensdag allebei dood aangetroffen in hun woning in de Amerikaanse staat New Mexico, zo melden lokale media. Ook de hond van het echtpaar werd dood gevonden.
quote:Amerikaanse acteur Gene Hackman (95) en echtgenote dood teruggevonden, 'geen vermoeden van kwaad opzet'
De Amerikaanse acteur Gene Hackman (95) en zijn vrouw Betsy Arakawa zijn dood teruggevonden in hun woning in Santa Fe (New Mexico). Dat bevestigt de plaatselijke sheriff. Ook de hond werd levenloos aangetroffen. Er wordt niet uitgegaan van een misdrijf.
Adan Mendoza, de lokale politiechef, bevestigde net na middernacht plaatselijke tijd dat het echtpaar was overleden, samen met hun hond. Volgens Mendoza zijn er "geen directe aanwijzingen van kwaad opzet". Hij gaf geen doodsoorzaak of tijdstip van overlijden.
Hackman won twee Oscars voor beste acteur voor zijn rollen in de films 'The French Connection' (1971) en 'Unforgiven' (1992).
Zijn vrouw Betsy Arakawa (63 jaar) was een klassiek pianiste.
Was tijdens het lezen van het bericht ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat![]()
Koolmonoxide dan oid?
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:45 schreef nixxx het volgende:
Zou eerder zelfmoord denken… maar rust in vrede..
Gezamenlijke euthanasie komt in Nederland ook steeds vaker voor, in de categorie het is mooi geweest, we gaan samen. Dus dat dacht ik in eerste instantie ook maar zijn vrouw blijkt pas 63, de ouwe snoepert, en de hond was er wellicht ook nog niet aan toe.quote:
Ja inderdaad. Als ik de foto hierboven zie kan ik me ook voorstellen dat wanneer zij gegaan zou zijn de rest van het huisgezin vrij kwetsbaar is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gezamenlijke euthanasie komt in Nederland ook steeds vaker voor, in de categorie het is mooi geweest, we gaan samen. Dus dat dacht ik in eerste instantie ook maar zijn vrouw blijkt pas 63, de ouwe snoepert, en de hond was er wellicht ook nog niet aan toe.
Dus dan is koolmonoxide waarschijnlijker.
quote:
quote:Goddammit! All winter long I got to listen to him gripe about his bowling scores. Now I'm gonna bust your ass for those three bags and I'm gonna nail you for picking your feet in Poughkeepsie
Waarom zouden ze dan zelfmoord plegen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:45 schreef nixxx het volgende:
Zou eerder zelfmoord denken… maar rust in vrede..
Ja, hij kon verder middelmatige films ook zeer verbeteren puur door zijn optreden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef Barbusse het volgende:
The Conversation, French Connection, Mississippi Burning, Unforgiven...meesterlijke acteur in briljante films
Is al uitgeslotenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik denk eerder aan koolmonoxide
Het is ook niet duidelijk hoe lang ze al dood waren. Of het nu pas een paar dagen of al weken waren?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:03 schreef matthijst het volgende:
Misschien hij als eerste gegaan en zij een potje pillen leeg gegeten?
1 hond misschien ouder, die houdt het ook geen weken zonder eten uit.
De deur stond open toch? En de honden die het overleefd hadden werden buiten aangetroffen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Men is nog niet zeker dat het een koolmonoxide vergiftiging is. Er liepen meer honden in het huis rond, ze waren niet allemaal dood. Ook is bij een van de lichamen een potje pillen gevonden wat geopend was.
https://www.hln.be/celebr(...)ch-wachten~aa50e2bf/
Nee, ik lees dat 1 van de twee levende honden ook binnen was. De andere buiten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:56 schreef NoXia het volgende:
[..]
De deur stond open toch? En de honden die het overleefd hadden werden buiten aangetroffen.
Gesnoept van de pillen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:03 schreef matspontius het volgende:
Ik gok nog steeds op gezamenlijke zelfmoord. Waarom die hond dan dood is snap ik dan weer niet
Mensen die zelfmoord plegen denken vaak niet zo rationeel na.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gesnoept van de pillen?
Wel raar om zelfmoord te plegen en je honden aan hun lot over te laten. Dan zorg je toch dat er op een gepland tijdstip een berichtje naar de politie uitgaat dat er even iemand langs moet komen.
Dat laatste was inmiddels uitgesloten, dacht ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mensen die zelfmoord plegen denken vaak niet zo rationeel na.
Als het zelfmoord is. Kan dus ook nog een koolmonoxide vergiftiging zijn.
Ach germ, zou wel heel triest zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat laatste was inmiddels uitgesloten, dacht ik.
Kan ook nog zijn dat echtgenote teveel pillen had gesnoept en dat Gene, oud en krakkemikkig op de laatste foto's, daags erna het hoekje omging wegens geen zorg/benodigde medicatie. Hij leek te zijn ineengezakt/omgevallen, las ik.
Misschien was de betreffende dode hond ook al een ouwetje dat maar een klein duwtje nodig had. Paar dagen geen eten en/of wat pillen van de vloer gesnoept.
Of hij is verhongerd in zijn bench, als die dicht was.
Ik las weer dat de hond in een bench/ kennel lag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij lag in een hele andere ruimte dan zij. Zij lag in de badkamer. Hond lag in een kast in die badkamer.
Wat een rare zaak. Of zij heeft eerst haar man de pillen gegeven en daarna ze zelf genomen.
Denk dat er ergens journalisten moeite met Engels hadden. CNN spreekt van "crate"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik las weer dat de hond in een bench/ kennel lag.
Ze hadden meer honden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik las weer dat de hond in een bench/ kennel lag.
Ze heeft het over de dode hond.quote:
Die lag - dood denk ik - in een kast in de badkamer. Zie post 52.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze heeft het over de dode hond.
Kan ook door hem of haar zijn open gedaan of misschien stonden ze op het punt om weg te gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ook raar is: de voordeur stond open.
Er wordt niets uitgesloten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:39 schreef Hathor het volgende:
Behoorlijk mysterieus allemaal, ik hoop dat er snel opheldering komt. Is een misdrijf eigenlijk uitgesloten?
A bridge too far, the Firm.....quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef Barbusse het volgende:
The Conversation, French Connection, Mississippi Burning, Unforgiven...meesterlijke acteur in briljante films
Of zij is eerder overleden en hij daarna omdat hij volledig afhankelijk was van haar en ook al broos en ziek.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:01 schreef TLC het volgende:
Dus vrouw vindt haar man dood en gaat naar de badkamer om -vanwege haar grote verdriet- een eind aan haar leven te maken ? Zoiets ?
En dan belt hij niemand op voor hulp?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of zij is eerder overleden en hij daarna omdat hij volledig afhankelijk was van haar en ook al broos en ziek.
Heb echt geen idee hoe hij er aan toe was. Misschien had ie z’n telefoon niet bij de hand en kon hij al nauwelijks lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan belt hij niemand op voor hulp?
Lijkt mij sterk.
En die hond dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:24 schreef matthijst het volgende:
Deze theorie wel aardig: the wife suddenly died while she was in the bathroom, possibly getting medication at the time. They said the space heater was knocked over in the bathroom. Maybe Mr Hackman heard the noise and jumped up to see what the commotion was, and possibly fell and couldn't get up without assistance.
Dat kan inderdaad ja. Triest hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:24 schreef matthijst het volgende:
Deze theorie wel aardig: the wife suddenly died while she was in the bathroom, possibly getting medication at the time. They said the space heater was knocked over in the bathroom. Maybe Mr Hackman heard the noise and jumped up to see what the commotion was, and possibly fell and couldn't get up without assistance.
quote:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250307_97781862quote:Vrouw van Gene Hackman overleed aan virus, hij stierf vijf dagen later natuurlijke dood
Gene Hackman stierf waarschijnlijk een week nadat zijn vrouw, Betsy Arakawa, overleed aan de gevolgen van het hantavirus. Dat maakte een medisch onderzoeker vrijdag bekend.
Oscarwinnaar Gene Hackman stierf aan hart- en vaatziekten met de ziekte van Alzheimer als een belangrijke factor, zei Heather Jarrell, de hoofdkeuringsarts van het New Mexico Office of the Medical Investigator. Arakawa stierf waarschijnlijk op 11 februari, aan het hantavirus, een virus dat wordt overgedragen door muizen.
De 95-jarige Oscarwinnende acteur, de 64-jarige pianiste Betsy Arakawa en een van hun honden werden op 26 februari dood aangetroffen in aparte kamers van hun huis in Santa Fe.
De sheriff van Santa Fe vertelde verslaggevers vorige week nog dat een patholoog had vastgesteld dat het laatste signaal van de pacemaker van de acteur van 17 februari dateerde, waardoor het waarschijnlijk is dat hij dan overleden is.
Hackman en Arakawa woonden sinds de jaren 1980 in Santa Fe en waren actief in de kunstgemeenschap en culinaire scene van de stad. De laatste jaren werd het stel minder vaak in de stad gezien toen zijn gezondheid achteruitging. Voor hun dood leefden ze een erg privé leven.
https://www.nu.nl/media-e(...)aar-door-ziekte.htmlquote:Eerst stierf Arakawa aan de gevolgen van het hantavirus, waardoor ze in ademnood kwam. Het virus kan worden overgedragen via de uitwerpselen van muizen en ratten.
Hackman zou ongeveer een week later zijn overleden aan een combinatie van hartproblemen en een vergevorderd stadium van dementie.
Jezus wat triest voor henquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een vergelijkbaar bericht, maar dan met meer info over waaraan ze zijn overleden:
[..]
https://www.nu.nl/media-e(...)aar-door-ziekte.html
Triest. En dan hadden ze vast ook geen hygiënische omstandigheden thuis?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een vergelijkbaar bericht, maar dan met meer info over waaraan ze zijn overleden:
[..]
Dus hij heeft nog een week geleefd na haar. Dan heeft zij een week in de badkamer gelegen en heeft hij geen hulp ingeroepen. Raar hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij was in vergevorderde staat van dementiequote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dus hij heeft nog een week geleefd na haar. Dan heeft zij een week in de badkamer gelegen en heeft hij geen hulp ingeroepen. Raar hoor.
Niet als je zware dementie hebt helaas. Sterker nog best kans dat ie meerdere keren schrok van de dood van zijn vrouw, en het vervolgens weer vergat...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dus hij heeft nog een week geleefd na haar. Dan heeft zij een week in de badkamer gelegen en heeft hij geen hulp ingeroepen. Raar hoor.
Dementie hè.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Och wat triest…quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hij was in vergevorderde staat van dementie
Nou meid, had je toch gelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of zij is eerder overleden en hij daarna omdat hij volledig afhankelijk was van haar en ook al broos en ziek.
Hanta is geen ziekte die totaal onbekend is, mensen die veel in de natuur zijn weten bv dat het onverstandig is door droog hoog gras te banjeren. Muizenurine die daar op zit komt dan in de lucht en dat adem je in, zo krijg je Hanta. Gelukkig is het in NL erg zeldzaamquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:42 schreef Karina het volgende:
Wat een tragisch verhaal, eerst die vrouw die overlijdt aan een ziekte waar nog nooit iemand van heeft gehoord, haar man heeft waarschijnlijk geen idee en kan niet eens een dokter bellen. Dan is ze dood, zit die man alleen in het huis met zijn dode vrouw, geen idee wat er aan de hand is, kan geen eten voor zichzelf maken denk ik en overlijdt dan ook.
Eigenwijsheidquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:47 schreef roos94 het volgende:
Ja waarom woont iemand met vergevorderde dementie nog thuis (zonder intensieve zorg)
As of March 2025, Hackman's net worth was estimated at $80 million according to Celebrity Net Worth and The Economic Times.
Geld zal t probleem niet zijn ...
Oh ik had geen idee. Ik dacht eigenlijk dat het een soort Ebola was.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hanta is geen ziekte die totaal onbekend is, mensen die veel in de natuur zijn weten bv dat het onverstandig is door droog hoog gras te banjeren. Muizenurine die daar op zit komt dan in de lucht en dat adem je in, zo krijg je Hanta. Gelukkig is het in NL erg zeldzaam
klik
Vergis je niet, beroemdheden kunnen ook super eenzaam zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch gebeurt dat ook regelmatig bij 'gewone stervelingen', alleen hoor of zie je dat niet in het nieuws. Maar dat het gebeurt met een bekende acteur, waarvan je zou denken dat hij veel mensen (en zorg) om zich heen heeft, verbaast mij dan met name
Bijzonder wel. Je zou denken dat je, buiten de zorg van je vrouw, wel professionals hebt die meekijken of bepaalde medische controles, zorg?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:47 schreef roos94 het volgende:
Ja waarom woont iemand met vergevorderde dementie nog thuis (zonder intensieve zorg)
As of March 2025, Hackman's net worth was estimated at $80 million according to Celebrity Net Worth and The Economic Times.
Dat ligt aan het soort dementie en hoe ver gevorderd deze is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Hebben mensen met dementie ook heldere momenten?
Er was alleen een klusjesman, die ze heeft gevonden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijzonder wel. Je zou denken dat je, buiten de zorg van je vrouw, wel professionals hebt die meekijken of bepaalde medische controles, zorg?
Ook geen huishoudelijke hulp of iemand die iets opgevallen is.
Maar goed, dat kan dus blijkbaar.
Super triest einde.
Omdat zij waarschijnlijk een erg actieve partner was op dat gebied. Je zou ook niet verwachten dat een fitte zestiger zo ineens wegvalt. Dat sommige mensen ontzettend op zichzelf zijn is ook niet ongehoord.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:47 schreef roos94 het volgende:
Een echte gruweldood. Heel erg.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omdat zij waarschijnlijk een erg actieve partner was op dat gebied. Je zou ook niet verwachten dat een fitte zestiger zo ineens wegvalt. Dat sommige mensen ontzettend op zichzelf zijn is ook niet ongehoord.
Heel zielig verhaal dit, dat die oude man nog een week rond heeft gestrompeld waarschijnlijk zonder te snappen wat er aan de hand was.
Hopelijk was hij te ver weg om er nog iets van te begrijpen.quote:
Als ie überhaupt nog uit bed kon.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omdat zij waarschijnlijk een erg actieve partner was op dat gebied. Je zou ook niet verwachten dat een fitte zestiger zo ineens wegvalt. Dat sommige mensen ontzettend op zichzelf zijn is ook niet ongehoord.
Heel zielig verhaal dit, dat die oude man nog een week rond heeft gestrompeld waarschijnlijk zonder te snappen wat er aan de hand was.
Ja kennelijk.... maar hij leek mij (..) best een sociale man die in de loop der tijd veel vrienden om zich heen zou hebben kunnen verzameld... Maar misschien heeft dat ook wel met de maatschappij in de VS te maken...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vergis je niet, beroemdheden kunnen ook super eenzaam zijn.
Zeker als alle Fame voorbij is, kunnen ze de rust ook gaan waarderen. Er zijn er veel die op oudere leeftijd een teruggetrokken leven leiden.
Echt rationeel zou dat kunnen... alleen (ik wil niet depri doen...): mensen met dementie voelen wel degelijk sfeer aan. Dus hij wel gevoeld hebben dat hij meer alleen was dan voor die tijd en dat er iets aan de hand was...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hopelijk was hij te ver weg om er nog iets van te begrijpen.
Er zijn ook mensen die niet zitten te wachten op publiek terwijl ze aftakelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vergis je niet, beroemdheden kunnen ook super eenzaam zijn.
Zeker als alle Fame voorbij is, kunnen ze de rust ook gaan waarderen. Er zijn er veel die op oudere leeftijd een teruggetrokken leven leiden.
Met een jongere tweede vrouw kan het ook voorkomen dat kinderen hun erfenis, geheel of gedeeltelijk, zien verdwijnen. Kan ook zorgen voor troebel water.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik las in een artikel dat zijn naaste buren, waar hij al 5 jaar naast woonde, hem nog nooit gezien hadden gezien hadden, hij leidde met zijn vrouw blijkbaar een terug getrokken leven, maar wel raar dat er ook geen contact tussen hem en zijn kinderen was.
Dat weet ik niet of het de reden is. Wat ik zo lees was hij als vader ook veel afwezig toen de kinderen jong waren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Met een jongere tweede vrouw kan het ook voorkomen dat kinderen hun erfenis, geheel of gedeeltelijk, zien verdwijnen. Kan ook zorgen voor troebel water.
Dat nog wel, hij was in de bijkeuken gevonden toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als ie überhaupt nog uit bed kon.
Werpt toch weer een ander licht op de onderlinge verhouding voor mij..... Aan de ene kant vind ik de reactie van de kinderen een beetje koeltjes, aan de andere kant begrijp ik dat ook wel aangezien Hackman ze best heeft verwaarloosd.... complex...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of het de reden is. Wat ik zo lees was hij als vader ook veel afwezig toen de kinderen jong waren.
https://www.hellomagazine(...)children/?viewas=amp
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:59 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat nog wel, hij was in de bijkeuken gevonden toch?
Uit het artikel dat net gepost werd.quote:"Despite his age, he was in very good physical condition," she told the Daily Mail.
Nou, nou, nou.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:25 schreef Tegan het volgende:
Als je op deze manier teruggetrokken leeft is dit een realistisch noodscenario. Ieder fit persoon kan struikelen en overlijden, en één (iemand die je verzorgt) is geen. Dat je daar geen noodplan voor maakt impliceert dat je t.z.t. de consequenties ervan zal aanvaarden. Het was een keuze om mogelijk zo te sterven.
Net als dat het een keuze kan zijn voor sommige alleenwonenden om pas na dagen gemist te worden.
Weet niet of mensen daar zo over nadenken.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:25 schreef Tegan het volgende:
Als je op deze manier teruggetrokken leeft is dit een realistisch noodscenario. Ieder fit persoon kan struikelen en overlijden, en één (iemand die je verzorgt) is geen. Dat je daar geen noodplan voor maakt impliceert dat je t.z.t. de consequenties ervan zal aanvaarden. Het was een keuze om mogelijk zo te sterven.
Net als dat het een keuze kan zijn voor sommige alleenwonenden om pas na dagen gemist te worden.
Klopt ja. Soms heb je elkaar ook nog maar weinig te zeggen, ook al ben je familie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Werpt toch weer een ander licht op de onderlinge verhouding voor mij..... Aan de ene kant vind ik de reactie van de kinderen een beetje koeltjes, aan de andere kant begrijp ik dat ook wel aangezien Hackman ze best heeft verwaarloosd.... complex...
Dat is de keuze waar ik op doel.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet niet of mensen daar zo over nadenken.
Poe, poe, stoere taal hoor.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:25 schreef Tegan het volgende:
https://nypost.com/2025/0(...)hydration-officials/quote:Hackman and Arakawa, who met in the 1980s and married in 1991, had become notoriously private and insular and it was not uncommon for them to go long stretches without speaking to friends and family – so no alarm bells were raised by their lack of contact in the time after they died.
En niet zo'n beetje.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:34 schreef Dutch_view het volgende:
Oke de beste man was toen 94, maar in je herinnering heb je een ander (film)beeld van de man.
Dat dit niet zo is, of welke theorie dan ook, weet je ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Veel aannames en makkelijk oordeel. Alsof ze altijd overal rationele keuzes in gehad hebben, dat weet je gewoon niet
Als je als man 95 jaar bent dan zijn de vrienden allemaal dood. De wereld wordt heel klein op die leeftijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja kennelijk.... maar hij leek mij (..) best een sociale man die in de loop der tijd veel vrienden om zich heen zou hebben kunnen verzameld... Maar misschien heeft dat ook wel met de maatschappij in de VS te maken...
Ja dit is m.i. niet zo gek gedacht.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:25 schreef Tegan het volgende:
https://www.thedailybeast(...)rs-will-tmz-reports/quote:Gene Hackman’s Children Not Mentioned in Deceased Actor’s $80M Will
Gene Hackman’s children are not mentioned in the deceased actor’s will, as questions grow about what will happen to his $80 million fortune, according to TMZ. Late last month, the actor, alongside his wife, Betsy Arakawa, 65, and dog, Kinna, were found dead in their New Mexico home. Christopher and daughters Leslie and Elizabeth were reportedly left out of his will when he penned the document in 1995. Betsy was named as the sole benefactor, but her death means the future of the estate is unclear. Her will reportedly dictated that most of her assets would go to charity if she and Hackman, who married in 1991, died within 90 days of one another. TMZ also reports that Hackman’s son Christopher, who is the same age as his father’s wife, has already lawyered up in a bid to challenge the will. The fact that the pair lived in a community property state could muddy the waters further. This means that assets acquired during marriage are jointly owned and are shared equally, typically after divorce. However, since Betsy also died, Hackman’s three children are the most direct living heirs to the fortune.
Alsof die daar wat aan hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:15 schreef Hyperdude het volgende:
Geef die 80 miljoen maar aan de twee overlevende honden.
Het geld is al eerder naar Gene overgegaan... dus dan is het van hem. Het gaat er nu om wat er precies in zijn testament staat....iig niet naar zijn kids dus... maar goed, sneu dat je die 80 miljoen niet lekker hebt kunnen opmaken met goede zorg enzo...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alsof die daar wat aan hebben.![]()
Had Betsy geen kinderen?
Nou nee, dat hij zijn vrouw tot erfgenaam gemaakt heeft betekent niet dat zijn kinderen geen erfgenaam meer zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het geld is al eerder naar Gene overgegaan... dus dan is het van hem. Het gaat er nu om wat er precies in zijn testament staat....iig niet naar zijn kids dus... maar goed, sneu dat je die 80 miljoen niet lekker hebt kunnen opmaken met goede zorg enzo...
Wat ik gelezen heb is dat zij testamentair de erfgename was, en dat wanneer ze ook dood was het naar liefdadigheid gaat.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, dat hij zijn vrouw tot erfgenaam gemaakt heeft betekent niet dat zijn kinderen geen erfgenaam meer zijn.
En al helemaal niet als zijn vrouw eerder overleed dan hij.
Dan is de kans groot dat zijn kinderen automatisch weer erfgenaam zijn, tenzij ze expliciet onterfd zijn.
Wat ik in dat artikel lees is dat zij haar erfenis aan liefdadigheid schenkt als ze binnen 90 dagen na elkaar overlijden, die bepaling is natuurlijk alleen maar van toepassing op haar nalatenschap en als zij überhaupt van hem geërfd heeft, en als zij eerst overleed heeft zij niet van hem geërfd.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb is dat zij testamentair de erfgename was, en dat wanneer ze ook dood was het naar liefdadigheid gaat.
Erfrecht in Nederland moet je niet als leidraad nemen.
Dus die bodycambeelden van de politie worden in de VS gebruikt om er later een sensationeel tv programma van te maken waar flink aan wordt verdiend?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:56 schreef potjecreme het volgende:
Politie beelden.
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |