Dat jij er bent maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
Niet te doen dit , dus likes voor vogeleins want ergens op klikken is of reageren is niet te doen..
Hellooo goodbye
Ik word hier niet vrolijk van maar dankquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat jij er bent maakt een hoop goed.
Dat heb ik hier wel eens gehad inderdaad, maar de afgelopen dagen nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat steeds in beeld krijgt?
Bizar, 5 jaar geleden alweer. Het lijkt korter geleden voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:33 schreef Domnivoor het volgende:
5 jaar geleden kwamen de eerste coronamaatregelen
Het is wel grappig om nu de reacties in dit topic terug te lezen:
LIF / Hoe ga je op covid-19 terugkijken?
Neequote:Op donderdag 27 februari 2025 09:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat steeds in beeld krijgt?
Helaas gemist denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Mooie vogeltjes weer
Ik had van de week een eekhoorntje in de tuin in het vogelhuisje en toen er boven op. Had je dat gezien @:Pullup?
Ja heel traag, er wordt aan gewerktquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas gemist denk ik
Fok is nu wel heel erg traag idd
Nee joh, werkt voorbeeldig,quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas gemist denk ik
quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas gemist denk ik
Eekhoorntjesquote:
Gezelliequote:Op donderdag 27 februari 2025 13:05 schreef pullup het volgende:
https://www.trouw.nl/spor(...)5-plussers~b28b93d6/
Helemaal hip dat roeien voor 45+
Polonaise!quote: