quote:Hollywood-legende Gene Hackman en zijn vrouw dood aangetroffen in woning
De Amerikaans acteur Gene Hackman (95), die Oscars won met The French connection en Unforgiven, en zijn vrouw Betsy Arakawa zijn woensdag allebei dood aangetroffen in hun woning in de Amerikaanse staat New Mexico, zo melden lokale media. Ook de hond van het echtpaar werd dood gevonden.
quote:Amerikaanse acteur Gene Hackman (95) en echtgenote dood teruggevonden, 'geen vermoeden van kwaad opzet'
De Amerikaanse acteur Gene Hackman (95) en zijn vrouw Betsy Arakawa zijn dood teruggevonden in hun woning in Santa Fe (New Mexico). Dat bevestigt de plaatselijke sheriff. Ook de hond werd levenloos aangetroffen. Er wordt niet uitgegaan van een misdrijf.
Adan Mendoza, de lokale politiechef, bevestigde net na middernacht plaatselijke tijd dat het echtpaar was overleden, samen met hun hond. Volgens Mendoza zijn er "geen directe aanwijzingen van kwaad opzet". Hij gaf geen doodsoorzaak of tijdstip van overlijden.
Hackman won twee Oscars voor beste acteur voor zijn rollen in de films 'The French Connection' (1971) en 'Unforgiven' (1992).
Zijn vrouw Betsy Arakawa (63 jaar) was een klassiek pianiste.
Was tijdens het lezen van het bericht ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat![]()
Koolmonoxide dan oid?
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:45 schreef nixxx het volgende:
Zou eerder zelfmoord denken… maar rust in vrede..
Gezamenlijke euthanasie komt in Nederland ook steeds vaker voor, in de categorie het is mooi geweest, we gaan samen. Dus dat dacht ik in eerste instantie ook maar zijn vrouw blijkt pas 63, de ouwe snoepert, en de hond was er wellicht ook nog niet aan toe.quote:
Ja inderdaad. Als ik de foto hierboven zie kan ik me ook voorstellen dat wanneer zij gegaan zou zijn de rest van het huisgezin vrij kwetsbaar is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gezamenlijke euthanasie komt in Nederland ook steeds vaker voor, in de categorie het is mooi geweest, we gaan samen. Dus dat dacht ik in eerste instantie ook maar zijn vrouw blijkt pas 63, de ouwe snoepert, en de hond was er wellicht ook nog niet aan toe.
Dus dan is koolmonoxide waarschijnlijker.
quote:
quote:Goddammit! All winter long I got to listen to him gripe about his bowling scores. Now I'm gonna bust your ass for those three bags and I'm gonna nail you for picking your feet in Poughkeepsie
Waarom zouden ze dan zelfmoord plegen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:45 schreef nixxx het volgende:
Zou eerder zelfmoord denken… maar rust in vrede..
Ja, hij kon verder middelmatige films ook zeer verbeteren puur door zijn optreden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef Barbusse het volgende:
The Conversation, French Connection, Mississippi Burning, Unforgiven...meesterlijke acteur in briljante films
Is al uitgeslotenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik denk eerder aan koolmonoxide
Het is ook niet duidelijk hoe lang ze al dood waren. Of het nu pas een paar dagen of al weken waren?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:03 schreef matthijst het volgende:
Misschien hij als eerste gegaan en zij een potje pillen leeg gegeten?
1 hond misschien ouder, die houdt het ook geen weken zonder eten uit.
De deur stond open toch? En de honden die het overleefd hadden werden buiten aangetroffen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Men is nog niet zeker dat het een koolmonoxide vergiftiging is. Er liepen meer honden in het huis rond, ze waren niet allemaal dood. Ook is bij een van de lichamen een potje pillen gevonden wat geopend was.
https://www.hln.be/celebr(...)ch-wachten~aa50e2bf/
Nee, ik lees dat 1 van de twee levende honden ook binnen was. De andere buiten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:56 schreef NoXia het volgende:
[..]
De deur stond open toch? En de honden die het overleefd hadden werden buiten aangetroffen.
Gesnoept van de pillen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:03 schreef matspontius het volgende:
Ik gok nog steeds op gezamenlijke zelfmoord. Waarom die hond dan dood is snap ik dan weer niet
Mensen die zelfmoord plegen denken vaak niet zo rationeel na.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gesnoept van de pillen?
Wel raar om zelfmoord te plegen en je honden aan hun lot over te laten. Dan zorg je toch dat er op een gepland tijdstip een berichtje naar de politie uitgaat dat er even iemand langs moet komen.
Dat laatste was inmiddels uitgesloten, dacht ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mensen die zelfmoord plegen denken vaak niet zo rationeel na.
Als het zelfmoord is. Kan dus ook nog een koolmonoxide vergiftiging zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |