Jezus werd 33.quote:
Nou, liefde maakt ook meer stuk dan er alcohol is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:16 schreef Perrin het volgende:
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Kan ook iets heel anders zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, nee![]()
Leverfalen lees ik, iets met alcoholmisbruik?
Half Duits.quote:
Die snap ik niet.quote:
Joodse afkomst? Die willen het lichaam over het algemeen intact en snel gegraven.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:54 schreef DrDentz het volgende:
De doodsoorzaak van actrice Michelle Trachtenberg zal niet achterhaald worden. Haar familie heeft namelijk geweigerd dat er autopsie wordt verricht op haar lichaam. Trachtenberg overleed eerder deze week op 39-jarige leeftijd.
Hmm oké
Geen idee waarom ze een levertransplantatie moest ondergaan, maar ik las dat haar dood daar verband mee heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Joodse afkomst? Die willen het lichaam over het algemeen intact en snel gegraven.
Vanwege alcohol.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze een levertransplantatie moest ondergaan, maar ik las dat haar dood daar verband mee heeft.
Misschien heeft haar lichaam de lever afgestoten.
Als het voor de familie zo duidelijk is, hoeft een autopsie ook niet.
Was ze een alcoholiste dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vanwege alcohol.
Als er problemen waren met het afstoten van de lever zou je denken dat ze naar het ZH zou gaan, niet?
Of zou ze lekker doorgezopen hebben met haar nieuwe lever? Dan is het ook wel duidelijk.
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was ze een alcoholiste dan?
too soonquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Scotty weet nog niet dat ze is overleden. Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |