Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:29 schreef pullup het volgende:
Tenzij je lelijk tegen Dees was natuurlijk
Maar... maar... Hoe post je dan?quote:
Ouderwets met een postzegel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar... maar... Hoe post je dan?
Huh, wat?quote:Zit je reversed cover op het account van Aiobi?
Hij heeft me gehacktquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar... maar... Hoe post je dan?
Zit je reversed cover op het account van Aiobi?
Dan ga ik gehackt van hem makenquote:
Geloof ik niets van, jij vredelievende vegaibhin.quote:
Dat zal hem leren!quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof ik niets van, jij vredelievende vegaibhin.
Op zijn hoogst por je hem met je naaldhack!
Ik heb beeld.quote:
Domni in een zwartleren pakje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De vraag is van wie.. of van beide?
Dat vind ik óók een goed ideequote:Op woensdag 26 februari 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof ik niets van, jij vredelievende vegaibhin.
Op zijn hoogst por je hem met je naaldhack!
Ga je me nu vertellen dat gehakt gehacked is door de vegafrenzy?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar gehackt is Vega hé?Met ck
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat gehakt gehacked is door de vegafrenzy?
Die zin moet je niet Googlenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Domni in een zwartleren pakje.
Zoveel fout aan die foto dat het gewoon ranzig isquote:
Geniale marketing, dat dan weer wel.quote:
Officieel mogen ze het niet gehakt noemen, vandaar dat ck.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniale marketing, dat dan weer wel.
Zolang je maar duidelijk weet wat je koopt en wat er in zit... prima!
(Xinds mijn vega dochter een paar maanden hier was... ben ik wat milder geworden)
Biefstuck is next ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Officieel mogen ze het niet gehakt noemen, vandaar dat ck.
Ze hebben ook kipstuckjes bijvoorbeeld
Ik ben ook wat milder geworden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniale marketing, dat dan weer wel.
Zolang je maar duidelijk weet wat je koopt en wat er in zit... prima!
(Xinds mijn vega dochter een paar maanden hier was... ben ik wat milder geworden)
Dat dus idd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben ook wat milder geworden.
Maar ik krijg de hik van namen die op vleesproducten lijken. Zet er gewoon op wat het is.
Ze hebben een Ereburgerquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of toch eerst de Chamburger?
Een Gordon Blij?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hebben een Ereburger![]()
En een Auf Wieder Schnitzel en een Cordon Blij
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hebben een Ereburger![]()
En een Auf Wieder Schnitzel en een Cordon Blij
Zolang de control freaks de dienst niet uitmaken. Dus Gods gift taken in, 4 jaar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:57 schreef chufi het volgende:
Hoe lang zou dit nog worden toegestaan daar in de US?
https://cdn.jwplayer.com/previews/d338zDPt
(vrije) uitloopstroock? Gemaakt van goede kippeneierenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis wel een leuk spelletje
Roockworst is te makkelijk
Rookgordijnworst te duidelijk
Rockworst?
Het is een beginquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
(vrije) uitloopstroock? Gemaakt van goede kippeneieren![]()
Oh nee wacht, dan is het niet meer vegan
Opbockenworst.quote:
Ga dan, anders maken we eenden worstquote:
En jij denkt dat je langs mijn parkiet komt?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga dan, anders maken we eenden worst
Wie denk je dat dat gaat regelenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij denkt dat je langs mijn parkiet komt?
Die bestaat alquote:
Binnenkort toch eens in DE een goede schnitzel gaan eten jaquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis wel een leuk spelletje
Roockworst is te makkelijk
Rookgordijnworst te duidelijk
Rockworst?
Een streepje voorquote:
Bij jou wel.quote:
Ja hoorquote:
Ach, ups en downs maar momenteel over het algemeen ups dus ik klaag nietquote:
Naar het land van de magische rummen?quote:
Cruisenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Naar het land van de magische rummen?
Op naar nog meer ups!quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, ups en downs maar momenteel over het algemeen ups dus ik klaag niet
Op naar warme dus ook nogquote:
Ah, de stad van de pistachebolquote:
Gaat goedkomenquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, de stad van de pistachebol![]()
Veel plezier
Daar heb ik alle vertrouwen in.quote:
Sudan en Jemen zijn een fors stuk verderopquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop geen piraten in die regio ....
Maar daar waar de rum is zijn toch de piraten?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sudan en Jemen zijn een fors stuk verderop
En waar de rum is is Koenquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar daar waar de rum is zijn toch de piraten?
dus een beetje dobberen op een schip daar in de golf ...quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sudan en Jemen zijn een fors stuk verderop
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop geen piraten in die regio ....
Wauwquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
tijd voor avonddiertjes
Pompoenslang
[ afbeelding ]
beter dan jezus op je tostiquote:
Oh jeequote:
Ben ik de enige die dat steeds in beeld krijgt?quote:503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Ik heb er geen last van op mijn thuis pc.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat steeds in beeld krijgt?
Dat jij er bent maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
Niet te doen dit , dus likes voor vogeleins want ergens op klikken is of reageren is niet te doen..
Hellooo goodbye
Ik word hier niet vrolijk van maar dankquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat jij er bent maakt een hoop goed.
Dat heb ik hier wel eens gehad inderdaad, maar de afgelopen dagen nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bizar, 5 jaar geleden alweer. Het lijkt korter geleden voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:33 schreef Domnivoor het volgende:
5 jaar geleden kwamen de eerste coronamaatregelen
Het is wel grappig om nu de reacties in dit topic terug te lezen:
LIF / Hoe ga je op covid-19 terugkijken?
Neequote:Op donderdag 27 februari 2025 09:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helaas gemist denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Mooie vogeltjes weer
Ik had van de week een eekhoorntje in de tuin in het vogelhuisje en toen er boven op. Had je dat gezien @:Pullup?
Ja heel traag, er wordt aan gewerktquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas gemist denk ik
Fok is nu wel heel erg traag idd
Nee joh, werkt voorbeeldig,quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas gemist denk ik
quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas gemist denk ik
Nicequote:
Eekhoorntjesquote:
Gezelliequote:Op donderdag 27 februari 2025 13:05 schreef pullup het volgende:
https://www.trouw.nl/spor(...)5-plussers~b28b93d6/
Helemaal hip dat roeien voor 45+
Polonaise!quote:
Versta de helft van de Nederlandse inzending nietquote:
Vooral zorgen dat ik schapboten doe morgen. Veel winkels zijn gewoon de halve week dicht hierquote:
Er is dan ook geen woord Nederlands bijquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Versta de helft van de Nederlandse inzending niet![]()
En een kut nummer ook nog
Dit jaar geen Nederlandse inzending dus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is dan ook geen woord Nederlands bij
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:
quote:
Dat gaat vast goed scorenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:05 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel een samenraapsel van bekend in de oren klinkende Franse zinnen/kreten etc ..
Ja die kans zit er in ..quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat vast goed scoren
Net zo goed als die randmongool van vorig jaar?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat vast goed scoren
Die zou hebben gewonnen met een geweldig nummer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net zo goed als die randmongool van vorig jaar?
Dat zou mij niets verbaasd hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou hebben gewonnen met een geweldig nummer.
Die scoorde iets té goed, dus die hebben ze gecanceldquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net zo goed als die randmongool van vorig jaar?
Een corrupte bendequote:Op donderdag 27 februari 2025 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Het ESF is één grote poppenkast.
Gelijk heb je hoor, vooral dat blijven volhoudenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die scoorde iets té goed, dus die hebben ze gecanceld
quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die scoorde iets té goed, dus die hebben ze gecanceld
Zie je me liever in het cachot?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:42 schreef Prisha het volgende:
Ik vind hem nog niet geweldig. Gewoon een “aardig” liedje.
Tevens: Free Domni?? Wtf
Relaxquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:42 schreef Prisha het volgende:
Ik vind hem nog niet geweldig. Gewoon een “aardig” liedje.
Tevens: Free Domni?? Wtf
quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zie je me liever in het cachot?
Geen streep geen streepquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
RelaxEr is geen streep door Domni
Jaaaaquote:
Net terug van een week vakantie met mijn zusje. Samen naar Lanzarote geweest. 30 jaar geleden afgesproken dat we dat zouden doen en nu eindelijk is het ervan gekomen. Dus het gaat goedquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Hoe gaat het met jou verder?
Je snapt toch wel dat je daar vanaf morgen zit he?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zie je me liever in het cachot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |